Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 18 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Kattelin jotain epävirallista fifa 18 kalenteria ja siellä luki että tänään tots sekä team of the knockout stage tulis tänään. Voiko pitää paikkaansa?
 
Onko noissa halvemmissa Prime Icon toppareissa yhtään mitä kannattaa tehdä? Suurimman osan taitaa saada halvemmalla markeista?
 
Suurimman osan taitaa saada halvemmalla markeista?
Tuollaista löysin toissapäivänä:
h92CRl4.png

Iskemätön Puyon ostin 511k, kun taas SBC tekemällä olisi maksanut yli 700k (olettaen että ostan kaikki kortti). Itse ainakin tykästynyt, nopeus kuin tankilla tai hänen pituus ei ole tuottanut mitenkään ongelmaa. Jos et kauheammin ohjaa sitä aivan pois toppari paikalta, niin kyllä hoitaa loistavasti hommansa. :)
 
Blanccia voisi harkita, lainakortti on vielä jemmassa ja kokeilematta. Blancin 89 kortin sais kyllä aika paljon halvemmalla ja on kait yhtä hyvä.

Puyol lainakorttia oon kokeillut ja pakko sanoa ettei vakuuttanut. Toki muutama patch tullut sen jälkeen, että voi olla nyt parempikin kentällä kuin silloin.

Taisin saman taulukon nähdä tässä ja on kertoo että suurin osa Prime Icon SBC:tä on ylihinnoiteltu. SBC korttien pitäis edullisemmat kuin marketissa ja nyt on toisinpäin.
 
Blanccia voisi harkita, lainakortti on vielä jemmassa ja kokeilematta. Blancin 89 kortin sais kyllä aika paljon halvemmalla ja on kait yhtä hyvä.

Puyol lainakorttia oon kokeillut ja pakko sanoa ettei vakuuttanut. Toki muutama patch tullut sen jälkeen, että voi olla nyt parempikin kentällä kuin silloin.

Taisin saman taulukon nähdä tässä ja on kertoo että suurin osa Prime Icon SBC:tä on ylihinnoiteltu. SBC korttien pitäis edullisemmat kuin marketissa ja nyt on toisinpäin.

Kyllähän ne alussa onkin.... ehkä ens vuonna EA tekee SBC vaatimuksista dynaamisia niin et ne laskee ajan myötä?

Lake, Carlos on 230k halvempi ostaa ku tehdä....
 
Ultimate packista tots Ruben Neves ja normi Callejon -> löytyy kuvamateriaalia eli eikun itkemään chattiin o_O
 
11 maalia squad batles englannin nelostason äijil, niin saat akinfenwan totsin, nyt maistuu pelaa tota kuivaa kakkaa :p
Waaaat?

Oikeesti?

Mahtavaa! Jes
Ihan huippuu, oisin ostanu sen muuten

Mun mielestä ainakin twitterin mukaan todella hyvin uudistettu tätä promoo
 
Waaaat?

Oikeesti?

Mahtavaa! Jes
Ihan huippuu, oisin ostanu sen muuten

Mun mielestä ainakin twitterin mukaan todella hyvin uudistettu tätä promoo

Pitikin nuolasta ennen kuin tipahtaa... Muutamaan matsiin sai väännettyy 11 maalia. Tadaa palkinto olikin 64 normi akinfenwa mut vaa tots designilla, kylkeen antoivat vielä bronze contract pakan.. menee jo liian hurjaks :D
 
Pitikin nuolasta ennen kuin tipahtaa... Muutamaan matsiin sai väännettyy 11 maalia. Tadaa palkinto olikin 64 normi akinfenwa mut vaa tots designilla, kylkeen antoivat vielä bronze contract pakan.. menee jo liian hurjaks :D
Ei vittu :rolleyes:o_O:p

Pojilla on tainnu mennä koodaus pieleen

Toivottavasti

Comp app lupas muuten pelaajaa nimeltä Akinfenwav...
 
Jos joku väittää että on parempi pelata peruskultaukoilla kuin kunnon tiimillä, ei tiedä kyllä mistä puhuu. Ihan päivänselvä ero tuohon mun Galatasaray-jengiin, kun vertaa ykkösjoukkueeseen. Pakistoa kierretään oikealta ja vasemmalta ja ukot on heikompia selkeästi.

Tein rosterin tuota viittä maalia varten, kärjessä ST Ndiyae, joka oikeasti AMF tuolla ja nykyään pelaakin jo Valioliigassa.

Kovasti itsekin ihmettelen tuota 64 Akinfenwaa, mitä hyötyä tuosta muka on?
 
On tää kyllä saatana jäätävä peli. Täysin totaalipaska vastus vaan juoksee mun pakiston läpi viis kertaa maalintekoon ja omat ukot väistelee palloa niin syöttötilanteissa, kuin noissa puolustustilanteissa. Pallot pomppii suoraan täydellisesti vastustajan jalkaan, että saa laittaa pallon rauhassa tyhjiin ja toisessa pelissä Jesus vetää pallon tolppaan, kaatuu nurmelle selälleen, pallo pomppaa siihen, josta täydellisesti verkkoon.

On melkoista ettei 5 tehtyä maalia riitä pelin voittamiseen. Mutta ihan saatanan sama, nyt on Galatasarayt tehty ja voi myydä tiimin helvettiin. Puuh.
 
Jos joku väittää että on parempi pelata peruskultaukoilla kuin kunnon tiimillä, ei tiedä kyllä mistä puhuu.

No jos kyse on jostain galatasarayn pelaajista niin en ihmettele, ettei oo hääviä. Mut päänsisäistä ajattelua tämä vain on. Imo vaikeimmat pelit wl on ollut kyl full kultatiimit
 
Ylös Bottom