Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 17 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Vastaus: FIFA 17 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Onko Miranda untradeable? Kannattaa myydä varmaankin pois jos ei ole.

Itellä tämmöset pyörii vaihtopakassa, mut taidan myydä Rashfordin pois kun alkaa toi hinta olemaan ainakin omasta mielestä kohillaan vaikka kyllä se sen pari kolme kiloa voi tosta vielä noustakin kun massat alkaa ostelemaan kortteja pois marketista.

http://www.futbin.com/17/squad/14767

Pikkusen vielä pähkäilen että millä nipulla sitä lähtis vetämään, mut kyllä se varmaan tuo BuLi vaan vetää sen verran puoleensa että siihen sitä varmaan päädytään.

Mitä tulee noihin squad building challengeihin niin muistakaa että jos on 100 kemia kriteereinä, niin pitäisi olla pakasta nostettu kortti mukana, tai sit boxin jengi voi myös loyaltyn hankkia pelaamalla kymmenen peliä ukolla. Tietysti jos hyperlinkeillä saa kemian kohilleen niin sekin riittää, mut esim. League and Nation Hybrid challengesta tuo Hard ja Ultimate on täysin mahdoton ilman että on kympin kemia suurimmalla osalla pelaajista. Itsellä ois nekin tehtynä mut joutuu venaan julkaisuun jotta saa ne kemiat kohilleen. Vähän syyhyttäs noi pakat mut pakko oottaa... :)

Nii ja jos käytätte concept squadia rakenteluun, niin ottakaa huomioon että concept pelaajalla on aina 10 kemia, mut jos sen korvaa marketista ostetulla niin se onkin vain 9. Notta tarkkana siellä. ;)

Kaikki raret tiimissä 0 kortteja joten sen takia piti rakennella jotain noiden ympärille. En tosin valita sillä normi startti ollut yleensä melkoista kuraa.

Transferilla sit odottaa nostot ja If Sansone sijoituksena.

Saa nähdä miten alkavat pyörittää noita SBC:tä koska nehän tulee vaihtumaan väliajoin, joten pakko pitää päkätty kuona jemmassa jotta näkee millaisissa sykleissä ne tulee pyörimään. Nimittäin hintaa tulee ukoille jos ne on samoja aikoja tarjolla kun turnaukset sun muut..

Noita 100 kemia juttuja ei tosiaan kannata tässä kohtaa alkaa tekemään sillä menee melko varmasti puihin..
 
Vastaus: FIFA 17 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Kyllä näistä suurinosa on ihan tehtävissä hyperlinkeilläkin mut noi kaks mistä mainitsin on täysin mahdottomia ilman loyalty bonuksia pelaajilla. Pohja on valmiina ja itseasiassa toiseen on ukotkin ostettu mut ei auta kun pelata kymppi divari niillä läpite jotta niillä kemiat nousee. Harmillisesti itsellä vielä on kotipihaan päin suunta just julkaisu päivänä niin mun pelailut muutenkin viivästyy ens viikkoon. Mut kyllä tässä kerkiää. :)
 
Vastaus: FIFA 17 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Kyllä näistä suurinosa on ihan tehtävissä hyperlinkeilläkin mut noi kaks mistä mainitsin on täysin mahdottomia ilman loyalty bonuksia pelaajilla. Pohja on valmiina ja itseasiassa toiseen on ukotkin ostettu mut ei auta kun pelata kymppi divari niillä läpite jotta niillä kemiat nousee. Harmillisesti itsellä vielä on kotipihaan päin suunta just julkaisu päivänä niin mun pelailut muutenkin viivästyy ens viikkoon. Mut kyllä tässä kerkiää. :)

Minäkin jätin odottamaan julkaisua noi ja hybrid nationsin. 11 eri liigaa 100 kemialla sain tehtyä brasseilla kun olin kaksi nostanut pakasta. Ei kehtaa mitään noiden takia myydä vaan rakkentelen sitten match coinseilla. Tänä vuonna meinasin treidata sen toty Rollen tai Messin.. kumpi nyt sattuu olemaan tässä versiossa parempi.

Mulla taas poikien kanssa viikonloppu joten tahkotaan kolmessa vuorossa :D Emäntä kylläkin on tulossa mutta vähän varoittelin että meillä on perinteinen fifa käynistys joten ei paljoa muuhun kerkeä.. lupasi hoitaa juoksevat asiat ja eväs huollon joten en valita siitäkään.
 
Vastaus: FIFA 17 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

No perskuta siellä on hyvin pullat uunissa sitten! :)
 
Vastaus: FIFA 17 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Onpas mukava lähteä uuden pelin pariin, kun on jo saanut touhata UT:ssä ihan kunnolla. Hype nousee!
 
Vastaus: FIFA 17 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Jagielka+Joku halpa kultarare Brassitoppari Serie A:sta tuosta SBC3 tuplarare-pakasta. Sai siitä nyt 2k kotio ja voitolla ollaan vieläkin settien teossa noin 2k, kun 22k:lla aloitin koko leikin.

Sitten tuo viimeinen jossa on 10 kultakorttia, 100 chemistry ja 10 pitää olla eri liigoista, eli vain 2 samasta. Yllättävän helppo oli edellinen, joten saas nähdä mitä tämä sitten on. Onneksi ei ole mitään overallia vaatimuksena.

Edit: Tehty Brassiukoilla ja taattua laatuahan sieltä pakoista tuli, vaikka nyt toki Konoplyanka onkin ok nosto. John Terry ja De Marcos oli ne muut jotka nyt edes voi mainita ja pari non rare Valioliigalaista.

