Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 16

Vastaus: FIFA 16 [Hype]

Tuli tätä demoa kokeiltua ja oli positivinen yllätys. Viime vuonna PES vakuutti enempi, mutta FIFA kyllä menny eteenpäin. Lisenssit ja presentaatio on tietty edellä, mutta tekoäly toki on PES:ssä vielä edellä.

Mutta aikoinaan tuli lapsena selostettua omia otteluita (yli 10 vuotta sitten), kun pelin selostukset on mitä on ja ei niitä edes ymmärtänyt aikoinaan. Innostuin tylsyyttäni, kun oon tässä ollu flunssassa ja viel vähän toipilaana selosstamaan itse vuosikymmenen jälkeen. Joten tässä olisi nyt tarjolla FIFA 16 demon video omalla selostuksellani. Ja selostus on tehty sitten täysin tosissaan ei mitään pelleilyä. Rakentavaa palautetta toki saa antaa. :)


[VIDEO=youtube;Tpzdc2X0AAY]https://www.youtube.com/watch?v=Tpzdc2X0AAY[/VIDEO]
 
Vastaus: FIFA 16 [Hype]

Mutta aikoinaan tuli lapsena selostettua omia otteluita (yli 10 vuotta sitten), kun pelin selostukset on mitä on ja ei niitä edes ymmärtänyt aikoinaan.

Itsellä muuten ihan sama juttu! Aloittelin amatööriselostajan uraani joskus 90-luvun loppupuolella, kun peluussa oli silloin joku NHL 96 ja taisi olla FIFA 96 myös :D Noihin aikoihin sitä tuli tiedettyä aika monen joukkueen kokoonpanot etu- ja takaperin unissaankin :D

Nykyäänkin tulee joskus veresteltyä noita vanhoja muistoja, jos yksikseen sattuu olemaan, kun urheilupelejä pelaa. Se on ihan hauskaa joskus, vaikka ulkopuolisten mielestä varmaan vähän hassuakin höpistä itsekseen pelatessa. Ne on niitä hetkiä, kun haluaa kuvitella olevansa itse joku Mertaranta :D
 
Vastaus: FIFA 16 [Hype]

Jaksaako kukaan uskoa, että Web App aukeaisi jo huomenna TOTW #1 julkaisun yhteydessä?

http://www.ultimateteam.co.uk/2015/09/13/fut-16-web-app-football-club-details/


Viime vuonna myöhästyi useammalla päivällä ilmoitetusta ajankohdasta. Katsotaan: https://www.easports.com/uk/fifa/football-club/ultimate-team

Samalla selviää vieläkö price ranget on mukana.

Siis ne on luvannut avata sen torstaina, ja price ranget on mukana, mutta PALJON leveämpinä. Jotkut kyllä veikkailee et apina aukeis silti jo huomenna, tiedotteessA vissiin oli et aukeaa 17. päivä TAI ENNEN
 
Vastaus: FIFA 16 [Hype]

Oonko ymmärtänyt väärin jotenkin tämän Web appin kohtalon, koska itse juuri kävin äsken siellä ja avasin ensimmäisen pakettini. Siellähän se auki on ja sinne pääsee, mut aika usein joutuu uudestaan kirjautuun, koska erroria puskee vähän väliä.
 
Vastaus: FIFA 16 [Hype]

Kyl siellä pakkoja voi availla, mut transferraa ei oo pystynyt puoleen vuoteen

Asia ymmärretty! Viimeksi itse käyttänyt tuota tasan vuosi sitten, kun availi niitä gifteja ja loyalty packeja. Sen jälkeen ei tuota ole tullut käytettyä niin ymmärsin, ettei sen pitänyt olla auki vielä. My bad :)
 
Vastaus: FIFA 16 [Hype]

No niin mäkin ymmärsin, mut näyttää olevan auki. Kovasti tosin ihmettelen miten tonne muka sitten pääsee kun ei pääse konsolilla tekemää tota tiliä aktiiviseksi
 
Vastaus: FIFA 16 [Hype]

Asia ymmärretty! Viimeksi itse käyttänyt tuota tasan vuosi sitten, kun availi niitä gifteja ja loyalty packeja. Sen jälkeen ei tuota ole tullut käytettyä niin ymmärsin, ettei sen pitänyt olla auki vielä. My bad :)
Että olin siis väärässä ögen :D
 
Vastaus: FIFA 16 [Hype]

Ite en oo vielä jaksanut ennakkotilata joten huomiseen menee omat pelit :)
 
Vastaus: FIFA 16 [Hype]

Ekojen matsien perusteella aika erilainen kuin mitä demossa oli... pallo pomppi vähän joka suuntaan. Pacehorot ei kyllä tässä pääse ainakaan ennen päivityksiä mellastamaan
 
Vastaus: FIFA 16 [Hype]

Ekojen matsien perusteella aika erilainen kuin mitä demossa oli... pallo pomppi vähän joka suuntaan. Pacehorot ei kyllä tässä pääse ainakaan ennen päivityksiä mellastamaan

Mistäs tää nyt jo löytyi, eikös julkkari ole vasta joskus viikon päästä tms.
 
Ylös Bottom