Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 17 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mhart1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FIFA 17 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

varmaan tulee jotain random matseja. Ja toi spurs selssi on kyllä melko saletti.
Mua ei haittaisi jos EA pitäisi taukoa näissä ja julkaisisi esim. 2vko välein nyt Marqueet. Toki ei noihin nyt niin järjettömästi ole coinseja mennyt ja mielelläni enemmän pakkoja laitan varastoon FULL TOTY:a varten kuin vähemmän, mutta ymmärtäisin itse ainakin hyvin silti ettei EA noita väkisin vääntäisi.

Osa liigoista kun on tauolla ihan helmikuuhun asti ja osa jatkuu vasta kun lumet sulaneet Suomestakin.

Liiga- ja TOTW-SBC:t teki paluun ja tätä myöden taitaa olla joulun SBC:t siinä.

Onneksi ostin eilen aivan helvetisti 84+ ovr pelaajia.

Tulipas availtua muutama TOTW(tradeable) pakka. Saalis: Lacazette, Icardi, Thiago, Reid, Sneijder, 2x Westwood. Hyvin jäätiin voitolle kun esim. Laca lähti 270k. Perhana kun edelleen tekisi mieli yrittää saada se Pogban pirulainen.

E: Niin siis tradeable-pakkoja tarkoitin. Untradeable-pakkoihin en koskisi pitkällä tikullakaan. Avasin vielä muutaman ja tuli uudestaan Icardi, Thiago ja pari roskakorttia. Nyt piisaa Pogba-hunt.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Tulipas availtua muutama TOTW(untradeable) pakka. Saalis: Lacazette, Icardi, Thiago, Reid, Sneijder, 2x Westwood. Hyvin jäätiin voitolle kun esim. Laca lähti 270k. Perhana kun edelleen tekisi mieli yrittää saada se Pogban pirulainen.
Jep jep. Itse avasin yhden ja sain 81 RM Müllerin. Sille on syynsä miksi noita en tee, vaan ennemmin vaan myyn voitolla aiemmin ostamani kortit.

muutamia rare gold 81+ tein eilen, niiden perään yhen untreadable totwn, joku briard turhake tuli.. kaippa ton käyttää tuleviin totw SBC haastoihin.
legends cupin hilpasin läpi, sieltä Laudrupin veljeksistä tunnetumpi ja muutama kulta rare jonka innoittamana leipasin vielä yhden gold 81 plussan.
Perkati walkoutti tulla nasahti, harmi vaan ku ehkä ainut walkoutti jolla en tee tasan mitään, Buffon. Mulla on pyöriny serie An luukulla Hartti tai Donnarumma ja ihme on jos buffoni sen paremmin torjuu ku nuo... ja jos torjuu niin se on nollat joka peliin.

muutamia rare gold 81+ tein eilen, niiden perään yhen untreadable totwn, joku briard turhake tuli.. kaippa ton käyttää tuleviin totw SBC haastoihin.
legends cupin hilpasin läpi, sieltä Laudrupin veljeksistä tunnetumpi ja muutama kulta rare jonka innoittamana leipasin vielä yhden gold 81 plussan.
Perkati walkoutti tulla nasahti, harmi vaan ku ehkä ainut walkoutti jolla en tee tasan mitään, Buffon. Mulla on pyöriny serie An luukulla Hartti tai Donnarumma ja ihme on jos buffoni sen paremmin torjuu ku nuo... ja jos torjuu niin se on nollat joka peliin.

Itselläni ollu buffoni vimeiset 15 ottelua putkeen maalissa, aivan huikee äijä. Tuntuu että se syö jokasen pallon :cool::o

Itselläni ollu buffoni vimeiset 15 ottelua putkeen maalissa, aivan huikee äijä. Tuntuu että se syö jokasen pallon :cool::o

jees pitääpä tuo testata.
Pari matsia weekend leaguee, aivan hulluja tiimejä tulee vastaan.. itellä lähes budjettiviritelmä:) molemmista kuitenkin 1-0 jatkoaikavoitto ja butland on kyllä melko jeesus.

