Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lake79
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Saiko täällä muuten kukaan muu kuin aleksi TOTY:n tänä vuonna? Tänä vuonna noita tuntui tippuvan paljon vähemmän, kun viime vuonna. Mutta toisaalta viime vuoden inflaatio taisi vaikuttaa asiaan. Samoin se että tässä versiossa tuntuu mahdottomalta saada kolikoilla ostetuilla pakoilla mitään :D

Saiko täällä muuten kukaan muu kuin aleksi TOTY:n tänä vuonna? Tänä vuonna noita tuntui tippuvan paljon vähemmän, kun viime vuonna. Mutta toisaalta viime vuoden inflaatio taisi vaikuttaa asiaan. Samoin se että tässä versiossa tuntuu mahdottomalta saada kolikoilla ostetuilla pakoilla mitään :D

Ei ainakaan omassa feedissä näkynyt muita kun aleksi joka olisi totyn saanut. Tosin ei tuolla informejakaan pahemmin näy..

Eletään kyllä karua aikaan, kun TOTY hinnat vaan hiipuu alaspäin. Jälkiviisaana on helppo sanoa että olisi pitänyt myydä se sininen kortti normin sijaan ja pyörittänyt 3 millillä markettia ja ostaa myöhemmin sinisen takaisin. :o

Jos möisin ton BPL tiimin mäkeen niin mulla ois ~430k coinseja käytettäväksi joko uuteen tiimiin tai sit BuLi tiimin päivitykseen.

Harmi vaan että toi Bundesliiga on jo niin kaluttu läpi että se minkä aiemmin postasin on kyllä niin täydellinen itselle että eipä siihen enää juuri mitään tuolla rahalla saa päivitettyä. Eli uutta squadia pitäisi kasata.

BBVA on ollut aina se toinen "tylsä" liiga itselle, eli se mikä tulee joka toinen matsi vastaan. Mut taitaapi olla niin että en kovin montaa matsia ole BBVA ukoilla pelannut joten vois antaa niillekkin mahdollisuuden osoittaa mun epäilyt vääriksi.

Pari kyssäriä:

- Dani Alves vs. Danilo vs. Carvajal?
- Marcelo vs. Alba vs. Tremoulinas?
- Benzema vs. Suarez (tai enemmänkin onko noiden laadussa ero häilyvä vai silmin nähden havaittava?)
- Bale piikissä edelleen kova?
- Konoplyanka?
- Veskari?

Keskikenttä mulla onkin kasassa suurinpiirtein. Jos jollain BBVA asiantuntijalla on turhaa aikaa niin noihin tai edes johonkin voi vastailla. Budjettisquadeja otetaan myös vastaan, sekä myös scouttaustietoja piilopedoista, niitäkin siitä liigasta varmaankin löytyy kaikkien starojen lisäksi!

Jos on pleikkarihinnat nii hienoo! Mulla yks 63k:lla ostettuna :)
Juuh pleikkarilla futbinissä näyttää 77,5k BIN. Eilen meni ekalla listauksella 78k. (Oli tarkoitus laittaa ylihintaan, kun osti 68k)

Jos möisin ton BPL tiimin mäkeen niin mulla ois ~430k coinseja käytettäväksi joko uuteen tiimiin tai sit BuLi tiimin päivitykseen.

Harmi vaan että toi Bundesliiga on jo niin kaluttu läpi että se minkä aiemmin postasin on kyllä niin täydellinen itselle että eipä siihen enää juuri mitään tuolla rahalla saa päivitettyä. Eli uutta squadia pitäisi kasata.

BBVA on ollut aina se toinen "tylsä" liiga itselle, eli se mikä tulee joka toinen matsi vastaan. Mut taitaapi olla niin että en kovin montaa matsia ole BBVA ukoilla pelannut joten vois antaa niillekkin mahdollisuuden osoittaa mun epäilyt vääriksi.

