Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 18 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)



Nyt joku minua viisaampi voisi taas valaista, miksi hävisin tämän ottelun. Onko kypäräpää jokin ylijumala, boostasiko EA kypäräpäätä vai olenko niin nolo etten saa mistään sisääni? Videolla ns. räikeimmät tilanteet. Tänään tulikin sitten kahdesta ennakkoon helpoimmasta pelistä turpaan SB:ssä, ensin legendaryllä 4-3 ja tämä professionalilla 3-2. Siinä välissä vedinkin sitten Legendaryllä 5-0 voiton ja aluksi 3-1 voitto Legendaryllä, joten ihmettelen ihan älyttömästi tätä touhua. Vielä 28 peliä tällä viikolla jäljellä ja into nollissa, oikein hauska viikonloppu tulossa. Taas foliohattuilen kuten tavallista, mutta tänään oli kyllä helvetisti vaikeampaa touhua kuin edeltävinä päivinä.

Kerrotaan nyt vielä, että viimeisessä tilanteessa yritin syöttää Yarmolenkolle, mutta peli oli kanssani eri mieltä.


Tuollasia matseja sattuu professionalilla jonkun kerran viikossa... tutun näköisiä tilanteita. Saa paukuttaa vaikka kuinka paljon niin ei mene sisään. En yleensä häviä legendarylla ollenkaan mutta jokusen pro:lla. Tullut siihen tulokseen että pro ja semi on niitä tasoja joiden vaikeutta EA säätä kaikista ahkerammin sillä niillä suurin osa kasuaaleista pelaa.
 
Tuollasia matseja sattuu professionalilla jonkun kerran viikossa... tutun näköisiä tilanteita. Saa paukuttaa vaikka kuinka paljon niin ei mene sisään. En yleensä häviä legendarylla ollenkaan mutta jokusen pro:lla. Tullut siihen tulokseen että pro ja semi on niitä tasoja joiden vaikeutta EA säätä kaikista ahkerammin sillä niillä suurin osa kasuaaleista pelaa.

Aloinkin miettimään, että kun Legendarylla hävitystä pelistä saa noin 300 pinnaa vähemmän kuin kunnolla voitetusta professionalilla pelatusta pelistä, niin kannattaisi varmaan pelata nykyään joka matsi suoraan Legendarylla.
 
Aloinkin miettimään, että kun Legendarylla hävitystä pelistä saa noin 300 pinnaa vähemmän kuin kunnolla voitetusta professionalilla pelatusta pelistä, niin kannattaisi varmaan pelata nykyään joka matsi suoraan Legendarylla.
Naulan kantaan. Nimittäin ne helpoimmat matsit legendarylla on suoraan pro tason tavaraa. Tosin ne vaikeimmat on sit oikeasti vaikeita jotka voi tuntua mahdottomilta voittaa.
 
Teinköhän vklp suurenkin virheliikkeen kun ostin 88 litmasen 565k ... Ei sovi litti tiimiin ja haluaisin päästä siit eroon? Kehtaanko myydä 30-40k tappiolla vai säästänkö vklp yli? :/
 
Teinköhän vklp suurenkin virheliikkeen kun ostin 88 litmasen 565k ... Ei sovi litti tiimiin ja haluaisin päästä siit eroon? Kehtaanko myydä 30-40k tappiolla vai säästänkö vklp yli? :/

Jos ei ole hätä kolikoista niin odota seuraavat legenda sbc:eet jos on kova nimi ja tarvii keskusta legendaa niin hinta nousee äkkiä.
 
Teinköhän vklp suurenkin virheliikkeen kun ostin 88 litmasen 565k ... Ei sovi litti tiimiin ja haluaisin päästä siit eroon? Kehtaanko myydä 30-40k tappiolla vai säästänkö vklp yli? :/
Odota nyt ainakin kasiin asti tänään, jos tulee uusia Icon SBC:itä, sitten teet mahdollisesti nopeasti Litistä vaadittavan pelipaikan janarin ja myyt pois. Oletan siis että hinnat hieman nousevat.
 
Aloinkin miettimään, että kun Legendarylla hävitystä pelistä saa noin 300 pinnaa vähemmän kuin kunnolla voitetusta professionalilla pelatusta pelistä, niin kannattaisi varmaan pelata nykyään joka matsi suoraan Legendarylla.

Minä pelaan noin 50/50 ihan vaan sillä että mulle rittää e3:nen ja pro:lla saa yleensä höntsätä mitä ny jokunen peli vähän koettelee.
 
EI, ei ole niin yksinkertaista, tuossa Nachossa on monta asiaa mikä siitä teki hyvän kohteen, nyt on kauhea kiire mut palaan asiaan tarkemmin jos tarve vaatii.