edit: ensimmäinen "normaali" tiimi vastaan, 20min ja 5-0 taululla. Kaveri pisteli vaan läpisyöttöjä puolustajilla ja koko ajan lappas porukkaa läpi. Aika hemmetin mystinen tää peli välillä. Pakit polki aiemmin auban erikoiskortit kiinni mutta nyt joku dembele oli liikaa :D
ja butland ei enää torjunukkaa mitää:)

Mulla oli kans, kaveri sai heti alkuun ea-pyräyksen ja peli 3-0. Sain sitten kairattua sieltä pelin 3-4 asemiin ja enkö silti hävinnyt 5-4 sellaisille yhden pelaajan pysäyttämättömille juoksumaaleille.

Muistakaa kaikki on teidän syytä ja olisi estettävissä!

Tuli ostettua deluxe edition storen alennuksista, kun sai 3000 pointsia mukana. Pakoista tuli Chiellini ja Totw Sneijder, onko tässä Fifassa paremmat pakat vai kävikö mulla vaan kerrankin hyvä tuuri? :D Noh, sainpahan heti rakennettua hyvän jengin. :D

IF Pogba jysähti aamun pikkutunneilla "premium gold players" sbc-pakasta. Kyseessä Benfican tai Sportingin pakka. Screenshotteja tuli myös otettua, mutta kuuppa onnesta niin sekaisin sillä hetkellä että jäi tallentamatta. Uskomaton tuuri! :eek:

miten tota 4-3-2-1 vastaan pitää oikein pelata? millä formalla? mulla on 4-3-1-2 ja sillä en oo keksiny mitään muuta ku syötellä omissa apaut 70min asti että kaverin ukot hyytyy ja sitten tehdä 1-0. Siinä on vaan se vika että 1 moka ja sitten kaveri tulee kolmella hyökkääjällä kahta pakkia vastaan ja omissa pihisee.
Tulee mieleen joku 4-2-3-1 jossa 2kpl CDM ukkoja mutta tolla formalla en saa ainakaan ite tehtyä ikinä maalia, koska on yks straikkeri ja laiturit.

miten tota 4-3-2-1 vastaan pitää oikein pelata? millä formalla? mulla on 4-3-1-2 ja sillä en oo keksiny mitään muuta ku syötellä omissa apaut 70min asti että kaverin ukot hyytyy ja sitten tehdä 1-0. Siinä on vaan se vika että 1 moka ja sitten kaveri tulee kolmella hyökkääjällä kahta pakkia vastaan ja omissa pihisee.
Tulee mieleen joku 4-2-3-1 jossa 2kpl CDM ukkoja mutta tolla formalla en saa ainakaan ite tehtyä ikinä maalia, koska on yks straikkeri ja laiturit.

Itse testannu 4-2-3-1 CDM paikoilla Girouda ja Remyä ja toimi paremmin kun matic-Fernandinho..... Että ei muuta kun pacea siihen CDM paikalla hyvällä physiikalla niin ei onnistuu 4-3-2-1 formaatin vastustajat.. ainakaan itellä

Lähetetty minun GT-I9300 laitteesta Tapatalkilla

Musta tuntuu että pääsen tosi helposti läpi tolla 4-3-1-2 taktiikalla vastustajan puolustuksesta. Griez ja benzi kärjessä, SBC laca cammina. Arfa ja modric syöttää ja matuidi puolustaa.

https://pbs.twimg.com/media/C1Cl3qFWIAARifl.jpg:large

Oon just nyt vähän sanaton. Paukahti sitten Hazard TOTW-pakasta kakkostilillä.

Koska tää kannattaa myydä?
Suosittelen harkitsemaan mikäli olet myymisen jälkeen aikeissa siirtää coinssit päätilille. Itse myin viime yönä kakkostilillä saamani TOTW Pogban 1,4M ja siirsin massit muutamassa erässä päätilille. Tiesin että riski on todella suuri ja siksi ostin kortin heti takaisin kun coinssit oli päätilillä. Toivoen että mahdollisen bannin jälkeen saisin tilin vielä avattua ja pidettyä edes kortit. Noh, aamulla päätili oli lukittu "temporarily locked" koska olin "myynyt" coinsseja. Sitten livechattiin selittämään tilanne ja nyt saakin sitten odotella tuomiota. Riskillä mennään, mutta ei kakkostilillä jatkaminen ollut itselle mikään vaihtoehto. Niin monta SBC-pelaajaa päätilillä. Kaikki tai ei mitään.