Pari kyssäriä:

- Benzema vs. Suarez (tai enemmänkin onko noiden laadussa ero häilyvä vai silmin nähden havaittava?)
- Konoplyanka?
- Veskari?

Keskikenttä mulla onkin kasassa suurinpiirtein. Jos jollain BBVA asiantuntijalla on turhaa aikaa niin noihin tai edes johonkin voi vastailla. Budjettisquadeja otetaan myös vastaan, sekä myös scouttaustietoja piilopedoista, niitäkin siitä liigasta varmaankin löytyy kaikkien starojen lisäksi!
Danilo, alba, suarez, kono on kova, if gaylord maaliin.

Danilo, alba, suarez, kono on kova, if gaylord maaliin.
Mjoop. Tajusin vaan just et Suarez ja Benz on molemmat TOTW:ssä. Onko hinnat ylikorkeet tällä hetkellä teidän mielestä noiden osalta? Hitto kun en tuota liigaa ole seurannut niin en yhtään ole kartalla pitäskö venailla jos ne vaikka laskis vielä. Neymarin vois tietty ottaa piikkiin testiin kans...

Ja siitähän se ajatus lähti! Brassisquadi! Tuttu ja turvallinen! :D

Neymar muutenkin aika turvallinen "sijoitus" sen luulis nousevan vielä, hitaasti mutta varmasti.

Mjoop. Tajusin vaan just et Suarez ja Benz on molemmat TOTW:ssä. Onko hinnat ylikorkeet tällä hetkellä teidän mielestä noiden osalta? Hitto kun en tuota liigaa ole seurannut niin en yhtään ole kartalla pitäskö venailla jos ne vaikka laskis vielä. Neymarin vois tietty ottaa piikkiin testiin kans...

Ja siitähän se ajatus lähti! Brassisquadi! Tuttu ja turvallinen! :D

Neymar muutenkin aika turvallinen "sijoitus" sen luulis nousevan vielä, hitaasti mutta varmasti.
Muista että saa varmaan upin kohta. Että niffin hinta laskee.

Pari kyssäriä:

- Konoplyanka?
- Veskari?

Minä itse asiassa myin Zlatin ja muut suonenvedon aikaiset ostetut ukkelit ja tein tunnekuohuissa tämän BBVA-teamin...
Muutamia huomioita omasta squadista:
- Alves RBnä ollut yllättävän hyvä! Samoin Varanne CBnä...
- kärjessä mulla on peruslaput, Benzema ja Griezmann...toimii yllättävän hyvin, melkein joka pelissä jompi kumpi on pelipäällä, maaleja tehden...?
- CAMmina peluutan Jamesia...Pogba on kyllä parempi, ehkä fyysisyyden takia...ja James on vasuri, ni se välillä tuppaa unohtumaan
- keskikentän pohjalla mulla on Busquets...ja se on kyllä pätevä peluri!
- tämä vuonna olen päässyt tai lähtenyt seikkailemaan noitten Silverien kanssa, löysin sellaisen keskikenttäpelaajan kuin Simone Verdi...4skillit 5weakF...H/M...ja se on kyllä hyvä kortti! Minun ihan suosikkipelaaja...
- Suarezi vois kyllä olla kiva testaa kärjessä...mut se on hippasen kallis mun budjetille..

Pari kyssäriä:

- Konoplyanka?
- Veskari?

Oisit vaan tehny la liga tiimin. Löytyy hitosti vaihtoehtoja ja huippukortteja.

Danilo ollu vähän pettymys kun ei meinaa keretä aina takaisin puolustukseen. Muita en ole testannut mutta saatan kopasta jossain kohtaa Toty Alvesin.
Alba ihan huippu vaikka tällekkin paikalle kiinostais Toty Marcelo
Kärkiä en ole testannu enkä usko että tulen testaamaankaan ;)
Sif Kono oli ainakin ihan loistava pelas mulla Messin kanssa st paikalla ja oli tehokkaampi kun Rolle.
If Navas ihan ilmiömäinen.

