Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 17 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mhart1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FIFA 17 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Nyt on löytynyt pelin paras pelaaja omiin näppeihin. Mertensin 89 st kortti. Terve mikä äijä, messi yhdistettynä kroosin long shotilla ja high workratella. Shotpower ja longshotit 99.
Joo, pari kertaa draftissa päässyt kokeilemaan tota Mertensiä niin on kyllä paras pelaaja mitä pelissä tullut vastaan. Budjetti ei riitä valitettavasti sen ostamiseen.

Tuota Mertensiä on kyllä paljon kehuttu.

Tässä omat tiimit, ei huonoja hyökkääjiä ole nämäkään mun ukot. :)

9U0J3YV.png

ZFgXBl0.png

Mietin vähän jos vetäisi yolo vaihteen päällä ja tumppaisin Griezmannin tuohon CCM positioon ja Koken siihen viereen. Se vois olla itsemurha mut on kyllä niin monesti nähty Walcottia laitapakkina ja Benzemaa keskikentällä että ei se ihan päin honkia voi mennä, häh?

Tiputa laca keskelle ja griefmanni kärkeen

Mä arvelin sitä Griezmannia tuonne Suarezin alapuolelle... :)

HBA ei muutenkaan lähde minnekkään, meikäläisen mielestä sillon yks pelin parhaita kuteja! Lähtee kovaa ja tarkasti.

Marqueet kehissä. Yhden kortin jouduin ostamaan, kun Napolista riitti Rog ja se puolalainen CM, vaikka pelipaikkoina oli GK ja CB. Ainoa kenet ostin, oli Brassitoppari Ranskan Liigasta ja tuokin maksoi kaikki 600 coinsia.

Joku ystävällinen osti mun Okoren 10k maksimilla ja muutenkin korttia meni kivasti myyntiin, kun lähes täysi FC Kööpenhamina löytyi Liiga SBC:n toivossa aiemmin ostettuna. 5k oli coinseja kun aloitin, nyt niitä on kohta 55k.

Napoli-Real Madrid
Barca-PSG
Lyon-Roma
Ajax-FC Kööpenhamina

Pakat jääkin keskiviikolle, kun TOTW on pakoissa.

Marqueet tehty, pakat auki heti (koska kärsimätön olen). Walkout tällä kertaa, Arturo Vidal sieltä asteli esiin. Nämä marqueet oli mukava bonus kolikkopuolelle:)

Päivitetääs POTM-lista:

84 Belgian rosteri
84 OVR Lädijengi
83 OVR Brassijengi + Jonasin TOTW (86)
75 OVR Belgian Liigan rosteri 11 eri joukkueella
Täysi Anderlecht
83 ovr Valioliigan 11 eri joukkueen jengi
85 ovr Valioliigan jengi+Stekelenburg TOTW, Fellaini Scream, Benteke TOTW, Stones OTW, Defourin oranssi, Milnerin 86 TOTW, Giroudin TOTW, Reidin TOTW, Shawcrossin TOTW, Allin 84 TOTW, Llorenten TOTW, Hendersonin harmaa, Trippierin TOTW
84 ovr Spurs
Kanen, Lukakun ja Jesusin maalijoukkueista 80+ ovr pelaajia, tosin Kane ja Lukaku vain niin joita vastaan tekivät 2 tai enemmän. Jesusilta kaikki jengit joita vastaan osui.
3x Zulte Waregemin pelaajaa (Lukanun eka maali ammattilaisena niitä vastaan)
Pirusti kovan OVR:n 2-4 Englannin sarjatasojen pelaajia eri kansalaisuuksilla ja yhteinen jengi, jossa 3 vai 4 eri kansalaisuutta hyvällä kemialla.
David Bentley (Kanen paras kaveri)

Meniköhän vähän yli raiteilta, jyrkänteeltä ja kaikesta muusta mahdollisesta. :)

Tää SBC-uudistus on perkele addiktoivinta puuhaa pelaamisen historiassa mulle.

Viimeksi muokannut moderaattori:

:D :D

Mä en edes ole jaksanut vaivautua kun en tuota korttia aio hankkia ellei ole oikeesti halpa.

Vähän mietin jos jotain Alderweireldin kortteja ois ostellu mut juna on mennyt niin ei taida jaksaa...

Eikö täällä ole vielä hehkutettu Hradeckyn MOTM-korttia? Historian toiseksi kovin suomalaiskortti jos Littiä ei lasketa. Voishan tuota joskus Fährmannin tilalla koittaa

Hradeckyn kortihan on vasta Fifan historian kolmanneksi kovin suomalainen kortti. Muistatteko Eremenkon Totsin FIFA 15?

