Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 18 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Jos tuohon FUTBINin sivustoon on luottaminen, ni market-Index100 on nyt alle 50--->49.40!!
Kiva kun on tuo €An panna päällä:mad:
 
Kannattaako nyt siis ostaa ifejä? Ja minkä hintaisia? Tietty joku 20k osto ja jos vaikka 35k sais myytyä sitten niin olis kiva :)


350k olisi varaa. Että jos ostaisi kokorahalla noita 20k maksavia, niin saisi 17kpl ja jos hinnaksi laittais 35k niin sais 595k.
Mieti nyt tarkkaan ja kysäse vaikka ekaks ennenkuin ostat ni ei tarvi itkee sit jälkeenpäin.

Meinaan mitään nopeeta tiliä ei ole tällä hetkellä tehtävissä.

Itse jopa väitän että ehkä paras vaihtoehto vois olla ostaa Benatian 87 korttia ja toivoo että se pomppais ylöspäin nopeesti kun poistuu pakoista.

Tai vaihtoehtoisesti ostella vaikka Choupo-Motingia, sillä ois vähän tuulta alla valmiiks, suositun oloinen.

Tai joku Lozano? Arpapeliä vähän, kannattaa hajauttaa ostot ehdottomasti.
 
Mieti nyt tarkkaan ja kysäse vaikka ekaks ennenkuin ostat ni ei tarvi itkee sit jälkeenpäin.

Meinaan mitään nopeeta tiliä ei ole tällä hetkellä tehtävissä.

Itse jopa väitän että ehkä paras vaihtoehto vois olla ostaa Benatian 87 korttia ja toivoo että se pomppais ylöspäin nopeesti kun poistuu pakoista.

Tai vaihtoehtoisesti ostella vaikka Choupo-Motingia, sillä ois vähän tuulta alla valmiiks, suositun oloinen.

Tai joku Lozano? Arpapeliä vähän, kannattaa hajauttaa ostot ehdottomasti.

Okei. Mä aattelin Reidiä CB tai Germain ST
 
Kannattaako nyt siis ostaa ifejä? Ja minkä hintaisia? Tietty joku 20k osto ja jos vaikka 35k sais myytyä sitten niin olis kiva :)


350k olisi varaa. Että jos ostaisi kokorahalla noita 20k maksavia, niin saisi 17kpl ja jos hinnaksi laittais 35k niin sais 595k.

Osta Sif Lozanoa ja myy viikon päästä pois. Et jää tappiolle sen voin melkeen luvata, koska kyseessä pelin paras laituri (sitä myöten halutuin)

Edit: Tarkennetaan.. Pelin paras laituri hintaansa nähden.
 
Viimeksi muokattu:
Osta Sif Lozanoa ja myy viikon päästä pois. Et jää tappiolle sen voin melkeen luvata, koska kyseessä pelin paras laituri (sitä myöten halutuin)

Edit: Tarkennetaan.. Pelin paras laituri hintaansa nähden.
Mä melkein kallistuisin tähän kans. Kortin alla on paljon hypeä ja jos sitä on verrattu paremmaksi kuin IF Alessandrini niin silloin tietää että massat tykkää tuosta kortista.

Ainut ongelma tuossa kortissa on A: liiga ja B: kansalaisuus, mut WL Jonnet käyttää sitä super subina ja ostaa sen penkille.

- - - - - - -

Marketin kyykky johtuu tosiaan noista myyvistä erikoispakoista. Samaisesta syystä esim. nuo 83 ei oikein ole nousseet vaan pääasiassa laskeneet alle odotetun. Jokainen varmasti tiliä teki mutta ei ihan niin paljon kuin odotettavissa oli. Tarjonta ylitti kysynnän, vähän sama juttu on nyt kaikissa korteissa.

Josta päästään siihen että itse kokoan taas julkaisemattomat liigat tänään ja huomenna täyteen, valmiiksi ens viikon perjantaita varten. Veikkaan Serie A ja BuLia, mutta teen varuilta La Ligan ja ostelen discard nonraret englannin liigasta kans, nuohan on snadisti ylihintaisia nuo premin ukot koska markut kysyy niitä. Tuo on siis yksi varmimmista tavoista tehdä tiliä tällä hetkellä, ostaa varastot täyteen röppöukkoja. :)
 
Joo mä ostin Lozanoa :). Nyt täytyy vielä päättää joku hyvä hinta. Olisko 5-10k profittia liikaa vai liian vaatimatonta? :)
 
Joo mä ostin Lozanoa :). Nyt täytyy vielä päättää joku hyvä hinta. Olisko 5-10k profittia liikaa vai liian vaatimatonta? :)
Pyöritä niitä vaikka 15k ylihinnalla ja seuraa mihin se nousee, ettet tuu myyneeks liian halvalla

-----------

Prkl mul on vielä yli 100 83/84-korttia...