Oisit vaan tehny la liga tiimin. Löytyy hitosti vaihtoehtoja ja huippukortteja.

Danilo ollu vähän pettymys kun ei meinaa keretä aina takaisin puolustukseen. Muita en ole testannut mutta saatan kopasta jossain kohtaa Toty Alvesin.
Alba ihan huippu vaikka tällekkin paikalle kiinostais Toty Marcelo
Kärkiä en ole testannu enkä usko että tulen testaamaankaan ;)
Sif Kono oli ainakin ihan loistava pelas mulla Messin kanssa st paikalla ja oli tehokkaampi kun Rolle.
If Navas ihan ilmiömäinen.

Kävin kurkkaa tuon alban lapun...prinsiipit on ainakin kohdillaan, eiku hankkimaan:)!!

if Gayan lappu näyttää olevan deffiltä parempi ku Alban. Samaten syöttöarvot. Pace "vain" 88 ja PHY kokonaisuudessaan on vähän huonompi, strenght lähes sama. Siinä ois ihan kokeilemisen arvoinen tiketti jossei Alba miellytä.
Hinta tietysti 4x korkeampi :) molemmat ois clubissa muttei kumpaakaan oo tullu testattua koska nif Gaya hoitaa hommat. Alba ois kyllä kannattanu myydä ajat sitten hiiteen kun pakasta sain, yli 20kiloo oli syksyllä.
If Gayasta oon näköjään yli 10k voitolla.

Joo itseasiassa hyvä kun mainitsitte ton Neymarin up kortin. Eli siihen ei kosketakkaan siis vielä, joten takaisin La Liga suunnitelmaan.

Pitää rakentaa jonkunnäköinen tuotos. Kono on halpa testata ja sen vedän kyllä kärkeen pelaajan-X kaveriksi.

Muuten tuo tiimi onkin suht helppo rakentaa. Taidan kyllä kopasta tuon Balen testiin ihan vaan sen vuoksi että en ole sitä vielä tässä versiossa testannut kuin draftissa vaan hiukan.

Ärsyttää maksaa Navaksesta tuo hinta missä se jo tällä hetkellä menee kun itsellä se oli 25k hintaan hankittuna silloin aikaisemmin... Saattaapi olla että heitän jonkun tusinaveskarin sinne maalilla vain. Paskoja ne on kaikki.

Joo itseasiassa hyvä kun mainitsitte ton Neymarin up kortin. Eli siihen ei kosketakkaan siis vielä, joten takaisin La Liga suunnitelmaan.

Pitää rakentaa jonkunnäköinen tuotos. Kono on halpa testata ja sen vedän kyllä kärkeen pelaajan-X kaveriksi.

Muuten tuo tiimi onkin suht helppo rakentaa. Taidan kyllä kopasta tuon Balen testiin ihan vaan sen vuoksi että en ole sitä vielä tässä versiossa testannut kuin draftissa vaan hiukan.

Ärsyttää maksaa Navaksesta tuo hinta missä se jo tällä hetkellä menee kun itsellä se oli 25k hintaan hankittuna silloin aikaisemmin... Saattaapi olla että heitän jonkun tusinaveskarin sinne maalilla vain. Paskoja ne on kaikki.

Kono kyllä toimii. Jese on siitä sitten vielä halvempi versio, ehkä vähän kehnommin viimeistelee mutta yhtä näppärä.
CBravo on tosi hyvä "tusinaveska"

Tää kiteyttää asian aika hyvin :D Paitsi Perin. Se on ollu kyllä naurettavan hyvä itselle.

