Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 18 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Ei ollu minun viimeinenkään peli. Bailly pistää puolesta kentästä saatanan moisen lirun 118 minuutilla sisään... 83k pisteitä joten saa nähdä maksoiko nämä kaksi viimeistä reilua peliä elite 1:sen
 
Ikonit on ikoneita, BPL-paceHRO:t on BPL-pacehoroja. Mane ja Salah, hyi saatana. Ei IKINÄ tuu mun tiimiin. Toki ne sopii Jesuksen ja Martialin kans hienosti.

Se on sit jokasen oma päätös et pelaako statseilla vai pelaajilla.

Ei siis millään pahalla, palo vaan käpy ku silveriDKOssa joka prkleen tiimissä oli joko PTM-Mane tai PTM-Salad.

  • Tulee jotenkin Ibarbo mieleen:confused::D

Joo kyllä itsekin pidän enemmän Overmarsista pelaajana, mutta Mane löyty klubista + budjetti ei ole ATM kovinkaan korkea

PS. Niin oudolta ku kuulostaako, en Jesusilla pelannu muutaku draftissa ja Martialiin en ole koskenutkaan. ANDY CARROLL ROKKAA!
 
Tonnilla tipuin sitten ulos e2, huoh. Pakoista parhaana feghouli, ei hääviä. Ei oo sitten zlatanin tullu pakoista yhtään mitään. Ennen joulua tuntu että joka pakasta aukes taulu, nyt ei oo paljo tauluja näkyny.
 
Jo perinteeksi muodostunut maanantain aamunavaukset...ei tauluja, mut Martial kuitenkin tuli...et ei nyt ihan pelkkää huttua kuiteskaa:)!
 
Onko täällä porukat pelanneet tuon Journeyn? Onko siitä kaikilla palkintona tuo Hunter ST ovr 78, riippumatta siitä mitä pelipaikkaa pelasi ja paljonko ovr tarinan lopussa oli?
 
Hieman oli parempi jengi kuin Nepolla. :D

Huhhuh.. Ronaldo-Ronaldo-Ronaldinho-Pele hyökkäys.
+ taito :) Eihän tuo Neponkaan joukkue huono ole. Mulla prime Henry on ollut aivan loistava ja suosittelen kaikille. Sen lainakortti ei toiminut oikein pelissä mitenkään loistavasti, niin oli hiukan epäilyksiä hankkia se itelle kokonaan, mutta onneksi tein sen SBC:n.
Tietääkö kukaan et mihinkähän asti noita icon-editionin kylkiäisinä tulleita pakkoja oikein saa maanantaisin availla? Niistä on sattunut nouseen aika hyviä pelaajia, kuten kruununa prime Del Piero viime maanantaina. On kyllä ollut tälle hiukan kalliimmalle versiolle vastetta rahoille.
 
Kylläpä liikkuu ihanasti hyökkäyspäässä pelaajat vapaaksi. Tommosesta voi ite vaan haaveilla. Customit vois aina tehä mutta ei jaksa.

Saiskohan Bale iffin, 2 maalia eilisessä tasapelissä. Ja Wass samaan matsiin 1+1.
 
Tietääkö kukaan et mihinkähän asti noita icon-editionin kylkiäisinä tulleita pakkoja oikein saa maanantaisin availla? Niistä on sattunut nouseen aika hyviä pelaajia, kuten kruununa prime Del Piero viime maanantaina. On kyllä ollut tälle hiukan kalliimmalle versiolle vastetta rahoille.

Olisiko niitä 20 viikon ajan tullut ja nyt on TOTW 16 vissiin menossa, että olisiko noita sitten vielä 3-4 maanantaita? Tänne ei ole kyllä mitään hyvää noista tullut :(

Tuli muuten mieleen outo juttu tässä viime viikolla.

Hajosi Xboxin ohjain ja ostin sitten uuden valkoisen S-mallisen kapulan kun noita vanhoja mustia ei enää ollut (Itsellä siis orkkis-konsoli). Nyt huomannut, että jotenkin tuntuu pelissä input-lagia vai miksi sitä kutsutaan, että kuva on ihan OK, mutta pelaajan juoksut ja suunnanmuutokset toimii hieman viiveellä. Valikoissa nuo tattiliikuttelut toimii ihan hyvin. Ehkä se johtuu jotenkin jäykemmästä tatista, että tuolla ääriasennoissa se ei vaihdu kuin 8 eri suuntaan (0 astetta, 45, 90, 135, 180 jne.), vanhalla ohjaimella se tuntuu että olisi koko 360 astetta käytettävissä, onkohan jostain ohjainasetuksesta kyse? Jos on niin mistä saa muutettua?

