Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 18 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Tekasin Zanetin loppuun, pakoista ei mitään. Nakkasin 84 if vrsaljkon tilalle, muutama matsi SBtä, eiköhän tuo menettele.

Premin buildin tein loppuun, ois ehkä kannattanu tehdä kuukausi sitten niin ois säästäny varmaan 100k. Vaan nytpä päivitty 89 de präin 94 reitattuun.
Kai se pitää vielä kerran pelailla weekendiä ettei mee tiimin kasaus hukkaan.

Edit: premistä tein kesän alussa kaikki muut paitsi 5 kovinta tiimiä, pakoista ei sillon yhtään mitään. Nyt sentään pari totgs lappua ja yks otw.
 
Täällähän on vielä hirmuinen tohina pelin ympärillä.

Vähiin on jääny ittellä pelit. Kesän alussa tekaisin R9:sin mutta ei sekään peliä pelastanu.
 
Ei kyllä pidä paikkaansa mun kohdalla. Huippu CM joka ei sössi maalipaikkoja mulla.
En tiedä miten toimii jos käyttää the kusetusvetoa (low driven), mutta ainakin mulla hukkaa joka saatanan vetopaikan. Sen sijaan 90 synttäri-Rooney upottaa kyllä CM-kortillaan.
 
Viimeksi muokattu:
Harvemmin mun keskikentät ajautuu kusetusveto paikoille. Äsken apinasta katoin ni mun Bryynäri on tehnyt 7 maalia 26 pelissä. Siihen varmaan saman verran syöttöjä päälle uskoisin. Ihan normikuteja kait ne on ollut tai jotain longshotteja.
 
Älkää tosiaan tehkö 98 Buffonia. Tullut katsottua näitä Fujin jne striimejä kun pelaa ja De Gean peruskortti hakkaa tuon 100-0, kuten esim myös Begovic.
 
Tulipa tuossa tehtyä sbc bakayoko(sweaty as fuck mutta olkoot), viimeksi tainnut pelata fifaa toukokuussa WL:n muodossa. Jos vaikka ensi viikolla pelaisi vielä vimosen WL:n tässä versiossa ja sitten odottelisi fifa 19 saapumista.
 
E3, dzeko ainut maininnan arvoinen.
Two playereita oon tehny kymmenisen, yhdet taulut..

Pari matsia eilen illalla de bryinärillä SBtä, cammina peluutan. 4 maalia kahteen matsiin. Huikea laukaus, sisältä ja ulkoa. Ja pirun liukkaasti liikkuu kun vertaa niffiin.
 
Yritin vielä WL:ää aamusta, 21 peliä jäi pelaamatta lopulta. Quittasin ties kuinka monta peliä 1-0 tilanteesta heti, kun ei vaan enää näemmä kestä kasetti vähää alusta tuota. Mun joukkueella ei onnistu yhtään helvetin mikään, joka vedon torjuu mokke, jokainen irto pallo pomppaa magneetilla täydellisesti vihun ja jalkaan ja nyt De Geakin ollut täysi reikäjuusto ties kuinka kauan.

Online Seasonsissa sitten parempi tuuri loppupelin osalta, mutta ennemmin tai myöhemmin nämä juoksurunkkarit sielläkin tulee vastaan ja joka peli on sama peli.
 
League SBC pakoista itellä:
TOTGS Rodriguez, OTW Traore x2, IF Medujanin ja IF Johnson.
 
Viimeksi muokattu:
Phöh ostin tots mullerin web apin kautta testiin, mut näköjään pleikan servut on alhaalla... Kellään tarkempaa tietoo tästä? o_O
 
SB silver 3 ja siitä kokonaiset 2x5k pakkaa. Näköjään totsit taas pakoissa ku toisesta tuli tots Young. Perään avasin vielä 7,5k pakan ja siitä tots Ter Stegen.
 
Nyt sitten puolestaan on TOTS pakoissa, kuten myös syksyn OTW ja synttärit. Huomisia markkuja odotellessa.
 
Jaahas. Untrade jumbo gold päkistä tots chiesa ja tots sane. Harmi ku on jo tuo sane untradeable korttina. Cityn Sane siis.
 
Ylös Bottom