Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 18 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mhart1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Yksi asia minkä olen pistänyt merkille tässä uusimmassa on tuo erikoispakkojen määrä. Eivät syydä niitä, niin kuin änärissä ja tämä on vain hyvä asia.
Kertoo myös, että välittävät pelaajistaan.
Kyllä se vauhti kiihtyy talvella ja keväällä. Ainakin aiempina vuosina ollut tiesmitä lightning roundeja joka ilta monta kertaa.
Toki erilaisia pakkoja Fifassa kai vähemmän kuin änärissä.
 
Moro aihe ei välttämättä kuulu tänne mutta olisiko kukaan halukas alkaa tahkomaan pro clubsia tai jos sinulla on jo joukkue niin laita minulle viesti boxilla nimi siellä on woodedpie777331 osaan pelata hyökkääjänä ja puollustajana
 
Ja mun viestin typoihin ei sit tartuta. "Keksialue" siellä näytti olevan ainakin! :D
Khyyl:D

Tänä vuonna Hunterin tarinasta ei irtoa muuta kuin lainapelaajia? Oletin että sieltä irtoaisi viime vuotiseen tapaan pakkoja. Parin pvän aikana edennyt jo ties kuinka pitkälle ja voi prkl :mad:
 
Aika tyhjentävä oli tuo Mhartin Fifa-pelaajan käsikirja...sain minäkin siitä muutaman tipsin omaan suorittamiseen...
Ainakin itse olen huomannut sen, että kyllä se tekeminen tulee sieltä vaan toistojen ja toistojen kautta!
Aluksi perusprinsiipit kohdilleen ja sit voi alkaa hioo, esim. kulmapotkuja tahi vapareita...siitä muljahtikin kysymys, et onko jokin sivusto(futhead, futwiz...?), jossa voi vertailla tai laittaa pelaajia jonoon vapaapotkutaidoissa yms. nippelistatseissa vai onko se vaan katsottava pelaajakohtaisesta kortista nuo tiedot?
 
Joo. Varmasti mäki opin kun vaan kiinnitän Mhartin neuvoihin huomiota ja harjoittelen niitä.

Mutta sitä kysyisin kun vaikka neuvot on hyvät niin yksi kysymys jäi mieleen. Et sä varmaan ihan sitä niin tarkoittanut kun ymmärsin sen. Ei olis eka kerta kun ymmärrän väärin :D

Mutta kun sanoit että Götze vs Draxler se on turha kysymys niin ajattelin että sillä ei ole enää merkitystä millä kokoonpanolla pelaa. Meinaan vaan että Ultimaten tarkoitus on käsittääkseni pelata niin hyvin kun vaan pystyy ja sitten pikkuhiljaa parantaa joukkuetta voitoista kerääntyvillä kolikoilla + pakoilla. Mutta tarviiko sitä välttämättä sitten kerätä enää kolikoita jos loppupeleissä joukkueella ei ole väliä niin paljon kun luulisi. Kun jotenki pelimuodosta tippuu pohja pois jos pelaajilla ei niin paljon ole merkitystä :)
 
Joo. Varmasti mäki opin kun vaan kiinnitän Mhartin neuvoihin huomiota ja harjoittelen niitä.

Mutta sitä kysyisin kun vaikka neuvot on hyvät niin yksi kysymys jäi mieleen. Et sä varmaan ihan sitä niin tarkoittanut kun ymmärsin sen. Ei olis eka kerta kun ymmärrän väärin :D

Mutta kun sanoit että Götze vs Draxler se on turha kysymys niin ajattelin että sillä ei ole enää merkitystä millä kokoonpanolla pelaa. Meinaan vaan että Ultimaten tarkoitus on käsittääkseni pelata niin hyvin kun vaan pystyy ja sitten pikkuhiljaa parantaa joukkuetta voitoista kerääntyvillä kolikoilla + pakoilla. Mutta tarviiko sitä välttämättä sitten kerätä enää kolikoita jos loppupeleissä joukkueella ei ole väliä niin paljon kun luulisi. Kun jotenki pelimuodosta tippuu pohja pois jos pelaajilla ei niin paljon ole merkitystä :)
pelaajilla on kyllä iso merkitys, Sitten KUN on oppinut käyttämään niitä.

Driven finesse oli itelle uus juttu, täytyykin tutkia.

skilleistä riittää alkuun fake shot-käännös, ball roll ja drag back

yksinkertasia mutta hyviä
 
pelaajilla on kyllä iso merkitys, Sitten KUN on oppinut käyttämään niitä.

Driven finesse oli itelle uus juttu, täytyykin tutkia.

skilleistä riittää alkuun fake shot-käännös, ball roll ja drag back

yksinkertasia mutta hyviä


No ehkä joo.

