Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 17 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mhart1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FIFA 17 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Ite peluutan tota sbc suarezia cammina nyt, mutta menee varmaan kärkeen koska toi sbc higuain on aina surkea. On 86 casemiron kanssa serie a:lla ympäröitynä.

Noni, Fifaurani pahin virhe tuli tehtyä eilen[emoji51] IF Alli oli ostettuna 55k:lla, huomasin Kanen POTMin ja päätin lyödä lihoiksi kun oli nostanut mukavasti hintaa peräti 35k. Aamulla olikin kevyt järkytys kun huomaa että siellä menee sama kortti aivan pilvissä[emoji23] Lähes 100k tuli takkiin, mutta mitäs pienistä [emoji849]

Viimeksi muokannut moderaattori:

Rangersin pelaajat menee jumaliste melkein maximilla ja itellä tasan yks niitä, huoh...

Markuista parhaana Icardi.

Rangersin pelaajat menee jumaliste melkein maximilla ja itellä tasan yks niitä, huoh...
Mulla olikin kaksi! Lällää!

Celtic on aika yleinen pakkakortti, Rangersia olen pakannut muistaakseni kaksi korttia yhteensä FIFA17-pelin aikana, joten ei ihme että hinta on hieman kallis. Toki sitä lisää se, että Rangersilla taisi olla se paras pakka SBC-palkintona Skottiliigasta.

Allin ostin jo aikaa sitten itse (TOTW) ja tuo sai sitten sen upin, eli taisi olla SIF. Kivasti meni kaupaksi maksimihinnalla kun pistin myyntiin Kanen tullessa, itse Kanea en ole tekemässä. Hinta liian suolainen, vaikka target-miehet onkin jalkapallon suolaa mulle.

Markuista parhaana Icardi.

Rangers on paha tehdä jo liiga buildissa joten kortteja on huonosti tarjolla. Mulla oli yks skotti st joka möi viime viikolla alle 1k kerta se klubista löytyi, nyt meni 9k :) Muita rangersin kortteja ei ollukaan.

Onko siellä muuta sbc korttia joka myy. Puhelimella helvetin ärsyttävä tarkastaa...

Mulla on jostain syystä melkein kaikki rangersin pelaajat ostettuna 500-1500 hinnoilla, en ees muista ostaneeni tai miks olisin ostanu :D kelpaa se nyt sit.

Meinaakohan EA tehdä vielä Oceania/Afrikka/Aasia-SBC:t. Eurooppa ja Amerikka kun tulivat jo.

Tuli ostettua muutamia ukkoja sieltä täältä Aasian ja Afrikan osalta, Oseaniastahan pelissä ei kauheasti ole eri kansalaisuuksien pelaajia. Uuta-Seelantia nyt toki jonkun verran, mutta Papua Uusi-Gineaa taisi olla kaikki yksi pelaajaa koko pelissä.

Eiks afrikkakin ollu jo kun oli se potm palkintona afrikan mestaruusskaboista

Aa, tein markut ja noi maanosat. Pelkkää paskaa 15 pakkaa. Hienoa. Gimenez tais olla paras.

Tämän viikon WL pelit mennyt kyllä aivan penkin alle, 15 voittoa, 3 matsia jäljellä. Loput pitäis jotenkin kairata voitoksi ettei tarvisi lähteä karsimaan ensiviikolla.

Tänä vloppuna menty BPL jengillä, OTW/IF Mane on kyllä huikea, muutoin ei ole oikeen natsannut tuolla jengillä, POTM Kane on ihan ok.

Se voi olla, että illalla kaikki BPL pelaajat myyntiin ja viimeiseen kolmeen matsiin koota 89 Mertensin ympärille Calcio A jengi.

