Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 18 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Kannattaa opetella tähtäämään. Tajusin tuossa eilen että kun oon hyökännyt ja laukonut niin olen vaan painanut ympyrää sen enempää tähtäämättä. Sen jälkeen kun tuon tajusin niin viimeiset 3 pro peliä maalierolla 15-2 :D + tajusin senki että jos on tasainen peli niin on mahdollista antaa käsky että attack, ultra attack ja sitten se vika. Olikos se all attack tai joku sellainen. Tietty noita kannattaa käyttää varoen koska sillon oikeasti kaikki hyökkää ja puolustus luonnollisesti kärsii mutta katsotaan nyt kuitenkin vielä rauhassa ennenku julistan että onko se noista ollut kiinni. Viimeistään loppuviikosta se selviää kun vastustajat on kovempia.

Teoria kysymys... Onko teoriassa mahdollista että ne jotka pelaa niin hyvin että kamppailee sijasta rank 1 niin onko mahdollista että kahdella pelaajalla on samat pisteet? :)

Teoriassa kyllä mutta käytännössä aika mahdoton. Pisteisiin kun vaikuttaa melkoinen määrä muuttujia kuten hallinta, laukaukset, paitsiot ynnä muut...
 
Haluaisin niin kovasti käyttää 433(2) formaatiota pelaajien linkittämisen takia, mutta nuo saakelin laiturit... Miten ne saa ns. pelattavaksi ? Ihan sama mitä muutoksia teet pelaajakohtaisiin ohjeituksiin ja CT:hen, niin nämä kaksi jamppaa vaan seisoskelevat pelin ulkopuolella kulmassa. Käytännössä tuntuu siltä kuin pelaisit vajaalla. :mad:
 
Avasin pari normaalia gold upgradea, siis ei näitä plussia, Baines TOTW ja Martial. Harmi että untradeable eikä käyttöä PL pelaajille, ainakaan Bainesille. Kai se joskus johonkin Sbc:hen uppoaa.
 
Tein tuossa yhden haastetehtävän ja siihen meni 7000. Mutta ne tuli nopeasti takaisin kun rupes menemään pelaajia kaupaksi.


Kävin katsomassa FUTBINissä noita kalleimpien haasteiden hintoja ja vähän kyllä hirvittää ne hinnat :D. toisaalta kyllä sen ymmärtää kun ottaa huomioon mikä on palkintona
 
Tein tuossa yhden haastetehtävän ja siihen meni 7000. Mutta ne tuli nopeasti takaisin kun rupes menemään pelaajia kaupaksi.


Kävin katsomassa FUTBINissä noita kalleimpien haasteiden hintoja ja vähän kyllä hirvittää ne hinnat :D. toisaalta kyllä sen ymmärtää kun ottaa huomioon mikä on palkintona

nyt tuli taas herkku SBC josta saa Prime packin,

vinkkinä kannattaa tsekata Super Lig kun sitä tekee
 
En ole varma, mutta kai jotain vihjailet että totta kai hinta nousee tms(?)

Ps. En ollut kauheammin mukana 17 versiossa, etten tiedä miten marketti käyttäytyy mitä milloinkin POTM aikaan. :p
IF Hradecky, heti perään IF Lod...

Torilla tavataan :D:D
 
Pakoista tuli Path to Glory kortteja Coman ja Höwedes. Mitäs ootte mieltä kannattaako myydä suoraan pois vai jättää hautumaan jos arvo nousis myöhemmin? Höwedesistä ei paljoa saa, mutta Comanin hinta sentään siinä 40k tienoilla.
 
Niin jooh IF suomalaiset. Jotenkin lueskelin väärin ja yhdistin minun viestin lainaamiseen. :oops:

oho,

tää quote-systeemi tekee temppujaan o_O,
Pakoista tuli Path to Glory kortteja Coman ja Höwedes. Mitäs ootte mieltä kannattaako myydä suoraan pois vai jättää hautumaan jos arvo nousis myöhemmin? Höwedesistä ei paljoa saa, mutta Comanin hinta sentään siinä 40k tienoilla.


ei taida kumpikaan saada kauheesti peliaikaa joukkueissaan? ite myisin pois
 
Mulle kans tuli Welbsi, mut jää klubiin :D



Pakoista tuli Path to Glory kortteja Coman ja Höwedes. Mitäs ootte mieltä kannattaako myydä suoraan pois vai jättää hautumaan jos arvo nousis myöhemmin? Höwedesistä ei paljoa saa, mutta Comanin hinta sentään siinä 40k tienoilla.
 
Mä sain kanssa Höwedesin. Ei käyttöä, mutta ei sillä rikastu myöskään niin pidän sen tulevia SBC:eitä varten.
 
Mulle tapahtui taas jotain. Olen hävinnyt 4 peliä nyt putkeen.

Vaikeutuukohan pelit sen mukaan millä tasolla pelaa. Siis vaikeustason lisäksi siis riippuen siitä että pelaako gold 1 vai gold 2 tasolla tai jopa silver 3?

No joo mulla on kokoonpanosta pari pelaajaa loukkaantuneena mutta tuosta neljän pelin häviöputkesta niin 2 vikaa on ollut sellaisia pelejä missä kokoonpano on huonontunut.

Tällä hetkellä siis seuraavalla pelaan

Schmelzer-Mere-Tah (Vogt)-Weiser
Hector
Bruma-Bellarabi
Ayew (Didavi)
Gomez-Werner

Suluissa siis ne jotka loukkaantuneena

Ayewin (Didavi) paikalle Rodriguez... Toimiskohan se sateentekijänä mun kokoonpanossa
 
Jos weekend leaguet on tähän asti mennyt penkin alle ja ollu hirveetä tuskaa niin sentään squad battlet on menneet ihan putkeen. Ainakin tällä viikolla päivitysten jälkeen. Ehkä se on syy et ihmispelaajia vastaan helistään, kun pelaa liikaa konetta vastaan.
 

Liitetiedostot

  • 17.11.2017_0.04.30.png
    17.11.2017_0.04.30.png
    1,7 MB · Lukukerrat: 27
Ylös Bottom