Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 18 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Täällä oli joku kirjoittanu jonku perus vinkkilistan aikanaan mutten sitä nyt millään löydä ku nuita sivujakin niin pirusti, niin jos joku muistaa sen tai viitti tehä ihan uuden aloittelijalle niin iso kiitos! :)
Muitakin vinkkejä otan vastaan ihan pelaamiseen, näppäimistä lähtien esim puolustuksessa.
 
Täällä oli joku kirjoittanu jonku perus vinkkilistan aikanaan mutten sitä nyt millään löydä ku nuita sivujakin niin pirusti, niin jos joku muistaa sen tai viitti tehä ihan uuden aloittelijalle niin iso kiitos! :)
Muitakin vinkkejä otan vastaan ihan pelaamiseen, näppäimistä lähtien esim puolustuksessa.


käy läpi mhartin viestit, se kirjotteli juhikselle semmosen. profiilin kautta saa haettua käyttäjän kaikki viestit ni löytyy helposti
 
Ku ei aina viitti kitistä tai jakaa omaa mielenpahoittumista, ni joskus jotain mukavampaa...!!
Teen tän kaiken muun x-mas, TOTW...hässäkän keskellä, noita liigoja pois ja tällä hetkellä olen Portugalin pääsarjan kimpussa...jokunen hassu lappu ollu näköjään varastossa, mut muuten ostelen pelaajia porukoihin haarukalla 650-900...Sporting CPn rewardi oli Prime gold players pack(näitäki on niin useita, et ihan pää on pyörällä!), ni sieltä tulla tupsahti Silva-pack:)!! Pariisin ja Manchesterin(David) Silvat samassa paketissa, no kyllä kelpaa näillä pakkatuureilla!!
 
Onko noilla veskoilla oikeesti väliä, saanko mitää lisäarvoa päivittämällä totgs sakemannin de geaan?

Mä sijoitin De Gean ekaan mustaan lappuun...ja kyllä ollut hyvä! Se, että onko suurta eroa SIF-korttiin, sitä olen puntaroinut ja miettinyt, et onko 200K paljon vai vähän, jos päivittää!
 
Jaa sieltä on tuupattu st messi ulos. Pakkoja aukeaa €€€.
Rapia 600k kassaa, liekkö mitään järkeviä sijoituskohteita nyt ennen totyä?
 
Onko tietoa tai mitään osviittaa millon bpl sbc tulee? Houkuttais nyt kerää valmiiks?? :/ :)

Viime fifassa taisi olla viimeinen iso liiga joka julkaistiin. Jos veikata pitäisi niin ensin tulee calcio a, sitten bundes jonka jälkeen la liga. Viimeisenä sitten "kivikova".
 
Viime fifassa taisi olla viimeinen iso liiga joka julkaistiin. Jos veikata pitäisi niin ensin tulee calcio a, sitten bundes jonka jälkeen la liga. Viimeisenä sitten "kivikova".

Onhan ne viimefifaan nähden vähän vaihdellut järjestyksiä ja ehkä kiristänyt tahtia
Aloin jo tohkeissani ostelemaan bpl silvereit max 300 ja kultapelaajia max 400... Kolikkoi mukavasti 950k
 
Ku ei aina viitti kitistä tai jakaa omaa mielenpahoittumista, ni joskus jotain mukavampaa...!!
Teen tän kaiken muun x-mas, TOTW...hässäkän keskellä, noita liigoja pois ja tällä hetkellä olen Portugalin pääsarjan kimpussa...jokunen hassu lappu ollu näköjään varastossa, mut muuten ostelen pelaajia porukoihin haarukalla 650-900...Sporting CPn rewardi oli Prime gold players pack(näitäki on niin useita, et ihan pää on pyörällä!), ni sieltä tulla tupsahti Silva-pack:)!! Pariisin ja Manchesterin(David) Silvat samassa paketissa, no kyllä kelpaa näillä pakkatuureilla!!
Nyt noita kannattaa tehdä, kun hinnat on pohjalukemissa valtaosin. Itsellä pamahti Meksikon liigan palkinnoksi samasta pakasta Manun Valencia ja Martial, joista 48K yhteensä ja lisäksi muutakin myytävää. Olen tehnyt Championshipin, Saudit ja Meksikon, niin väitän että kevyesti olen jäänyt voitolle noista. Kolikoitakin jo mukavasti 250K:)
 
Kannattaisikohan nyt alkaa ostella taas informeja talteen. Alkaa esim. 81-IF korttien hinnat olla lähellä discard hintoja?

Icon SBC hinnat on kyllä ihmeen korkeella. Boksilla Rui Costa maksaa 600k ja Henry 3M.
 
Kannattaisikohan nyt alkaa ostella taas informeja talteen. Alkaa esim. 81-IF korttien hinnat olla lähellä discard hintoja?

Icon SBC hinnat on kyllä ihmeen korkeella. Boksilla Rui Costa maksaa 600k ja Henry 3M.
se johtuu siitä et 83/84 kortit on nyt korkeella, ja noussevat vielä 6 päivää. 81 IFfeistä en kyl tiedä, niiden pitäis nousta kun niitä kerran syödään nyt kokoajan.

Tänään sit uudet ikonit, xbox communityssä oli ollu liikkivideo mut en ehtinyt näkemään kun oli poistettu...
Vieiraa ja Bergyä kai viittas se

saa nähdä mitä tulee
 
Off topicina ei ole juhis tainnut tänne vähään aikaan kirjoitella o_O


Joo en ole kirjoitellut. Mutta en ole pelannutkaan. Viimeinen peli jonka olen pelannut niin sunnuntaina. Ja pelinki käynnistin viimeksi maanantaina ja sillonki vaan sen verran että nopeasti katsoin tosiaan ne SB pakat :).

Olen kyllä tässä tehnyt bisnestä Zappacostalla eli en ihan kokonaan ole lopettanut pelaamista. Joulunaikaan kun on ollut kaikkea muuta ja kai osasyy on siinäkin että olen vähän kyllästynyt. Kolikoita on tällä hetkellä 311k joten ihan kivasti on kertynyt mutta siltinki jotenki liian hitaasti. Ostin Hummelsin vähän ennen joulua.
 
Kannattaisikohan nyt alkaa ostella taas informeja talteen. Alkaa esim. 81-IF korttien hinnat olla lähellä discard hintoja?

Icon SBC hinnat on kyllä ihmeen korkeella. Boksilla Rui Costa maksaa 600k ja Henry 3M.

Minä ainakin ostelen listat täyteen Destroa. Kolikoilla ei ole nyt tarvetta ja eiköhän tuo jossain kohtaa sillä 19,5 kilolla mene.

Kaikki liiga sbceet tehtynä paitsi Promes ja rostov. Yllättävän halvalla tuli ja oikeastaan ilmaisia korteja. Varsinkin kun tuli muutama nosto. Monterrey pakasta Hummels... sietiki ku käyttäny niiden logoa viisi vuotta. Championsipin viimeisestä tiimistä sai jonku kulutuskortin ja 5k pakan.. pakasta Chiellini joten kelpaa varsin hyvin.
 
Ylös Bottom