Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 17 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Vastaus: FIFA 17 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Joo, kyllä kelpas. Myin tossa Messin pois, ei oikein vakuuttanut kyllä pidemmän päälle, Neymar taas toisaalta on aivan huippu. Ois 1,5milj ja puuttuu hyökki + cam. Mietin että testasi ton toty kroosin ja Balen. Onko kellään muistikuvia koska noita kannattaa ostaa, totykortteja siis ? Eilisillastkin kroosin hinta tippunut 40k.
 
Vastaus: FIFA 17 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Bailly, Bellerin, Szczesny TOTW ja pari 84 ovr pelaajaa oli ykköstilin saldo. Päälle vielä sitten noita team fittnessejä ja +4 all injury-kortteja, mutta joo. Oli tuo paremmin mitä odotin, Baillyä ja Belleriniä olin molempia ostamassa mun rosteriin kuitenkin pelaamaan.

Nyt liikkuu huhuja jostain 87-SBC-setistä, tiedä sitten onko EA:lla joku pommi vielä tälle illalle. Vai onko vaan jotain korttimyyjien jonnepelaajien huiputusyrityksiä paskahuhuilla.
 
Vastaus: FIFA 17 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Toty viikon saldo 30 pakkaa.. arvokkaimat Sterling,Varane ja Rashford.
 
Vastaus: FIFA 17 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

250k palaamaan ja totw Giroud. :rolleyes:
 
Vastaus: FIFA 17 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Meinasin pistää FUT:n tauolle, kun pari muuta peliä jonossa. Reilu 700k oli rahaa, ostin viisi 125k pakkaa ja paras nosto TOTW Ben Yedder.

Myynneistä joku 100-150k millä voi sitten jatkaa, jos/kun motivaatio palaa.
 
Vastaus: FIFA 17 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

On tää kyl hauskaa. Kokoajan saa ympäri somea lukea ja Twitchistä katsoa kuinka porukka valittaa että pakkatodennäköisyydet on täysin nollissa ja silti porukka ostaa täysin sekopäänä tauotta pakkoja ja tunkee noihin parhaimmillaan tuhansia euroja per naama. Kyllä on EA Sportsilla melkoinen vallan ote näille addiktoituneille ja jopa peliongelmaisille tapauksille. Osaisinpa mäkin tehdä tuolla tavalla rahaa.

Nimimerkillä euroakaan en pelin sisäisiin toimintoihin pistänyt, enkä tule pistämään.
 
Vastaus: FIFA 17 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

...ja silti porukka ostaa täysin sekopäänä tauotta pakkoja ja tunkee noihin parhaimmillaan tuhansia euroja per naama. Kyllä on EA Sportsilla melkoinen vallan ote näille addiktoituneille ja jopa peliongelmaisille tapauksille.

Sehän ei ole tyhmä, joka pyytää, vaan se, joka maksaa...

Itsekin olen kyllä ihmetellyt samaa useammankin pelin kohdalla. Ei vaan mene jakeluun, kuinka jotkut voivat tunkea satasia ja taas satasia joihinkin FIFAn tai NBA:n pakkoihin siinä toivossa, että tulis nyt ees joku kivanvärinen kortti. Itsellä valuisi tuskahiki, kun ajattelisin, paljonko se TOTY-kortti lopulta sitten tulikaan maksamaan, jos sellaisen nyt sattuu sitten saamaan. Tulisi vaan paha olo joka kerta, kun sen siinä ruudulla näkisi: "V*ttu toikin kortti maksoi X sataa euroa...". Ei kyllä kestäisi pää, eikä mielenterveys.

Ihan toinen juttu on sitten tietysti nämä YouTubettajat, jotka vissiin kanaviensa mainostuloilla ja lahjoituksilla ostelee noita. Pakko kai ne rahat on niihin pakkoihin laittaa, koska ei kai kukaan noita kanavia muuten katsoisi ja toisi sillä tavoin tuloja. Aika äkäseen ne rahat niiltä loppuisivat, jos lopettaisivat pakkojen ostelemisen. Toki nuo Tubettajat ovat "hyvä asia" ainakin NBA:n puolella, kun polkevat noilla pakka-avauksillaan peruskorttien hintaa sen verran paljon, että niitä perushyviä kortteja voi sitten tällainen tavallinenkin pelailija ostella huutokaupasta kohtuullisilla hinnoilla.

EA tekee Fifassa, Änärissä, Maddenissa ja muissa vastaavissa peleissään niin hävyttömän määrän rahaa noilla pakoilla ja pointseillaan, että valitettavasti se itse pelin parantaminen jää vähän sivuraiteille. Voittoa tulee noista pakoista kuitenkin, kun peruspelaaja on kohtuu tyhmä ja lihaltaan heikko, tai ainakin saa manguttua lainaksi äiskän/iskän luottokorttia. Silloin ei tarvitse kauheasti sen gameplayn eteen mitään tehdä...Jotenkin tuntuu muutenkin, että varsinkin Fifassa tärkeintä on ne kortit, eikä niinkään pelaaminen ja kenttätapahtumat, mutta jokaisella on tietenkin oikeus harrastaa ja tuhlata rahansa, kuten tahtoo...
 
Vastaus: FIFA 17 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Mä voin ihan hyvällä mielellä käyttää pari hunttia pakkoihin. Menee sitä rahaa turhempaankin. Eipä tollasilla rahoilla selviäisi esim baari-illasta.
 
Vastaus: FIFA 17 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Mä oon viime vuosina ostanut Fifasta kalliimman version, minkä mukana saa parit pakat extraa ja helpomman startin FUT:iin.
niistä maksanut muutaman kympin ylimääräistä, mutta siihen on EA:n sponsorointi riittänyt mun osalta.

