Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 17 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mhart1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FIFA 17 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

CRyNgIZ.png

Eka rajapyykki suoritettu. :) (13.10.2016)

dz6rCeK.png

Toinen rajapyykki suoritettu. Ku on paska pelaamaan niin tarvii kunnostautua jollain muulla saralla. :D Vielä ollaan alle sadan euron FP budjetin piirissä. En edes muista millon oisin viimeks ostanu pointseja.

JbThHTD.png

Tuossa nykynen ykkönen jolla koitetaan saada nousua kakkos divariin.

Eredivisie SBC tehty loppuun, tosin Sparta Rotterdamia en tietenkään vielä vedä läpi. jos on viikonlopun Marqueissa. Tulisi turpaan huolella sitten.

Pakoista nyt ei erikoisempaa tullut, mitä muutamia kovien liigojen hopeisia ja hyviä kortteja sitten tuleviin SBC-haasteisiin. Tuli ostettua mahdollista alkuviikon Marquee Matchuppia varten kaikkien "pääliigojen" Cup-joukkueita. Saa nähdä tuleeko tälläkin viikolla kahdet Markut.

Jos löytyy jostain listaa tämän viikon mahd. markuista niin saa laittaa täne :)

Jos löytyy jostain listaa tämän viikon mahd. markuista niin saa laittaa täne :)
Lue Livescoresta huomisen, ylihuomisen ja torstain Cup-pelit. En jaksa nyt jokaista tähän listata, mutta montaa niitä ei ole. Superliigan Cupia, Venäjän Cupia, Saksan Cupia ja Ranskan Cupia siellä ainakin oli. Lisäksi Englannista ManCity-Huddersfield.

Markut löytyy edelliseltä sivulta, mitä itse löysin:

"Dortmund-Leverkusen"
Sparta Rotterdam-Feyenoord
Lech Poznan-Lechia
Kaizer Chiefs ja Orlando Pirates.

Tuotti sitten Palermon ja Napolin rostereiden ostamiset hyvin tulosta. Lisäksi nuo muutamat Uruguayn pelaajat jotka sain pakasta, onkin nyt ihan mukavia nostoja.

Pääsekös täällä porukat ps4 puolella FUT:iin kirjautumaan ? Itselle on tullut päivästä lähtien ilmoitus et on serverit ruuhkautuneet, ei onnistu. Mobiilisovellukset toki toimii normaalisti..

Pääsekös täällä porukat ps4 puolella FUT:iin kirjautumaan ? Itselle on tullut päivästä lähtien ilmoitus et on serverit ruuhkautuneet, ei onnistu. Mobiilisovellukset toki toimii normaalisti..

Äsken just olin futissa...

Ei mitenkään erikoiselta näytä tuo Cavani mut pitää kai se tehdä ku halvalla saa. Jos sen jotenkin sais ujutettua Suarezin ja Lacan kolmanneksi pyöräksi.

Äsken just olin futissa...

Ei mitenkään erikoiselta näytä tuo Cavani mut pitää kai se tehdä ku halvalla saa. Jos sen jotenkin sais ujutettua Suarezin ja Lacan kolmanneksi pyöräksi.

Tälläisessä ajattelin kolmikkoa testata... https://www.futbin.com/17/squad/2085998

Nyt on kaikki muut liigat tehty paitsi skotti. Aberdeen on sellainen joukkue että if Rooney on ainoa kortti jonka olen siitä päkännyt. Jonaksen tein eilen kun pari uppi korttia tiputti hintaa siten jäin 10k plussalle ja sain pari pakkaa. 5k pakasta if Klaassen joka meni klubiin... voi sitten jossain kohtaa kokeilla hollanti tiimiä.

Tälläisessä ajattelin kolmikkoa testata... https://www.futbin.com/17/squad/2085998

Nyt on kaikki muut liigat tehty paitsi skotti. Aberdeen on sellainen joukkue että if Rooney on ainoa kortti jonka olen siitä päkännyt. Jonaksen tein eilen kun pari uppi korttia tiputti hintaa siten jäin 10k plussalle ja sain pari pakkaa. 5k pakasta if Klaassen joka meni klubiin... voi sitten jossain kohtaa kokeilla hollanti tiimiä.

Meitsi teki yks ehtoo tuon Griffithin tylsyyttäni. Olin itseasiassa plussalla vielä ennen Aberdeenia ja Heartsia vaikka suurinosa pelkkiä silverpakkoja mut niistähän tunnetusti nousee timantteja. :)

Aberdeen ja Hearts maksoi about 25k yhteensä, joista voi miinustaa sen 10k palkkion ja sit toisesta pakasta nousi jenkki Jones joka möi 7k joten käytännön ilmainen kortti. En pelaa tuolla peliäkään tosin. :rolleyes:

Alan käymään nyt läpi noita viikonlopun MM matseja ja aika hyvin olen jyvällä tällä hetkellä. Ostelen vaan omat varastot täyteen ekana ihan varmuuden vuoksi. Ei jaksa alkaa bidihippasille. :D

Alan käymään nyt läpi noita viikonlopun MM matseja ja aika hyvin olen jyvällä tällä hetkellä. Ostelen vaan omat varastot täyteen ekana ihan varmuuden vuoksi. Ei jaksa alkaa bidihippasille. :D
Tässä kohtaahan pitäisi oikeasti tsekkailla jo seuraavan viikon Marquee Matchupit, jotta nuo saisi varmasti halvalla. Ihme on jos noista mun pareista kaksi ei ole Markuissa, saa kertoa kyllä heti lisää kun haluaa.

