Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 17 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Vastaus: FIFA 17 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Ihan vaan oisin kysynyt, että täällä puhutaan koko ajan noiden SBC:stä tulleiden korttien myynnistä.. Eihän niitä pysty myymään, vai onko mulla mennyt jotain ohitse? Myymättömiä nuo minulla on ainakin. Eikös tässä kuitenkin puhuta noista Single player kokoelmista, joita tehdään? Vai onko siellä jotain myytäviäkin? Vai mikä tässä on homman juju?
 
Vastaus: FIFA 17 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Nostaako tuo 10 pelin loalityt myös ratingia? Eli jos se on vaikka 82 -> loality -> 84?
 
Vastaus: FIFA 17 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Untradeable TOTW tuli tehtyä, TOTW Malli Mainzista. Ei nyt ihan Rolle mutta menee kyllä Bundesliga joukkueeseen että voisi olla huonompikin.
 
Vastaus: FIFA 17 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Untradeable TOTW tuli tehtyä, TOTW Malli Mainzista. Ei nyt ihan Rolle mutta menee kyllä Bundesliga joukkueeseen että voisi olla huonompikin.
Mitä katsellut striimejä, porukka vetelee joko tuota tai Defoeta noista TOTW-seteistä melkein ainoastaan. Itse sain Gonalonsin, jonka lyön sitten siihen myytävään TOTW-SBC:hen joskus huomenna.
 
Vastaus: FIFA 17 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Nostaako tuo 10 pelin loalityt myös ratingia? Eli jos se on vaikka 82 -> loality -> 84?
Ei nosta.

kivasti jengi price fixas kaikki 84 overall pelaajat 5k arvoisiksi. Unreal.
 
Vastaus: FIFA 17 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Ite nostin Kanen tuosta totw tradeablesta. Kertokaapa viisaammat, että nouseeko nuo hinnat tuosta sit ku tää black friday hässäkkä loppuu? Tuosta Kanesta sais nyt about hurjat 50k
 
Vastaus: FIFA 17 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Mukavat voitot napsui discard iffeillä. Vielä olisi 30 klubissa mutta odotelkoot kohdisttuja challangeja. Tein untradable iffin ja sieltä nousi gonalons. Sen heitin tradable totwiin yhdessä Skertelin kanssa. Muut löytyi klubista, pakkaa haudotaan hetki ja aukaisu kun joku makea totw julkaistaan.. ja pöly hiukan laskeutuu. Pisteet EA:lle sillä nuo sbc:eet siivoa hyvin markettia korteista ja kolikoista.. helvetin hyvä!
 
Vastaus: FIFA 17 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Tein pari 82+ SBC:tä. Niistä saa hyvin untradeableja noihin TOTW SBC:ihin. Lisäksi tuli Alba omaan ykkösjengiin, muut nostot ollutkin huttua.
 
Vastaus: FIFA 17 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Ei nosta.

kivasti jengi price fixas kaikki 84 overall pelaajat 5k arvoisiksi. Unreal.

hyvä ku mainihit, azpi ja xhaka meni yhteensä n. 15kilolla melko nopeaa. Ensi viikolla ostella puoleen hintaan takasin.
harmillisesti oli pikkusen alihintaan if Malli myynnissä aamulla kun nasahti nuo totw SBCt, siitä ois muutaman tonnin voinu enemmän saada.
 
Vastaus: FIFA 17 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Mulla meni 8x cavania 9,5k kipale. Ihme ihmisiä.
 
Vastaus: FIFA 17 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Taas alkaa olla muuten se aika kuusta, kun pitäis miettiä Valioliigan POTM-korttia. Kuka pelannut riittävän hyvin nyt?
 
Vastaus: FIFA 17 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Jessus että tää script ottaa päähän. Ekalla puoliajalla dominoin aina ja menen johtoon, tokalla en voita ainuttakaan pääpalloa, omat lahjoittaa palloja vastustajalle boksin sisällä ja Fährmann päästää kaiken.

Seuraavassa pelissä olin selkeästi paskempi ja voitin 3-1. Näköjään EA antoi vähän takaisin...
 
Vastaus: FIFA 17 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Taas alkaa olla muuten se aika kuusta, kun pitäis miettiä Valioliigan POTM-korttia. Kuka pelannut riittävän hyvin nyt?

Oma veikkaus on että vähän pienempi nimi saattas saada pystin tällä kertaa, esim WBA:n Matt Phillips. Onhan tuo Sergi ja esim. Costakin pelannut vallan mainiosti.

Ootellaas shortlisti ekana ja aletaan sit lyömään lukkoon nimiä. ;)

Ite olen varautunut sen verran että klubista löytyy Argentiinan informeja Icardista Buanonotteen jos Aguero sattuisi voittamaan.

