Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 18 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Alkaa transferlist olemaan pullollaan 83 rated pelaajia (carvalho,pereira, quaresma,kagawa,piszeck)+ if finnbogasonei, joita napsinu 10-10.5k kpl hintaan :)

Kysymys kuuluu? Milloin noi kandee myydä vex? Perjantai iltapäivästä?

Mulla on 83 rated pelaajat jatkuvasti myynnis 3.9k hinnalla ja kyllä niitä nytki joku aina välillä ostelee. En sit tiedä voiko noista saada perjantaina enemmän, jos tulee jotaki SBC hässäkkää..mitä mieltä muut?
 
Mulla on 83 rated pelaajat jatkuvasti myynnis 3.9k hinnalla ja kyllä niitä nytki joku aina välillä ostelee. En sit tiedä voiko noista saada perjantaina enemmän, jos tulee jotaki SBC hässäkkää..mitä mieltä muut?
Joutui tarkistamaan niin osa 83 ratingista on 3500/3900 pyynnillä ja osa 5500/5900 pyynnillä. Molempia tainnut mennä nyt kaupaksi päivittäin vähintään yks. Vois kyllä nostaa ennen perjantaita kaikki tuohon kalliimpaa luokkaan ja tiputtaa jos näyttää ettei kelpaa viikonloppunakaan myyvään hintaan. Yksittäisessä myynnissä nyt ei tuo pari tonnia tunnu missään mutta jos vaikka sen 20 korttia myy niin siinä vaiheessa puhutaan jo pienestä kolikkokasasta.
 
Eikä voi valittaa palkintoja, David Silva pamahti kuuden pelaajan pakasta. Muutenkin ne palkintopakat oli arvoltaan ihan ok, joten nämä Markut meni hyvin. Enkä ole vielä myynyt noita jäljelle jääneitä Markku kortteja, joten sieltäkin kilahtaa 20-30K ainakin.
 
Laskin että jos futmas aikaan kaikki pelaajat menee kaupaksi (25) niin saan kassaan 109600 coinssia

elikkäs keskiarvo olisi 4384

jännityksellä odotan perjantait


Ainiin ja rating taitaa olla 83
 
Älkääs nyt.

Kyllä mä siitä Umtitista aion eroon päästä. Jos ei muuten niin olemalla halvin :D. Ainoa toive toki on ettei se halvin ole sama kun mun ostohinta ettei tarttisi tappiolla myydä


Asiasta toiseen.. Mitä mun pelaajille tapahtunut oikein

4 viimeisintä SB peliä ja jokaisessa yksi mun pelaajista loukkaantui

Josta päästäänki sellaiseen kysymykseen että vaikka chemistry oliski 100 ja vihreät linkit, niin voisko olla että jotkut pelaajat pelaa yhteen paremmin kun toiset vaikka periaatteessa chem oliski vihreä


Ajattelin kokeilla yhdessä pelissä Rashfordia kärkeen. Että miten kärki Rashford-Gomez toimisi :). Tiedän että kemia ei täydellinen koska eri sarjat ja eri maat, mutta aina voi kokeilla. Viikonloppuna on sen verran kiireistä etten mä ehdi kuitenkaan kaikkia pelejä pelaamaan ja gold 2 on varma.

chemistry ei vaikuta mitenkään yhteispeliin vaan suoraan pelaajien ingame statseihin. muistaakseni esim. 10 kemialla ja HUNTER/SHADOW/CATALYST kortilla pelaaja saa +12 pacea, ja basicilla kaikkiin statseihin tulee +3 kun pelaajan kemiat on 10.

FUTHEADissa voi kokeilla kemiakorttien vaikutuksia.

Vaihda Rashford heti pelin alettua kentälle niin ei kemiat tipu
 
Mulla on 83 rated pelaajat jatkuvasti myynnis 3.9k hinnalla ja kyllä niitä nytki joku aina välillä ostelee. En sit tiedä voiko noista saada perjantaina enemmän, jos tulee jotaki SBC hässäkkää..mitä mieltä muut?
kannattaa odottaa, futmas on pitkä ja sijoittajien varasto ehtyy pikkuhiljaa
 
Mä aattelin aloittaa tarjouskampanjan

Kaikki joista olen maksanut 600-850 niin laitan tarjoukseen 1k lukuunottamatta tietenkin mahd futmas pelaajia :)

Vois käyttää tollaisia tarjouskampanjoita useamminki.

Mä kun haluan myyntiä nyt enkä viidestoista päivä :D :D


coutinho siis.... Varma valinta? :)

Tosin laskin että saisin häntä n.10

Tietenkin.. Jos pelaan uhkarohkeata niin käytän siihen koko kassan (180k) ja laitan hintapyynnöksi 250k. Eka meinasin 300k mutta se lienee liian uhkarohkeeta.