Olis se vaan nasulia, mikäli hirveän ekstaasin jälkeen jäisi vain luu käteen. Kuten mahdollista.

Onnittelut jokatapauksessa! Paistaa se aurinko välillä risukasaankin. :)

Lakelle onnittelut nostosta! Ja tosiaan, jos coinsien siirtelyiden takia tulee bannit niin ei heru multa ainakaan sympatioita sit tippaakaan. :)

Tarkkana siirtojen kanssa, maxeilla ei ainakaan kannata siirrellä ku siitä bannaillaan porukkaa tyyliin joka päivä vaikka ovat syyttömiä. Marquee korttien myymisestä siis.

Salme, ei kannata hirveesti odotella että saisit tilin takaisin. :|

Ei nyt hazardin tai pogban verosta rahallisesti mutta overallina isoin nosto ikinä mulle. Ja totw icardi tuli myös, yllätti vaan että sillä ei ole arvoa sitten ollenkaan. Kortti kuitenkin aika beast.

ac5a2c2291a4d60bbc1465165d8bb91e.jpg

Suosittelen harkitsemaan mikäli olet myymisen jälkeen aikeissa siirtää coinssit päätilille. Itse myin viime yönä kakkostilillä saamani TOTW Pogban 1,4M ja siirsin massit muutamassa erässä päätilille. Tiesin että riski on todella suuri ja siksi ostin kortin heti takaisin kun coinssit oli päätilillä. Toivoen että mahdollisen bannin jälkeen saisin tilin vielä avattua ja pidettyä edes kortit. Noh, aamulla päätili oli lukittu "temporarily locked" koska olin "myynyt" coinsseja. Sitten livechattiin selittämään tilanne ja nyt saakin sitten odotella tuomiota. Riskillä mennään, mutta ei kakkostilillä jatkaminen ollut itselle mikään vaihtoehto. Niin monta SBC-pelaajaa päätilillä. Kaikki tai ei mitään.

Enhän mä noita nyt siirtelemässä ole minnekään. On jo se liputus EA:n toimesta ja bannattuna nuo kolme tiliä joilta siirsin silloin POTM-Hazardia varten kortit. Kokoajanhan tässä on etsitty sitä kakkostiliä peleille, nyt se löytyi. EA:n hirmuvaltaa vastan on turha yrittää pyristellä ja onhan tuo tavallaan ymmärrettävää jos porukka vääntää monella eri tilillä settejä, niin EA häviää rahaa pakoissa hitosti. Mutta toisaalta saa tuon lähinnä vain rahaa ajattelevan firman vaan entistä naurettavampaan asemaan. Coinsien myyjiä pitääkin rankaista, mutta että tavallisia pelaajia jotka pelaa vain omilla varoillaan, niin hohhoijaa. Mutta ymmärrän tässäkin toki jonkun rajan.

Onnittelut jokatapauksessa! Paistaa se aurinko välillä risukasaankin.
Näemmä joo. Juuri kun olin heittämässä lusikkaa nurkkaan koko hiton pelin suhteen (TOTY-aika olisi ollut viimeinen naula, jos noista kaikista säästämistäni pakoista ei tulisi edes yhtä walkoutia), niin sitten tuo.

Salme, ei kannata hirveesti odotella että saisit tilin takaisin. :|
Ei tule saamaan, se on sata varma asia. Ymmärrän kyllä tuollaisen määrän siirtelyn, mutta jos joku 100-150k siirtelee, niin voi jeesus EA. (Oma siirtoni silloin aikanaan)

Edit: Mutta niin siis nouseeko Hazard arvossaan kun poistuu pakoista ja jos niin suhteessa miten paljon? Hullua olisi ajatella että ei nousisi.

Ylös Bottom