Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 17 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mhart1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FIFA 17 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Veikkaan että tulee voittomaalin tekijälle lappua, onhan noita tullu. Kova nousu barcalta, psg oli vähän takki auki liikkeellä. Di maria ja cavani ois voinu voiton varmistaa mutta ei maistunu. Katellaan seuraavat parit sitten, toivoisin barca - bayern paria seuraavalle rundille. Vaikka bayern on lähellä sydäntä, uskon silti että barca tän parin veis. Tosin bayernin puolustus on löytänyt sen oikean suunnan ilman boatengiakin, hummels lunasti odotukset ja martinez + lahm pelaa upeaa kautta. Alaba vetää aika tasasta. Neuer on vähän alkanu himmaan sitä sooloilua ja niitä ihme nousujaan ja näyttänyt taas kuka se maailman paras maalivahti on.

Mutta, kaksikko robben + ribery sais pikkuhiljaa väistyä. Pärjäävät ihan ok, mutta näkisin ennemmin costan ja comanin ratkasupeleissä avauksessa. Mullerin kausi ollut ihan paska, voipi olla että itseluottamus on ihan nollassa jo. Vaihdosta kehiin. Thiago, loistokausi myös, löytänyt paikkansa ja vidal on vidal, puskee joka suuntaan ja tekee mitä tykkää. Lewa kun saa pallon boxiin se tekee maalin, mutta pallo pitäis saada sinne paremmin. Katotaan kuinka pakka kestää isoissa peleissä. En hirveesti anna arsenalin murskaamiselle arvoa.

Vaikka Robben ja Ribery onkin snadisti uriensa ehtoopuolilla, niin en silti näe että Comanista olisi vielä rooliin noissa oikeasti isoissa peleissä. En ole nähnyt kuin kourallisen Baijerin pelejä tällä kaudella joten otanta on melko suppea.

Olen Baijerin leirissä jokatapauksessa.

- - - - -

Nyt on nousu kakkosdivariin varmistettu, yksi peli jäljellä napata vähintään tasuri kolmosen titleen. Kyllä on Ronaldo aivan uskomaton pelimies ja ne mitä Rolle ei laita sisään niin SBC Suarez laittaa. Messi on jäänyt vähän pimentoon Ronaldon oston jälkeen, tuntuu haahuilevan no man's landiassa suurimman osan ajasta. Tekee toki näpäköitä nousuja aina aika-ajoin.

Rehellisesti sanottuna vähän harmittaa myydä TOTSien lähestyessä noita kahta staraa pois mutta pakko se on että saa Sinisten siniset kortit clubiin. Toisaalta, voishan sitä riskeerata ja katsoa miten hinnat romahtaa Team of the Seasonin aikaan ja myydä pois sitten pelin ehtoo puolella. Näkisin että noi vois jopa pitää hintansa aika kivasti, koska Weekend League.

Pelaaminen noilla on todella mukavaa.

- - - - -

Tuleekohan ne markut jo tänään? Huomenna kuitenkin POTM niin haluuko ne kaikki samalle päivälle lätkästä?

Tuleekohan ne markut jo tänään? Huomenna kuitenkin POTM niin haluuko ne kaikki samalle päivälle lätkästä?
Kumpaan päivään Markkukello laskee? Taitaa olla tänään 20.00 takaraja, mutta on hyvin mahdollista että EA siirtää huomiselle. POTM kun tulee päivällä ja Markut yleensä aina illalla Suomen aikaa. Kelpais kyllä tänään, ei sillä.

Edit: Perjantaihinhan se näemmä laskee aikaa. Huomenna siis taas kerran.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Vaikka Robben ja Ribery onkin snadisti uriensa ehtoopuolilla, niin en silti näe että Comanista olisi vielä rooliin noissa oikeasti isoissa peleissä. En ole nähnyt kuin kourallisen Baijerin pelejä tällä kaudella joten otanta on melko suppea.

Olen Baijerin leirissä jokatapauksessa.

- - - - -

Nyt on nousu kakkosdivariin varmistettu, yksi peli jäljellä napata vähintään tasuri kolmosen titleen. Kyllä on Ronaldo aivan uskomaton pelimies ja ne mitä Rolle ei laita sisään niin SBC Suarez laittaa. Messi on jäänyt vähän pimentoon Ronaldon oston jälkeen, tuntuu haahuilevan no man's landiassa suurimman osan ajasta. Tekee toki näpäköitä nousuja aina aika-ajoin.

Rehellisesti sanottuna vähän harmittaa myydä TOTSien lähestyessä noita kahta staraa pois mutta pakko se on että saa Sinisten siniset kortit clubiin. Toisaalta, voishan sitä riskeerata ja katsoa miten hinnat romahtaa Team of the Seasonin aikaan ja myydä pois sitten pelin ehtoo puolella. Näkisin että noi vois jopa pitää hintansa aika kivasti, koska Weekend League.