Hyvää tuottoa tullut myynneistä, mut kiire tulee

Mietin jo et jos vaan tinttaa ne kaikki TOTW SBChen, kun Ulreich ja Babelkin meni pieleen:p
 
Joo mä ostin Lozanoa :). Nyt täytyy vielä päättää joku hyvä hinta. Olisko 5-10k profittia liikaa vai liian vaatimatonta? :)
Jees, en ota sit vastuuta kun A: tuo kortti kräshää, tai B: myyntejä ei muuten vaan tapahdu.

Rupesin tarkemmin tutkiskelemaan markettia pitemmän tauon jälkeen ja siis hitto tuollahan on ihan täys kaaos käynnissä! :eek:

Pelaajien hinnat on lähes puolittuneet siitä mitä ne oli ennen joulua, ja uskon että tämä on nyt se montun pohja, tässä ja nyt.

Jos muistatte yhtään että miten Black Friday cräshin kanssa kävi, niin porukka oli pari viikkoa etuajassa myyntien suhteen ja ns. crash before the crash oli itseasiassa isompi kuin se "virallinen" BF crash. Väitän, että tässä on nyt käynnissä 125k pakkojen ja TOTY paniikkimyynnin yhdistelmä ja väitän myös että hinnat lähtee kultaisten, suosittujen peruskorttien osalta nousuun.

Jottei menis pelkäksi löpinäksi, niin pistin lihoiksi kortit mitä sain myytyä voitolla tai ilman isompaa tappiota ja ostelin Boatengin korttia niin paljon kuin pystyn. 100k on liian vähän tuosta kortista. Nyt on coinien kuvat silmissä sedällä! :D
 
Viimeksi muokattu:
Ööh. Mitäköhä helvettiä äsken tapahtui. Olin normaalisti menossa Squad Battle-peliin, kun pelin alkaessa (se eka kuvaruutu lataamisen jälkeen) tulikin vain musta ruutu ja peli kaatui Xboxin päävalikkoon. Onneksi peliä ei laskettu ja vielä pelaamatta, mutta koskaan aiemmin ei vastaavaa ole sattunut.
 
Jees, en ota sit vastuuta kun A: tuo kortti kräshää, tai B: myyntejä ei muuten vaan tapahdu.

Rupesin tarkemmin tutkiskelemaan markettia pitemmän tauon jälkeen ja siis hitto tuollahan on ihan täys kaaos käynnissä! :eek:

Pelaajien hinnat on lähes puolittuneet siitä mitä ne oli ennen joulua, ja uskon että tämä on nyt se montun pohja, tässä ja nyt.

Jos muistatte yhtään että miten Black Friday cräshin kanssa kävi, niin porukka oli pari viikkoa etuajassa myyntien suhteen ja ns. crash before the crash oli itseasiassa isompi kuin se "virallinen" BF crash. Väitän, että tässä on nyt käynnissä 125k pakkojen ja TOTY paniikkimyynnin yhdistelmä ja väitän myös että hinnat lähtee kultaisten, suosittujen peruskorttien osalta nousuun.

Jottei menis pelkäksi löpinäksi, niin pistin lihoiksi kortit mitä sain myytyä voitolla tai ilman isompaa tappiota ja ostelin Boatengin korttia niin paljon kuin pystyn. 100k on liian vähän tuosta kortista. Nyt on coinien kuvat silmissä sedällä! :D


Nojoo. Jos ei mee kaupaksi niin sitten täytyy vaan tiputtaa niin alas kun vaan pystyy ettei tappiolla myy. Toisaalta jos sittenki näyttää vielä siltä ettei mee kaupaksi niin sitten katson tuon halvimman hinnan ja tiputan. tuon kortin kohdalla se lienee joku 13-14k. Toki tuossa tapauksessa myy tappiolla mutta parempi se kun se jos myy pelin omalla hinnalla :)
 
Nojoo. Jos ei mee kaupaksi niin sitten täytyy vaan tiputtaa niin alas kun vaan pystyy ettei tappiolla myy. Toisaalta jos sittenki näyttää vielä siltä ettei mee kaupaksi niin sitten katson tuon halvimman hinnan ja tiputan. tuon kortin kohdalla se lienee joku 13-14k. Toki tuossa tapauksessa myy tappiolla mutta parempi se kun se jos myy pelin omalla hinnalla :)
Juu ehdottomasti kiertoon vaan sit, ei missään tapauksessa ole tuo ns. discard informi.

