Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 18 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Joku liekittelee redditissä että pakkoja joita on hankittu valmiiksi ennen totyä, ei tule sisältämään toty pelaajia. Aika varmaan pelkkä trolli, mutta EA:n metkut tietäen ei yllättäisi jos olisikin totta :D
Täyttä paskaa. Yksinkertaisesti ja lyhyesti.
 
Ei tullu totya mutta Alderweilder ja if meksikolainen cb.. 7 pakkaa ja neljät boardit. On menny paljon huonomminkin.
 
Huhhui... Nyt on icon petit tehty... Kivasti säästi semmoset 150k kun osti nyt kaikki 84+ pelaajat. Seuraavaks pogban ja otw tolisson metsästystä ;)
 
Jehna. Syy miksi vein NHL:n kauppaan tänään, kuten myös PES:n. Lisäksi syy, että ostan Fifan ensi vuonna fyysisenä kopiona ihan kaiken varalta.

Toivottavasti kukaan täältä ei osta oikealla rahalla pakkoja, rahalla kun voi tehdä jotain oikeasti mukavaa/hyödyllistä.
Entäs jos on fyrkkaa työntää noihin pakkoihin ja se on oikeasti mukavaa? Ei hyödyllistä tietenkään, mut jokaisen oma asia kyl miten rahansa käyttää jos perse sen kestää.

Itse olen tosin sun kanssa samoilla linjoilla, edelleen 0 euroa pointseihin käytettynä ja parhaani mukaan yritän tässä pysyä. Pakka kyl kestäs mut tää on henk.koht. sota EA:ta vastaan josta ei sen enempää. :)
 
Mihin arvelisitte et ton 96 Kanen hinta laskisi? Itse olen valmis ehkä 800k tohon laittamaan, tippuukohan hinta alle millin kun kaikki totyt paketeissa?
 
Entäs jos on fyrkkaa työntää noihin pakkoihin ja se on oikeasti mukavaa? Ei hyödyllistä tietenkään, mut jokaisen oma asia kyl miten rahansa käyttää jos perse sen kestää.
No kuten mm Castrokin sanoo, ostakaa rahoillanne ennemmin vaikka ruokaa. EA:lle ei kenenkään pitäisi antaa rahaa kuin pelin oston verran. Kovimmat striimaajat ja Youtubettajat ymmärtää vielä jotenkin, kun ne lypsää itse tuolla rahaa. Sylettää niin hitosti katsoa kun porukka ostaa kiimassa jotain 20€ maksavia virtuaalikorttipakkoja yhtä toisen perään.
 
No kuten mm Castrokin sanoo, ostakaa rahoillanne ennemmin vaikka ruokaa. EA:lle ei kenenkään pitäisi antaa rahaa kuin pelin oston verran. Kovimmat striimaajat ja Youtubettajat ymmärtää vielä jotenkin, kun ne lypsää itse tuolla rahaa. Sylettää niin hitosti katsoa kun porukka ostaa kiimassa jotain 20€ maksavia virtuaalikorttipakkoja yhtä toisen perään.
Parempi se on tunkea muutama tonni vuodessa pakkoihin ku vaikka röökiin tai kokkeliin?

EA:n foorumeilla on paljon noita jotka tunkee tonneja vuodessa pakkoihin, mut mikäs siinä jos rahaa on? Jokainen tavallaan.

Ja jos noita ei olis, niin ei olis myöskään meillä miljoonia kolikoita jne. Jostain EAn on profittinsa saatava
 
Parempi se on tunkea muutama tonni vuodessa pakkoihin ku vaikka röökiin tai kokkeliin?

EA:n foorumeilla on paljon noita jotka tunkee tonneja vuodessa pakkoihin, mut mikäs siinä jos rahaa on?
Ööh tiedätkö montakin lähipiiristä sitten jotka ostavat vuosittain kokaiinia? Tupakointi on vähintään yhtä typerä tapa, lisänä sitten että terveys menee. Mutta nuo ei vaikuta omaan elämään kuten pakat, kun itse pelin taso kärsii. Gameplay onlinessa vähintäänkin heikkoa ja offline-pelimuodot toistaa itseään vuodesta toiseen. Toki siitä saa syyttää myös itseään että ostaa pelin joka vuosi, mutta vissiin liikaa pyydetty että edes 3v välein tulisi esim uusi Manager Career ja houkutteleva uusi pelimuoto peliin. Lisänä sitten Enlargementin mainitsema asia, että EA korjaa kyllä nuo niiltä rahaa vievät virheet hetkessä, mutta peliä pilaavia bugeja ei saa niin mitenkään korjattua jostain syystä.
 
