Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lake79
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

No voihan paska joku huolto tais olla ja nyt transferi listalla kaikki kortit jumissa. Kaikissa expired mutta mitään ei voi tehdä... hyvää futmasia toivoo €a:n väki vaan puuttuu.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

No voihan paska joku huolto tais olla ja nyt transferi listalla kaikki kortit jumissa. Kaikissa expired mutta mitään ei voi tehdä... hyvää futmasia toivoo €a:n väki vaan puuttuu.
Perinteinen 2h huoltokatko EA:lta, joka on oikeasti noin 6h
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Eikös ne ollut siellä jo eilenkin?

Vaihdoin formationin 4-1-2-1-2 (2), ja aikasta kivasti toimii tuo mulla nyt! Instructioneja? En oo ikänä pelannut tuolla formationilla...

tein tuon ittekki eilen ja kyselin instructioneita myös, on toiminu ihan ok. 3 voittoa 1 surkia häviö äsken:(
tuossa yhdet by manqrz:
Molemmat strikerit drift wide, get behind
Cammille get into box, stick position <- mulla on tossa ibra, en tiä onko vakio ohjeet cammille :)
matuidille stay back ja conservative
laitapakit always overlap
aggressive interceptions ainakin hyökkäyskolmikolle, ehkä myös dimarialle ja pastorille jos haluaa antaa painetta heti oman menetyksen jälkeen ("vastaprässi")

toiselle straikkerille en laittanu ohjeita, näyttää viilettävän välillä leveällä ja välillä keskeltä, passaa mulle. Laitapakkeihin en koskenu enkä laittanu interceptioneita ollenkaan kenellekkään vielä. Laitapakit näyttää ainakin nostavan ihan hyvin ilman ohjeita.
Mitä ny 4 pelin jälkeen tosta formasta uskaltaa sanoo niin on todella hyvä hyökätä kunhan vaan pelaa pallon nopeasti ylös. Ibra siinä keskellä pelaa hyvin targettina ja jakaa eteen päin tai sitten vastaan tuleville keskikenttämiehille.
Outo vaa tää ku itte tottunu hieromaan palloa 5 miehen keskikentällä(2x cdm/cm, 1x cam ja laiturit) niin syöttösuunnat on todella heikot. Kovan prässin kans ollu tosi lirissä.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Plääh miten tylsillä turnauksilla alkoi taas. Ei mitään rakenneltavaa ja palkintona lähinnä korkeintaan ahdistus.

Muistaako kukaan mitä turnauksia viime futmassina oli? Jos sitä ostelisi vähän pelaajia ennakkoon.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Voi voi kun tekisi jo mieli ostaa joukkueiden täydennyspalikat jo tänään jos illalla tulee hetki, että kassa (265k) riittää hankintoihin.

Bundes. In: Lewa, Boateng, Ribery. Out: Götze, Sokrates, Schurrle
La Liga In: Iniesta, Rodriguez, Modric, Dani Alves, Vela, Konoplyanka, Godin: Out: Ei ketään
Valio In: Sanchez, Otamendi. Out: Nasri, Cahill (Koscielny ->Kompany?, Coutinho -> David Silva?)
Serie A. In: Chiellini. Out: Barzagli

Ligue 1 säilyköön koskemattomana kun ainoastaan Ibra voisi parantaa (pl. in formit)
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Voi voi kun tekisi jo mieli ostaa joukkueiden täydennyspalikat jo tänään jos illalla tulee hetki, että kassa (265k) riittää hankintoihin.

Bundes. In: Lewa, Boateng, Ribery. Out: Götze, Sokrates, Schurrle

hullu! Götze oli aika selkee riesa kun pelattiin :P
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Itse vaihdoin tuosta 4-1-2-1-2 formaatiosta pois ja sen jälkeen oli taas hetki arpomista, että millä formaatiolla sitä jatkaisi pelaamista. Lueskelin sitten eilen FIFA Forumeita ja sieltä bongasin viime vuodelta tämän guiden: http://fifaforums.easports.com/en/discussion/1428/re-post-my-3-4-3-guide