Harvoja kortteja kannattaa myydä sillä quick sell hinnalla, siitä jännä tämä nykypäivän FIFA että melkeimpä jokaiselle kultakortille löytyy jostain ostaja, koska käyttötarkoituksia on sen verran vara valita vaikka ei ihan kentälle asti kortti pääsisikään. Mut en mä usko että tolla kovin pahasti takkiin tulee, 84 rating ja vieläpä ihan käyttökelpoisa kortti, itellä ihan hyvä fiilis tuosta. On mullakin sitä joku kymmenkunta kappaletta myynnissä.
 
Voi per.... Mä olen liian huolimaton. Siis kyllä mä Lozanoa ostin mutta huomasin että 82 rating. Hittolainen. Miks yhdestä pelaajasta pitää olla niin monta versiota
 
Voi per.... Mä olen liian huolimaton. Siis kyllä mä Lozanoa ostin mutta huomasin että 82 rating. Hittolainen. Miks yhdestä pelaajasta pitää olla niin monta versiota
Ois muuten pitänyt varmaan meikäläisten mainita että just se 84 versio on nyt se mitä ostellaan. Perhana.

No mut ostit alimmalla hinnalla ne marketista kuitenkin? Koita myydä ne pois pienellä voitolla, ei tartteis kun tonnin enemmän hintaa niin oisit voitollakin jo. :)

Olettaen että ostit 82 rating Hirving Lozanoa etkä sitä kurasta 76 rating topparia? :eek:

E: joo ostit PSV:n Lozanoa onneks. Kyl kait niistä eroon pääsee.
 
Toki tolla 82:lla voi nyt yrittää sitä et myy sitä 84:nä.

Listaat yksittäisen 82:n karvan alle halvimman 84n, vahinkoja kun sattuu
 
Jees, en ota sit vastuuta kun A: tuo kortti kräshää, tai B: myyntejä ei muuten vaan tapahdu.

Rupesin tarkemmin tutkiskelemaan markettia pitemmän tauon jälkeen ja siis hitto tuollahan on ihan täys kaaos käynnissä! :eek:

Pelaajien hinnat on lähes puolittuneet siitä mitä ne oli ennen joulua, ja uskon että tämä on nyt se montun pohja, tässä ja nyt.

Jos muistatte yhtään että miten Black Friday cräshin kanssa kävi, niin porukka oli pari viikkoa etuajassa myyntien suhteen ja ns. crash before the crash oli itseasiassa isompi kuin se "virallinen" BF crash. Väitän, että tässä on nyt käynnissä 125k pakkojen ja TOTY paniikkimyynnin yhdistelmä ja väitän myös että hinnat lähtee kultaisten, suosittujen peruskorttien osalta nousuun.

Jottei menis pelkäksi löpinäksi, niin pistin lihoiksi kortit mitä sain myytyä voitolla tai ilman isompaa tappiota ja ostelin Boatengin korttia niin paljon kuin pystyn. 100k on liian vähän tuosta kortista. Nyt on coinien kuvat silmissä sedällä! :D

Sama on Kante ja Ramos...aika halvalla lähtee ja kun hinnat nousee, ni ainakin Ramosista pitäis saada voittoa?
 
Noniin. Nyt myin pois noi kortit pienellä tappiolla. Ostin siis 14500 hinnalla ja myin 13500-14000 hinnalla.
 
On tuo Lozano vähä semmone et kannattaa jokaisen kenellä ei oo Ronaldoihin yms. varaa ni hommata tuo penkille. Oli jo edellinen IF älyttömän hyvä.
 
Sain Inuin ja Consiglin untradTotwista, laitoin ja ne tradableen ja sain... Consiglin


Kunhan nyt myyn kaikki 83/84t pois noilla nykyhinnoilla ni saan just Messin ja Shuareesin tiimiin
 
Ylös Bottom