Pelaaminen noilla on todella mukavaa.

- - - - -

Kyl coman on aika hyvin näyttänyt jo em:mmissä mm että kyl se pää kestää. Ei se siitä ikinä parane jos ei sitä saa kokeilla.

Onko kellään mitään kokemusta tuosta 86 iborrasta ku sitä olen katellit testiin.

Lähetetty minun Nexus 5X laitteesta Tapatalkilla

Pari uutta pysyvää SBC:tä. Amerikan rundia. Helpommissa hopeapakkoja ja perus kultapakkoja, vaikeammassa sitten pääpalkintona 50k pakka. Molemmista myös paita nontradena.

Tuli helpoin vedettyä valmiiksi, mutta en tehnyt vielä loppuun kun huomenna tulee Marqueet, osa mahdollisita Markuista kun menisi tuohon. Joku Costa Rican janari tuli pistettyä myyntiin 3k:lla, USA:n janareita seuraavaksi listoille. Kanadaa, Costa Ricaa ja Hondruasia löytyi juuri ne tarvittavat määrät. Tosin yksi Hondurasin janari meni myyntiin.

Nyt on SBC Higuain tehty. Pakoista arvokkain nosto Götze 2,7k :D Ihan nollista aloitin, yhteensä ton tekeminen makso mulle noin 100k kun laskee pakoista saadut pelaajat mukaan.

Marquee pakoista sentään Jerome Boateng, josta rapiat 200k tilille. :)

https://www.futbin.com/17/squad/2298785
Tollasella jengillä väännetään kakkosdivaria menemään. Perisicillä on kyllä nautinto pelata, kaveri on iso, nopea, vahva ja loistava kuti.

Onko kellään mitään kokemusta tuosta 86 iborrasta ku sitä olen katellit testiin.

On pätevä vaihtoehto keskikentälle. Sopii paremmin CDM:n kuin CM:n rooliin. Vahva, hyvä syöttelijä ja tarjoo aika hyvää tulivoimaa mikäli vetopaikoille pääsee. Mikäli on tottunut Kanteen tyylisillä pelaajilla pelaamaan niin siinä saattaa hetki mennä, että sopeutuu Iborraan. Ei niitä terävämpiä kavereita kääntymään, eikä parane hirveästi yrittää aggressiivisia katkoja. Katkoo kyllä hyvin palloja keskikentällä, kun malttaa sijoittua sillä oikein ja kohtalaisen vahva pääpelissä, mut ehkä 6'4 pitkältä kaverilta ois silti lupa odottaa vähän parempaa pääpelissä.

On pätevä vaihtoehto keskikentälle. Sopii paremmin CDM:n kuin CM:n rooliin. Vahva, hyvä syöttelijä ja tarjoo aika hyvää tulivoimaa mikäli vetopaikoille pääsee. Mikäli on tottunut Kanteen tyylisillä pelaajilla pelaamaan niin siinä saattaa hetki mennä, että sopeutuu Iborraan. Ei niitä terävämpiä kavereita kääntymään, eikä parane hirveästi yrittää aggressiivisia katkoja. Katkoo kyllä hyvin palloja keskikentällä, kun malttaa sijoittua sillä oikein ja kohtalaisen vahva pääpelissä, mut ehkä 6'4 pitkältä kaverilta ois silti lupa odottaa vähän parempaa pääpelissä.
Joo varmaan tulossa jossain vaiheessa testiin. Tuohon Naingolanin ja Modricin kanssa

Mä oon pelannu ihan sillä peruskortilla. Santtu listaskin jo ne pääpointit, itsellä on niin hyökkäävä keskikenttä että tuo Iborra tarjoaa kyllä mahtavaa tukea puolustuspelaamisessa.

BTW, jotkut käyttää sitä viimeisintä informia CF paikalla F9 formatiossa. :)

Joo itsellä nyt keskikentällä modric,naingolan ja iscon viimeisin if. Ni voisin tuon iscon myydä laittaa iborran vähän puolistavampaan rooliin.

Ja vielä onko kellään kokemuksia sbc suarezista itsellä nyt normi suarez ja viimeistelee kaikki paikat onko sbc järkevä päivitys.

Mä oon pelannu ihan sillä peruskortilla. Santtu listaskin jo ne pääpointit, itsellä on niin hyökkäävä keskikenttä että tuo Iborra tarjoaa kyllä mahtavaa tukea puolustuspelaamisessa.

BTW, jotkut käyttää sitä viimeisintä informia CF paikalla F9 formatiossa. :)

Sillä on hirmuinen veto ja tuntuu hakeutuvan maalipaikkoihin. Oli se siffi laina ukkona niin teki kolmeen peliin kolme maalia... Mikä siis stay back cdm:ltä melkoisesti.

