Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lake79
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

3h 8k 100chem offline-turnaus FUT:ssa vielä reilun 2h. Suosittelen lämpimästi kaikille jotka tykkäävät kiduttaa itseään niin henkisesti kuin fyysisestikin.

1-0 kaatui pilkkumaalilla Pool. Seuraavaksi sitten vuorossa Atletico Madrid.
Ehtiiköhön tunnissa pelata noi neljä peliä vai riittäisköhän jos pääsen neljänteen peliin ennen ku turnaus sulkeutuu?
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Ehtiiköhön tunnissa pelata noi neljä peliä vai riittäisköhän jos pääsen neljänteen peliin ennen ku turnaus sulkeutuu?
Riittää musta ku alottaa turnauksen ennen sen sulkeutumista. Voin olls väärässäkin.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Riittää musta ku alottaa turnauksen ennen sen sulkeutumista. Voin olls väärässäkin.
Ymmärtääkseni pelin voi vielä aloittaa ennen ajankohdan loppumista, mutta jos turnaus on kesken kun kello loppuu, niin ei kai tuota nyt sitten enää voi jatkaa.

En toki tiedä, kun aina pelannut nää ajassa läpi tai hävinnyt nini myöhään etten ole aloittanut enää uudestaan.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Mulla on vähän sellanen fiilis että mulla loppu 3 pelin kohdalla aika kerran ja pääsin pelaa silti finaalin. Voi olla että oon väärässäkin. Muistelisin vaan näin.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Mulla on vähän sellanen fiilis että mulla loppu 3 pelin kohdalla aika kerran ja pääsin pelaa silti finaalin. Voi olla että oon väärässäkin. Muistelisin vaan näin.
K.

Juve vastassa välierissä ja hauskasti tilastoissa taas 1 veto maalia kohti ja Juvella 2 maalia. Ensimmäinen hyökkäys: keskitys oikealta puolelta, omat bottipakit säntäilee puolustusalueella karkuun ja Morata saa puskea tottakai täydellisen keskityksen rauhassa tyhjiin. Toinen hyökkäys: taas oikealta puolelta tullaan aivan rauhassa läpi, keskitys ja botti-Benatia pistää pallon kaikessa rauhassa omaan maaliin.

***** mä rakastan näitä bottipelejä. Onneksi itselle tullut kaksi pilkkua ja tein aloituksesta yhden, niin johdan vielä 3-2. Mutta voi raah, miksi mä pelaan näitä...

Kyllä se turnaus sieltä hävisi vaan kuin pieru saharaan. VMP paskaa EA, haistakaapa ***** taas kerran.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Mitä hintoja:eek: Ostin 2x sif Godin 50k pala ja ittelleni Chiellinin + Marchission yhteensä 31k. Nyt ei voi valittaa :)
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Nyt näyttää vähän siltä että jopa noi alle 85 overallin ukotkin on nousussa hieman. Voi olla että tuleevat alas vielä, mut jengi vaan oottaa ja oottaa niitä 50/100k pakkoja ja siinä samalla ne jotka ei malta odottaa ostelevat tiimejään. Itse ostin tuossa puolen päivän aikaan jengin, ja vielä jäi 12k rahaakin. Taidan vaan ostella RPL fitness porukan millä tähänkin asti vedellyt. :)
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Ostin yhen 35k pakan, de bryyne, krycho, fernandinho ja if bovo. Iha jeeees.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

G2a:ssa oli 41e normihinta jollain myyjällä ja joku 5%alekoodi se oli millä ostin sen. Googlesta löysin.
Näköjään.

Mietin 15-20e kortin ostoa, mutta tuollahan tulee noi hiton vatit päälle, niin alennus on tasan ei mitään. Eli sama kun ostaisit ihan itse Livestä.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

sinne meni pointsit rare gold players pakkoihin(ja äkkiä menikin), pari hyvää peluria, jokainen löyty klubista ja ne on muutenkin alle kympin ukkoja. HHUH mitä sontaa. Toivin että hinnat nousee _törkeesti_ noiden kohdalla tai on todella paha mieli.
Yhen rare gold packin ostin päivällä, 3pelaajaa, loput soppareita :D ja pelaajat oli discard paskaa. Yhen normi kultapakan ostin, jysähtää straikkeri, ranska ja marseillen logo, jjjjjaaa fekir, olé.
 
Ylös Bottom