Ihan sama oikeastaan kunhan ei nyt ainakaan Defoe voita, ei kiinnosta kyseinen kortti tipan vertaa mua eikä varmaan montaa muutakaan.

Kane on myös vaihtoehto mut en usko siihen. Näillä puheilla meikän lista ois:

1. Phillips
2. Costa/Aguero
3. Kane
4. Defoe

- - - - - - -

Peliä ei ole kerennyt paljoa pelaamaan, mitä nyt jotain friendlyjä pienissä tuhnuissa vähän. Pakkahimot iski pahemman kerran ja tässä viimeisen 48h sisään työntänyt varmaan 700k pakkoihin, transfer profitin mukaan ollaan about 400k pakkasella siitä mitä se oli korkeimmillaan kun viimeksi katsoin. Totuus voi olla jonkun verran enemmänkin. Mut eipä tuo paljoa ahista, se on pari viikonloppua niin nuo on kiritty kiinni nuo tappiot jos vaan osuu matchup veikkaukset kohilleen.

Odotan joulukuun toista viikonloppua innolla, tyyliin kaks kuukautta sitten ostelin Derbyn ja Nottinghamin kaikki kortit discardina klubiin jollottamaan, vois olla tilipäivä tiedossa. Varmuuden vuoksi biddailin tuota Derbyn ainoata kultakorttia 30 kpl targeteihin jos EA tekee perinteiset että gold only ja yhdet ukot per tiimi. Siis jos nyt edes älyäävät julkaista kyseistä Derbyä. Omasta mielestä se on aika kovakin ja historiakas ottelu. Sinä viikonloppuna on myös Boca-River Plate ja Benfica-Sporting, jos joku tykkää noihin varautua hyvissä ajoin. En ole muita sen erikoisemmin vielä katsellut, lake tuntuu hoitavan sen puolen sopivasti täällä niin en ole varpaille hyppimässä! :)
 
Vastaus: FIFA 17 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Costa on mun veikkaus, mutta joo, parempi odottaa kiltisti. Tuli stäkkäiltyä pronssia ja hopeaa eri liigoista halvalla ja panostettua Venäjän liigaan ajatellen Cyber Mondayn tulevia flash-SBC:itä. Jos ei nappaa, niin enpä mä noista paljoa maksanut.
 
Vastaus: FIFA 17 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

EA selvästi haluaa että alan pelaamaan la liga jengillä, kun sbc 82+ setistä Griezman ja heti perään Modric. Valitettavasti ei vaan kiinnosta yhtään kyseinen liiga, et pitikö alkaa jotaki hybridiä miettimään perrrrrrrrrrr :confused:
 
Vastaus: FIFA 17 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

EA selvästi haluaa että alan pelaamaan la liga jengillä, kun sbc 82+ setistä Griezman ja heti perään Modric. Valitettavasti ei vaan kiinnosta yhtään kyseinen liiga, et pitikö alkaa jotaki hybridiä miettimään perrrrrrrrrrr :confused:

Itsellä kanssa noista sbc 82+ tullu kans aika hyvin tänä viikonloppuna, Bale, Rakitic, Marchisio ja koscielny
 
Vastaus: FIFA 17 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Kyllä on masentavaa kuunnella noita teidän pakkanostoja! :D Oon avannut pakkoja reilusti yli 2milj arvolla ja ainoana walkouttina Fabregas. :D Äskenkin 50k pakan parhaana Batshuayi...

Ehkä pitää jättää pakat teille muille, kun äsken auoin 7 82+ rated pakkaa ja parhaana Lucas :D
 
Vastaus: FIFA 17 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Tuli aamuyön pikkutunneilla TOTW tradeable-paketista Sif Rolle. [video=youtube;sRiKNEy278c]https://www.youtube.com/watch?v=sRiKNEy278c[/video]

Milloinkohan toi olisi paras myydä, että saisi siitä legendoihin parhaiten coinsseja? Esim. nyt ero on vain noin 1Milj. coinsseissa verraten vaikkapa Gullitiin mikä on mielestäni liian vähän. Aika hyvin meni paketin avaukset, kun TOTW 10 guarantee-paketista tuli Sokratis, Insigne, Gonalons, Kameni, Srna, Defoe, Malli, Dzyuba, Suso, Bisevac, Buonanotte ja samat tradeable-paketeista Srnaa lukuunottamatta ja Rolle lisättynä. Hyvää siinä oli se, että noilla discard-luokan ukoilla sai ruokittua tuota tradeable-paketin vaatimaa kahta informia. Vain kerran jouduin heittään hukkaan kortin, kun Bisevac tuli heti peräkkäin guarantee-paketista. Sitä en ymmärrä, että mikä logiikka tai laskuoppi näillä EA:n jampoilla on joukkueen kokonaisarvoa määriteltäessä ollut, koska jos tähän alla olevaan kokoonpanoon lisää isomman kokonaisarvon omaavan pelaajan toisenkaan noiden 80- ja 82 ovr:n omaavien tilalle, kokonaisarvo joukkueena tippuu 84:stä 83:een. Tietenkin 86 ovr ja korkemmat muuttaa tilannetta, mutta sitä pienemmät ei minkään kohdalla. Hävisin paljon coisseja ennen kuin tajusin tuon onnistuvan vain kolmella 84 ovr:n omaavalla pelaajalla.:confused: http://www.futhead.com/17/squads/2662867/

