Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 18 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Ei ne ny niin paljoo kai laske, tähtää ny vaikka toty-aikaan ku eiks sulla muutama milli jo oo jemmassa?
No höh, ei sitten. Hmm... Tällä hetkellä 1,4M, 11 x Maffeo/Young IF, 2 x KDB ja 2 x OTW Costa. Joten kai vähän yli 2 milliä.

Tällä hetkellä kiinnostaisi Icon R10, R9, Maradona, Puyol ja Henry. Prime versiot ofc ja noi rahat en kyllä usko riitä mihinkään.
 
Viimeksi muokattu:
Mä odotan ensi viikkoa ja sitä että uudet markut tulee. Kun on varasto täynnä Darmiaa niin odotan tekeväni pienen tilin hänellä. Ja joulua odotan kanssa että teen tilin (toivottavasti) Perotilla

Millainen pelaaja muuten Gnarby on. Aattelin että jos vaihdan Schurlen häneen. Ja sitten jos vaihtais Kampl > Goreztkaan


Mä olen aina ollut sitä mieltä että pelintekijät keskittyy liikaa onlinen puoleen ja yksinpeli jää liikaa paitsioon.

Mä ajattelin yrittää jos vaikka olis mahdollisuus ihmisiä vastaan mutta ei ole ei. Tosin se ei ole yllätys enää mulle. Ja ei oikeastaan tarvii ollakkaa. Mutta kun tuntuu ettei pärjää nykyään enää konettakaa vastaan :D.
 
Viimeksi muokattu:
Henryn tekeminen näyttää melko järkevältä puuhalta.. kevyet vaatimukset. Vähän pettynyt kun Rio tarvii legendan. Rui costa edelleen se kiinnostavin vaihtoehto.. noi muut ihan liian kalliita. Totw 10stä tulee kyllä hyvä sijoituksia ajatellen.. joutuu vaan hetken odottelemaan että hinnat nousee.
 
Kevyet kolme iconia ja läjän informeja vaatii toi Henry :D

Hagi näyttäs kiinnostavalta ja vois olla suht "halpakin" vielä joskus.
 
Henry ei ole kyllä koskaan ollut mun lempipelaajiani mutta kieltämättä ajatus Henry-Overmars kaksikosta kuulostaa jo sellaiselta jolla mäki pärjäisin. Täytyy vaan odottaa että kolikoita löytyy sellainen 3-4 milliä :D


Kokoonpano jossa Ronaldo, Henry, Overmars ja piru vieköön siihen vielä Messit ja Neymarit mukaan niin johan on kumma jos ei noilla pärjää. Tietystikkää kaikki ei kerralla mahdu samaan aikaan kentälle mutta onpahan molemmille puoliajoille tarjota sellaiset miehistöt että alta pois tekoäly. Täältä tullaan. Hitaasti mutta varmasti

Toisaalta... Siinä vaiheessa kun mulla on varaa tollaiseen kokoonpanoon, niin enkös mä ole siinä vaiheessa jo aika lähellä Futissa "läpi pääsyä"

Henry 2,9
Overmars 0.5
Ronaldo 2
Messi 0.5
Neymar 0.8

Elikkäs 6.7 milj maksaisi tällä hetkellä. Ja mulla on 0.1 :D. 6.6 vielä


Tein Futbinissä yhden squadin ajankuluksi. Tiedän toki ettei osa pelaajista ole oikeilla paikoilla mutta silti..kuulostaa hyvältä
4-3-3
Roberto Carlos-Sergio Ramos-Boateng-Puyol

Ronaldo-Rui Costa-Henry

Neymar-Overmars-Messi

:D

Pärjäiskö tuolla
 
Viimeksi muokattu:
Mä odotan ensi viikkoa ja sitä että uudet markut tulee. Kun on varasto täynnä Darmiaa niin odotan tekeväni pienen tilin hänellä. Ja joulua odotan kanssa että teen tilin (toivottavasti) Perotilla

Millainen pelaaja muuten Gnarby on. Aattelin että jos vaihdan Schurlen häneen. Ja sitten jos vaihtais Kampl > Goreztkaan


Mä olen aina ollut sitä mieltä että pelintekijät keskittyy liikaa onlinen puoleen ja yksinpeli jää liikaa paitsioon.

