Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 18 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Tyhjensin hiukan klubia ja tein prime Carloksen loppuun. Nyt on pitkäksi aikaa tiimi valmis sillä pystyn tuohon ykköseen heittämään aika montaa eri cb-cm komboa legendojen sekaan. Nyt sit back to basics eli tekemään kolikoita.
 
Mihin arvelisitte et ton 96 Kanen hinta laskisi? Itse olen valmis ehkä 800k tohon laittamaan, tippuukohan hinta alle millin kun kaikki totyt paketeissa?
En millään jaksa uskoa että tippuu kovin paljon alle millin tuo kortti, jos edes käy lähellä.

Vuosikausiin eka EPL TOTY ST joten joka ikinen pölökky tuon kortin haluaa. Itsehän en ihan periaatteesta kokeile koko korttia koska Spurde. :D
 

Joopa. Itsehän mietin että avaanko sittenkään pakkoja nyt, menisi vaan haaskuuseen työ noin 99% varmuudella.

OTW pakoissa helmikuun alussa vissiin, tuonnekin vois pakat toisaalta säästää. Mutta katsotaan vaan perjantaina, kun kiusaus menee liian sietämättömäksi.

Unohtui vastata manageriin: Joo en odota tai edes halua FM:ää (Vaikka tuokin pelisarja polkee nykyään paikallaan), mutta jos tasan sama copypaste muutamalla pintaraapaisulla ja patchilla since Fifa12, niin onhan tuo nyt vaan surullista.
 
Joopa. Itsehän mietin että avaanko sittenkään pakkoja nyt, menisi vaan haaskuuseen työ noin 99% varmuudella.

OTW pakoissa helmikuun alussa vissiin, tuonnekin vois pakat toisaalta säästää. Mutta katsotaan vaan perjantaina, kun kiusaus menee liian sietämättömäksi.

Unohtui vastata manageriin: Joo en odota tai edes halua FM:ää (Vaikka tuokin pelisarja polkee nykyään paikallaan), mutta jos tasan sama copypaste muutamalla pintaraapaisulla ja patchilla since Fifa12, niin onhan tuo nyt vaan surullista.

Ei se ole surullista vaan nerokasta...
 
Ei se ole surullista vaan nerokasta...
Niin, jos se tyhmiin pelaajiin uppoaa jotka eivät näe metsää puilta. Surullista on siis se, että osa porukkaa tuosta ei välitä, kun vain se FUT kiinnostaa. Eikä tuota muuta tulevaisuudessa yhtikäs mikään, ellei EA:lla vaihdu tekijät tuohon. Ennemmin näen vain että offlinen puoli tulee tiensä päähän ja EA siirtyy siihen vuosipäivitykseen, josta puhui noin 6kk? sitten.
 
Eilen ja tänään voitin legendarylla sen ekan battle matsin, joten sen varmaan voittaa melkein aina? Siitä innostuneena otin eilen toisessa matsissa 0-4 turpaan ja kolmannessa 0-1 prolla turpaan. Ei tuo vaan pitkässä juoksussa kannata, koska neljästä amateur matsista olisin saanut 2800 pistettä. Jos yrittäisi aina tuon ekan matsin voittaa tuolla tasolla ja loput pelais nykyisellä vaikeustasolla. Tuon matematiikan mukaan mulla pitäisi sitten olla pisteet vähintään elite 3. Toisaalta oon aina katsonut, että paljonko esim. legendarylla saa pisteitä ja noissa molemmissa voitoissa maksimi oli alle 1900. Ei vaan ole sitä voittamisen varmuutta legendarylla, eikä kyllä tiimikään riitä vielä mihinkään.
 
Kysymys...mulla on rosterissa Tolisso, Yarmolenko ja Semeido...sellaisina"erikoisversioina"...OTW oisko? Ni mikä niiden kohtalo on? Tapahtuuko niille jotain, joskus? Päivitys parempaan automaationa tai jotain muuta?
 
Kysymys...mulla on rosterissa Tolisso, Yarmolenko ja Semeido...sellaisina"erikoisversioina"...OTW oisko? Ni mikä niiden kohtalo on? Tapahtuuko niille jotain, joskus? Päivitys parempaan automaationa tai jotain muuta?
OTWt päivittyy kun ne tyypit saa informeja, esim. Tolisso ja Yarmohan on jo ekat saanu. Parhaan hinnan niistä taitaa saada kun myy sillon kun porukka odottaa niiden menevän TOTWiin
 
Eilen ja tänään voitin legendarylla sen ekan battle matsin, joten sen varmaan voittaa melkein aina? Siitä innostuneena otin eilen toisessa matsissa 0-4 turpaan ja kolmannessa 0-1 prolla turpaan. Ei tuo vaan pitkässä juoksussa kannata, koska neljästä amateur matsista olisin saanut 2800 pistettä. Jos yrittäisi aina tuon ekan matsin voittaa tuolla tasolla ja loput pelais nykyisellä vaikeustasolla. Tuon matematiikan mukaan mulla pitäisi sitten olla pisteet vähintään elite 3. Toisaalta oon aina katsonut, että paljonko esim. legendarylla saa pisteitä ja noissa molemmissa voitoissa maksimi oli alle 1900. Ei vaan ole sitä voittamisen varmuutta legendarylla, eikä kyllä tiimikään riitä vielä mihinkään.

Legellä saa kunnon voitosta sen 2600 pojoo( piekset 5-0)
 
Legellä saa kunnon voitosta sen 2600 pojoo( piekset 5-0)
Ei pysty sellaisiin suorituksiin, 4-2 ja 1-0 voitot otin. Se hyvä puoli tuossa legessä on, että ei tarvitse välttämättä paukuttaa sitä viittä maalia voiton lisäksi. Huono puoli on sitten, kun päästää kaksi ja peli on ohi. Tietysti voishan sitä pelailla legellä ja viikonloppuna ottais tarvittavat pisteet edes gold 3:D
 
Ylös Bottom