Päivän tulokset

1-1
1-2
0-3
0-1

Että ei mitään suuria tappioita mutta kuitenkin.

Onkohan muuten niin että viikon alussa pelit on helpompia ja sitten vaikenee ja vaikenee loppuakohden. Vaikeimmat pelit sunnuntaisin. Jostain pitäis löytää peli ilo. Vähän sama fiilis kun IRL kun maaleja ei synny niin apina selässä ja menee väkisin yrittämiseksi. Mulla on sellainen kutina että se on jostain pienestä kiinni nyt. Meinaan kun tulee PRO tasollakin niitä pelejä kun teen hyvinki 4 maalia ja päästän korkeintaan yhden. Vaan kummasta se sitten johtuu.. Onko vastustaja huono vai onko tollaiset pelit vaan sellaisia että multa onnistuu kaikki. Peli ilo pitäisi löytää. Meinaan mitä enemmän tappioita niin sitä vaikeammaksi se tulee kun yrittää väkisin voittaa ja sitten tekee epätoivoisia yrityksiä
 
No ehkä joo.

Päivän tulokset

1-1
1-2
0-3
0-1

Että ei mitään suuria tappioita mutta kuitenkin.

Onkohan muuten niin että viikon alussa pelit on helpompia ja sitten vaikenee ja vaikenee loppuakohden. Vaikeimmat pelit sunnuntaisin. Jostain pitäis löytää peli ilo. Vähän sama fiilis kun IRL kun maaleja ei synny niin apina selässä ja menee väkisin yrittämiseksi. Mulla on sellainen kutina että se on jostain pienestä kiinni nyt. Meinaan kun tulee PRO tasollakin niitä pelejä kun teen hyvinki 4 maalia ja päästän korkeintaan yhden. Vaan kummasta se sitten johtuu.. Onko vastustaja huono vai onko tollaiset pelit vaan sellaisia että multa onnistuu kaikki. Peli ilo pitäisi löytää. Meinaan mitä enemmän tappioita niin sitä vaikeammaksi se tulee kun yrittää väkisin voittaa ja sitten tekee epätoivoisia yrityksiä

Käy treenaa välillä amateurilla
 
Mä taidan valita toisen tavan :). Pelaan Assasins Creed Originsia ja unohdan Fifan toistaiseksi. Jos sitten peli innon kasvaessa pärjää paremmin kun nauttii pelaamisesta. Tällä hetkellä kun se on about näin... "Toi gold 1 ja varsinkin Elite 3 on noin kaukana jo. Mun on pakko alkaa voittamaan että saan mahdollisuuden saada ne vielä kiinni. Pakko voittaa" Suurinpiirtein tuolla ajatuksella. Tosin molemmat on jo sen verran kaukana että voin hyvin tämän viikon osalta lopettaa ja palata maanantaina asiaan kun alkaa alusta
 
Joo. Varmasti mäki opin kun vaan kiinnitän Mhartin neuvoihin huomiota ja harjoittelen niitä.

Mutta sitä kysyisin kun vaikka neuvot on hyvät niin yksi kysymys jäi mieleen. Et sä varmaan ihan sitä niin tarkoittanut kun ymmärsin sen. Ei olis eka kerta kun ymmärrän väärin :D

Mutta kun sanoit että Götze vs Draxler se on turha kysymys niin ajattelin että sillä ei ole enää merkitystä millä kokoonpanolla pelaa. Meinaan vaan että Ultimaten tarkoitus on käsittääkseni pelata niin hyvin kun vaan pystyy ja sitten pikkuhiljaa parantaa joukkuetta voitoista kerääntyvillä kolikoilla + pakoilla. Mutta tarviiko sitä välttämättä sitten kerätä enää kolikoita jos loppupeleissä joukkueella ei ole väliä niin paljon kun luulisi. Kun jotenki pelimuodosta tippuu pohja pois jos pelaajilla ei niin paljon ole merkitystä :)

Se mitä mä yritin sanoa on että jos tulee pataan Pro tasolla tietsikkaa vastaan, niin pelaajilla ei tässä vaiheessa ole niin suurta merkitystä sun pelituloksiin. Ei se homma siitä parane vaikka päivittäisit Barcelonan pelaajat sinne kokoonpanoon. Tärkeintä olisi hioa sitä peruspeliä tässä vaiheessa.

Katsos kun mitä korkeammalle noustaan pelaajien overallien kanssa, niin sitä pienemmäksi ne erot niissä pelaajissa loppupeleissä menee.