Lähetetty minun Nexus 5X laitteesta Tapatalkilla

***** mitä paskaa oli taas äsken. Ekan jakson jälkeen vedot mulle 10-2 ja maalit 0-2. 0-2 maalin jälkeen pari ylärimaa samasta tilanteesta. 8/10 tais olla boksin sisäpuolelta ja tokassa sama paska jatkui. Mun pelaaja ei vedä avopaikasta vaikka painan ajat sitten ympyrää, jotta vastustajan pakki ehtii eteen. Sitten joku tulee mulle väittämään ettei scriptiä ole.

Markku ehdokkaita:

Juventus - AC Milan (ollu kerran)
Sociedad - Bilbao (ollu kerran)
Genoa - Sampdoria
Legia Warsaw - Wisla Krakow
Club Brugge - Sint-Truidense
Anderlecht - Waasland-Beveren
Monaco - Bordeaux
Hertha - Dortmund
Sion - Basel
Strasbourg - Brest
Middlesbrough - Manchester City
Tottenham - Millwall
Chelsea - Manchester United

Lisäksi tietty Chämppäri ja Europa liigojen tiimeistä ukkoja jemmaan jokunen tai useampi.

Markku listaan muutama päivitys:

Randers - Aarhus
Veracruz - Puebla
Osasuna - Eibar
Rostov - Terek Grozny
Hull - Swansea
Medellin - Pasto
Celtic - Rangers
Luton - Stevenage
Gent - Mechelen

Pakat auki mitä Markuista jäi ja viimeisestä Prime-pakasta walkout. Silmät suureksi -> Espanjan lippu -> CM ja painoin pikanappia, Cescihän se taas sieltä. Höhö.

Noh, kelpaa tuokin, mutta ois hauska pitkästä aikaa saada joku TOTW pakasta. Ei tartte olla uloskävelijä.

Pelasin eilen kaveria vastaan FUT friendlyn hopeisella suomen tiimillä ja kyllähän nuo tuntuu aivan järkyttävältä huipputiimien jälkeen! :D Ainoat ehkä pelattavat kortit oli Pukki ja Pohjanpalo.

Melkoinen temppu Barcalta. Täytyy olla historian kovin comeback Euroopassa? Ihme ettei Fabre ole käynyt hehkuttamassa jo. :)

Melkoinen temppu Barcalta. Täytyy olla historian kovin comeback Euroopassa? Ihme ettei Fabre ole käynyt hehkuttamassa jo. :)

Kävin jo tuolla toisen topicin puolella, mutta yleisön pyynnöstä voin toki täälläkin vähän hehkutella...

Eli siis kyllä, oli jalkapallohistorian suurin comeback. Ensimmäinen joukkue, joka tulee 4 maalin tappion jälkeen takaa ohi ja ottaa jatkopaikan. Yksi kiva ennätys sille pitkälle listalle ennätyksiä, jotka Blaugrana on saavuttanut Guardiolan ajoista alkaen.

Oma usko oli aikalailla mennyt ensimmäisen osan jälkeen, mutta Luis Enrique teki muutoksia vaihtaen ihan formaationkin siitä "Barcalaisesta/hollantilaisesta" 4-3-3:sta, jota Barca on käyttänyt iät ja ajat, 3-4-3:een, joka mahdollisti Messille roolin keskemmällä kenttää ja lähempänä Neymaria, jolloin nämä kaksi pallotaituria ovat pystyneet pelaamaan paremmin yhteen. Se toimi eilen erittäin hyvin ja käsittääkseni kyseistä formaatiota käytettiin ensimmäisen osan jälkeen sarjapeleissäkin onnistuneesti. Todella paljon maaleja on Barca tehnyt meinaan sen jälkeen...

Neymarista sen verran, että oli aika huikeat viimeiset vajaat 10 minuuttia. EA:lla ei ole UCL-lisenssiä, kun se on sillä toisella paremmalla pelillä, mutta voisi silti olla firmalta ihan peliliike julkaista joku erikoiskortti kaikkien aikojen comebackin ratkaisijalle.

Marqueiden jatkot ostettu, kiitän taas kerran. Barcalta kyllä uskomaton nousu ja samaan aikaan PSG:ltä aivan käsittämätön sulaminen. Ei silti vaan voi hyväksyä ja ymmärtää noita jatkuvia Barcelonan janareiden sukelteluita, ei sillä että molemmat pilkut oli kyllä pilkkuja eilen.

Noh, PES kiittää kun Barcan janaria löytyy rosterista ties miten paljon.

Mitenkäs porukka valmistautunut Pyhän Patrikin päivään? Itselläni pirusti Irkkuja ostettuna ja täysi kultajengi + 2x TOTW-korttia odottamassa. Ensi perjantaina kun tuo sitten on.

Itse olen ostellut noita irkkuja jo parin viikon ajan. Varmaan joku sbc tulee tuohon päivään liittyen.

Lähetetty minun Nexus 5X laitteesta Tapatalkilla

Ylös Bottom