Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 17 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Vastaus: FIFA 17 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Tälläsellä joukkueella pelaillaan tällä hetkellä:) https://www.futbin.com/17/squad/390996

Kaikki pelaajat on untradeable ja saatu gold sbc pakoista ;)

Vähän jäi kaiveleen kun 100k pakat jäi voiton päähän, mut kelpaa kyllä Gold2 sijotuskin ni ei tarvi karsia uudelleen viikolla-
 
Vastaus: FIFA 17 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

olipa erikoinen knock out -matsi. Pelaan aika syvällä neljän linjalla. Laitapakit nousee satunnaisesti eli joskus on kolmen linja. CDM on stay back ja käytännössä aina napottaa siinä linjan edessä ja jos ei se niin joku CM paikkaa.
jostain syystä nyt se linja oli koko matsin kolmen linja joka oli noussut lähes puoleen kenttään kuin itsestään. Samaten CDM/CM oli ties missä. Kaverilla comania ja aubaa. Tultiin aika tylysti läpi, varsinkin kun AI-pakit tyyty seuraamaan juoksua sivusta..

edit: ei mulla kyllä oo tosta knock outista mitään palaa jatkoon kun maalinteko on niin vaikeaa. Tarviin semmoset 10 paikkaa yhteen maaliin. Ja joka peliin kaveri leipoo ainakin yhden mun totaalisesta töppäyksestä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: FIFA 17 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Eilen tuli 7.s titteli ja nousin takaisin 5 divariin. Viimeisissä peleissä olen aina noussut tappioasemasta voittoon tai tasuriin. Aina menee silleen, et kaveri saa jonkun avopaikan, josta tekee maalin ja sit pääsen itse mukaan peliin vasta toisella puoliajalla. Ja sit näitä tolppavetoja on tullut älyttömästi.
Pakoista nostin jonkun inform Italia hyökkääjän. Belotti ? Meni se tonne serie a tiimiin, mut joutaa pois jos en saa sillä tulosta aikaan. Harmi vaan, että on discard value :(
 
Vastaus: FIFA 17 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Eilen tuli 7.s titteli ja nousin takaisin 5 divariin. Viimeisissä peleissä olen aina noussut tappioasemasta voittoon tai tasuriin. Aina menee silleen, et kaveri saa jonkun avopaikan, josta tekee maalin ja sit pääsen itse mukaan peliin vasta toisella puoliajalla. Ja sit näitä tolppavetoja on tullut älyttömästi.
Pakoista nostin jonkun inform Italia hyökkääjän. Belotti ? Meni se tonne serie a tiimiin, mut joutaa pois jos en saa sillä tulosta aikaan. Harmi vaan, että on discard value :(
Belotti on hyvä!
 
Vastaus: FIFA 17 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Ensi viikon Maqueehen löysin seuraavat pelit:

Barca-Real Madrid
Besiktas-Fenerbache
PAOK-Panathinaikos
Feyenoord-Sparta
Roma-Lazio
Montreal-Toronto

Keksiikö joku muita?
 
Vastaus: FIFA 17 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

En tiiä kuuluuko tänne, mut haluisin päästö eroo mun fifa 17 coinseista about 130-150k. Eli fifa coinsit vaihtoo änärin coinseihi. Konsolina PS4
 
Vastaus: FIFA 17 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Ei v***u, pitäiskö tähän saada joku amatööri fut draft. :D

T: nimimerkki ei koskaan edes finaaliin asti
 
Vastaus: FIFA 17 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Ensi viikon Maqueehen löysin seuraavat pelit:

Barca-Real Madrid
Besiktas-Fenerbache
PAOK-Panathinaikos
Feyenoord-Sparta
Roma-Lazio
Montreal-Toronto

Keksiikö joku muita?
Tuossapa nuo suurinpiirtein taitaa olla. Toivottavasti Paok-Pana peli sisällytetään, oon jemmannu noita siitä asti kun Panaithinaikos ja Olympiakos pelas vastakkain. :)
 
Vastaus: FIFA 17 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Onko veikkauksia XBonen omistavilla seuraavaksi Legenda-SBC:ksi? Litmanen voisi olla yksi, mutta kun juuri on Hollanti menossa, niin eiköhän se ole joku muu.

Gary Neville? Ryan Giggs?
 
Vastaus: FIFA 17 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Onko veikkauksia XBonen omistavilla seuraavaksi Legenda-SBC:ksi? Litmanen voisi olla yksi, mutta kun juuri on Hollanti menossa, niin eiköhän se ole joku muu.

Gary Neville? Ryan Giggs?

Oisko joku näistä uusista legendoista... ?
 
Vastaus: FIFA 17 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Surkeat marqueet mutta teinpä silti. Takkiin tuli.
 
Surkeat marqueet mutta teinpä silti. Takkiin tuli.

55 Racingin ja Independienten pelaajaa löytyi transfer listiltä valmiina, joten siinä mielessä hyvät marqueet tuli. Toki ei samanlaisia profiteja kuin välillä, mutta 500 coinsilla sisään ja 1500 ulos on jo "ihan kohtuullista kauppaa", niin kuin Huutokauppakeisari toteaisi.

E. Jaahas, 0 Heerenveen pelaajaa myynnissä... Niin onnettomat palkinnot että jää tämä SBC tähän.
 
Vastaus: FIFA 17 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Tein Hazardo sbc premier leaguen kun oli 18k ostettu Moses ja Defoen 20k. Onhan siellä iffeissä kuitenkin JaJa ja Luiz. Pakoista Kante, Iheanacho, Azpi ja Mandanda eli omat pois mutta saipahan kokeilla...
 
Vastaus: FIFA 17 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Kätevää kun on valmiita liigoja mahdollisiin League SBC:tä varten. 11 Heerenvenin pelaajaa clubissa, tattis. :p
 
Vastaus: FIFA 17 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

3 MLS-pelaajaa ja 1 Heerenveenin mokke piti ostaa. Pakoista perinteinen kasa totaalista paskaa. Paska SBC.
 
Vastaus: FIFA 17 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Pari tulossa olevaa? SBC-ideaa.

Gerrard lopetti uransa. Tekisiköhän EA viikonlopuksi miehelle SBC-setin. Lisäksi, tuleekohan Pallon Doorin voittajasta SBC? Olisi kyllä varmasti aivan järjetön, jos siellä joku Messin/Rollen erikoiskortti olisi.
 
Vastaus: FIFA 17 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

k5rzI2y.jpg
 
Vastaus: FIFA 17 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)




Nyt kuulostaa hyvältä.. siis nuo flash sbc:eet. Viiksi joukkue valmiina.. iffi joukkue valmiina.. halpoja iffejä vaikka millä mitalla ja normi kortteja 1500.. jos jotain niin eiköhän tänään saa aukoa laadukkaita paketteja.
 
Ylös Bottom