Mutta siis.. 180k:lla coutinhoa ja hinnaksi niin että saan 250k.

Hinnat noilla olisi 18000 ostohinta ja myyntihinta olisi 25000

Profit on muuten noussut mulla 188k jo 260k
 
Viimeksi muokattu:
Sellanen pelko iski et EA laittaa illalla vielä jotain Ultimatesuperpromopakkoja ja marketti kokee pienen romahduksen. Siniset kortithan lähtee huomenna? Jos on tää vaara niin myis tosiaan kortteja pienellä voitolla ja ostais takas jos ja kun tulee ultimatepromoa.
 
Kiitos Coutinho-vinkistä. Tuli ostettua talteen.
Kuka vinkkas ja mitä Coutinhoa? Ite nimittäin ostin viime yönä Coutinhon Informin 100k hinnalla, JOS vaikka kävis oikeesti se tuuri mistä on puhuttu ja huominen POTM pyytelis Liverpoolin TOTW pelaajaa.

Meikäläinen on vähän kärsinyt tiimin haluttomuudesta viimeisimmät online seasonit, ja mm. tultiin nelosdivarista alas ja sit yks season meni vitosessa sillain et jäi yhden voiton päähän nousu. Aamulla korkkasin uuden vitos divarin seasonin ja herranen aika kun tiimi on näköjään parantunut ainakin parin ensimmäisen matsin perusteella! :eek:

Kauheita maalijuhlia ja syöttökuvioita, pelaajat löytää ne pienimmätkin syöttöraot ja finesset kolisee boxin tuntumasta! Tuntuu välillä hyvältä kun homma toimii!

 
Ainakin mielestäni luin juurikin täältä maininnan että EA nosti Salahin lisäksi Coutinhon IF:n rangea. Ostin 108k:lla talteen aamun snaippailussa. Nyt 10k enemmän halvin.
 
Ainakin mielestäni luin juurikin täältä maininnan että EA nosti Salahin lisäksi Coutinhon IF:n rangea. Ostin 108k:lla talteen aamun snaippailussa. Nyt 10k enemmän halvin.

EA nosti myös erään belgialaisen city-miehen rangea ennen viime Potm:ia...
 
Mä aattelin aloittaa tarjouskampanjan

Kaikki joista olen maksanut 600-850 niin laitan tarjoukseen 1k lukuunottamatta tietenkin mahd futmas pelaajia :)

Vois käyttää tollaisia tarjouskampanjoita useamminki.

Mä kun haluan myyntiä nyt enkä viidestoista päivä :D :D


coutinho siis.... Varma valinta? :)

Tosin laskin että saisin häntä n.10

Tietenkin.. Jos pelaan uhkarohkeata niin käytän siihen koko kassan (180k) ja laitan hintapyynnöksi 250k. Eka meinasin 300k mutta se lienee liian uhkarohkeeta.

Mutta siis.. 180k:lla coutinhoa ja hinnaksi niin että saan 250k.

Hinnat noilla olisi 18000 ostohinta ja myyntihinta olisi 25000

Profit on muuten noussut mulla 188k jo 260k

Noi puhuu Coutinhon informista, ei normikortista.

Aika paljon saat nähdä vaivaa et noista alennusmyynneistä hyötyä, mut jokanen tavallaan
 
Noi puhuu Coutinhon informista, ei normikortista.

Aika paljon saat nähdä vaivaa et noista alennusmyynneistä hyötyä, mut jokanen tavallaan


No mutku ei ne pelaajat myy. Pakko alentaa. Joo eikä noi squaditkaan mee kaupaksi. No muutamia sillon tällön


Ja toisaalta mä en tajua tuota tavallaan että ostaa halvalla ja myy kalliilla. Ei se toimi. Ne halvat kun on syystä halpoja.

Kortti joka maksaa kaupasta esim 800 niin se maksaa sen takia sen verran kun yksinkertaisesti ei mene kalliimmalla kaupaksi. Joten mitä järkeä mun on ostaa sellaisia pelaajia tyyliin tuolla hinnalla jos se kuitenkin on se maksimi hinta.

Toi on siis mun ajatus. Ja mitä olen tässä nyt laittanut merkille niin kokemus vahvistaa käytännön.

