Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lake79
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Hyvä vaihtoehto Walkerille

http://www.futhead.com/16/players/20479/hector-bellerin/

9OviWv3.gif

EDIT:

http://www.futhead.com/upgrades/
Joo, RIP Walker.

Informit päivittyy myöhemmin.

Mitäs sanotte kumpi on kannattavampi sijoitus nyt, SIF Kono vai SIF Insigne? Toisin sanoen saavatko molemmat buustia hintaan ja ratingiin?

Tuli sitte TOTY-Pogba ostettua. 200k on rahaa koota jonkunnäkönen kokkeli sen ympärille. Voiskos joku jeesata kun en millään keksi sopivaa ratkaisua.:rolleyes:

Tuli sitte TOTY-Pogba ostettua. 200k on rahaa koota jonkunnäkönen kokkeli sen ympärille. Voiskos joku jeesata kun en millään keksi sopivaa ratkaisua.:rolleyes:
zYWC8Rp.jpg

En oo ihan varma riittääkö 200k tohon mut jos ei ni vaihda Silva vaikka Luiziin ni pitäs riittää. En itse pääse futbiniin nyt ku duunissa blokkasivat sen. :D :D

Nää kultasten pelaajien Upit vaikuttaa ensisilmäyksellä melkoiselta vitsiltä...

ASquad_zpsgrkpi5vj.png

Mikä on selitys 4. IF godinin hinnan lasku ilmiölle? Eikö sen pitäisi nousta kuin laskee? Nyt tippu 150k - 131k vai sen takia ettei hän saanutkaan +2 uppia?

Mikä on selitys 4. IF godinin hinnan lasku ilmiölle? Eikö sen pitäisi nousta kuin laskee? Nyt tippu 150k - 131k vai sen takia ettei hän saanutkaan +2 uppia?
Aika moni varmaan hamstrannut noita Godineita, oottanut että saa upin ja pistänyt nyt markettiin. Mutta kun niitä ostajia ei ole tarpeeksi, niin hinnat laskee.
Ei tän FIFA:n markettia pysty ennakoimaan. Kaikki edellisten Fifojen mukaan tehdyt ennakoinnit on mennyt pieleen (kuten TOTY pelaajien hintojen nousu, pakoista poistumisen jälkeen).

Ohhoh, olis kyllä varmaan aika kokeilemisen arvoinen koittaa tota pogbaa piikissä. Haluaisin kumminkin ehkä mielummin hybridin, mutta sitte pitäis toisen osapuolen varmaa olla ranskan liigasta eikä sekään oikeen nappaa.

Ei tarvii. Onhan meillä Griezmann ja Benzema minkä kautta saa vaikka mitä rakenneltua. Ja muutenkin 7 kemiat on ihan sama asia kuin 10 kemiat, ei sitä eroa huomaa jos pystyy elämään vaan sen tiedon kanssa että jollain ei ole maksimi kemioita.

Itse en tuota korttia piikkiin laittaisi, menee omasta mielestä hukkaan hyvät keskikentän arvot jos työntää väkisin kärkeen tuota korttia. CAM positio kahden strikerin formationissa on just täydellinen tuolle kortille mun mielestä.

Ei tarvii. Onhan meillä Griezmann ja Benzema minkä kautta saa vaikka mitä rakenneltua. Ja muutenkin 7 kemiat on ihan sama asia kuin 10 kemiat, ei sitä eroa huomaa jos pystyy elämään vaan sen tiedon kanssa että jollain ei ole maksimi kemioita.

Itse en tuota korttia piikkiin laittaisi, menee omasta mielestä hukkaan hyvät keskikentän arvot jos työntää väkisin kärkeen tuota korttia. CAM positio kahden strikerin formationissa on just täydellinen tuolle kortille mun mielestä.

hyvin se on piikissä pärjännyt, mutta oli aivan lostava caminäkin. Itse olen tullut siihen tulokseen, että tässä pelissä ei kannata isoja rahoja sijoittaa kuin hyökkääviin pelaajiin, se on ihan sama kuka siellä on maalissa tai puolustamassa

tänää tuli taas pelailtua, neloseen nousin. Sif Mandanda on vaa iha hullu ukko, ottaa kaiken kiinni mitä vaa voi. Varsinkin lähitorjunnoissa aivan kurko. Jos jotai parempia uskaltaa tähä heittää mitä vihuilla nähny ni Perrin o ihan jeesus ja Neuer ottaa kans melkee kaiken kiinni..
hyviä matseja oli mutta myös yks oikein kunnon eaids matsi, tossa ehkä makein klippi siitä:
http://xboxclips.com/kisaniilo/c822dd2f-83c1-4b79-8e7e-a7260d06c253
zlaattani oli tietenkin tulessa, aivan hullu byyri:
http://xboxclips.com/kisaniilo/f8585899-6905-4f22-9a7d-aff22ee3ce60

Ekaa kertaa edes siedettävä viikkopakka. Saksan jerome. No ei siitä tosin saa kun sen 30k. Mutta kuitenki.

Eipä onneks sif auban hinta ole mihinkään pompannut vaikka uppi tuli, ei tullut paha mieli. Samaan hintaan sai eilen mihin itse sen myin ilman uppia.

Joo kyllä se pallo pitää Selectin Super Omega olla, eikä mitään lentopalloja! Kengiksi kelpaa vain Adidaksen kengurunnahkaiset Copa Mundialit ja veskarin hanskat täytyy tulla Saksasta, joko Adidakset tai Uhlsportit. Kyllä se on juttu niin!

Haluaako joku Xbox Onen puolen janareista tulla ottamaan pelin-kaksi tuota 8-turnausta FUT:ssa? Ei tunnu löytyvän vastusta sieltä, kun nyt viimeisen 6h aikana yritän pelata tuota. Mahdollisimman mukavaa ja realistista jalkapalloa saisi olla.

Haluaako joku Xbox Onen puolen janareista tulla ottamaan pelin-kaksi tuota 8-turnausta FUT:ssa? Ei tunnu löytyvän vastusta sieltä, kun nyt viimeisen 6h aikana yritän pelata tuota. Mahdollisimman mukavaa ja realistista jalkapalloa saisi olla.

ei kyl kasikasia mut voin mä ihan höntzää ottaa

Ylös Bottom