On ollut virkistävää pelata kolmen alakerran ja kahdella laituriparilla. Syöttökolmioita löytyy jatkuvasti ja palloa pystyy pitämään helpommin kuin millään aikaisemmin koittamallani formaatiolla. Tuntuu, että matsin kulku on täysin omissa käsissä ja hallinta on tosiaan ollut 60% tienoilla jokaisessa pelissä, mitä tässä on nyt ehtinyt vääntämään. Kokeilin muitakin kolmen alakerran muotoja, mutta tuo 3-4-3 vaikutti parhaalta, koska pallonhallinta on siinä helpointa. LM ja RM positioihin voi lyödä vaikka laitapakin tai sitten ihan perus laiturin. Itselläni on La Liga tiimissä LM:n paikalla Marcelo ja RM:nä Turan. Nuo ovat ne pelaajat, jotka auttavat myös paljon alakerrassa ja hyvin on homma toiminut. Lisäksi syöttöarvoon kannattaa kiinnittää huomiota. Bundestiimissä puolestaan Herrmann on RM ja LM:nä häärii Draxler. Näiden yläpuolella Schurrle ja Podolski ja espanjatiimissä sitten Konoplyanka sekä Feghouli. Podolskista olen nyt saanut eniten irti juurikin RW:nä RM:n sijaan, jolloin mies oli koko ajan pelin ulkopuolella, mutta nyt hän pääsee käyttämään laukaustaan ja onhan se monsteri.

Nojoo, suosittelen ainakin kokeilemaan tuota, jos on sellainen fiilis, että on umpikujassa ja peli ei kulje. Kohta pääsee tosissaan testaamaan tuota formaatiota kolmosessa, kun nelonen on taas kerran selätetty. Aaltoliikettä on vähän nyt liikaa ja nousu ja lasku seuraavat vuorotellen toisiaan. Jospa se tästä.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Eikös ne ollut siellä jo eilenkin?

Vaihdoin formationin 4-1-2-1-2 (2), ja aikasta kivasti toimii tuo mulla nyt! Instructioneja? En oo ikänä pelannut tuolla formationilla...

Mulla on ollut kyseinen formu jonkin aikaan käytössä ja pikkuhiljaa alkaa palaset olla paikoillaan!
Tykkään et on kaksi kärkeä...toinen nopea ja sähäkkä, toinen taas fyysinen jyrä! Hyvä CAM pitää olla ja mulla on Pogba, paukutellut maaleja keskiarvolla joka toisessa pelissä!! Sekä mielestäni CDM on myös avainasemassa"timantin"pohjalla, siinä mulla on jo monen unohtama Khedira...eihän hää mikään Usain Bolt ole, mut katkoo, raastaa, riistää ja SYÖTTÄÄ ensimmäisen syötön yleensä omille!!
Laiturit on kans se haastava pala tässä ryhmittymässä, miten ne saada mukaan pelin sisään?? Oikealla mulla on Naingolan, mut tuohon vasuriin ei ole vielä löytynyt sitä todellista tekijää...siihen ajattelin hankkia Insignen...ainakin muutaman pelin testipahvilla:)!!
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Mulla on ollut kyseinen formu jonkin aikaan käytössä ja pikkuhiljaa alkaa palaset olla paikoillaan!
Tykkään et on kaksi kärkeä...toinen nopea ja sähäkkä, toinen taas fyysinen jyrä! Hyvä CAM pitää olla ja mulla on Pogba, paukutellut maaleja keskiarvolla joka toisessa pelissä!! Sekä mielestäni CDM on myös avainasemassa"timantin"pohjalla, siinä mulla on jo monen unohtama Khedira...eihän hää mikään Usain Bolt ole, mut katkoo, raastaa, riistää ja SYÖTTÄÄ ensimmäisen syötön yleensä omille!!
Laiturit on kans se haastava pala tässä ryhmittymässä, miten ne saada mukaan pelin sisään?? Oikealla mulla on Naingolan, mut tuohon vasuriin ei ole vielä löytynyt sitä todellista tekijää...siihen ajattelin hankkia Insignen...ainakin muutaman pelin testipahvilla:)!!

kokeile Pereyraa, tekee maaleja omassa Serie A porukassa melkee joka matsiin. Tosi näppärä poika muutenkin ja tarjoilee hyviä syöttöjä.
Khedirasta kyllä samaa mieltä, ei sitä "hitautta" huomaa kun se on aina oikeassa paikassa.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

kokeile Pereyraa, tekee maaleja omassa Serie A porukassa melkee joka matsiin. Tosi näppärä poika muutenkin ja tarjoilee hyviä syöttöjä.
Khedirasta kyllä samaa mieltä, ei sitä "hitautta" huomaa kun se on aina oikeassa paikassa.

Pereyra voi olla vastaus?? Kuka sulla on maalissa Serie A porukassa! Oliko siitä Mandandasta mihinkään?
 
Ylös Bottom