Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 18 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mhart1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä tein italia tiimin italian liigasta :D

Ei tämä nyt kovin erikoinen ole mutta 81/100
4-4-1-1

Santon-Tonelli-Romagnoli-Abate
El Shaarawy-Pellegrini-Sturaro-Conti
Lapadula
Immobile

Maalissa se Kroatialainen

Huomenna sitten nähdään millainen tiimi on.

Toi El Shaarawy on kyllä hyvä tai ainakin nopea. Aina kun se on vaan ollut vaihtopenkillä ja olen tarvinnut jalkoja otteluiden loppuun niin laitan hänet kentälle. Romagnoli on kyllä aika hidas joten se lienee parasta vaihtaa johonki toiseen mutta katsotaan sitä sitten huomisen jälkeen kun on neljä SB ottelua takana

Vähän on kyllä huijaus olo kun tein tiimin neuvoilla :D. Toisaalta olen ajatellut että yritän tehdä jokaisesta maasta oman tiimin.

Toi Conti pois ensimmäisenä, laituriksi hidas, syöttötaidoton jne....( koitas Berardia)

ja veskari italian liigasta, molarin 4-kemioilla annat paljon tasoitusta vastustajalle

Reina on hyvä ja Perin myös
 
Tää kärkikolmikko on kyllä silkkaa seksiä. Maalia tulee jatkuvasti boxista ja ulkopuolelta. Ja matuidi jaksaa juosta koko pelin ilman ongelmaa hantaaki pohjassa. Toi el sharaawy toimii kivasti paikalla, pääse nopeesti alas ja tekee välillä hyviä nousuja. Vetelee hulluja volleymaaleja boxin ulkopuolelta.
 

Liitetiedostot

  • Screenshot_20171031-102952.jpg
    Screenshot_20171031-102952.jpg
    829,3 KB · Lukukerrat: 28
Tää kärkikolmikko on kyllä silkkaa seksiä. Maalia tulee jatkuvasti boxista ja ulkopuolelta. Ja matuidi jaksaa juosta koko pelin ilman ongelmaa hantaaki pohjassa. Toi el sharaawy toimii kivasti paikalla, pääse nopeesti alas ja tekee välillä hyviä nousuja. Vetelee hulluja volleymaaleja boxin ulkopuolelta.

No on sulla hyvä jengi kasassa :eek:

Joo tosiaan lähti siirtolistalta 8 kpl Burki (84) tuplahinnalla äsken :D
 
Multa kans meni kaikki 83 ja 84 ukot, muita en jaksa myydä.

Jee Markkupäivä ja illalla Chämppäreitä! :)
 
Battle pakoista tuli Carrasco, joka on paras nosto pariin viikkoon. Markkuun tuli vaihteeksi investoitua. Todennäköisesti joutuu suu mutrulla availemaan nekin pakat, mutta eihän sitä tiedä vaikka vihdoin jysähtäisi. Haaveissani olisi mikä tahansa ikoni ja tietty joku Gareth Bale olisi myös "ihan" kiva.
 
Nyt iski sellainen olo että rupesin miettimään että riittääkö mun taidot tuohon Squad Battleen.

Tuolla joukkueella minkä laitoin niin tämän päivän squad battle tulokset... Suluissa muutokset edelliseen

6-0
1-0
1-3 (Lapadula loukkaantui tokassa pelissä joten Balotelli sen tilalle ja Alisson maaliin.)
0-5 (Balotelli edelleen Lapadulan tilalla ja ostin Peren maaliin)

Eli vetäisin seuraavat johtopäätökset. Voisko Lapadula vaikuttaa noin paljon vaikka pelaa periaatteessa kärjessä. Itse epäilen sitä joten sitten jäljelle jää oma taito pelata. Toki tuossa 0-5 pelissä vastustajan eka maali oli mun virhe kun menin heittämään maalivahdilla pallon suoraan vastustajan jalkaan joten... Mutta en usko että se olis paljonkaan vaikuttanut lopputulokseen. Harjoittelua harjoittelua vaan

Tietenkään taktiikkaan ei kannata tehdä muutoksia jos ei tiedä mitä tekee. Tosin en mä paljon tehnyt muutoksia. Lähinnä Immobile/Lapadula laitoin joko target man tai false 9.

Mitä luulette muuten kun katsoin tuossa noita eri ryhmityksiä, että mitkä olisi sellaisia ettei kemia kärsi niin jos vaihtaisin tuon 4-4-1-1 tuohon 4-3-2-1.

Onko tuolla muuten loppujenlopuksi väliä? Siis että voiko sanoo että millä tahansa formationilla on helpp0/vaikee voittaa. Että enemmänki ratkaisee taito pelata :D


Kokeilisko sitku on rahaa niin tehdä Espanja tiimin. Espanja liigapelaajista koottu joukkue.. On varmasti arvokkaampi kun Italian vastaava mutta onko samassa suhteessa parempi? :)
 
Viimeksi muokattu:
Markut <3
Ei mulla muuta :D

search
 
Jumaleissön mikä peli. Tilanteita oli enemmän mitä laki sallii ja Bravo God modessa.
 

Liitetiedostot

  • FIFA 18 FUT Squad Battles (In Menus).jpg
    FIFA 18 FUT Squad Battles (In Menus).jpg
    1 MB · Lukukerrat: 5
  • FIFA 18 FUT Squad Battles (In Menus)_1.jpg
    FIFA 18 FUT Squad Battles (In Menus)_1.jpg
    726,7 KB · Lukukerrat: 4
Markut osu nätisti 4/4! Paketeista ei vieläkään mitään erikoista... ehkä ens viikolla :D

Millä tavalla teit rahaa WeePee markuilla kun kattelin että ei pelaajien hinnat hirveästi nousseet?