On kyllä todennäköisyydet huipussaan, ja motivoi jengiä oikeaa rahaa peliin tunkemaan, kun youtubettaja tunkee 600k Fifa pointsia eikä saa edes TOTY-pelaajia vaikka mitkälie Double Chance -pakat kehissä. :p
 
Vastaus: FIFA 17 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Mä voin ihan hyvällä mielellä käyttää pari hunttia pakkoihin. Menee sitä rahaa turhempaankin. Eipä tollasilla rahoilla selviäisi esim baari-illasta.
Ja itse taas en ikipäivänä suostuisi pistämään edes sataa euroa baariin yhdessä illassa, mutta niin. Kaikki toki kuluttaa rahansa kuten haluaa.
 
Vastaus: FIFA 17 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Ja itse taas en ikipäivänä suostuisi pistämään edes sataa euroa baariin yhdessä illassa, mutta niin. Kaikki toki kuluttaa rahansa kuten haluaa.
Itse taas en ikipäivänä lähtisi alle parin huntin viettämään iltaa. Sisäänpääsy, narikka ja taxi syö jo puolet tuosta satasesta. Siitä ei seuraisi muuta kuin stressi illanvieton aikana. Parikymppisenä tuollaisella rahalla vielä "pärjäsi" kun meno oli huoletonta ja toosan perässä piti juosta joka v-loppu.

Tähän väliin sellainen kysymys, että miksi pleikkarilla ei ole legendoja? Microsoftilla joku yksinoikeus?
 
Vastaus: FIFA 17 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Itse taas en ikipäivänä lähtisi alle parin huntin viettämään iltaa. Sisäänpääsy, narikka ja taxi syö jo puolet tuosta satasesta. Siitä ei seuraisi muuta kuin stressi illanvieton aikana. Parikymppisenä tuollaisella rahalla vielä "pärjäsi" kun meno oli huoletonta ja toosan perässä piti juosta joka v-loppu.

Tähän väliin sellainen kysymys, että miksi pleikkarilla ei ole legendoja? Microsoftilla joku yksinoikeus?
Ja itse taas en suostu taksilla kulkemaan, enkä oikein sisäänpääsyäkään maksamaan, kun käyn aina pubeissa pääosin sen mitä käyn. :) Mutta ehkä se siitä.

Legendoihin syynä on *rummunpärinää* raha: https://www.reddit.com/r/FIFA/comments/2o30yq/why_are_legends_xbox_only/
 
Vastaus: FIFA 17 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Viimeisen pakan ajattelin avata ja sieltähän se pärähti toty modric!
 
Vastaus: FIFA 17 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Pitkästä aikaa palailin tähän korttipelipuoleen Fifasta. Rakentelin jotain jengejä kasaan, jos innostuu pelaamaan ja availin parisenkymmentä säästössä ollutta SBC-pakkaa. Vaikkei pelejä ole kertynyt ultimatessa kuin parisenkymmentä, niin silti on nuo SBC:t on tullut viikoittain hoidettua. Vikasta Prime gold players -pakasta Alexis Sanchez. Myin sen heti pois ja tänään mietin vielä TOTYjen ollessa pakoissa sijoittaako sen reilun 100k pelaajiin vai 100k pakkaan. Päädyin sitten pakkaan ja hyvältä se näytti...Walkout...Espanjan lippu, Barcelonan logo... ja BUSQUETS.

No onneksi huumorintajua tuli jo valmisteltua viikonloppuna, kun samalla pelailin muutaman pelin online seasonia. 4/5 ekan jengin nimestä mitä tuli vastaan oli Beast FC vähän eri variaatioilla ja joukkueissa Musaa ja muita pikakiitureita. Tuli oikein nostalginen tunnelma.
 
Vastaus: FIFA 17 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Kakkostilille tehty rosterit:

1.
Vardy
Hazard-Cesc-Matic-Kante-Mane
Milner (86)-Reid TOTW-Smallling-Bellerin
Mandanda

2.
Ben Yedder TOTW
Carrasco-Iniesta-Casemiro-Kroos-Castillejo TOTW
Alba-Umtiti-Pepe-Juanfran
Navas

Saas nähdä mitä noilla saa aikaan. Valioliigaan tulee joku fiksumpi RM kunhan saan coinseja ja Cesc vaihtuu aikanaan Litmaseen.
 
Vastaus: FIFA 17 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

512c7df0ceb8fef5c899ac506fd0dfb2.jpg


Vääntelin omaa squadia taas uuteen uskoon. James Rodriguez, vaihtelee rakiticin kanssa paikkaa. Toi Ben yedder on kyllä melkoinen kortti.
 
Vastaus: FIFA 17 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Leagues & Nations teki paluun, nyt viimeistä kertaa kun ei ole päättymispäivää. Tuon päälle joku toinenkin SB ja lisäksi Xboxilla uusi Legenda-SBC.

Edit: Petit-SBC tehty. Toisesta 7.5k-pakasta nyt sentäs Hunter-kortti, mutta muuten kyllä toinen 7.5k pakka + Prime Gold Players-pakat oli täysin sitä itseään, Sama hiton Meyer molemmista avautuvana pelaajana.

Nuo kaksi muuta SBC:tä saakin jäädä tulevaisuuteen, kun korttien hinnat rauhoittuvat hätähousujen kiimasta.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: FIFA 17 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

10k meni kun ostin puuttuvat kortit noihin uusiin buildeihin. Mukavan haastavia oli tehdä... on vaan melkoisen kömpelö tuo klubin pläräminen ja sieltä sopivien korttien etsintä kun siellä on 4,5k korttia. Nyt vaan pelata lojaltit ja uuden totwin julkasussa avaus... ja pettymys:p
 
Ylös Bottom