Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 18 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Jos sirkustempuista tykkään niin joo. Ei oikein noin mitään tekemistä jalkapallon kanssa.

Onhan tuolla brassi gingalla oma historiansa. Toki tuommoinen ei kuulu enään moderniin jalkapalloon. Hienon näköstä silti ja itse en edes osaa tollein kikkailla.
 
Onhan tuolla brassi gingalla oma historiansa. Toki tuommoinen ei kuulu enään moderniin jalkapalloon. Hienon näköstä silti ja itse en edes osaa tollein kikkailla.
Itse en edes haluaisi, jos jostain syystä muka osaisin. Sama kun NHL-pelisarjassa nämä säbäveivaajat aikanaan, jokainen meni ignoreen jatkopelejä ajatellen.

Kohta markut.
 
Eipä ollut viimeistä Swap Playeria Marquee Matchupeissa. Pakatkin kohtuu heikot.

AZ:n pelaajia ei liikaa ainakaan Xboxilla marketissa ole, katsoisin rauhassa myyvätkö loppuun.

Edit: Eipä tosin vaatimuksetkaan olleet mitään. Vetelin Skottiliigan pelaajat markkuihin.
 
Jos sirkustempuista tykkään niin joo. Ei oikein noin mitään tekemistä jalkapallon kanssa.
Kyllähän tuolla aika paljon löytyy pelaajaa kentällä ketkä vie parhaina hetkinä koko toista tiimiä, saati zlatanin volleyt toiselta puolelta stadionia. Mun mielestä toi on aika realistista zlatania menneiltä vuosilta kun katsoo sen maalikimaroita. Ja mitä tohon ettei kuulu peliin jne. Tää ei oo simupeli, ei fifa oo ikinä yrittänyt täysin autenttista futista ollakkaan. Sama kun lätkäkään. Totta hitossa tässä skillataan jos osataan.
 
Samaa mieltä largen kanssa.

Tässä miun tiimi ja kyllähän tällä tulee ballroll jos toinenkin pyöräytettyä:

tUrZrpC.png
 
Heh, tuli taas sorruttua squad battleihin ja kyllä kaduttaa. Onneksi EA muistutti 10 voitokkaan pelin jälkeen, miksi jätän ensi version väliin. Kumman hyvät boostit saa botti jos sillä ei ole maalivahtia maalissa.
 
Mä en henk.kohtaisesti ymmärrä miten teillä kiristää pelit tietsikkaa vastaan noin paljon? :D

Jotenkinhan sitä rimaa on nostettava jottei peli liian helpoksi kävisi.

Itellä kiristyy vanne vasta silloin kun online pelissä alkaa tapahtumaan outoja juttuja ja vihun veskari ottaa läjän haamutorjuntoja tai jotain muuta epäreilua.
 
Mä en henk.kohtaisesti ymmärrä miten teillä kiristää pelit tietsikkaa vastaan noin paljon? :D

Jotenkinhan sitä rimaa on nostettava jottei peli liian helpoksi kävisi.

Itellä kiristyy vanne vasta silloin kun online pelissä alkaa tapahtumaan outoja juttuja ja vihun veskari ottaa läjän haamutorjuntoja tai jotain muuta epäreilua.

Samaa mieltä!
 
Viimeinen FUT Swap-pelaaja tulilla. Dempsey vaatii 76 ovr jengin, kahdella rarella ja kahdella MLS-pelaajalla.

10 kasassa siis, aika pistää nuo Kokeen, Hendersoniin ja Cazorlaan.
 
Viimeksi muokattu:
Kysytäänpä mielipidettä:
Screenshot_20180426-115529.png
In game forma, 4-3-2-1 oletuksena.

Rahaa olisi Messin jälkeen noin vajaa 600k jäljellä ja aina voi treidaa lisää, jos on tarvetta.

Nyt olisn parin vaihtoehdon välillä, joko hukuttaa loput rahat yhteen prime iconiin tai hankkia tyhjiin kohtiin high-end NIF pelaajia.
 
Viimeksi muokattu:
Kysytäänpä mielipidettä:
Näytä liitetiedosto 336
In game forma, 4-3-2-1 oletuksena.

Rahaa olisi Messin jälkeen noin vajaa 600k jäljellä ja aina voi treidaa lisää, jos on tarvetta.

Nyt olisn parin vaihtoehdon välillä, joko hukuttaa loput rahat yhteen prime iconiin tai hankkia tyhjiin kohtiin high-end NIF pelaajia.

Vaihtoehtoina:
- Deco tai Roberto Carlos
- Neymar, Ramos, De gea. (+Alba)
- Joku muu combo, ehdotuksia?

Pakolliset pelaajat: R9/10, Messi ja Puyol.

upload_2018-4-26_12-41-51.png

Tuohon saisit tuon vasemman puolustuksen valittua ihan ketä haluat. Hintaa PS4 nyt 700k eli menis vähän yli. Huonoja puolia tuossa on, että sulla olisi kaksi huonokuntoista laita CAM:a. Messi ja Neymar.

Fabinhon TOTS sopisi tohon kyllä paremmin kuin hyvin. Ite tykännyt Vieiran 88 versiosta ja Fabinhon TOTS tulee olemaan verrattavissa Vieiraan. Hintakin on varmaan sen mukainen.
 
Täs pelis kyl turhauttaa vuodesta toiseen se, et sun tiimis on täynnä vaivalla väännettyjä iconeit ja spessukorttei niin peli on kauheeta tervanjuontia. Kasasin huvikseen halvan kulta/hopee pelaajist koostuvan tiimin niin peli rullaa nätisti ja tuntuu hyveltä pelata. Onks tää vaan mun päänsisäistä ribulia?
 
Ylös Bottom