Tässä kohtaahan pitäisi oikeasti tsekkailla jo seuraavan viikon Marquee Matchupit, jotta nuo saisi varmasti halvalla. Ihme on jos noista mun pareista kaksi ei ole Markuissa, saa kertoa kyllä heti lisää kun haluaa.

Hype on laskenut näiden Markkujen suhteen niin ainakin pleikalla saa ihan polkuhintaan kortit vielä tässä vaiheessa viikkoa. Itse en muutenkaan jaksa ihan kaikkia käydä läpi niin keräilen tietoa ympäri nettiä mitä silmään sattuu.

Eli MLS alkaa. Itse ostin jokaisesta joukkueesta ainakin kaksi pelaajaa. Muistan kun aikaisemmin oli joku MLS markku niin se oli 11 nations ja tyyliin Ousted ja kumppanit möi semmoiset 8k pala. Tuota en usko että tapahtuu uudestaan mut ite pidin huolen että on 11 nations ja 11 jenkkiä ainakin klubissa. Pakko olla MLS matsi mukana mun mielestä. HUOM: Suosittujen korttien hinnat on pilvissä WL qualien takia, joten jotkin kultakortit on aika kalliita.

Muita matseja:

Al Hilal - Al Ittihad (Saudi derby tai Saudi El Clasico. Kertaakaan ei vielä ole muistaakseni ollut Markuissa Saudi liigan jengejä joten nyt on sen aika mun mielestä)

Roma - Napoli (Derby del Sole, Napolin ukot vaaditaan Cavaniin joten ei ehkä ole mukana. Jos tää ei tuu niin sit seuraavalla viikolla Juve vs Milan)

Liverpool - Arsenal (Perus EPL ukkojen markkinoilta poistaja)

Sydney FC - Melbourne City FC (pakollinen Aussiliigan matsi jota ei tule :D )

CSKA vs Zenit (kolmas vs toinen)

Young Boys vs FC Thun (Bernese derby)

Olympiacos - PAOK (vasta oli Olympiakos joten en usko tämän mahdollisuuksiin)

Orlando Pirates - Kaiser Chiefs (oli jo kertaalleen joten muutama vaan jemmaan)

Sparta Rotterdam - Feyenoord (ollut jo kertaalleen)

Lech Poznan - Lechia Gdansk (tämä voi olla että on mukana)

"The Great Triad" vs. "The Three Kings of Big Cities"

The Great Triad (Arka Gdynia, Cracovia & Lech Poznań) vs. The Three Kings of Big Cities (Lechia Gdańsk, Śląsk Wrocław & Wisła Kraków) - Fans of Arka, Cracovia and Lech share a friendship, known as the "The Great Triad" (Wielka Triada). Fans of Lechia, Śląsk and Wisła also shared a friendship called Trzej Królowie Wielkich Miast and any match between the two groups was considered a big rivalry.[7] Wisła broke away from the alliance and joined Elana Toruń, Widzew Łódź and Ruch Chorzów fans, causing a massive rift in the polish supporter world. -wikipedia

Viimeksi muokannut moderaattori:

Hype on laskenut näiden Markkujen suhteen niin ainakin pleikalla saa ihan polkuhintaan kortit vielä tässä vaiheessa viikkoa. Itse en muutenkaan jaksa ihan kaikkia käydä läpi niin keräilen tietoa ympäri nettiä mitä silmään sattuu.

Eli MLS alkaa. Itse ostin jokaisesta joukkueesta ainakin kaksi pelaajaa. Muistan kun aikaisemmin oli joku MLS markku niin se oli 11 nations ja tyyliin Ousted ja kumppanit möi semmoiset 8k pala. Tuota en usko että tapahtuu uudestaan mut ite pidin huolen että on 11 nations ja 11 jenkkiä ainakin klubissa. Pakko olla MLS matsi mukana mun mielestä. HUOM: Suosittujen korttien hinnat on pilvissä WL qualien takia, joten jotkin kultakortit on aika kalliita.