Voi Jeesus...stana...vxxxu...jotta...stana..muka...ei mikään mee kohtuudella...stana...mukaillen sitä yhtä konekuskin tuskaa siellä metsässä:)!!
Juuri kun on se tunne, että saat kiinni pelin juonesta, ni EI EI EI EI...tulee vastaan sellane joukkue mikä karvaa 6:lla miehellä ja kun yrität antaa helpon omille(alle 2n metrin syöttö), ni eikö siinä ole jo stana 6 eri miestä kimpussa?
Joko se tuo pelintekijä on laittanut tähän stanan tuotteeseen Kloppin juokse-villi-lapsi-karvauksen, ilman et takareidet paukkuu???
Millä ihmeellä tuon järjettömän prässin purkaa?? Ja mikä siinä on ehkä kaikkein siisteintä, se stanan prässi kestää sen 90min + lisäajat, ilman minkäänlaisia hyytymistä...on tää stana työmaa:)!!!!!!

Kirjoitellaanpas tänne vaikka mietteitä omista pelaajista ja lyödään karkea TOP 5 tähän, jokainen eri pelipaikalta.

GK - Ruffier SIF 85 - hankintahinta 38k

Uskomaton maalivahti. Vaikeilla hetkillä pitää joukkuetta yksin pystyssä. Harmi kun edelleenkään ei saa maalivahdilta tilastoja torjunnoista / nollapeleistä kuten kenttäpelaajien maalit/syötöt näkee. Torjuntaprosentti varmasti päälle 90% ja nollapelejä yli puolet otteluista. Taitaa olla kortissa parhaat torjunta-arvot koko pelissä IF/TOTY Neuerin ja SIF Handanovicin jälkeen, tuohon nähden naurettavan halpa.

CB - Godin TIF 88 - hankintahinta 50k

La Liga - squadin luottopuolustaja. Pimentää vastustajan kärjet puolustus- ja fyysisyysarvoillaan, vaikka pelaaja on jo hieman karussa, saa silti roikuttua itsensä kylkeen ja kiilattua sivuun. Keskityspalloissa kova luu molemmissa päissä. Upgradea odotellessa helmikuussa?

CDM - Toure NIF 85 - hankintahinta 32k

Tein Touresta CDM:n koska pelaan Valiolla 4-1-2-1-2 taktiikalla ja oli paras valinta alemmaksi keskikentäksi. Vahva jässikkä joka katkoo hyökkäykset keskikentälle, hoitaa maalivahdin avaukset ja lähtee nousemaan rohkeasti hyökkäyksiin AI:n ohjaamana ja itse ohjatessa vauhti riittää jalalla tuomaan pallon hyökkäyskolmannekselle katkon jälkeen. Hyvät laukausarvot on tärkeitä irtopalloissa joita tippuu hyökkäyksissä ja kulmissa boksin rajalle, täräyttää hyvällä prosentilla pallon verkkoon tai vähintään kulmaksi toisin kuin moni muu CDM-pelaaja.

CF/CAM - Müller NIF 86 - hankintahinta 14k

Müller pelasi aiemmin kärjessä, mutta Lewan tultua siirsin miehen CAMiksi. Nopeus sopii paremmin CAMin tontille ja luo laukaisu-uhan kärkipari Auba-Lewa taakse, joita myös passeillaan ruokkii kiitettävästi. Hankintahintakin kertoo, että pitkäaikainen luottopelaaja kyseessä.

ST - Jonas TIF 85 - hankintahinta 31k

Uuden brassitiimin ainoa kärki. Laukaus (89) on aina vaarallinen ja molemmilla jaloilla, 89 dribbling auttaa myös pitämään pallon hallussa hieman kovemmassakin vauhdissa tai pienessä tilassa. Vain 3 tähden skillsit, mutta kuka niitä korkeampia edes osaa? :D Hinta tässäkin uskomattoman alhainen arvoihin nähden ylipäätään, lisäksi on paras brassi ST, liekö sitten NOS-Liiga tehnyt osansa? Toivottavasti myös Jonas saisi helmikuussa uppia.

Ylös Bottom