Ööh tiedätkö montakin lähipiiristä sitten jotka ostavat vuosittain kokaiinia? Tupakointi on vähintään yhtä typerä tapa, lisänä sitten että terveys menee. Mutta nuo ei vaikuta omaan elämään kuten pakat, kun itse pelin taso kärsii. Gameplay onlinessa vähintäänkin heikkoa ja offline-pelimuodot toistaa itseään vuodesta toiseen. Toki siitä saa syyttää myös itseään että ostaa pelin joka vuosi, mutta vissiin liikaa pyydetty että edes 3v välein tulisi esim uusi Manager Career ja houkutteleva uusi pelimuoto peliin. Lisänä sitten Enlargementin mainitsema asia, että EA korjaa kyllä nuo niiltä rahaa vievät virheet hetkessä, mutta peliä pilaavia bugeja ei saa niin mitenkään korjattua jostain syystä.
PES:siä en oo koskaan kokeillut, mut jos vertaat online gameplayta PES vs FIFA?

Squad Battlet voinee laskea uudeks pelimuodoks ja sit on vielä Journey? Ens vuonna varmaan taas jotain uutta. Managerointeihin nyt on turha lähteä kikkaloimaan kun ei tästä pelistä FMää saa tehtyä.... Journeytä, Career modee + onlinea kun yhdistäis niin vois tulla herkkua
 
PES:siä en oo koskaan kokeillut, mut jos vertaat online gameplayta PES vs FIFA?

Squad Battlet voinee laskea uudeks pelimuodoks ja sit on vielä Journey? Ens vuonna varmaan taas jotain uutta. Managerointeihin nyt on turha lähteä kikkaloimaan kun ei tästä pelistä FMää saa tehtyä.... Journeytä, Career modee + onlinea kun yhdistäis niin vois tulla herkkua
Journey oli hyvä idea, mutta toteutus aika perus EA:ta, keskeneräiseltä tuntuu liikaa. Porukka jaksoi tasan Fifa 17-pelin ajan, nyt en ole kuullut tuosta juuri mitään enää. Squad Battlet ovat onlinen puolta, nyt tarkoitin offlinea. Noissakin tosin yllättäen scriptabotti vastassa, niin ihan kauheasti ei iloa pelaamiseen tuo.

Gameplay vertailuun voisi paremmin tulla vastaamaan Fabre#4 tai Barca11910, mutta kyllähän tuo nyt enemmän onlinessa jalkapallolta tuntuu, kuin mitä tämä Fifan vastaava FUT:ssa. Vaikka toki tuollakin on omat ongelmansa jatkuvien keskityspallojen, eteen torjuvien maalivahtien ja lagcheatereiden kanssa, joita Konami nyt vaan jostain syystä ei korjaa. Offline MyClubissa on myös mukavempaa, mutta liian scriptattua sekin ikävä kyllä. Nimenomaan kun yhdistettäisiin Player Career Journeyn kanssa, tuosta voisi panostuksella ja kiinnostuksella tulla varsin hyvä, eipä vaan ole näköpiirissä.
 
Paukuttelin tehdä prime Smeichelin ja sen taas tungin prime Carlosiin. Pakoista ei tullu ku Verratti.. mutta nyt on Carlos 86 ja 87 tiimiä vaille valmis. Iffit tuohon löytyy mutta ei paljoa muuta joten hetki pitää malttaa jotta saa kolikot kasaan. Tilillä 70k ja tuohon loppuun menisi joku 300k
 
Olin vähän keräilly pakkoja jemmaan isot kortit mielessä, mut yhdet taulut ja Sommer tärähti...et sillai lähti tää TOTY liikkeelle:D!!
 
Taitaa antonio valencia saada uuden informin. Olipahan jäätävä veto
Toi sen TOTY-kortti voinee hieman haitata toisen IFfin tuloa ...

Tai toki EA voi jyrätä Valencian ja laittaa Azpin tai Kimmichin sen tilalle. Kimmich ois kova. Valencia, hyi saatana. Samaa kamaa ku Jeesukset sun muut BPL-pchorot
 
25 kpl erinäisiä pakkoja...sen muuten huomasin, et kaikissa ei ollut sitä TOTY-grafiikkaa??
Joten, jotain säätöjä €Alla on tuolle etukäteen hamstraamiselle...?
Ennakkotilaajan pakoissa ei ainakaan ole. Muista en tiedä sitten.

Edit: Niin ja kuvaavaa kyllä oli, miten paljon Castro pisti haisemaan rahaa pakkoihin, suhteessa siihen mitä sai. Hyvin EA lypsää, mutta onhan tuo nyt järjetöntä ettei tuollaisella rahasummalla saa jo varmaa TOTY-korttia esim.
 
Viimeksi muokattu:
Ylös Bottom