Ollu melko hiljaista sbc pakoissa. Vuoden ainut kohtuullinen ukko David Silva ja sekin tais tulla tammikuussa. Ja kaikki markut oon tehny ja muutamia muita mitä nyt tossa on ollu.
Noh viikolla sitten nasahti Alaba ja tänään viimeistelin viikonlopun markut ja sieltä if Umtiti. Kelpaa taas vähän aikaa ostella ukkoja haasteisiin. Umtiti heti myyntiin mutta Alabaan varmaan kannattaa ootella bundeksen SBCtä?

On tämä FUT champions jännä. Tuntuu että koko ajan menee päin helvattia ja ettei saa kuin muutaman voiton sieltä täältä. Ja sitten kun 40 peliä on pelattu, niin huomaan että puolet peleistä tuli taas voitettua. Gold 3 on näemmä se minun taso kun kuudes viikonloppu putkeen sama. V*****a pelata koko championsia ja silti on pakko :D

Marqueet tehty ja pakat saa jäädä säästöön tulevan perjantain Pyhän Patrikin päivän kortteja varten. Josko ois paremmat pakkaprossat kuin nyt, kun oranssikortit + hyvä TOTW pakoissa.

Marqueet:

Leicester-Sevilla
Schalke-Möchengladbach
FC Dallas-Pachuda
Medelin-River Plate

Olihan se MLS taas aivan pakko tunkea sinne. Kolmas kerta jo putkeen nyt, kun noita saa vääntää. Onneksi ostin MLS-pelaajia aamusta ja yksi oli FC Dallasin RM, jonka myin kivalla 3k voitolla pois.

Mhartin Markkulista oli ilmeisesti samalla myös tälle viikolle? Katselin tuossa paria videota youtubesta ja kovasti samoja pelipareja löytyi.

On tämä FUT champions jännä. Tuntuu että koko ajan menee päin helvattia ja ettei saa kuin muutaman voiton sieltä täältä. Ja sitten kun 40 peliä on pelattu, niin huomaan että puolet peleistä tuli taas voitettua. Gold 3 on näemmä se minun taso kun kuudes viikonloppu putkeen sama. V*****a pelata koko championsia ja silti on pakko :D

Sama homma itsellä, tänä viikonloppuna huonoin alku koskaa 2 voittoa 11 ottelusta ja pelit meinas jäädä siihen. Seuraavana päivänä kuitenkin tein la liga SBC:n loppuun ja muokkasin joukkuetta ja peli alkoikin pikkuhiljaa kulkemaan ja jossain kohtaa tulikin 8 ottelun voittoputki. Lopputulemana 20 voittoa, joka on vallan mainio alkuun nähden. Itse kanssa ollut koko kauden gold 3 peluri.

https://www.futbin.com/17/squad/2414465

tällä squadilla pelailin lauantaista eteenpäin.

Lacazette SBC tehtynä, nyt sitten olisi perjantaille ainakin 18 kultapakkaa avattavana + marqueet päälle. Lacazette tuli maksaan semmosen 200k, joten ei imo hirveän paha hinta.

Lacazette SBC tehtynä, nyt sitten olisi perjantaille ainakin 18 kultapakkaa avattavana + marqueet päälle. Lacazette tuli maksaan semmosen 200k, joten ei imo hirveän paha hinta.
Saattaa vihreät kortit tipahtaa jo tänään illalla pakkoihin, kuten vissiin uusia MOTM-korttejakin. Tänään auki vaan jo, jos niin käy.

Kovasti pohtimista mm. siitä että St. Patrick´s Dayn kortit olisivat samanlaisia mitä Screamit aiemmin, eli mahdollinen uppi tulossa joksikin aikaa FUT:n ks. korteille. Lisäksi ensi viikolla ehkä TOTW SBC:tä ja mahdollisia syntymäpäivän SBC:itä, kun turnauksien sijaan voisi olla loogista että tulee ennemmin niitä kuin peliturnauksia viime vuoden tapaan.

Lisää pohdinnoista täältä: http://www.futhead.com/news/32/the-fut-roundup-week-5/

Ylös Bottom