Tartuit tuohon Götze vs. Draxler juttuun, niin totuus oikeasti on että ei se ero kovin kummoinen ole. Draxler hieman parempi laidalla, ja mielestäni ei se paras vaihtoehto ollenkaan, ja Götze taas vikkelä kirppu pelinrakentajan paikalle. Molemmilla vahvuutensa.

Tottakai niitä kolikoita kerätään jotta päästään jossain vaiheessa vaihtamaan se Götze vaikka James Rodrigueziin joka on jo heti huomattavasti parempi pelaaja. Rodriguezin päivittämällä Rui Costaan on ero Götzeen jo käsin kosketeltavissa. Ja hintaerokin on kauhistuttava. Syystäkin. Sitten kun oikeasti osataan pelata, ja onlinessa (tai tietsikkaa vastaan Ultimatella tai Legendaryllä) pelaat toista hyvää peluria vastaan niin ne on ne pienet erot jotka monesti ratkaisee otteluita. Esim. Messin finesse, Crespon viimeistely, Ronaldon pelaajamallinnus joka tekee tuosta kortista todella uniikin, puhumattakaan Maradonasta tai R9 jotka on aivan puhdasta huijausta, ovat niin järkyttävän hyviä kortteja että oksat pois.

Mut enivei, ei se pelaajien vertailu ja kokoonpanojen vaihtelu auta nyt mitään. Ne on ne pikkujutut mitkä on laitettava pelissä kuntoon. En millään jaksa uskoa että nuo kaikki pelilliset jutut mistä kirjoitin on selvää pässinlihaa, kyllä ne on kuule treenattava kondikseen ihan ekana.

Ja mitä tulee pelin vaikeuteen ma-su aksellilla, niin omasta mielestä nuo SB pelit on oikeasti hieman hankalempia mitä enempi mennään sunnuntaihin päin.
 
Joo. Ja jos tekoäly niin päättää niin että hän haluaa voittaa niin siinä kohtaa on todennäköistä että hyvätki pelaajat häviää. Kun jotenki taas niin ristiriitainen olo. Ajattelin kokeilla nyt yhden pelin uudella taktiikalla :D. 4-1-2-1-2. Ekan pelin voitin 3-1. Sitten sillä innolla joka voitosta tuli niin aattelin että olisinkohan mä ei nyt voida sanoa että oppinut mutta jotain tehnyt paremmin jonka takia voitin, niin kokeilin toisen ottelun. No siinä tulikin turpaan 0-4. Tai olis ehkä voinut tulla joko 1-4 tai 0-5 mutta keskeytin pelin.

3-1 voitosta 0-4 turpaan :D

Tää nyt on huijausta mutta kysyn silti. Eli voiko pelissä tekoälyä säätää ns heikommaksi tai vaihtoehtoisesti omaa peliä paremmaksi? Joo tiedän että tää on huijaamista. taino en mä nyt tiedä huijaamista koska sitä varten säätömahdollisuudet on tehty että niitä käytetään. Mutta kuten sanoin niin mieli tekis pelata mutta jatkuvila häviöillä ei vaan huvita. Tottakai häviöitäkin tulee. Niitä tulee myös hyville pelaajille. Mutta siis kun viimeisen 10 pelin saldo taitaa olla 1 voitto varsinaisella ja 1 rankkareilla ja 8 häviötä
 
Joo. Ja jos tekoäly niin päättää niin että hän haluaa voittaa niin siinä kohtaa on todennäköistä että hyvätki pelaajat häviää. Kun jotenki taas niin ristiriitainen olo. Ajattelin kokeilla nyt yhden pelin uudella taktiikalla :D. 4-1-2-1-2. Ekan pelin voitin 3-1. Sitten sillä innolla joka voitosta tuli niin aattelin että olisinkohan mä ei nyt voida sanoa että oppinut mutta jotain tehnyt paremmin jonka takia voitin, niin kokeilin toisen ottelun. No siinä tulikin turpaan 0-4. Tai olis ehkä voinut tulla joko 1-4 tai 0-5 mutta keskeytin pelin.

3-1 voitosta 0-4 turpaan :D

Tää nyt on huijausta mutta kysyn silti. Eli voiko pelissä tekoälyä säätää ns heikommaksi tai vaihtoehtoisesti omaa peliä paremmaksi? Joo tiedän että tää on huijaamista. taino en mä nyt tiedä huijaamista koska sitä varten säätömahdollisuudet on tehty että niitä käytetään. Mutta kuten sanoin niin mieli tekis pelata mutta jatkuvila häviöillä ei vaan huvita. Tottakai häviöitäkin tulee. Niitä tulee myös hyville pelaajille. Mutta siis kun viimeisen 10 pelin saldo taitaa olla 1 voitto varsinaisella ja 1 rankkareilla ja 8 häviötä
Jos pelasit Squad Battleja, niin pudotat tasoa alaspäin siitä millä tuli turpaan. Muuta tapaa ei ultimate teamin sisällä ole.
 