Otin sitten 3 pelin jälkeen testiin vanhan kakkosohjaimen (ehjän kuitenkin, mutta tästä puuttuu tuo liitäntä oikeille kuulokkeille, siksi en normaalisti käyttäisi) ja liikkeet toimi smoothimmin ainakin näppituntumalla.

Nyt se erikoinen osuus, noissa 3 onlinepelissä täsmälleen samoilla squadi-asetuksilla omat bottipelaajat toimivat täydellisesti ja paikkasivat omia vähän lagisia sijoittumisia ja liikkeeitä. Sitten taas noissa 2 seuraavassa onlinepelissä vanhalla ohjaimella ne sinkoilivat mihin sattui kun olin itse "oikeassa" paikassa.

Voiko siis olla, että peli tasoittelee bottiavulla suhteessa siihen, miten itse hyvin/huonosti sijoittuu vai onko kyseessä vain jokin ihme sattuma tai plaseboefekti :confused:
 
Kylläpä liikkuu ihanasti hyökkäyspäässä pelaajat vapaaksi. Tommosesta voi ite vaan haaveilla. Customit vois aina tehä mutta ei jaksa.

Saiskohan Bale iffin, 2 maalia eilisessä tasapelissä. Ja Wass samaan matsiin 1+1.

Katsoin eilen tuon pelin, missä Bale maalas pariin otteeseen...Wass oli kyllä hyvä, ansaitsee toisen mustan lapun!
Olipahan Realin peli aika surkeeta ja Rollelta vois viedä yhden arvokortin pois, niin näkymätön oli"vuoden pelaaja"!!
 
Täytyy ihailla kyllä tuota Nepeä. Se näyttää niin helpolta. Tosin häntä ja mua voi oikein verrata kun kokemuksessakin on pienen pieni ero :D :D.
 
Täytyy ihailla kyllä tuota Nepeä. Se näyttää niin helpolta. Tosin häntä ja mua voi oikein verrata kun kokemuksessakin on pienen pieni ero :D :D.

Tarkoitit varmaan Soetien pelaamista? Häneltä löytyy myös paljon vinkkivideoita pelin eri osa-alueiden parantamiseksi. Eritoten puolustuspelaamiseen sain itse apua noista videoista. Vaikka joissakin lukeekin pro player, niin kannattaa katsoa ja opetella.
 
Tarkoitit varmaan Soetien pelaamista? Häneltä löytyy myös paljon vinkkivideoita pelin eri osa-alueiden parantamiseksi. Eritoten puolustuspelaamiseen sain itse apua noista videoista. Vaikka joissakin lukeekin pro player, niin kannattaa katsoa ja opetella.

Joo häntä tietenki


Täytyy katsoa niitä videoita :)
 
Itse en myöskään ole ennakkotilaajan pakoista saanut mitään hyvää. Rooneyn, Lingardin ja Choupo-Motingin TOTW-kortit ainoa maininnan arvoinen niistä lainapakoista. Ois vaan pitäny uskoa teitä alkusyksystä, himputti.
 
Pitäisikö sitä tänään tulla TOTY julkaisu EA:lta ulos? Jos, niin kumma on kun niin mitään ole kuulunut mistään ainakaan omaan korvaan tuosta. Mutta eihän tuo mitään meinaa, uutinen pihalle joskus tuossa 2.5h sisään, eihän se muuta vaadi.
 
Pitäisikö sitä tänään tulla TOTY julkaisu EA:lta ulos? Jos, niin kumma on kun niin mitään ole kuulunut mistään ainakaan omaan korvaan tuosta. Mutta eihän tuo mitään meinaa, uutinen pihalle joskus tuossa 2.5h sisään, eihän se muuta vaadi.
Ei oo tulossa, mut tubettajat on kuulemma nyt äänestänyt TOTYä...
 
Ylös Bottom