Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lake79
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Ilmeisesti normi kortitkin elää peliesitysten mukaan? Vai miksi esim sterling nous noin paljon?
Kaksi syytä:

1. Puhdas hype

2. Se perimmäinen syy on yleensä se, että Sterling saa ensi viikolla saletisti informin ja normikortti poistuu pakoista, joten ne joilla ei ole varaa informiin ostaa sitten vähän kalliimmalla sen normikortin. Perus sijoittamista siis suurimmalta osin.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Bayernin pelejä on tullu seurattua jonku verran ja Bernat on todettu sysipaskaksi. Voihan se olla että se on tässä "hyvä" mutta itse en tule sitä käyttämään koskaan. Kyllä mä vaihtaisin IF Boatengin normiin ja Alaba Bernatin tilalle, jos kaikki rahat on kiinni pelaajissa.
Syysloma niin kerenny vastaamaan. Odottelen tiistaita että Alaban hinta tippuu ;) siihen asti on vaa Bernat siinä. En oo ees kerenny pelaan ny niin iha sama ollu, lapset ollu boxilla. Se Bernat on kyllä yllättävän hyvä tässä pelissä. Mutta toi
talouspaperirullan näkönen kortti ei lämmitä sydäntä :)
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Hitsi tämä tuntuu niin hyvältä! Rikoin vihdoinkin 7.divarin kirouksen! 10 kautta 7. divarissa putkeen ja vihdoinkin 5-3-0 tuloksella nousen tittelin kanssa 6. divariin. Olen niin ylpeä minun japanin joukkueesta. *tippa silmään*
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Hitsi tämä tuntuu niin hyvältä! Rikoin vihdoinkin 7.divarin kirouksen! 10 kautta 7. divarissa putkeen ja vihdoinkin 5-3-0 tuloksella nousen tittelin kanssa 6. divariin. Olen niin ylpeä minun japanin joukkueesta. *tippa silmään*
hienoa! :P tervetuloa kutoseen hajoilee:)

Neymar pelaamassa itelleen mustaa korttia, 2 byyriä penalteilta, kolmaskin ois pitäny tulla, mutta on kyllä jannu pelipäällä.
edit: nyt 4 ja eiköhän siitä mustaa saa
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

9e11fa962ec6eafbc23f835942d9e562.jpg


Alkaa tää serie a vetään liikaa puoleensa :D
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Siitä mallia Premium Players 25K packista:

Thumbnail_Large.PNG
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Tolla painellut nyt 3 matsin voittoputkeen:

pitch-570349.jpg



Kramaric: 3 matsia, 5 maalia. Ihan loistava pelaaja
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Upithan tulee joka versiossa? Vardyn tuleva informi vois olla hyvä hankinta talteen, kun on kummiski semivarma upin saava pelaaja.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Eijumalauta menee hermot, oon 1-0 häviöl kaveri saa kulman ottaa pelaajan katkon aikana lähellensyöttää sille ja jää suojaamaa sitä palloa. Mites sit saat siltä sen pallon pois menemättä yli. :mad::mad:
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Upithan tulee joka versiossa? Vardyn tuleva informi vois olla hyvä hankinta talteen, kun on kummiski semivarma upin saava pelaaja.
Tuo on ihan hyvä pointti. Tosin, näitä sormensa polttaneita on noiden uppien kanssa nähty viime vuosina, joten maltilla sit jottei käy huonosti.

T: Nm. Undercut on huono juttu

Nii ja lisäksi, mun mielestä toi Vardy on tosi epävarma kortti koska äijä on niin liekeissä. Silver SIF voi tulla markkinoille helposti ennen upgreidejä.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Siitä mallia Premium Players 25K packista:

Thumbnail_Large.PNG
Täytyy sanoa että kyllä vetää hymyksi. :D Yks väsynyt 75 kultarare ja kaks vielä väsyneempää silveriä. EA <3

Ite avasin yhden noita, Fernandinho jollotti siellä. Oli myynyt yön aikana 8,5k hinnalla.

Setä on tässä pikkuhiljaa kääntymässä "coin is king" ajattelumallia kohden. Iso osa investoinneisa laitettu lihoiksi ton pienen nousun aikaan tossa yöllä. Ei tätä vaan kestä kattella. Nopeita ja halpoja sijoituksia, sekä tietty discard treidausta.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Taidan tyytyä itse tosiaan deluxe pakkoihin ja ehkä drafteja silloin tällöin. EA pakat =€A voittaa aina. Mielummin treidaa itse rahat ja ostaa IF tms. Kironut viime versiossa jo monta kertaa jos olisin säästänyt kolikot olisin saanut messin jo kauan sitten. No jospa tällä kerralla onnistuu road to Messi. :rolleyes:
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Nytky on näitä promopakkoja näin usein, missäs välissä se joukkue kannattaa myydä kun uutta kaavailen? Nyt ei oo onneks kiirettä ku en pääse pelaamaan 4päivään. :)
Tällänen tällähetkellä: http://www.futhead.com/16/squads/3059611/
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Futbinissä on hourly ja daily käppyrä, kannattaa kattoo niistä miten kortin hintakehitys heiluu.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

25k kakkapussit ei näköjään heilauttaneet hintoja mihinkään... ainakin Perisic, Kryzo ja Long näyttää olevan melko samassa ku eilen. Saanu hyvin myyty roinaa niin saa helposti noi ostettua.
 
Ylös Bottom