Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 18 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Juu illalla oli NHL:ssäkin pelit kamalia, kaikki pahimmat pelin syövät ja parhaat pelaajat tuolloin. Se tullut kyllä EA:n peleistä opittua.

Jep, aamul on kiva hakee ilmasta varsinki änärin puolelta kun jenkit/kanukit pelailee... En toki myöskään nauti pelaamisesta suomalaisia vastaan, varsinkaan päiväsaikaan... :D
 
Jep, aamul on kiva hakee ilmasta varsinki änärin puolelta kun jenkit/kanukit pelailee... En toki myöskään nauti pelaamisesta suomalaisia vastaan, varsinkaan päiväsaikaan... :D
Veli venäläiset ne helpoimpia oli ja on myös Fifassa, noista vastaan oli helppo napsia voitot mm. playoffeissa. Änäriä en pelaa enää itse, enkä ole pelannut aikoihin, mitä välissä nyt hetken leikin kun tuli EA Accessiin. Palataan asiaan kun on joko GMC tai uusi peli siellä puolella.

Yksi voitto takana, 4 yritystä vielä tälle ja huomiselle.
 
Veli venäläiset ne helpoimpia oli ja on myös Fifassa, noista vastaan oli helppo napsia voitot mm. playoffeissa. Änäriä en pelaa enää itse, enkä ole pelannut aikoihin, mitä välissä nyt hetken leikin kun tuli EA Accessiin. Palataan asiaan kun on joko GMC tai uusi peli siellä puolella.

Yksi voitto takana, 4 yritystä vielä tälle ja huomiselle.
Voitit koko DKT:n jo kertaalleen? Onnittelut :)

Saako De Ligtin kahdel voitolla?

Myin äsken NIF Rollen pois ku halusin availla lisää pakkoja WCssä, 1. Pakasta Godin, 2. Higuain ja 3. CR7

:D:p
 
Voitit koko DKT:n jo kertaalleen? Onnittelut :)

Saako De Ligtin kahdel voitolla?

Myin äsken NIF Rollen pois ku halusin availla lisää pakkoja WCssä, 1. Pakasta Godin, 2. Higuain ja 3. CR7

:D:p

6 DKT peliä pitää voittaa ni saa sen De Ligtin.

Mietin et ottasko ton De Ligtin käyttöön vai laittaisko sen tuohon tän illan sbc:hen..

Tuli myös kokeiltua eilen noissa dkt peleissä pitkästä aikaa 4231 formia ja löyty Gullitille ylivoimasesti paras formaatio/pelipaikka missä oon sitä peluuttanut. CCamina se toimii siinä semmosena kapellimestarina et huhhuh.
 
Jep aamuisin tai sitten torstai ilta niin aika helpolla pääsee DKOsta.
Olikos tuo tots tiketti nyt vaan huomiseen asti?
Edit: ainiin se olikin weekly
 
Onko tuolta vitun DKT:sta todella poistettu se rankkarin tähtäin ja jos, miksi VITUSSA?

Kiva vetää 87 min kohdalla rankkari päin vittua ja hävitä peli 90+2min kohdalla.
 
Onko tuolta vitun DKT:sta todella poistettu se rankkarin tähtäin ja jos, miksi VITUSSA?

Kiva vetää 87 min kohdalla rankkari päin vittua ja hävitä peli 90+2min kohdalla.
Ei tietoa oon vetäny aina ilman, liian helppoa jollain nuolella.
Nollatason vastaus mutta ei sitä ny oikeesti tartte kun muutaman vedon harjoittelee ilman.
 
Eihän DKT ikinä oo ollu sitä rankkari tähtäintä. Eikä siitä tähtäimest oo mun mielest mitään hyötyy. Voima ainaki on helpompi kattoo siit ihan normaalist nimi hudista.
 
Laitoin untradeable Ter Stegenin ja De Ligtin -> Sbc:stä Koulibaly

Koulibaly mulla oli jo untradeable korttina klubissa..
 
Ter Stegen ja Aouar sisään, Salah ulos. Pitäisi olla tyytyväinen mutta ei PL ukot maistu, varsinkaan Poolista. Kai se on jotenkin Futmas Z:n rinnalle ujuttaa..
 
Firmino ja Bailey vaihtui Kaneen. Ei ollut oikein mieluinen kauppa, kun hyökkääjiä on kolmeen hyvään kokoonpanoon, kun muualla on vielä puutteita. Ei taida enempää arpoja tulla niin Kanen kanssa eletään...
 
Firmino ja Bailey vaihtui Kaneen. Ei ollut oikein mieluinen kauppa, kun hyökkääjiä on kolmeen hyvään kokoonpanoon, kun muualla on vielä puutteita. Ei taida enempää arpoja tulla niin Kanen kanssa eletään...
Kane ollut mulla CF-paikalla paras maalintekijä DKT:ssa.

3 voittoa takana. Ps. ensi viikosta alkaen on sitten yhden kansallisuuden rosteria tiedossa, joten syöpäistä Ranska-/Brasilia-jengiä odotellessa vastaan joka toisessa pelissä?
 
Ylös Bottom