Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lake79
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Fabren hehkutuksia odotellessa... :)

Suarez saa SIF kortin satavarmasti.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

toivottavasti Iniesta saa lapun, pelasi aivan huikeen pelin. Pelkkiä oikeita ratkaisuja, 1+1 ja teki vielä maalin joka ratkaisi pelin lopullisesti.
edit: jaa siellä on leicester valioliigan kärjessä tällä hetkellä :) läppä
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Fabren hehkutuksia odotellessa... :)

Jaa mua oltiin kaipailtu ;) No saamanne pitää! ;)

Mitäpä tuosta pelistä voi muuta sanoa kuin teurastus! Onhan se aika karua, että Messitön Barca tulee ja takoo ilman Messiä vieraissa taululle 0-3 Realia vastaan. Tai no, ehkä se osoittaa vaan sitä, kuinka hyviä pelaajia esim. Neymar ja Sergi Roberto ovat. Varsinkin jälkimmäinen on nyt Messin sivussa ollessa ottanut todella isoja harppauksia tasossa ylöspäin. Neymarkin on nyt osoittanut, että pystyy olemaan myös hyökkäyksen ykkösvaihtoehto Barcan tasoisessa joukkueessa, jossa odotetaan joka ottelusta voittoa...Itse asiassa Neymar on viime aikojen otteillaan ainakin omasta mielestäni ilmoittautunut ihan tosissaan Ballon d'Or-kisaan mukaan. Messihän tuon palkinnon olisi ilman loukkaantumistaan vienyt, mutta näillä jatkuvilla tehokkailla otteilla, joita Neymar on esittänyt läpi vuoden 2015 hän on kyllä tosissaan vakava ehdokas voittajaksi.

Aika sanaton sitä on tuollaisen ottelun jälkeen. Väkisin tuli mielikuviin se 0-3 päättynyt ottelu vuodelta 2005, jolloin Ronaldinho sai aplodit seisaaltaan. Sen ottelun huippuhetkiä katselen edelleen silloin tällöin. Toki se Guardiolan ensimmäinen Clasico, jossa Barca nöyryytti Mourinhon Realia 5-0, palasi myös mieleen. Naama on leveimmässä hymyssä sitten viime kauden päättäneen UCL-finaalin tällä hetkellä!

MES QUE UN CLUB! VISCA BARCA! HALA NEYMAR!
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Benitezille potkut ja heti. Hänet on jo tässä välissä nähty.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

vaihteeksi EA suorittaa. Mun jätkä pistetään aivan romuksi boksissa, ei pilkkua. Vastahyökkäys, kaveri läpi, vetää keskelle, maali. Just kun se veto lähtee niin mun moke tekee sen elkeen että luovuttaa. Pallo jumalauta tulee niin keskelle että se osuu sitä jopa reiteen. Mutta eikun lopetti pelaamisen... hurraa.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

customit tein, tulee paikkoja, mutta ei mene mikään maaliin. Tai emmä tiä tuleeko normaalia enempää ku vihut on ollu vaan niin huonoja että pääsen paikoille.
Pelasin jotain aivan onnetonta janppaa vastaan äsken, sain joku 8 avopaikkaa, kaikki ohi. Yks tais mennä ihan kulmaan mutta howard loikkasi ja liimasi. Jokainen veto boksista melkeen keskeltä eli parhaalta sektorilta. Cavani pääsi ohjaa vitosen viivalta tyhjiin, yli maalista. Lopussa olin yksin läpi, vihu liukuu boksissa suoraa takaa päin, mun pelaaja hyppää sillai että vihu liukuu mun ali ja vie pallon. Pelannu tänään ainaki 10 matsia ja kaikissa samaa paskaa. Myllytän koko matsin ja vihu tekee yhden maalin jostain flipperistä ja häviän 1-0. 0-0 tuntuu ihan jäätävältä voitolta kun välillä niitä saa.
Vedotkin koitin pistää automaatille, jos vaikka sais maaleja mutta näyttää osuvan entistä huonommin. Semmonen avautuminen :)
vitosesta tipuin suoraa seiskaan, sieltä titteli, sitten kutosessa raiskajaiset, takas seiskaan ja ny näyttää että tipun kasiin.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Toimiikos tuo FUT Draft niin, että jos vaikka poistan yhden tilini FUT-joukkueen ja teen uuden, siellä on taas yksi ilmainen FUT Draft-kolikko? Vai mikä hitto se nyt olikaan.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Toimiikos tuo FUT Draft niin, että jos vaikka poistan yhden tilini FUT-joukkueen ja teen uuden, siellä on taas yksi ilmainen FUT Draft-kolikko? Vai mikä hitto se nyt olikaan.
Ei toimi. Uudella accolla siellä taitaa olla se draft tokeni. Ja ne jotka nyt innostui tokenien printtaus ideadasta, ni ainakin pleikalla luotavien accojen maximimäärä on 10 kpl...