Ja ei sellaista pelaajaa olekkaan mikä menisi kaupaksi 750 > 1.4k

Olen kokeillut monia pelaajia. Esim Clyneä muttei sekään myy ennenkun laskin hintaa. Ennen hinnanlaskua ei senkään verran.


nyt löytyy 180k. UCL pudotuspeleihin mennessä 500k ;)


Kun ostat pelaajaa x hinnalla y ja laitat hinnaksi z niin lupaan että sitä menee kaupaksi sitä mukaan kun vaan jaksat ja pystyt myymään.
 
Viimeksi muokattu:
Sterling makso yhes vaihees 900-1100. Nyt alin bin 1600 siihen vinkkiin ois kannattanu tarttua. Massana kun sitä myy niin saa sen 2500-3300. Fifa on siintä mielenkiintoinen peli että pitää seuraa myös ihan oikeeta futista. Esim.
valioliiga pelissä puolustaja tekee voittomaalin niin hinta nousee lähes samantien fifassa.
 
Sterling makso yhes vaihees 900-1100. Nyt alin bin 1600 siihen vinkkiin ois kannattanu tarttua. Massana kun sitä myy niin saa sen 2500-3300. Fifa on siintä mielenkiintoinen peli että pitää seuraa myös ihan oikeeta futista. Esim.
valioliiga pelissä puolustaja tekee voittomaalin niin hinta nousee lähes samantien fifassa.


Mä sanoin jossain vaiheessa etten sitä osta. Syy sille oli se että kokeilin sitä kyllä jollain 30 kpl:lla. Joista 2 vai 3 myi. Loput joutusin heivaamaan. Myyntijakso oli 3 vko.

Mutta kokeillaan sitten noilla uudelleen. Toki hinta on nyt kalliimpi mutta laiten samassa suhteessa sitten hintapyyntöä. Elikkäs 1600-900. 700 siis. Nyt alin bin tosiaan 1600 > + 700 > 2300
 
Mä sanoin jossain vaiheessa etten sitä osta. Syy sille oli se että kokeilin sitä kyllä jollain 30 kpl:lla. Joista 2 vai 3 myi. Loput joutusin heivaamaan. Myyntijakso oli 3 vko.

Mutta kokeillaan sitten noilla uudelleen. Toki hinta on nyt kalliimpi mutta laiten samassa suhteessa sitten hintapyyntöä. Elikkäs 1600-900. 700 siis. Nyt alin bin tosiaan 1600 > + 700 > 2300

Joo ei mullakaa joka listauksessa mee kaupaks välttämättä yhtäkään. Mut mä oon pitäny tarkotuksella hinnat tossa +-3000. Halvemmalla uskon, että saat myytyä. Sterling kuitenkii aika usein cityn avauksessa, maajoukkue pelaaja ja hyvä pace. Niin varmast menee kaupaks ku joulun aikoihin tulee fifaan taas paljon uusia pelaajia.
 
chemistry ei vaikuta mitenkään yhteispeliin vaan suoraan pelaajien ingame statseihin. muistaakseni esim. 10 kemialla ja HUNTER/SHADOW/CATALYST kortilla pelaaja saa +12 pacea, ja basicilla kaikkiin statseihin tulee +3 kun pelaajan kemiat on 10.

FUTHEADissa voi kokeilla kemiakorttien vaikutuksia.

Vaihda Rashford heti pelin alettua kentälle niin ei kemiat tipu
Niin ja kun laitat hun/sha/cat kortin pelaajalle jolla on jo valmiiksi +80 pace, niin et huomaa mitään käytännön eroa. Nuo boostit ei siis toimi lähellekään sillä tavalla kuin netti-calculaattorit antavat ymmärtää.
 
Ostin tuossa yhtä pelaajaa testimielessä halvimmalla millä sain ja sitten tosiaan laitoin 1k hinnaksi ja pari meni heti kaupaksi. Että ei se hinta voi olla suuri. Kun halvat on tosiaan tarkoituksella halpoja.

Ja mä kun en viitti samoja pelaajia pitää listassa kauan. Kyllä sen huomaa suht nopeasti että meneekö kaupaksi vaiko ei.

Eli kun myy niin kannattaa laittaa maks 200-300 hintaeroa. Sikäli jos täällä on uusia tai tuleville mahdollisille uusille neuvoisin että älkää yrittäkö mitään 1k voittoja. Ehdottomasti 500c on maksimi. Tuo 20k voitto. ei se tuuria ole mutta jotenkin ei se vaan voi onnistua tai sitten heidän kohdalleen sattuu todella tyhmiä ostajia :D. Hyvä tietenkin heille. Mutta noin keskiverto ostaja tuskin on niin tyhmä että ostaa jonkun pelaajan 35k, kun samaa pelaajaa voi saada 20k tai halvemmalla.
 
Ylös Bottom