Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lake79
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Juuh kyllähän tässä täälläkin alkaa himot nousta ja torstaina on peli heti aamusta haettava.. Vähän tässä jotain kauppaa tehnyt nyt PS4 web appissa ja kasassa nyt reilu 20k. Nuo kun osaisi sijoittaa mutta ei oikeen kehtaa vielä kun en tiedä mitä tapahtuu huomenna, kun jenkit pääsee painamaan pakettia auki. Voiko joku boximies kertoa että paljonko Juven Pereyran hinta silla puolella?

12K näyttää olevan. Aika makee kortti tänä vuonna
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

12K näyttää olevan. Aika makee kortti tänä vuonna

Juu, kiitos. Seurannut sitä viimepäivät ja on aika nousujohteista ollut PS4, 4k->11k. Aluks tais olla maksimihinta 10k mutta EA nosti sitä sitten 19K:hon, jos olen oikein katsonut. Sikäli hieno homma jos EA:ta nyt oikeesti kiinnostais vaikka vaihdella noita rangeja aktiivisesti. Pitää kyllä hommata kyseinen heppu sitten ensimmäisiin joukkueisiin, saas nähdä jos hullut jenkit painais noita halvempia kortteja huomenna hyvään hintaan myyntiin.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Kaiken järjen mukaan nonraret ja halvimmat raret tippuis huomenna ja sit just noi vidalit ja muut huiput nousee koska nyyttipussimarkut saa muutettua pointsinsa coinsseiks
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Huoh. Tulis jo ke-to yö. Keppi tanassa odottelen. Onneks on loppuviikko vapaa :D
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Nyt on kyllä marketti ihan hiljanen :) No ainakin valmista kauppa tavaraa sitten torstaihin :) Jos sitä hieman ostelis pojoa niin vois availla vähän nyyttejä :)
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Kyl varmaan itekkin vielä parikymppiä ostelen nyt. Ja sit totyssä lissää.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Kertokaas mihin toi club value perustuu ? Mulla on reilu 9miljoonaa, seuraavana listalla on PopuloysLyric2 7,9 miljoonaa ja Lake79 7,3.
Ei mulla mitään ihmeellisiä pelaajia ole vai onko toi joku bugi ?

Ja nyt huomasin, että olen liikaa käyttänyt pelatessa kaveriprässi nappia. Ei ihme, että aukee puolustus kun pakit juoksee tontiltaan pois :D
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Pssst

2zz6g49.jpg

Nyt tuli lahjapakasta Kevin Wimmer, wau
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

morjes. jenkit.....

Mahtaakohan toi Futbin toimia new gen puolella niinku koskaan? Vanhan puolen arvoja se kyllä näyttää... Mun pakettikin oli postitettu tänään, tsägällä saan jo huomenna vetästä ekat sessiot! :)
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

morjes. jenkit.....

Mahtaakohan toi Futbin toimia new gen puolella niinku koskaan? Vanhan puolen arvoja se kyllä näyttää... Mun pakettikin oli postitettu tänään, tsägällä saan jo huomenna vetästä ekat sessiot! :)
Jos cdonista tilasit, mun forza on postitettu viime keskiviikkona eikö paljoo näy vieläkään :D
 
Ylös Bottom