Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lake79
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Ennen apinaa hype oli nollissa... Nyt kun sai tiimit kasaan niin kyllä polttelee päästä testaamaan :) Onneks huomenna pitäis änärin löytyä laatikosta ja 15:ssa noussu muutama testaamisen arvoinen kortti.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Millä te saatte mitään myytyä. Mulla ei käy mikään kaupaksi!:mad:
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Millä te saatte mitään myytyä. Mulla ei käy mikään kaupaksi!:mad:

Re-listiä,re-listin perään :) Ei oikein mikään vielä liiku. Valioliiga pelaajilla pystyy 100-200kolikkoa tekemään/pelaaja, mutta muuten on todella hiljaista. Itellä oli kasassa 2500coinssia, mutta äsken ostelin pari valioliiga pelaajaa minimillä ja nyt sitten koitan saada 200kolikkoa voittoa per äijä.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Millä te saatte mitään myytyä. Mulla ei käy mikään kaupaksi!:mad:

Mulla kans niin paskoja kortteja että ei kelpaa kellekkään. Onneks sain 1k dayly giftinä. Oisinko saanu 7 korttia myytyä ku alotin kuuden jälkeen... Arvokkain oli silver arabi 950 kolikkoa :)
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Mulla kans niin paskoja kortteja että ei kelpaa kellekkään. Onneks sain 1k dayly giftinä. Oisinko saanu 7 korttia myytyä ku alotin kuuden jälkeen... Arvokkain oli Silver arabi 950 kolikkoa :)


Itellä meni Can johonkin 1200kolikkoon, mutta kaikki muut onkin sitten ollut sellaista 200-500ukkoa...
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Miten noi palaavan pelaajan jutut määräytyy. Onko tietoo ? Mietin että myiskö pelaajia muutama ja ostelis jotain pronssimiehiä hulluna vaiko mitähä
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

eka pelaaja myyty tälle kaudelle hopeinen Brown meni kaupaksi 250 kolikolla. Siitä se taas alkaa:D
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Miten noi palaavan pelaajan jutut määräytyy. Onko tietoo ? Mietin että myiskö pelaajia muutama ja ostelis jotain pronssimiehiä hulluna vaiko mitähä

Elä turhaan tee mitään. Minä sain 2x players pack (1xrare) 2 x 5k. Matseja 2500.. ja clubistaki löytyy kaikkea kivaa ja 600 pronssi ukkoa :o
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Mikä teidän clubi value on tällei alussa ittellä 2,435,360
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Club value 1,401,718. Myynyt kaiken myytävät pelaajat, yrittää treidaa itselleen heti alkuun japanin joukkueen.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Club valua tällä hetkellä: 2,624,551. Kaikki mitä joukkueessa on ei myytäviä pelaajia.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Mikä teidän clubi value on tällei alussa ittellä 2,435,360

Tasan milli nyt ku ostin Jollen johtotähdeks.

Yks pakasta saatu silveri myyty 500 kolikolla(manun Lingard), ja yks minimillä huudettu soppari myyty 250 kolikolla.

Oliks sää tos peetassa mukana?
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Ensimmäistä kertaa tämä web app kokeilussa itsellä. PS4:n puolella sain kaksi pelaajapakkaa palaavan pelaajan palkintona ja sitten tuon päivittäisen bonuspakan. Parhaana nostona mielestäni oli iki-ihana Hetemaj!! Muita mainittavia sitten Illarramendi ja Shahtarin CM Fred 78 ovr. Nyt sitten rakentelemaan jonkin näköistä squadia alkuun. Luultavasti Suomella lähdetään liikenteeseen.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

kutsu tuli fut puolelle mutta oli heivannut mut pro clubin beta testiin pelailin sitä muutaman päivän mutta ei noi drop in matsi oikein kiinostanut. ihmettyttää vaan kun porukka rutisi forumin puolella kun ei pelaajilla päässsy enään juoksemalla läpi!
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Nii joo muistakaa joka päivä avata daily gift. Voi se 1-2k sieltä napsahtaa mikä on tällä hetkellä kovaa valuuttaa..:D

Mun returning usereista ainoo mainittava 89 ratingin mertens. Luulis tosta saavan ainakin 4-5k julkaisuviikolla. Wep appin aikana tuskin nii paljoa kun ei ole ostajilla coinsseja.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Itellä taas tulee tämmöstä ku yrittää mennä web appiin. [h=1][/h]
[h=3]
Login unavaible
Sorry, there was an error logging into the FUT Web Application. We were not able to verify your FUT 16 data. Please wait a while and try again by refreshing your browser. For help, please go to

Mikä vikana ?

[/h]
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Club value 1,401,718. Myynyt kaiken myytävät pelaajat, yrittää treidaa itselleen heti alkuun japanin joukkueen.

Heitä siinä japanian porukassa Hasebe CB:ks ni saat Suuren Havenaarin CM:ks
 
Ylös Bottom