Nopea summarum, mikä tahansa TOTW:ssä oleva peruskortti ei kelpaa kenelle tahansa. Siinä pitää olla jotain muutakin, palaan myöhemmin tähän.
Noniin tämä case Nacho Fernandez. Itse ostin nuo kortit ihan Markkuja silmällä pitäen. Tajusin ton matsin hyvissä ajoin niin ajattelin olla ajoissa jotta saisin mahdollisimman halvalla noita. Sit keskiviikkona kävi pullat, ja tuo kortti valittiin Team of the Weekkiin ja poistui näin ollen pakoista joten tuo on ns. freerollausta ton kortin kanssa. Ei se ainakaan alle ostohinnan tipahda.

Ja mitä Team of the Weekin kortteja sitten kannattaisi ostella? No niitä mitkä eniten näkyy perusjanttereiden joukkueissa, tai joiden joukkue on jossain SBC:ssä mukana tai mahdollisesti tulee olemaan mukana (RM-Barca)

Hyvänä esimerkkinä toimikoon Promes. Kortti lähtee normaalisti tonnilla, mutta nyt kun pelaaja on TOTW:ssä, niin hänen peruskortti on pois pakoista ja Russian Premier League SBC Spartakin osalta hieman kallistuu, koska sijoittajat hyökkää tuon kortin kimppuun. Nyt se menee noin 2k hintaan tuo NIF kortti.

Sitten taas esim Defoe, no siitä ei ole Liiga SBC:tä, eikä tule olemaan markuissakaan joten sen peruskortti menee edelleen melkein discard hintaan kaupaksi. Eikä tuo ole kyllä kenenkään tiimissä paitsi jonkun hipsterin, Promes sentään on ihan käyttistä ja varmasti monella RPL fanilla löytyy tiimistä.

Eli keskiviikkoisin kannattaa klo viiden aikaan päivittää EA:n fifa twitteriä ja tsekata nopeasti se TOTW annoucement ja jos sieltä tupsahtaa joku halpa, suosittu kortti esiin jo julkaistuista Liiga SBC tiimeistä niin sitä sitten ostoon.

Toinen vaihtoehto on lueskella Futheadin Aaronin TOTW prediction juttuja ja sijoittaa etukäteen. Tai mahdollisesti seurata viikonloppuna vaikka Flashscorea ja tsekkailla sieltä isomaalisia pelejä ja katella jos sieltä joku nimi pomppaa esiin. Vaivaa tämänkin touhun kanssa vaan valitettavasti joutuu näkemään.

Sen takia itse pidän massainvestoinnista kun ei tarvii muuta kun ostaa jotain mielenkiintoista, ja painaa re-list nappia kerran tunnissa ja kolikot kolisee tilille suht.tasaisin väliajoin. Toki teen tätä harvemmin ku mä pyöritän tuota inform treidiä eniten mut sama periaate.
 
Odota nyt ainakin kasiin asti tänään, jos tulee uusia Icon SBC:itä, sitten teet mahdollisesti nopeasti Litistä vaadittavan pelipaikan janarin ja myyt pois. Oletan siis että hinnat hieman nousevat.
Jep, ja vaikkei uusia legendoja tuliskaan niin pistät sen sinne markettiin vaan ja listailet, ja viimeiseksi ennen nukkumaan menoa pistät sen 6h listauksella myyntiin. Itse olen tuolla tavalla päässyt legendoista eroon parhaiten, yöllä tuntuu tuo tarjonta olevan vähäisempää joten hinnat hieman korkeimmat. Mm. Rui Costan ja Decon möin parin kilon voitolla eteenpäin tuolla yö-listauksella, kun päiväsaikaan olis tullut takkiin tyyliin 50k.

565k tuntuu halvalta keskusta Iconin hinnalta, jos ei tosiaan ole hirmu hätä myydä niin itse jemmaisin tuota, helpot massit tuosta luulis irtoovan jos CM-CAM-ST iconia tarvii. Ja eikös siinä ranskalaisten Futmas mainoksessa ollut et uusia legendoja tulee futmasin aikaan? Eli mahdollisesti aika piakoin.
 
Noniin tämä case Nacho Fernandez. Itse ostin nuo kortit ihan Markkuja silmällä pitäen. Tajusin ton matsin hyvissä ajoin niin ajattelin olla ajoissa jotta saisin mahdollisimman halvalla noita. Sit keskiviikkona kävi pullat, ja tuo kortti valittiin Team of the Weekkiin ja poistui näin ollen pakoista joten tuo on ns. freerollausta ton kortin kanssa. Ei se ainakaan alle ostohinnan tipahda.

Ja mitä Team of the Weekin kortteja sitten kannattaisi ostella? No niitä mitkä eniten näkyy perusjanttereiden joukkueissa, tai joiden joukkue on jossain SBC:ssä mukana tai mahdollisesti tulee olemaan mukana (RM-Barca)

Hyvänä esimerkkinä toimikoon Promes. Kortti lähtee normaalisti tonnilla, mutta nyt kun pelaaja on TOTW:ssä, niin hänen peruskortti on pois pakoista ja Russian Premier League SBC Spartakin osalta hieman kallistuu, koska sijoittajat hyökkää tuon kortin kimppuun. Nyt se menee noin 2k hintaan tuo NIF kortti.