Ja vielä onko kellään kokemuksia sbc suarezista itsellä nyt normi suarez ja viimeistelee kaikki paikat onko sbc järkevä päivitys.

Omalla kokemuksella sbc pelin paras st mutta kun en ole peruskorttia testannu niin ei voi verrata. SBC maksoi ittelle 350k joten todellakin kannatti hankkia.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Uudet buildit tuli tehtyä kun kaikki löytyi klubista. Olisi voinut jättää tekemättäkin sillä pakat oli todellakin pelkkää paskaa... Arvokkain Banega. 50K pakassa taisi arvokkain olla Monreal. No illalla markuista uutta yritystä.

Itse oon käyttänyt tota SBC Suarezia supersubina, kuulostaa ehkä vähän tyhmältä miksi supersubina. En ole vaan niin velho tekeen hybridejä missä saisi järkevän chemistryn samalla aikaa, että olisi kentällä POTM Ibra ja Alli + Suarez. Tuo Suarez kyllä aina tehnyt tuhoaan kun oon sen kentälle vaihtanut, joten 10/10 tulee täältä, kannattaa käyttää rahat siihen jos vaan on mahdollista.

Edellisen viikonlopun kokemuksien perusteella tuo SBC Higuain on kyllä ollut hutikuti, ei jotenkin vaan natsaa meikäläisellä.

Itse oon käyttänyt tota SBC Suarezia supersubina, kuulostaa ehkä vähän tyhmältä miksi supersubina. En ole vaan niin velho tekeen hybridejä missä saisi järkevän chemistryn samalla aikaa, että olisi kentällä POTM Ibra ja Alli + Suarez. Tuo Suarez kyllä aina tehnyt tuhoaan kun oon sen kentälle vaihtanut, joten 10/10 tulee täältä, kannattaa käyttää rahat siihen jos vaan on mahdollista.

Edellisen viikonlopun kokemuksien perusteella tuo SBC Higuain on kyllä ollut hutikuti, ei jotenkin vaan natsaa meikäläisellä.

Tuollainen tuli äkkiä mieleen.. https://www.futbin.com/17/squad/2308973

Higuain ollut minullakin pettymys... kokeillut sitä yksin ja kaverin kanssa mutta ei vaan lähde. Nyt vielä kokeilla sitä tässä... https://www.futbin.com/17/squad/2309622

POTM-Kane. Meh...

Vaatimukset.

Out to loan:

1 Leyton Orient
1 Millwall
1 Norwich
1 Leicester
1 TOTW

Spurs: (6 pelipaikkaa auki, pakisto+mokke lukossa)

Spursin pelaajia 5 rarena
1 TOTW
Gold
Chem min. 60

Kanen Maalit:
1 Borosta
3 Stokesta
Players from same league: Max 4
TOTW: 1
OVR min. 82

Special Hat-trick:

Common+Rare: 8
OVR min. 84
Chem min. 90.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Itelle tuo SBC Suarez on pelin paras piikki. Testannu mm. Ibran informin ja SBC Costan jne, ei vedä yksikään vertoja. Viimeistelee kaiken ja mikä tärkeintä, hakeutuu maalipaikoille. 10/10 helposti.

Sitä en tiä onko upgrade normikorttiin verraten.

Markut tänään:
1.La galxy- Portland
2.Celtic- Rangers
3. MAN -Chelsea
4.Genoa- Sampdoria

Tuli vedettyä läpi ilman mitään ostoja, loput kortit myyntiin. Nyt 11 pakkaa auki sitten, kun tein ne Amerikka-SBC:t myös tänään aiemmin. Ekasta pakasta tuli jo 85 Harry Kane.

Markut tänään:
1.La galxy- Portland
2.Celtic- Rangers
3. MAN -Chelsea
4.Genoa- Sampdoria

Tuli vedettyä läpi ilman mitään ostoja, loput kortit myyntiin. Nyt 11 pakkaa auki sitten, kun tein ne Amerikka-SBC:t myös tänään aiemmin. Ekasta pakasta tuli jo 85 Harry Kane.

Markut tehty ja if Boruc nostona. Löytyy jo maalista joten olkoon transferilla. Nyt olis ollu bussissa ihan kiva säätää transfereita mutta rutjake valittaa että olen edelleen konsolilla vaikka loggasin pihalle. Kai tuo heittää jossain kohtaa ulos...

Harry Kane, Glik, Mandanda ja Sturridge tuli Amerikka + Marquee pakoista yhteensä. Glik taisi olla 50k pakan janari, joten ei nyt mitään tajunnanräjäyttäjää.

Ensi viikolla sitten Pyhä Patrikki, sitä odotellessa toivotavasti EA kehittää Euroopasta vastaavat mitä teki Amerikasta.

Ylös Bottom