enlargementti
Well-Known Member
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)
Onneks on parempiakin pelejä
Onneks on parempiakin pelejä

Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Joku norni gold pelaaja turnaus meneillään 3k/6k palkinnot. Sit toista en muista mitä oli pelaaja vaatimuksena.Mitä turnauksia olen missannut tässä kun TOTY:n jälkeen ei ole Futtiin tullut koskettua?
Toinen on best of the best ja toinen on 5 x BVB ja 5 x Gladbachin pelaajia. Ihan kakkaa kun ei pakkoja ole palkintona.Joku norni gold pelaaja turnaus meneillään 3k/6k palkinnot. Sit toista en muista mitä oli pelaaja vaatimuksena.
Mulle ainakin kelpaa "ilmaiset" kolikot. Meinasin jo laittaa 6k kolikko nettiturnauksesta lompakkoon ja menin sitten häviämään Vantaanylpeys joukkueelle 3-2Toinen on best of the best ja toinen on 5 x BVB ja 5 x Gladbachin pelaajia. Ihan kakkaa kun ei pakkoja ole palkintona.
Kyllähän se näin yleensä menee.Kysyn taas, kun ei viimeksi vastattu, että eikös informien hinnat nouse keskiviikkoisin uuden TOTW:in tulon jälkeen?
Ostin siis IF-Carvajalin 63k:lla ja nyt menee 66k:lla
Onnea voitosta, viihdyttävä matsi oli! [emoji4] Silti, hyi helevattu mikä pelle toi Costa. Jos jotain pelaajaa vihaan koko sydämestäni, niin vihaan Costaa. Oli meinaan melkoinen sukellus, eikä tilanne ollut nähnytkään kontaktia. Taas värkkää Tykkimiehille punaisen, vaikka itse sen sietäisi saada.jaha, Lontoo on taas hetken aikaa sininen!![]()
Haters gonna hate
No eihän sillä nopeasti treidata mitenkään. Saxo varmaan vaan ostaa halvalla ja myy kalliimmalla, sitä mitä se on tehnyt heti ekoista päivistä lähtien. Inform treidaus on se juju! Ostetaan silloin kun hinta on sopiva, ja ostetaan sit isompi satsi kerralla. Pistetään reippaasti ylihintaa ja pidetään huoli että relist painetaan aina tunnin välein. Siinä niitä myyntejäkin vaan tulee!Pakko kysyä, miten muka puhelimella pystyy treidaamaan nopeasti?![]()
No eihän sillä nopeasti treidata mitenkään. Saxo varmaan vaan ostaa halvalla ja myy kalliimmalla, sitä mitä se on tehnyt heti ekoista päivistä lähtien. Inform treidaus on se juju! Ostetaan silloin kun hinta on sopiva, ja ostetaan sit isompi satsi kerralla. Pistetään reippaasti ylihintaa ja pidetään huoli että relist painetaan aina tunnin välein. Siinä niitä myyntejäkin vaan tulee!