Sitten taas esim Defoe, no siitä ei ole Liiga SBC:tä, eikä tule olemaan markuissakaan joten sen peruskortti menee edelleen melkein discard hintaan kaupaksi. Eikä tuo ole kyllä kenenkään tiimissä paitsi jonkun hipsterin, Promes sentään on ihan käyttistä ja varmasti monella RPL fanilla löytyy tiimistä.

Eli keskiviikkoisin kannattaa klo viiden aikaan päivittää EA:n fifa twitteriä ja tsekata nopeasti se TOTW annoucement ja jos sieltä tupsahtaa joku halpa, suosittu kortti esiin jo julkaistuista Liiga SBC tiimeistä niin sitä sitten ostoon.

Toinen vaihtoehto on lueskella Futheadin Aaronin TOTW prediction juttuja ja sijoittaa etukäteen. Tai mahdollisesti seurata viikonloppuna vaikka Flashscorea ja tsekkailla sieltä isomaalisia pelejä ja katella jos sieltä joku nimi pomppaa esiin. Vaivaa tämänkin touhun kanssa vaan valitettavasti joutuu näkemään.

Sen takia itse pidän massainvestoinnista kun ei tarvii muuta kun ostaa jotain mielenkiintoista, ja painaa re-list nappia kerran tunnissa ja kolikot kolisee tilille suht.tasaisin väliajoin. Toki teen tätä harvemmin ku mä pyöritän tuota inform treidiä eniten mut sama periaate.

Ite suosittelen lukemaan myös Xbox community centren totw prediction threadin, osuvat monesti paremmin ku aaronin oma veikkaus. Ite napsein muutaman Kimmichin jemmaan ennen TOTGSia, nousua 700 kolikkoa ( wau ), Kimmo nyt ei kylläkään kauheesti teinien squadeissa pyöri.

Täl viikolla 1 pelattu squad battle, ei nappaa yhtään nyt. Kai se johkin silver/ goldiin täytyy nostaa et saa availla jotain maanantaina
 
Minä pelaan noin 50/50 ihan vaan sillä että mulle rittää e3:nen ja pro:lla saa yleensä höntsätä mitä ny jokunen peli vähän koettelee.

Juu niin riittää mullekin E3. Olenkohan yhden viikon pelannut kokonaan ja silloin tuli Gold 2. Nyt kun tunti sitten lopetin niin huonosta päivästä huolimatta 5k pisteen turvin E3-tasolla.
 
Ei vittu. Pitäiskö tää trading siirtää omaksi ketjuksi ? :D

Tuollasia matseja sattuu professionalilla jonkun kerran viikossa... tutun näköisiä tilanteita. Saa paukuttaa vaikka kuinka paljon niin ei mene sisään. En yleensä häviä legendarylla ollenkaan mutta jokusen pro:lla. Tullut siihen tulokseen että pro ja semi on niitä tasoja joiden vaikeutta EA säätä kaikista ahkerammin sillä niillä suurin osa kasuaaleista pelaa.

Huomasin tän vkon pro-tason peleistä, että jotain on säädetty EA:n toimesta. Kone pääsee aika helpolla jopa tasuriin, vaikka aiemmin tullut voittoja (4 peliä viidestä) 4-1 ja enemmän.
 
Onhan se nyt hyvä et Konsolifinissä on edes 1 ketju jossa on elämää ;)

Mä oon miettiny et mahtaako Fabre kirjotella tänne altterilla? Tai onko Dan-Peetter tullut takas?
 
Hitto EA ainakin tietää miten kasvatetaan hype räjähdyspisteeseen. Ei mitään buildeja tai muutakaan kivaa... :oops:

No huomenna onkin sitten sähäkkä päivä. Vaimolta neuvoteltu lupa käydä käydä bissekaupassa, vielä kun sais neuvoteltua luvan semmoiseen kahdentoista tunnin FIFA maratoniin ni avot. :p
 
Hitto EA ainakin tietää miten kasvatetaan hype räjähdyspisteeseen. Ei mitään buildeja tai muutakaan kivaa... :oops:

No huomenna onkin sitten sähäkkä päivä. Vaimolta neuvoteltu lupa käydä käydä bissekaupassa, vielä kun sais neuvoteltua luvan semmoiseen kahdentoista tunnin FIFA maratoniin ni avot. :p
Toisin sanoen, ei mitään nähtävää ja normilistaus takaisin päälle.

Sen kun vedät sen maratonin, ainoo miinuksena ettet pääse makkariin nukkumaan vähään aikaan. ;)
 
Ite en ainakaa lähtis hankkimaan cm paikalle sitä. Cam paikalla Se on kuningas mutta mitä ite testasin cm paikalla pari peliä niin ei toimi yhtään kortti siinä.
Jep. Täysi turhake CM tontilla. Puolustustaidot ja aggre ei vaan yksinkertaisesti riitä.
 
Ylös Bottom