Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 18 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Toi Salahin 85 hero näytti nyt menevän aika reilulla alennuksella kun porukka päivittää st. Ostin ton n. 80k. En tiedä tuleeko tuostakin vielä tippuun mutta käyttökelpoinen kortti kuitenkin niin ei kai sen niin väliä.

Ja IF 86 st korttia lähtee pleikkarilla n.170k. Tuossa eilen hinta pyöri siellä vajaassa 300k. Saattaa joku olla suolanen jos ostanut viime aikoina sen.
 
Viimeksi muokattu:
Tilipäivä tästä tais tulla loppujen lopuksi. Brignolit ja Ibai Gomezit nousseet kauheella pöhinällä. :)
 
Tilipäivä tästä tais tulla loppujen lopuksi. Brignolit ja Ibai Gomezit nousseet kauheella pöhinällä. :)
Sama homma täällä. Ite maksoin Andre, lienardin, kerbratin if 10-11k kpl ja nyt menee kaupaksi 17-20k kpl. Tälle päivälle jo sen verran tienattu että saa tehtyä carloksen sbcn loppuun.
 
Jaha, samaa paskaa taas tänään. Miksi vitussa edes vaivaudun pelaamaan enää viikonloppuna, kun EA on päättänyt että oli maalissa kuka tahansa niin mitään ei mene?

Jes jes vielä 24 peliä tällä viikolla jäljellä! En malta odottaa, että pääsen taas huijatuksi huomenna!
 
Jaha, samaa paskaa taas tänään. Miksi vitussa edes vaivaudun pelaamaan enää viikonloppuna, kun EA on päättänyt että oli maalissa kuka tahansa niin mitään ei mene?

Jes jes vielä 24 peliä tällä viikolla jäljellä! En malta odottaa, että pääsen taas huijatuksi huomenna!
Ilmeisesti weekend liigasta puhuit, mutta tuntu olevan melkosta viivettä squad battleiski. Tekasin tuon uuden Salahin niin ei meinannut Mertesackerista päästä ohi kun viive oli sitä luokkaa
 
Mun tienestit päivälle joku 10k. Clyneä 1300 a ederiä 1000a ja 1 mascherano 3400. Tosin ollut töissä niin relistaus ollut taukojen varassa
 
Mun tienestit päivälle joku 10k. Clyneä 1300 a ederiä 1000a ja 1 mascherano 3400. Tosin ollut töissä niin relistaus ollut taukojen varassa
Myin äsken mun tän viikon Totw-sijotukset pois( kaikki 2), muut informit saa viä nousta mut aattelin mahdollinen pakkatarjous tiputtaa niitä...

Sorrentino 32k ja Kerbrat 22k( ostettu 15k ja 12k :D)
 
3 Kebabbia myyty 25,75k joten ihan hyvä alku. Proffia tuolla jo 39k... Sinänsä hyvä kun yksikään sbc ei kiinnosta joten voi vaan keskittyä kolikoiden tekoon koko futmasin. Sitten jos tapanina vaikka saisi ostettua itselleen jonkun legendan.
 
3 Kebabbia myyty 25,75k joten ihan hyvä alku. Proffia tuolla jo 39k... Sinänsä hyvä kun yksikään sbc ei kiinnosta joten voi vaan keskittyä kolikoiden tekoon koko futmasin. Sitten jos tapanina vaikka saisi ostettua itselleen jonkun legendan.
Meikä osti takaisin tuon 88 Rui Costan, ei toi Deco vaan vakuuta. Pitkät syötöt on sillä taikuutta mut siihen se jää, ja kun oma peli ei perustu noihin pitkiin palloihin niin aika turhake kortti, voihan itkuvirsi.

Kivasti jäi tavaraa silti vaihtopakkaan ja targetit on täynnä kasinelosia, pitäs varmaan niitäkin yrittää myydä jossain välin...
 
Bundesliiga ja Skottiliiga ostettu täyteen, joskin Bundes vain hopeisien osalta. Enää Japsliiga ja La Liga viime vuoden SBC-liigoista ostamatta. Sitten toki vielä kultaiset kortit, mutta noiden kanssa en panikoi niin yhtään.
 
Myin äsken mun tän viikon Totw-sijotukset pois( kaikki 2), muut informit saa viä nousta mut aattelin mahdollinen pakkatarjous tiputtaa niitä...

Sorrentino 32k ja Kerbrat 22k( ostettu 15k ja 12k :D)


Eihän tästä tule mulla mitään. Kun kuitenki tavoite on olla vähintään yhtä hyvä myymään kun parhaat täällä mutta faktahan on etten ole lähellekään sitä tasoa
 
Eihän tästä tule mulla mitään. Kun kuitenki tavoite on olla vähintään yhtä hyvä myymään kun parhaat täällä mutta faktahan on etten ole lähellekään sitä tasoa
No ei sun kassalla se ole mahdollistakaan, jos aletaan tuijottamaan coini saldoa saaduista myynneistä.

Mut jos aletaan tuijottamaan prosentuaalista tuottoa niin silloin pystyt aivan varmasti kilpailemaan muiden kansas täällä.
 
Meikä osti takaisin tuon 88 Rui Costan, ei toi Deco vaan vakuuta. Pitkät syötöt on sillä taikuutta mut siihen se jää, ja kun oma peli ei perustu noihin pitkiin palloihin niin aika turhake kortti, voihan itkuvirsi.

Kivasti jäi tavaraa silti vaihtopakkaan ja targetit on täynnä kasinelosia, pitäs varmaan niitäkin yrittää myydä jossain välin...

Minä oon tykänny Costasta.. uskon että pysyy loppuun asti tiimissä. Decon ainoa houkutus on chelski taustassa.. mutta kun noita ukkoja saa kentälle rajallisen määrän ni en tule käyttämään tuota.
 
Minä oon tykänny Costasta.. uskon että pysyy loppuun asti tiimissä. Decon ainoa houkutus on chelski taustassa.. mutta kun noita ukkoja saa kentälle rajallisen määrän ni en tule käyttämään tuota.

Edit. Näköjään ensi viikolla joutuu paukuttaa online single matsia jotta saa Carrolin

Setä pikkusen maistissa ni näköjään lainailee itseään... pahoittelut jos jotaki häiritsee.
 
Jotenki himottais Gnarby futmas kortti :).

koska...

a.kortin ulkoasu
b.Saksalainen (lempi maa ellei se vielä ole käynyt selväksi :D)
c.sopii mun joukkueeseen

:)
 
Ylös Bottom