Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
En ainakaan itse ole huomanut moista kuin draftissa Ronaldo/Bale tatilla palloo työntäminen ja läpisyöttö/juoksut ovat jokseekin tehokkaita. Saa nähdä myöhemmin millasta on netin puolella. Tempo siis on ok ainakin täälläpäin. Ootko tarkistanut asetuksista ettei tempo oli nopea asetettuna?Eikö muita pelureita häiritse tuo pelitempo ollenkaan?
Jos vastustaja juoksee vain täysillä eteenpäin ei se tarkoita sitä että sunki pitäis [emoji13]Eikö muita pelureita häiritse tuo pelitempo ollenkaan? Mahdotonta rakentaa peliä, kun tempo on kuin änärissä. Oma joukkue pitäisi myös rakentaa pelkistä juoksijoista, jos aikoo pärjätä. Fifa 15 oli juuri tällainen. Mulla kun ei ole 300K joukkuetta, niin kuin toisilla, voi olla sen tähden aika haastavaa pelata.
Unohtui tuosta viestistä, että nimenomaan onlinen puolella.. Yksinpelissä ei häiritse, koska sen saa säädettyä.En ainakaan itse ole huomanut moista kuin draftissa Ronaldo/Bale tatilla palloo työntäminen ja läpisyöttö/juoksut ovat jokseekin tehokkaita. Saa nähdä myöhemmin millasta on netin puolella. Tempo siis on ok ainakin täälläpäin. Ootko tarkistanut asetuksista ettei tempo oli nopea asetettuna?
Ei ole sopimuksella mitään merkitystä.Voiko Squad Building Challengeissä käyttää pelaajia, joilla on sopimukset loppu? Vai kannattaako pelata niin, että on vain 1 peli jäljellä?
Tee ne kaikki [emoji1]Mitä noista SBC:stä pelaatte? Itte tota getting started basicciä vaan että saa 11 nr-pelaajan hinnalla 2players packin (untradeable) ja niistä parhaimpana Smaldini ja Eriksen. Mitä muuta voitte suositella, haluun noista hillot hei