Ei ole mitään väliä minkä paikan ukkoja ovat, niin halvimmaksi tulee 3*84, 6*83, 1*82 ja 1*80 arvoinen kokoonpano, jos joutuu kaikki ostamaan. Sitähän normaalisti alkaa niitä pienemmän arvon omaavia pelaajia vaihtamaan ja huonompaan/ kalliimpaan suuntaan aina mennään :) Kaikki tietenkin tiesivät tämän??.... ja minä olen joukon ainut idiootti :rolleyes: Samoin näyttäis siinä missä kaksi informia, niin halvin kokoonpano 1*80, 1*81, 5*83, 4*84. Noihin arvoihin sopii myös halvimmat informitkin. http://www.futhead.com/17/squads/2663446/

Edit: Kokoonpanot on vain esimerkkejä ja eivät yllä siihen 30 chemistryn vähimmäisvaatimukseen, mutta helpostihan se tulee täyteen.
 
Vastaus: FIFA 17 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Onnea Karviselle nostosta!

Itse väsäsin 2 TOTW guarantee pakkaa. Kummastakin Sokratis.. Piti discardata toinen... :/

E: Pitäs olla fifassakin joku kansio mihin sais lykätä duplicatet, niinku änärissä.
 
Vastaus: FIFA 17 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Tuli aamuyön pikkutunneilla TOTW tradeable-paketista Sif Rolle. [video=youtube;sRiKNEy278c]https://www.youtube.com/watch?v=sRiKNEy278c[/video]

Milloinkohan toi olisi paras myydä, että saisi siitä legendoihin parhaiten coinsseja? Esim. nyt ero on vain noin 1Milj. coinsseissa verraten vaikkapa Gullitiin mikä on mielestäni liian vähän. Aika hyvin meni paketin avaukset, kun TOTW 10 guarantee-paketista tuli Sokratis, Insigne, Gonalons, Kameni, Srna, Defoe, Malli, Dzyuba, Suso, Bisevac, Buonanotte ja samat tradeable-paketeista Srnaa lukuunottamatta ja Rolle lisättynä. Hyvää siinä oli se, että noilla discard-luokan ukoilla sai ruokittua tuota tradeable-paketin vaatimaa kahta informia. Vain kerran jouduin heittään hukkaan kortin, kun Bisevac tuli heti peräkkäin guarantee-paketista. Sitä en ymmärrä, että mikä logiikka tai laskuoppi näillä EA:n jampoilla on joukkueen kokonaisarvoa määriteltäessä ollut, koska jos tähän alla olevaan kokoonpanoon lisää isomman kokonaisarvon omaavan pelaajan toisenkaan noiden 80- ja 82 ovr:n omaavien tilalle, kokonaisarvo joukkueena tippuu 84:stä 83:een. Tietenkin 86 ovr ja korkemmat muuttaa tilannetta, mutta sitä pienemmät ei minkään kohdalla. Hävisin paljon coisseja ennen kuin tajusin tuon onnistuvan vain kolmella 84 ovr:n omaavalla pelaajalla.:confused: http://www.futhead.com/17/squads/2662867/

Ei ole mitään väliä minkä paikan ukkoja ovat, niin halvimmaksi tulee 3*84, 6*83, 1*82 ja 1*80 arvoinen kokoonpano, jos joutuu kaikki ostamaan. Sitähän normaalisti alkaa niitä pienemmän arvon omaavia pelaajia vaihtamaan ja huonompaan/ kalliimpaan suuntaan aina mennään :) Kaikki tietenkin tiesivät tämän??.... ja minä olen joukon ainut idiootti :rolleyes: Samoin näyttäis siinä missä kaksi informia, niin halvin kokoonpano 1*80, 1*81, 5*83, 4*84. Noihin arvoihin sopii myös halvimmat informitkin. http://www.futhead.com/17/squads/2663446/

Edit: Kokoonpanot on vain esimerkkejä ja eivät yllä siihen 30 chemistryn vähimmäisvaatimukseen, mutta helpostihan se tulee täyteen.
Ja 2x84, 8x83 ja 1x80 riittää kans.
 
Ylös Bottom