Onko muuten Movemberin tulosta mitään tietoa? :)
 
Millä tavalla teit rahaa WeePee markuilla kun kattelin että ei pelaajien hinnat hirveästi nousseet
Ainakin Alka Superliga pelaajat oli haluttua kamaa. Genoa/Sampdoria myös teki pientä profiittia.

3/4 markku tehtynä ja arvokkain Vardy. Kattoo jaksaako tehdä kokonaan, kun tanskalaiset myy aika hyvin.
 
Viimeksi muokattu:
Markut osu nätisti 4/4! Paketeista ei vieläkään mitään erikoista... ehkä ens viikolla :D

Millä tavalla teit rahaa WeePee markuilla kun kattelin että ei pelaajien hinnat hirveästi nousseet?

Onko muuten Movemberin tulosta mitään tietoa? :)
mää tein näin :
2n8bpeb.png


aamulla oli 160 kiloo ja myin vaan discardilla ostettuja kultapelureita

:D
 
Ainakin Alka Superliga pelaajat oli haluttua kamaa. Genoa/Sampdoria myös teki pientä profiittia.

3/4 markku tehtynä ja arvokkain Vardy. Kattoo jaksaako tehdä kokonaan, kun tanskalaiset myy aika hyvin.

Juurikin nuo superliga ja italialaiset möi. Nyt on tilillä taas melkein 100k. Jeah!
 
Nyt iski sellainen olo että rupesin miettimään että riittääkö mun taidot tuohon Squad Battleen.

Tuolla joukkueella minkä laitoin niin tämän päivän squad battle tulokset... Suluissa muutokset edelliseen

6-0
1-0
1-3 (Lapadula loukkaantui tokassa pelissä joten Balotelli sen tilalle ja Alisson maaliin.)
0-5 (Balotelli edelleen Lapadulan tilalla ja ostin Peren maaliin)

Eli vetäisin seuraavat johtopäätökset. Voisko Lapadula vaikuttaa noin paljon vaikka pelaa periaatteessa kärjessä. Itse epäilen sitä joten sitten jäljelle jää oma taito pelata. Toki tuossa 0-5 pelissä vastustajan eka maali oli mun virhe kun menin heittämään maalivahdilla pallon suoraan vastustajan jalkaan joten... Mutta en usko että se olis paljonkaan vaikuttanut lopputulokseen. Harjoittelua harjoittelua vaan

Tietenkään taktiikkaan ei kannata tehdä muutoksia jos ei tiedä mitä tekee. Tosin en mä paljon tehnyt muutoksia. Lähinnä Immobile/Lapadula laitoin joko target man tai false 9.

Mitä luulette muuten kun katsoin tuossa noita eri ryhmityksiä, että mitkä olisi sellaisia ettei kemia kärsi niin jos vaihtaisin tuon 4-4-1-1 tuohon 4-3-2-1.

Onko tuolla muuten loppujenlopuksi väliä? Siis että voiko sanoo että millä tahansa formationilla on helpp0/vaikee voittaa. Että enemmänki ratkaisee taito pelata :D


Kokeilisko sitku on rahaa niin tehdä Espanja tiimin. Espanja liigapelaajista koottu joukkue.. On varmasti arvokkaampi kun Italian vastaava mutta onko samassa suhteessa parempi? :)
ei kemiat kärsi kun ei oo hybridijoukkue...

Espanjasta saa tehtyä ihan yhtä halvan/ kalliin sakin ku italiastakin, kummassakin on sit hiukan kalliimpaakin korttia toki myös....
--------------

mä oon nyt pelannut 5 matsia SB:tä Legendaryllä ja voittanut niistä 4....

kummallista ku Pro:llakin on tullut turpaan
 
Nyt tuli tehtyy Scream SBC, kun jäi vähän hampaan koloon toi markku SBC.

Sieltä se trolli Sturridge käveli. :eek: (aattelin että Forster, kun näin lipun)
 
Mulla nousi coin saldo jotain 400k markkumyynneillä. Tanskanliigan ukkoja oli sivutolkulla, kaikki ostettuna 150c hintaan ja nehän muuten möi.
 
Mulla nousi coin saldo jotain 400k markkumyynneillä. Tanskanliigan ukkoja oli sivutolkulla, kaikki ostettuna 150c hintaan ja nehän muuten möi.


Okei. Aika hyvä kate :). Eikös noi markut siis osittain vaadi tuuria että osaa valita oikeat pelit. Vai onko sitä mahdollista opetella vai vaatiiko se myös kokemusta. oikeiden sarjojen seuraamista se ainakin luonnollisesti vaatii että yleensäkään näkee mitä pelejä on tulossa.


Mä tuossa katsoin eilen Saksan pelaajia koska Saksa on arvokisoissa se mun suosikki joukkue. Ei tietenkään Fifan perusteella kannata tehdä johtopäätöksiä (vai kannattaako? Sanokaa te kokeneemmat pelaajat) mutta vaikka Saksa voittikin karsintalohkonsa puhtaalla pelillä niin noi pelaajat mitä Saksalla on eri pelipaikoille Fifassa niin ei oikein vakuuta. Mut nyt täytyy muistaa että IRL on IRL ja peli on peli.

Sane on mulle tuntematon pelaaja mutta ilmeisesti se on ihan hyvä pelaaja. Tosin tämänkin arvion tein puhtaasti Fifan perusteella. Mites oikeassa elämässä?
 
Ens viikon markut siinä :)

Mitäs jengi meinasi tuolta poimia?
 

Liitetiedostot

  • 8F07F8EA-67A7-4873-B05C-845E830BF8DD.jpeg
    8F07F8EA-67A7-4873-B05C-845E830BF8DD.jpeg
    505,3 KB · Lukukerrat: 21
Ylös Bottom