Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 17 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Vastaus: FIFA 17 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

10k meni kun ostin puuttuvat kortit noihin uusiin buildeihin. Mukavan haastavia oli tehdä... on vaan melkoisen kömpelö tuo klubin pläräminen ja sieltä sopivien korttien etsintä kun siellä on 4,5k korttia. Nyt vaan pelata lojaltit ja uuden totwin julkasussa avaus... ja pettymys:p
Eikö siellä ole pilvissä mm. Espanjan ja Englannin pronssipelaajat jne? Voisi ainakin luulla näin. Itselläni kun on se 750 pelaajaa rosterissa, niin ei ihan suorilta ole noita ukkoja laittaa. Espanjalaisiakin oli kaikki kolme, lädejä kaksi.
 
Vastaus: FIFA 17 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Mä tyhjensin joku aika sitten klubin lukuunottamatta kaikkia buli ja la liga ukkoja tulevia SBC:itä varten. Löytyy siis joka tiimistä joka paikalle äijää. 40k meni kun tein noi kaikki kolme eri SBC: sarjaa.
 
Vastaus: FIFA 17 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Kuinkahan kauan nää uudet squad buildit on voimassa? Ja tippuukoha noiden yleisten pelaajien hinnat koska "normaaleiks"?
 
Vastaus: FIFA 17 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Olipahan maali :rolleyes:

[video=youtube_share;F0sQP7Vf4YE]https://youtu.be/F0sQP7Vf4YE[/video]
 
Vastaus: FIFA 17 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Kuinkahan kauan nää uudet squad buildit on voimassa? Ja tippuukoha noiden yleisten pelaajien hinnat koska "normaaleiks"?
Siis uudet SBC:t? Niin kauan kun pelin serverit toimivat.
 
Vastaus: FIFA 17 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Kyllä toi mun munkki vaan jatkuu jatkumistaan. 50k SBC pakasta tuli dybala. Mahtaakohan olla kallein ei walkout nif auban kanssa.
 
Vastaus: FIFA 17 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Aukaisin 6kpl tradeable TOTW-pakkoja, ja walkout Kane nousi. Ja sen myötä 200k+ kassaan.
 
Vastaus: FIFA 17 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Marqueet tehty ja perinteinen kasa totaalista kuraahan sieltä nyt tuli, mitä pari portugalin pelaajaa ja hurjat 1k coinseja.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: FIFA 17 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Normaali Ronaldo vai SBC Zlatan + normaali Neymar? Olisi coinsit kasassa näihin vaihtoehtoihin niin löytyykö suosituksia?
 
Vastaus: FIFA 17 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Normaali Ronaldo vai SBC Zlatan + normaali Neymar? Olisi coinsit kasassa näihin vaihtoehtoihin niin löytyykö suosituksia?
Rolle. Jos joudut ison osan masseista laittaa toho SBC ibraan niin kannattaa harkita. Osta ennemmin vaikka lffi
 
Vastaus: FIFA 17 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Mä tyhjensin joku aika sitten klubin lukuunottamatta kaikkia buli ja la liga ukkoja tulevia SBC:itä varten. Löytyy siis joka tiimistä joka paikalle äijää. 40k meni kun tein noi kaikki kolme eri SBC: sarjaa.

Milloinkahan seuraavat Liiga-SBC:t tulee ja mitkähän kaksi? sieltä julkaistaan? Serie A, La Liga, Bundesliiga ns. isoista vaihtoehtoina, koska BPL:ää tuskin. Noista ehkä yksi jonka lisäksi jotenkin luulen, että Argentiinan liiga saattaa olla toinen julkaistava :confused:

Mitä muuten mieltä kannattaako SIF (85) Mandzukic vaihtaa SIF (85) Kaliniciin jos pelaa 4-3-3 formationilla. Pärjääkö Kalinic päällä / fysiikalla Marion vertaisesti vai soveltuuko Kalinic enemmän juoksevaan pelityyliin?
 
Vastaus: FIFA 17 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Nations & Leagues tehty ja kasa kuraahan sieltä tuli palkkioksi, mitä yksi Eriksen nyt siitä 12 raren kortin pakasta. 50k pakasta Rui Patricio parhaana. Omilleni siis pääsin. Hohhoijaa.

Sitten vielä kakkostilillä sama homma huomenna.
 
Vastaus: FIFA 17 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Mitä ******...Edelleen toimii tää disconnect paska fut champissä. Kaveri keskeyttää pelin ja mulle tulee häviö ja 1 yrityskerta katoaa. Hyvä ea...
 
Vastaus: FIFA 17 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Mitä ******...Edelleen toimii tää disconnect paska fut champissä. Kaveri keskeyttää pelin ja mulle tulee häviö ja 1 yrityskerta katoaa. Hyvä ea...

Semmoinen huhu pyörii että FIFA:n käynnistämisen jälkeen jos ei kertaakaan paina dashboard nappia (eli se keskellä oleva PS-näppäin) niin glitchi ei vissiinkään toimi. Tai toimii mutta siitä ei tule tappiota.

Eli jos käyt tsekkaamassa kapulan akun keston esim. niin sit pitäs käynnistää FIFA uudestaan varmuuden vuoksi. On tää kyllä melkoista...
 
Vastaus: FIFA 17 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Lunar new yearin kunniaksi jokaiselle tulee ilmainen untradeable pakka, jonka suuruus riippuu siitä kuinka aikaisin olet aloittanut Fifa 17 pelaamisen. Mulle tuli 125k pakka, josta IF Calhanoglu ja Miranda.
 
Ylös Bottom