Mutta edelleen voitolla mennään toki ei sillä, mut kyl mun Fifan pakkatuuri on kirottua edelleen pääosin.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: FIFA 17 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Turkin liiga oli mukavan halpa ja monikansallinen... myin Butlandin ja Wilsheren et sain tehtyä lisää noita. Ei mitää superkortteja oo tullu, mata, mertens, carvajal , marquinhos ja carrasco voi jonkun kolikon tuoda kun laittaa myyntiin. Hernanesin uhrasin et sain 100 kemiat yhteen sbc:hen
 
Vastaus: FIFA 17 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Ykköstilillä Eriksen, Koke parhaimpina pakoista. Muuten sitten Ter Stegeniä yms muuta ok tason janaria kehiin, jotka löin suoraan kokoelmiin odottamaan viikonloppua jos nyt tuota EA Access-aikaa jää sinne asti.

Vielä tosin Nations-haasteesta kaksi ekaa tekemättä ja molemmilla tileillä se Nations+Leagues kokonaan vetelemättä. Oliko tuo viimeinen vaikea/kallis tehdä?

Liigojen haasteet jääkin suosiolla myöhemmäksi kun sitten jossain välissä pelin mahdollisesti ostan.
 
Vastaus: FIFA 17 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Uh. No nyt tuli Lacazette, Bailly ja Koke sitten noista Nations-seteistä ykköstilille. Näitä siis ei vielä nyt kannata myydä? Lacazette on 60k vissiin, Bailly 16k ja Koke sen 6k
 
Vastaus: FIFA 17 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Uh. No nyt tuli Lacazette, Bailly ja Koke sitten noista Nations-seteistä ykköstilille. Näitä siis ei vielä nyt kannata myydä? Lacazette on 60k vissiin, Bailly 16k ja Koke sen 6k


Hyvät nostot!


Minä sain eilen jo hyvin kauppaa if Sansone 10k voittoa ja Payet meni yöllä 20k ylihinnalla.. Ostin molemmat takaisin. Samalla tein yhden SBC:een ja jumbosta Azpiculeta. Peli ladattu ja starttaa sopivasti Bayern - Atletin jälkeen :)
 
Vastaus: FIFA 17 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Ennakkotilattu fifa kolahtikin sitten tänään postilaatikkoon, odotin kyllä huomiseksi vasta. Pitää myöhemmin postailla avaustiimiä. Tästä se lähtee! :)
 
Vastaus: FIFA 17 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Pääseekö kukaan pelin saanneista ea:n servereille atm? 2 asti olen yrittänyt, mutta ei vaan yhdistä. Ea kusee taas?
 
Vastaus: FIFA 17 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Ensin ei pitänyt ostaa peliä, mutta sain pakasta konolpiankkasen ja oblakin, se ilostutti niin että oli pakko ostaa. :/
 
Vastaus: FIFA 17 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Kertokaas tyhmemmälle mihin toi koodi pitää syöttää, jolla saa 5 Draft tokenia? Customize kohdasta pitäisi kuulemma löytyä "Enter Code", mutta itse en kyllä sellaista sieltä löytänyt. :confused:
 
Vastaus: FIFA 17 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Harmi että itse missasin nuo Draft tokenit, mutta kun pelin sai 35 eurolla ja oli Bundle, niin haittaa tasan ei yhtään.

Harry Kane, Musa, Goretzka ja Callejon rare players pakasta joka tuli mukana.

Eli pelaajia kannattaa myydä vasta lauantaina pois?
 
Vastaus: FIFA 17 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Harmi että itse missasin nuo Draft tokenit, mutta kun pelin sai 35 eurolla ja oli Bundle, niin haittaa tasan ei yhtään.

Harry Kane, Musa, Goretzka ja Callejon rare players pakasta joka tuli mukana.

Eli pelaajia kannattaa myydä vasta lauantaina pois?


Minä oon myyny kokoajan ylihinnalla ja kauppa tuntuu kiihtyvän.. Tänään menny Matuidi 39k (Bin oli 25k) Azpi 15k (bin 6k)


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Tiimi kokenut pienen päivityksen sillä pelaamisen takiahan tätä hinkataan..

www.futbin.com/17/squad/28392 Samu on lainalla mutta pitää ostaa oma kunhan hinta on alle 15k

edit. Riviukoilla saa ihan riittävästi tahkota kun kerää sbc tiimeihin lojaltia.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: FIFA 17 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Kertokaas tyhmemmälle mihin toi koodi pitää syöttää, jolla saa 5 Draft tokenia? Customize kohdasta pitäisi kuulemma löytyä "Enter Code", mutta itse en kyllä sellaista sieltä löytänyt. :confused:
Ihan PSN storeen vaan redeem code.
 
Vastaus: FIFA 17 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Eilen vuoden ainoat 20€ pointseihin ja pakoista Eriksen, Koke, Lallana parhaina muuta 1-4k korttia.. Koke oman tiimiin ja muut ylihinnalla myyntiin Eriksen menikin yöllä 26k hinnalla joten ostin vielä takaisin. Transferilla tavaraa 200k edestä ja tilillä 50k + 3 ostettua league + nations tiimiä joille pitää lojaltit tahkota.. Ei huono alku. Peliäkään en ole vielä netissä testannu vaan opetellut offline puolella. Tässä kohtaa tykkään pelistä.
 
Vastaus: FIFA 17 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Ja mä möin mun Eriksenin pois jollain 14k:lla muistaakseni.

Noh. Nyt napsahti sitten kolmostilin seteistä Sturridge, Coman, Bernat, Kaka ja Navas. Odotanko lasi-Sturrin hinnannousua huomiseen vai myynkö heti pois 60k:lla?
 
Ylös Bottom