Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 18 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Tuli tehtyä tuo SBC Herrera, kun oli kaikki tarpeet jo kasassa ja transfer listillä odottelee vielä yli 30 83-86 lappua. Parin pelin perusteella ihan hyvälle vaikuttaa. Mutta ei tietenkään niin hyvä että sitä varten kannattaisi kaikkia tarpeita ostaa.
 
Eikös juuri tuo Melbournen paikallinen ole jo kerran ollut tämän vuoden markuissa? Mulla olisi klubissa jokunen noita pelaajia, ja mietin että pitäisikö vain myydä vähän ennen julkaisua pois. Jotenkin en jaksa uskoa, että EA toisi uudestaan saman parin MM:iin, ellei kyseessä ole jotain isojen joukkueiden kohtaamisia.

Kiitokset tuosta nonrare- vinkistä. Olisi mennyt ohi kokonaan nuo myynnit :)

No on kyllä Melbournen porukoiden kortit jo lahjakkaasti hypettyneitä... myin kalleimmat pois ja pidän halvat, jos ne vaiks pamahtais muutaman tonnin ylös mikäli markku osuu
 
Tuota, yhtä asiaa en nyt ymmärrä.. Miten tuo Afellay voi olla 4,5K, jos noita saa alle 1K ostettua? Olenko ymmärtänyt jotain väärin, vai eikö tuo Futbin päivity ollenkaan? Vai pitääkö se myydä vain tuohon hintahaarukkaan silti?
Se ei aina päivity oikein peruskorttien kohdalla, kannattaa varmistaa marketista hinnat
 
Kuinka moni meinaa tehdä Jordi Alba SBC? Näyttää pika vilkaisulla jäätävän kalliilta pienelle buustille.
 
Aika surkeita markkuja ollut viime aikoina.
EA vetää tuon "sijoittajien kusettamisen" täysin yli noissa. Onneksi oli kohtuu monta Coventryn ja Wycomben ukkoa rosterissa. 6k kappale möivät.

Yksi Monterreyn ukko puuttuu, joten tuo pitää odottaa että hinta laskee sille LW-janarille.
 
Mahtavaa toimintaa mun mielestä sekoittaa kuvioita ja vetää ihan ihme matseja markkuihin. Nyt joutu jo vähän pyörittelee ja ostamaan pari bronzea että sai tehtyä. Varane ainoa mainitsemisen arvoinen pakoista.
 
Niinkö? Minä ainakin teen tiliä mex liigan pelaajilla ja italiakin näyttää pelaajat hinnoissaan.

Minä kun en näillä jaksa tiliä tehdä, niin ärsyttää kun nykyään tulee jo kaksi turhaa pikkupeliä viikkoon, mikä tarkoittaa huonoja pakkoja palkinnoksi. Ei edes ainuttakaan Premium Gold Players pakkaa ole tällä viikolla.
 
Olipas surkeat markut. Tosin odotukset jo maanantain pakkojen perusteella näytti siltä että turha odottaa mitään. Musachio ja Matic parhaat nostot. Eilen ea:n vittuilua parhaimillaan kun untradable pakasta lille cb...
 
Mahtavaa toimintaa mun mielestä sekoittaa kuvioita ja vetää ihan ihme matseja markkuihin. Nyt joutu jo vähän pyörittelee ja ostamaan pari bronzea että sai tehtyä. Varane ainoa mainitsemisen arvoinen pakoista.
No vaihtaisivat nyt sitten SBC:n nimeä edes, kun kyseessä ei mitään Marquee Matchuppeja ole. Tai kertoisivat vaikka julkisesti, että jokaisessa Markussa jatkossa yksi peli tulee olemaan random.

Pakat kyllä alkaa olla sitä itseään, kuten arvelinkin kun niitä testi-minipakkoja alkoi FUT:n tulla. Näillä mennään näemmä sitten.
 
Kuinka moni meinaa tehdä Jordi Alba SBC? Näyttää pika vilkaisulla jäätävän kalliilta pienelle buustille.

on kyllä viä karvan kalliimpi ku ajattelin, mut pakko se on tehdä...

Jatkossa en sijota markkuihin, vaan niiden hypeen. Makeita rahoja tekee pikkuliigojen korteilla siinä..

Kyllä kylmäs laittaa äsken Akinfenwa myyntiin ku ties että se uhrataa SBC alttarilla :eek:
 
Onneksi mä en ostanut mitään pelaajia markkuja ajatellen. Ainoa peli mitä sopi odottaa on Real-Barcelona.

Mascheranoa meni äsken 4 kpl. a 3400
 
Olihan taas peli. 3-4 legellä pataan. Vihulla 4 laukausta maalia kohti, itellä 10. Kaks pilkkuakin sain kriittisillä hetkillä, oli tosi iso yllätys että veska poimi molemmat.. On näissä välillä semmosta kusetusta ettei uskois.
 
Huomasitteko muuten? EA reagoi Futmas-liikkiin... tuli Bakambun tilalle Van Dijk, ja se on liki ilmanen( 40k)

uutta matskua hepulta joka laitto sen futmas-listan:
b20b8a532bc6b1104029287e633abb97.png
 
Huomasitteko muuten? EA reagoi Futmas-liikkiin... tuli Bakambun tilalle Van Dijk, ja se on liki ilmanen( 40k)

uutta matskua hepulta joka laitto sen futmas-listan:
b20b8a532bc6b1104029287e633abb97.png

Eka olis kiva jos tulis mutta hinta liikkuu varmaan 5-10 miljoonassa :D

Alakanttiin toikin
 
Ylös Bottom