Mä ajattelin yrittää jos vaikka olis mahdollisuus ihmisiä vastaan mutta ei ole ei. Tosin se ei ole yllätys enää mulle. Ja ei oikeastaan tarvii ollakkaa. Mutta kun tuntuu ettei pärjää nykyään enää konettakaa vastaan :D.
Goretzka on ihan kiva, mut osta huomenna ni saat halvemmalla. Gnabry ihan kiva pacehemmo

Koitas piruuttas et nousetko 9. divariin online seasoneissa.

Siitä se lähtee, voittoja ei montaa tarvii
 
tänään tuli 1 divarin titleki haltuun onlinen puolella. Shearer tehny nyt 40 peliin 80+14. Palkinto pakoista paras nosto David Silva eli ei mitään järkevää.
 
Kerrankin tuli hyvä pakka vastaan. Samasta pakasta(sbc megapack) Modric ja Kante. Enpä olis uskonut. :eek:
 
Nyt oli löytyny lähdekoodista se TOTW guaranteed SBC...

en kyllä lähde hamstraan 84sia, niitähän puskee pakoista ihan sikana kun lightningit alkaa...

Myin kaikki Zielerit pois kun se alkokin tippumaan... nyt se prkl on taas noussu
 
Ilmeisesti marketissa on vielä hinnat normaalilla tasolla?
Mihin aikaan jenkkinaperot rupeaa repii tosissaan pakkoja auki?
Joko uudet liigat on julki...hitto ku tää työnteko haittaa harrastetoimia:)!!
 
Mitä tuota Henryn SBC:stä tekemään, ja aikaa tuhlaamaan. Kaverinhan saa suoraan marketista poimittua omaan clubiin :) Pitää oikein laittaa seurantaan, ja katsoa menikö kaupaksi.
 

Liitetiedostot

  • henry.JPG
    henry.JPG
    28,1 KB · Lukukerrat: 21
Joo oli nuo uudet iconit sen verran kalliita, että jää tekemättä. Joku uus iconi piti nyt sitten kuitenkin saada niin ostin 87 jay jayn. Tosin en tiedä oliko sitä just nyt järkevä ostaa jos hinnat tippuu noissakin.

Overmars ja Okocha hyökkäyksessä vaikuttaa kuitenkin ihan kivalta. Tuli samalla tehtyä noiden ympärille silver nigeria tiimi, jolla pelailla offline pelejä.

Ja Kagawaa ja muuta 83 on transfer lista nyt täynnä. Jollain 1000 ostelin ja jos nyt myy niin ainakin tuplat saa takaisin. Taidan heittää suurimman osan nyt pois ja jättää joitain vielä siihen mahdolliseen sbc:hen.
 
Kuinka paljon noi korttien ja niiden arvot vastaa oikeita pelaajia?

Kun oon muutamissa pelaajissa huomannut että korttien arvot on yllättävän huonot tai on myös kortteja joissa yllättävän hyvät.

Tosin kuten kyllä jossain kirjoituksessa mainitsin niin en mä silleen ole seurannut jalista niin en uskalla äkkiseltään mennä tuomitsemaan. Tuli vaan mieleen :)

Näin Saksafanina niin esimerkki joissa lukujen huonous on päässyt yllättämään on Schwensteiger

Pace vaan 39. Tosin onhan rating sentään 81
 
Kuinka paljon noi korttien ja niiden arvot vastaa oikeita pelaajia?

Kun oon muutamissa pelaajissa huomannut että korttien arvot on yllättävän huonot tai on myös kortteja joissa yllättävän hyvät.

Tosin kuten kyllä jossain kirjoituksessa mainitsin niin en mä silleen ole seurannut jalista niin en uskalla äkkiseltään mennä tuomitsemaan. Tuli vaan mieleen :)

Näin Saksafanina niin esimerkki joissa lukujen huonous on päässyt yllättämään on Schwensteiger

Pace vaan 39. Tosin onhan rating sentään 81


Kyl ne aika hyvin pitää kutinsa ainakin noilla kuuluisemmilla jannuilla

Schweini on wanha nääs
 
Eiköhän tuo BF hössötys ala viimeistään klo 18:00 tänään. Voipi olla että WL pelaaminen voi olla aikamoista shaibaa tänä vloppuna, serverit ylikuormittuu kun porukka availee pakkoja. Ensimmäistä kertaa Gold 2 rewardseista hyvät nostot, Lacazette + Jesus. kivasti tuli about 200k profittia tuosta.
 
Ylös Bottom