Muita matseja:

Al Hilal - Al Ittihad (Saudi derby tai Saudi El Clasico. Kertaakaan ei vielä ole muistaakseni ollut Markuissa Saudi liigan jengejä joten nyt on sen aika mun mielestä)

Roma - Napoli (Derby del Sole, Napolin ukot vaaditaan Cavaniin joten ei ehkä ole mukana. Jos tää ei tuu niin sit seuraavalla viikolla Juve vs Milan)

Liverpool - Arsenal (Perus EPL ukkojen markkinoilta poistaja)

Sydney FC - Melbourne City FC (pakollinen Aussiliigan matsi jota ei tule :D )

Olympiacos - PAOK (vasta oli Olympiakos joten en usko tämän mahdollisuuksiin)

Orlando Pirates - Kaiser Chiefs (oli jo kertaalleen joten muutama vaan jemmaan)

Sparta Rotterdam - Feyenoord (ollut jo kertaalleen)

Lech Poznan - Lechia (tämä voi olla että on mukana)

Juu ei näitä enää jaksa seurata kun vaatimukset on nykyään helppoja. Muutenkin kun klubista löytyy 5000 korttia niin ei noihin tarvii koskaan mitään ostaa.

Toisaalta noista niin harvoin mitään saa että yleensä kakka vaihtuu toiseen. MLS ukkoja löytyy vaikka kuinka paljon koska niille on varmasti käyttöä kun kausi alkaa... Samalla niitten hinnat pomppaa äkkiä. Muutenhan nuo on halpoja ku näkkileipä.

26d3978d23fc91853b9c4254d1250d2b.jpg

Piti kans lähtee testaileen tätä formaatioo, en vaan jotenkin osaa tällä pelata. Onko kellään hyviä customeita tähän ?

26d3978d23fc91853b9c4254d1250d2b.jpg

Piti kans lähtee testaileen tätä formaatioo, en vaan jotenkin osaa tällä pelata. Onko kellään hyviä customeita tähän ?
https://youtu.be/2cx-JeTblxQ Noilla oon koko vuoden vedelly. Itellä toiminut tosi hyvin.

Kävi pitkästäpitkästä aikaa äsken tuuri. Avasin 3 25k pakkaa, ekasta Griezmann, seuraavasta Courtois ja viimesestä if Gameiro. Ekaa kertaa tänä vuonna lady fortuna mun puolella :D

Oiskos kellään ehdottaa MLS jengiä tulevaan keskiviikon karsintoihin (meni aivan penkin alle nuo viimeisimmät weekend leaguet), toki voi heitellä myös mahdollisia hybridejäkin, nyt tosin hieman harmitta ettei ole sbc david villaa eikä giovincoa tehtynä..

Vielä yks lisäys markkuihin:

FC Seoul vs Suwon Samsung

K-League alkaa ja heti on ekalla kierroksella liigan kovin rivalry pöydällä. Tää vois olla semmonen rahastusmatsi ehkä.

Edit: ei ehkä ookkaan. Molemmilla tiimeillä löytyy kultapelaaja. Ja hyvin todennäköisesti se on se perus että jommasta kummasta tiimistä riittää pelaaja. Tosin, muut pelipaikat muista tiimeistä voi nousta aika korkeellekkin...

Viimeksi muokannut moderaattori:

Oiskos kellään ehdottaa MLS jengiä tulevaan keskiviikon karsintoihin (meni aivan penkin alle nuo viimeisimmät weekend leaguet), toki voi heitellä myös mahdollisia hybridejäkin, nyt tosin hieman harmitta ettei ole sbc david villaa eikä giovincoa tehtynä..

Tämmöisellä meinasin lähteä kokeilemaan. Jos muistan oikein niin siinä piti olla 7 mls ukkoa avauksessa joten Insigne hyppää heti aloituksessa sisään. https://www.futbin.com/17/squad/2089854

Kiitos taas Mhartille. Laiskuushan tuo itseänikin jo vaivaa, kun Marqueet ovat ennemmänkin pakkopullaa kuin kiimaa aiheuttavaa etsimistä. Pari peliä tuossa oli joita ei ollut vielä. MLS:n näemmä tullut uusia joukkeuita, joten tuokin puoltaa jotain SBC:tä sieltä mahdollisesti. Kattellaan.

Kiitos taas Mhartille. Laiskuushan tuo itseänikin jo vaivaa, kun Marqueet ovat ennemmänkin pakkopullaa kuin kiimaa aiheuttavaa etsimistä. Pari peliä tuossa oli joita ei ollut vielä. MLS:n näemmä tullut uusia joukkeuita, joten tuokin puoltaa jotain SBC:tä sieltä mahdollisesti. Kattellaan.

Joo, tuo kiima oli jotain ennennäkemätöntä alkuvaiheessa ja voi niitä perjantai ehtoita kun sai listata korttia ja kolikkoa vaan ropisi. Nyt tuo on enemmänkin sitä että ois vaan ne tiimit jotenkuten valmiina sit kun ne tulee et saa halvalla tehdä ja availla pussukoita. Tsägä käy joskus ja saa jotain turkkilaisia myytyä kauheella hinnalla mut kyllä ne siellä EA:n konttoreissa sen verran sumplii että ei pääse kukaan liikaa rikastumaan, koska EA ei vihaa mitään niin paljon kuin kolikoiden tekijöitä. :)

Ylös Bottom