Tuleeko muilla tuommoinen ärsyttävä lause näyttöön, kun yrittää iskeä kauppaa pelaajista?
Mulla tulee aika usein?? Erittäin ärsyttävää, kun ei pääse iskemään bidiä sisään...vaikka näytön mukaan siihen olis oiva mahdollisuus? Ja ihan sama mitä hintaa siihen rappaa, ni aina vaan tuo teksti lävähtää silmille...oon yrittänyt poistua FUTista ja sammutella Pleikkapuolella, mut eipä auta...ärsyttävää, kun yrittää kolikkopinoa kasvattaa...:(!!!!!!
 

Liitetiedostot

  • IMG_0314.JPG
    IMG_0314.JPG
    719,1 KB · Lukukerrat: 16
Tuleeko muilla tuommoinen ärsyttävä lause näyttöön, kun yrittää iskeä kauppaa pelaajista?
Mulla tulee aika usein?? Erittäin ärsyttävää, kun ei pääse iskemään bidiä sisään...vaikka näytön mukaan siihen olis oiva mahdollisuus? Ja ihan sama mitä hintaa siihen rappaa, ni aina vaan tuo teksti lävähtää silmille...oon yrittänyt poistua FUTista ja sammutella Pleikkapuolella, mut eipä auta...ärsyttävää, kun yrittää kolikkopinoa kasvattaa...:(!!!!!!
Tuo teksti tulee kun on saanut hetkellisen markettibannin. Johtuu liiallisesta tai liian nopeasta biddailusta. Kestää vartista pariin tuntiin.
 
Tuo teksti tulee kun on saanut hetkellisen markettibannin. Johtuu liiallisesta tai liian nopeasta biddailusta. Kestää vartista pariin tuntiin.
No hemmetti soikoon...eipä oo ennen tuommoinen vielä osunu kohdalleni!!
Selkeästi olin löytämässä"kultasuonen"...ja €A anto penalttii...:)!!
 
Nuo kapeat formaatiot on imo hyviä sen takia koska näkee valtaosan pelaajista kokoajan, mutta pakottavat keskialueen tikitaka-neppailuun joka käy ainakin itsellä nopeasti tylsäksi. Leveät formaatiot laitureilla on imo tehokkaimpia ja tarjoavat enemmän mahdollisuuksia. Harmi vaan että sopivaa kuvakulmaa ei ole edelleenkään olemassa. Co-op on liian kaukaa ja muuttaa tatsin pelaajiin täysin. Tele broadcastin kanssa et puolestaan näe laitapelaajiasi ja joudut usein sokkona levittämään peliä, mikä on todella ärsyttävää.

Toinen asia mikä ärsyttää valtavasti on se miten laiturit eivät tajua tulla lähemmäs peliä, oli pelaajakohtainen ohjeistus sitten mikä tahansa. Lähes joka kerta kun katsot että laiturille olisi mukava väylä auki ja annat keskialueelta kovan syötön, niin kaveri seisoo vaan paikallaan muna kädessä ja vastustajan botti katkaisee syötön viime hetkellä.
 
Mulla käy huono tuuri. Mä pelaan nykyään kahdella Squadilla. Saksan pelaajista ja Italian pelaajista kootulla. Pelaan kahdella kärjellä. Saksasta Podolski ja Bartels ja Italiasta Immobile ja Lapadula.

Eka loukkaantui Immobile, seuraavassa pelissa Lapadula ja nyt Bartels. Tosin Immobile on nyt kunnossa taas mutta Lapadula 1 pelin ja Bartels 5 pelin poissa. Eli sekä Italian että Saksan tiimistä toinen kärki pois. Toki Saksalaisista löytyy kärkimiehiä 2 vielä. Petersen ja Diawusie ja Italialta kärkiä löytyy Balotelli, Stanco ja Pinamonti. Toki kuten mulle on sanottu niin ei merkitystä tällä hetkellä ketä mulla on squadissa. Joten vois kokeilla miltä tuntuu pelata Immobile ja Pinamonti kaksikolla tai Podolski ja Diawusie :D


Lisäystä. Onko EA:n servereillä joku ongelma kun pelaan fut seasonia ja nyt kahdessa pelissä peräkkäin heittänyt pellolle tyyliin 10 minuuttia ennen pelin loppua.
 
Viimeksi muokattu:
Ylös Bottom