Neloseen noustu ja pakollinen kausi siellä pelattava näköjään uudestaan. Ei mikään onnistu. Säilyminenkin on taas siinä ja siinä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Neloseen noustu ja pakollinen kausi siellä pelattava näköjään uudestaan. Ei mikään onnistu. Säilyminenkin on taas siinä ja siinä.
Itse nousin kutoseen hienoilla tuloksilla 6-1-1. Voi olla että kuvittelen, mutta squadin poistaminen tuntuu auttavan + että pelaan vaan päivittäin 2 matsia, jossa pelivireys on parhaimmillaan. Toisin sanoen pelityyli ja pelinrakentelu on hyvin vaihtelevaa. Sen jälkeen alkaa keskittyminen herpaantuu ja pelinrakentelu on hyvin jäykkää eikä toimi mikään. Viimeiset matsit rökittänyt porukkaa ainakin 4 maalilla, saapi nähdä miten kutosessa käy. :rolleyes:
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Näytä liitetiedosto 15085

Uus lähestymistapa, uus tiimi. Katellaa tällä. Vitosessa nyt.

Taas liian vähän pakkeja :D


------------------------------------------------------------

Itte pelailen vitosessa. Tosin 2 peliä päivään on ehdoton maksimi ei vaan pysty enempää... Eilen tuli vuoden kovin nosto kun sain Cazorlan jeeeeeeeee :)

Tänään sit 3 deluxe pakkaa ja paras 750 kolikkoa.. Treidirintamalla onneks sentään kulkee ja transferilla pyörii 45kpl sekalaisia informeja joten kyllä minä sen toty Rollen vielä saan :)
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Beast Suarez <3. Hitsi kun niin himottaisi hankkia Neymar ja Suarezin jo nyt, mutta kun pitäisi kerää rahaa Messiin ensiksi. :o Hitto vaan kun sijoittaminen meni ihan mönkään ja otan jo 100k turpaan. :/
Ihan mukavalta tuo tuntu. En tosin ehtinyt kun yhden pelin vasta heittää illalla. Konoo en kerenny kokeileen lainkaan, niffi on ainakin ihan kelvollinen, luulis tonki olevan. Jamesilla vetäny kymmenen peliä eikä se tainnu edellisessä formaatissa laukoa maalia kohti kun kerran, katellaan josko se tosta heräis. Jos ei niin pitää laittaa joku muu tilalle.

Toi navas on kyllä huippuveska.

Ja saxo, pakeista en tiie mutta jotain sinpäi :D
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Taas liian vähän pakkeja :D


------------------------------------------------------------

Itte pelailen vitosessa. Tosin 2 peliä päivään on ehdoton maksimi ei vaan pysty enempää... Eilen tuli vuoden kovin nosto kun sain Cazorlan jeeeeeeeee :)

Tänään sit 3 deluxe pakkaa ja paras 750 kolikkoa.. Treidirintamalla onneks sentään kulkee ja transferilla pyörii 45kpl sekalaisia informeja joten kyllä minä sen toty Rollen vielä saan :)
Mulla tuli takkiin melkein 200k. Ibran hinta tippu niin paljoooooon. Prkl. Noi 20k ukot otti hirveesti moukkua. 75% suli hinnoista pois. Sama benzemasta. 30k... Hyi.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

hjoo saa divarit vissiin olla hetken rauhassa. Kaverin punaisella oleva Finnbogason "karkas" puolessa kenttää, tuoreet Mathieu ja Vermaelen oli kyllä metrin päässä heti lähtiissä mutta ei saanu koko matkalla sitä kiinni.. kaveri ei edes pukannu palloa eteen vaan jölkytti pallo jalassa ja pisti pullan uuniin.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Miten nää market hinnat on nyt näin fucked up ja tuntuu et laskee vaan kokoajan.. :(
 
Ylös Bottom