Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lake79
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Kattelin tuota katalogilistaa ja näyttäs siltä että jo 40 levelin omaavat saa kaikki 100 paikkaa transfer listaan. Lisäks noi 1000 coinboostit on tällä kertaa alkupäässä! Cool!

Tos muuten pätkä joka kantsii tsekata jos pelaa draftia ja tulee matsin lopussa disconnect bugi. 6minsan jälkeen se homma.

https://youtu.be/Rp2ODqsVSAs?t=6m1s

 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Mites noi tän päivän bundesit? Tuleeko niistä totw? Lewa 5+0 nyt
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Ea:n Rob twiittas et Lewa EI ole TOTW2 mukana, mut saumat TOTW3:N on "fairly decent".

Toi mun venakkoporukka on muuten ihan pirun hyvä
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Ea:n Rob twiittas et Lewa EI ole TOTW2 mukana, mut saumat TOTW3:N on "fairly decent".

Toi mun venakkoporukka on muuten ihan pirun hyvä

Huh, kiitokset tiedosta. Tässä hiessä profittia koitin tehdä että ois saanut ton normi Lewan kaapattua talteen ennenkuin katoaa pakoista, ois voinu olla melko makoisat voitot sitten viikonlopulla tai ensiviikolla, kun noita on nyt niin vähän muutenkin liikkeellä. Mitäs luulette, kannattaako TOTW1 ukkoja ottaa talteen? Olis Guarin nyt clubissa ja luulis ettei tuo hinta tuosta ainakaan putoa.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Tokkopa putoo, hyvät profitit siitä joskus saa. Varsinkin jos on koskematon sälli.

Sai costakin 3 otteluu rankkua.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Meidän viihdetaiteilja jakoi FB:ssä Lewan maalivideon. Aika jäätävä, varsinkin se vika volley :cool:
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Meidän viihdetaiteilja jakoi FB:ssä Lewan maalivideon. Aika jäätävä, varsinkin se vika volley :cool:

Pistetään tänne kans, kun kaikki ei kuitenkaan FB:ta käytä :)

[video]http://www.facebook.com/video.php?v=913901751980306[/video]
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

On se Lewa kyl aika hurja sälli ku sille päälle sattuu (4 maalia Real Madridia vastaan never forget :D).
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Rb lewa olis kyllä kova ja ihan tervetullut vaikkei sitä kyllä millään pystyisi rahoittamaankaan :D

Ei kyllä jaksaisi torstaihin oottaa :p
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Oon nyt pelaillut tolla entisellä kakkosaccolla, sillä toimi jo viime vuonnakin noi boostit ja listaukset, näyttää toimivan nytkin. Entisellä päätilillä(pojalla ny) en oo vielä koittanu noita buusteja ja list upgradeja
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Oon nyt pelaillut tolla entisellä kakkosaccolla, sillä toimi jo viime vuonnakin noi boostit ja listaukset, näyttää toimivan nytkin. Entisellä päätilillä(pojalla ny) en oo vielä koittanu noita buusteja ja list upgradeja

Mikäs toi sun kakkosaccon gt on? En oo varma oonko lisäilly..

Nyt lähti sit squad-fitnessit liikkumaan. Joka kiepillä saa 10-15myytyä :) Mukavaa kun ostellu niitä 500-600kolikkoon ja saa tonnilla myytyä :D
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Mikäs toi sun kakkosaccon gt on? En oo varma oonko lisäilly..

Nyt lähti sit squad-fitnessit liikkumaan. Joka kiepillä saa 10-15myytyä :) Mukavaa kun ostellu niitä 500-600kolikkoon ja saa tonnilla myytyä :D


Ei huano ei huano, äskisellä kiepillä meni tonnilla neljä Nachoa(+salsa kaupan päälle).

Kakkosacco on sairaan nopee norsu, SonicElephant62
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Ei huano ei huano, äskisellä kiepillä meni tonnilla neljä Nachoa(+salsa kaupan päälle).

Kakkosacco on sairaan nopee norsu, SonicElephant62

No niin. Täytyy tänään lisäillä. Kyllä huomaa, että jenkit sai pelin eilen kun alko tavara liikkumaan. Aleix Vidalia kans sain myytyä 3K kun niitä sai osteltua parhaimmillaan alle tonnilla. Itellä on muutama Nacho kans odottamassa. Sit on pari casemiroa listalla jos ne vielä vähän nousis :D Tällä kertaa en tehnyt sitä virhettä, että kun pakoista tuli MLS/irkku pelaajia niin en myynyt vaan jätin clubiin odottamaan, että tulee tourneita :D
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Oon nyt pelaillut tolla entisellä kakkosaccolla, sillä toimi jo viime vuonnakin noi boostit ja listaukset, näyttää toimivan nytkin. Entisellä päätilillä(pojalla ny) en oo vielä koittanu noita buusteja ja list upgradeja

Ok. Minä kans vaihdan kakkostilille jos catalogi ei toimi. On nimittäin pikkasen helpompaa toi treidaaminen kun on 80 paikkaa.. kakkosella en tosin ihan älyttömästi buusteja saa auki kun on aika alku leveleillä mutta nopeestihan noi nousee.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

No niin. Täytyy tänään lisäillä. Kyllä huomaa, että jenkit sai pelin eilen kun alko tavara liikkumaan. Aleix Vidalia kans sain myytyä 3K kun niitä sai osteltua parhaimmillaan alle tonnilla. Itellä on muutama Nacho kans odottamassa. Sit on pari casemiroa listalla jos ne vielä vähän nousis :D Tällä kertaa en tehnyt sitä virhettä, että kun pakoista tuli MLS/irkku pelaajia niin en myynyt vaan jätin clubiin odottamaan, että tulee tourneita :D
Tuo on hyvä peliliike. Muutenkin kaikki se sonta mikä niistä daily gifteistä nousee kantsii säästää. Ne on vielä arvossaan jossain välin.

Kylläpä hajottaa odotella. Vieläkään ei ole seurantakoodia tullut mun paketille... Vitsi jos ei huomenna tule ilmoitusta paketin saapumisesta niin saan hepulin kyllä. :)

E:
Ai että. CDON <3 otin asiakaspalvelijaan yhteyttä ja eihän ne perkeleet ole sitä vielä lähettäneet vaikka on "postitettu" tilassa ollut jo toista päivää. Ei mitenkään kerkiä huomiselle tuo paketti perille. Toivottavasti edes perjantaille. Pitihän se arvata.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Minä pääsen vasta illalla korkkaamaan kun pitää hoitaa vähän muita asioita... sit loppuviikko onkin varattu fifalle :o
 
Ylös Bottom