Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 18 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Uutta Legendaa pukkas ulos...vois tuo Vieira olla aika kunkku CDMksi?
Ei siinä jos toista miljoonaa on varaa pistää yhteen pelaajaan. Toki saa pakkoja takaisin aika reilulla kädellä.

Sitten yleinen kysymys: Koska nuo 83-86 ukot kannattaa myydä?
 
Ei siinä jos toista miljoonaa on varaa pistää yhteen pelaajaan. Toki saa pakkoja takaisin aika reilulla kädellä.

Sitten yleinen kysymys: Koska nuo 83-86 ukot kannattaa myydä?

Mun palkkakattoon ei ihan mahdu kyseinen niittokone...mut ois veikee kokeilla, kuin se lanaa paceukkelit kumoon kerrasta:)!!
 
juu Vieira on karvan yli mun budjetin kans.... pelin paras CDM:hän se kyllä on

Otin ton Shearerin lainalle, jos vaikka sen tekis sit kun on sijotukset myyty.

83/84-korteista kannattaa hankkiutua varmaankin tiistaina eroon, mikäli eivät oo nousseet niin paljon et olisivat lentäneet kaikki jo ulos listalta tossa kohtaa. 83t pyöritän hinnalla 4900, 84t hinnoilla 7800-8900 randomisti

korkeemmat kortit tuskin tippuu enää?
 
EA:lta jäi lisäämättä uudet ikonit pakkoihin:rolleyes:

odotellaan....

piti vielä kerran koittaa WL-karsintoja...
 
juu Vieira on karvan yli mun budjetin kans.... pelin paras CDM:hän se kyllä on

Otin ton Shearerin lainalle, jos vaikka sen tekis sit kun on sijotukset myyty.

83/84-korteista kannattaa hankkiutua varmaankin tiistaina eroon, mikäli eivät oo nousseet niin paljon et olisivat lentäneet kaikki jo ulos listalta tossa kohtaa. 83t pyöritän hinnalla 4900, 84t hinnoilla 7800-8900 randomisti

korkeemmat kortit tuskin tippuu enää?

Osta ennemmin 89, pienet erot primeen verrattuna. 89 saa sit kuitenki myytyä.
 
Sellainen rahatipsi...et jos ei oo tehny vielä Venäjän tai Turkin liigoja, ni nuo joukkueet joista saa Rare gold packin...on suht halpoja nyt puuhata, juuri tein FC Krasnodarin...pelaajien hinnat 350-650...
Ei mul muuta...!
 
Batleissa e2. Näkyy olevan vaan muutama kolikko enemmän e1 palkinnoissa niin sama roikkua tuossa ja pelata varman päälle. Tsägällä ehtii pelata joka pelin vaikkakin valioliigaa tulee vkloppuna ihan hyvään tahtiin.
 
Sellainen rahatipsi...et jos ei oo tehny vielä Venäjän tai Turkin liigoja, ni nuo joukkueet joista saa Rare gold packin...on suht halpoja nyt puuhata, juuri tein FC Krasnodarin...pelaajien hinnat 350-650...
Ei mul muuta...!
Tein joutessani ton Krasnodarin. Meni ehkä 5k ku ostin ukot. Pakasta kauden eka walk out, eräs ruotsalainen manusta. Ja siihen vielä kaveriksi draxler. Kiitän :)
 
Viimeisin liiga SBC tuli 1.12, oiskohan jopa niin et tänään saadaan uudet liigat? Kelpais kyllä!

Oma veikkaus, italian ja belgian liigat.
 
Ei jumalauta voiko tämä olla totta että mitään uutta ei tullu? Eiliset paskat legendatko muka pitäs riittää, ei saatanan apinalauma. Panttaavat noita oikeesti tiukkoja legendoja siihen asti että peli on oikeesti kuollut ja ketään ei enää jaksa kiinnostaa, ja sit panttaavat loputtomiin noita liiga SBC julkaisuja myös. RAIVOSTUTTAVAA!

Hitto oisin ollut tyytyväinen Kakan EOE buildiin mut ei edes sitä saaneet aikaiseksi. :mad::(:oops:
 
Viimeksi muokattu:
Ei jumalauta voiko tämä olla totta että mitään uutta ei tullu? Eiliset paskat legendatko muka pitäs riittää, ei saatanan apinalauma. Panttaavat noita oikeesti tiukkoja legendoja siihen asti että peli on oikeesti kuollut ja ketään ei enää jaksa kiinnostaa, ja sit panttaavat loputtomiin noita liiga SBC julkaisuja myös. RAIVOSTUTTAVAA!

Uuden vuoden viikonloppu ja kaikki mitä on tarjolla on melkoista kuraa. Odottelin jotain hyviä viikko tehtäviä mutta nekin on sitä samaa pelaa 10/20/30 huttua ja noistakin saa sen paskimman mahdollisen eli laina pakan. Kiitos sain jo laina Saulin viime viikon pelaa 20 tehtävästä... siis vittu laina SAUL joka maksaa 650 kolikkoa... sen verran täpinöissäni tuosta että pitää vakaasti harkita missä kohtaa nuo 7 peliä kokeilen ettei tule haaskattua sen sopimuksia ja lainaa.
 
Näin huonona kauppamiehenä sanoisin että hyvä vaan ettei tule uusia SBC julkaisuja kun jo nykyisetki ikonit ja sbc:t maksaa niin paljon että saan tehdä täyden päiväntyön melkein että saan kerättyä tämän Fifa 18 aikana niin paljon kolikoita että saan kaikki ikonit tehtyä.

Elikkäs jos mulla olisi vaikutusvaltaa EA:n väkeen niin ehdottaisinki että esim ikoneita tulisi vähemmän Fifa 19 peliin :) Sama koskee liiga ja muita SBC:tä


Zappacosta tuo kyllä mulle kolikoita mutta 650-950 ostohinnalla ja 1500 myyntihinnalla ei oikein rikastuta. tai joo rikastutaan, onhan mulla nyt jo 350k mutta siis aika hitaasti. Kun laskee että noi ikonitki yksinään maksaa jo varmaan 15milj, niin niin...


EA saisi muutenki ajatella enemmän huonoja pelaajia eikä pelkästään ammattilaisia :D

Ikonit... about 15 338 000

Laskin just
 
Viimeksi muokattu:
Melkein sortuin tekemään puyolin sbcn mutta tuli sitten ostettua testiin sen 90ovr kortti ku ei ollu oikeestaan mitään eroa korttien välillä.. Nyt korkki auki ja WL kimppuun..
 
Elikkäs jos mulla olisi vaikutusvaltaa EA:n väkeen niin ehdottaisinki että esim ikoneita tulisi vähemmän Fifa 19 peliin :) Sama koskee liiga ja muita SBC:tä

Hyvä vaan että niitä on reilusti, varmasti löytyy jokaiselle jotain. Eihän niitä oo pakko tehä ollenkaan.
Sama homma SBCssä.
 
Ylös Bottom