Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 18 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Tollasella mennään ku loppu massit kesken:
30w6p7t.png


20 falcaoo vielä listalla ja taidan ulkoistaa IF Danilon myös

Futbin Import on muuten päivitetty EA:n ehtojen mukaiseksi ja toimii taas

Onko se Losano nyt tosiaan niin hyvä? Locadia mulla on valmiiks, mut sit taas hypetys on nostanut sen hintaa oikein kivasti
 
Viimeksi muokattu:
51k SBssä pisteitä. Riittääköhän e2? E1 menossa 47k. Joku laitto joskus sivuston missä oli arvio mistä näki paljo tarttee.. Mulla ois kyllä 8 matsia pelaamatta mutta ei oikein nappais enää.
 
Tollasella mennään ku loppu massit kesken:
30w6p7t.png


20 falcaoo vielä listalla ja taidan ulkoistaa IF Danilon myös

Futbin Import on muuten päivitetty EA:n ehtojen mukaiseksi ja toimii taas

Onko se Losano nyt tosiaan niin hyvä? Locadia mulla on valmiiks, mut sit taas hypetys on nostanut sen hintaa oikein kivasti
Mertens 7chemillä kärkeen
 
Rudigerin spessu ois jepa. Sais Stegenin valioliigaporukan maalille kun mustafi on jo toinen pakki. Toki Mignolet hoitanut homman ihan hyvin..
 
Mulla on toi Ben Yedder totgs käytössä ja on kyl ollu hyvä. Paljon parempi kuin Lacazette tai Mbappe, jotka oli aikasemmin.
Mulla Laca valion tiimissä ja on toi Yedder huomattavasti parempi. Varsinkin tuo 5* wf on todella kova. Ei tartte miettiä mistä ampuu ku aina menee sisään.
 
Mignolet hoitanut homman ihan hyvin..

Siinä meni taas ne realistisuususkottavuudet tältä peliltä :D No pointsit kuitenkin kotiin, että haaveilet Ter Stegeniä tilalle...Onhan kyseessä kuitenkin maailman paras pelipaikallaan!

Mignolet: No pitäähän elämässä olla jännitystä :D
 
Siinä meni taas ne realistisuususkottavuudet tältä peliltä :D No pointsit kuitenkin kotiin, että haaveilet Ter Stegeniä tilalle...Onhan kyseessä kuitenkin maailman paras pelipaikallaan!

Mignolet: No pitäähän elämässä olla jännitystä :D

Juu on mulla Stegen jo laligan porukassa mutta saksatoppareilla sais kympin kemiat toiseenkin sakkiin.
Mignolethan on ihan hyvä veska mutta sattuu niitä koomailuja turhan usein. Ja se näkyy taululla kun veska koomailee. Tätähän ei toki pelissä tapahdu niin tuossahan tuo menee. Ei ota mitään game savereita, mutta torjuu sen mitä pitää. Riittää mulle kun en jaksa lyödä 100k de geaan.
 
Juu on mulla Stegen jo laligan porukassa mutta saksatoppareilla sais kympin kemiat toiseenkin sakkiin.
Mignolethan on ihan hyvä veska mutta sattuu niitä koomailuja turhan usein. Ja se näkyy taululla kun veska koomailee. Tätähän ei toki pelissä tapahdu niin tuossahan tuo menee. Ei ota mitään game savereita, mutta torjuu sen mitä pitää. Riittää mulle kun en jaksa lyödä 100k de geaan.


No jos edes 650 Butlandiin tai 750 Begoviciin jota jannut käyttää miljoonasquadeissa jostain syystä?

Ite tykkäsin Bravosta sen 2 peliä kun joskus kännissä päädyin BPL-porukkaa käyttämään
 
Joo Begovic on ainakin hyvä. Onko Butland op niiku viime vuonnakin?
Mutta ei tolla veskalla oo mitää väliä varsinkaan onlinessä. Kaikki ampuu vaan low drivenejä ja ne menee aina sisään ihan sama mitä veskaa siellä on maalissa. Ja batleissa vihu ei kolmea vetoa enempää saa niin ihan sama vaikka siellä ois kartio maalissa.
 
Ei nyt oikein käy kauppa. Pitäis varmaan löytää joku. Zappacostaa kyllä menee mutta viimeisen viikonsaldo on joku muutama per päivä. Pitänee vaihtaa pelaajaa :). En ole käynnistänyt fifaa sitten jouluaattoaamun joten en tiedä paljonko profit on tällä hetkellä. Kyllä se jonkun verran on noussut, mutta kun tavoite on edelleen kolmikko Ronaldo,Henry ja Overmars :)

Lozano 84 alle 30k ja myynti johonki 40k pintaan. Sitä vois kokeilla
 
Ei nyt oikein käy kauppa. Pitäis varmaan löytää joku. Zappacostaa kyllä menee mutta viimeisen viikonsaldo on joku muutama per päivä. Pitänee vaihtaa pelaajaa :). En ole käynnistänyt fifaa sitten jouluaattoaamun joten en tiedä paljonko profit on tällä hetkellä. Kyllä se jonkun verran on noussut, mutta kun tavoite on edelleen kolmikko Ronaldo,Henry ja Overmars :)

Lozano 84 alle 30k ja myynti johonki 40k pintaan. Sitä vois kokeilla

Täs markkinassa muutama päivässä on hyvin

Lisää valikoimaan vaikka Aurier?
 
Viikolla tuli ostettua squad fitnessejä 300 coinsilla ja viikonlopun aikana noin 100 kpl on myynyt 950 coinsin hintaan. Helppoa rahaa. Yksinkertaisia asioita, joita autistit ja avohoitopotilaat, kuten Juhis, eivät ymmärrä.
 
Viikolla tuli ostettua squad fitnessejä 300 coinsilla ja viikonlopun aikana noin 100 kpl on myynyt 950 coinsin hintaan. Helppoa rahaa. Yksinkertaisia asioita, joita autistit ja avohoitopotilaat, kuten Juhis, eivät ymmärrä.

:D täähän on se helpoin tapa tehä coinsseja ja suosittelen jokaselle.

Totyt tulossa ja huhuja ollu että market nyt jo max alhaalla, eli ostajan markkinat o_O
 
Viikolla tuli ostettua squad fitnessejä 300 coinsilla ja viikonlopun aikana noin 100 kpl on myynyt 950 coinsin hintaan. Helppoa rahaa. Yksinkertaisia asioita, joita autistit ja avohoitopotilaat, kuten Juhis, eivät ymmärrä.


Onko tarkoitus vittuilla vai mikä?

No ensimmäinen ajatus oli toi että haluat vittuilla. Toinen ajatus onki sitten se että jos mielipiteet on tuota luokkaa niin ei ole kun yksi ratkaisu. Pyydän jo etukäteen seuraavaa kirjoitusta anteeksi.

Eli peli hyllyyn pölyttymään tai myyntiin (täytyy miettiä) ja sovellus puhelimesta vittuun.

Musta kun ei pidä vittuilla vaikka samasta asiasta kysyisi 10 kertaa. Varsinkin kun olen laittanut hakuun pelissä että squad fitness ja BIN hinnaksi 600 niin ei se löydä. Taino ehkä tuota vielä löytyy mutta jos lasken hinnan 500/550 niin ei enää löydy. Niin miten helvetissä sitten johonki 300 coinssilla.

Mutta joo. Mä en jaksa enää. On hyviä pelejä ja huonoja pelejä. En jaksa miettiä mikä on paras peli tai huonoin peli koskaan, jota olen pelannut mutta vaikein peli tittelin saa kyllä tää Fifa 18. Vituttaa muutenki kun peli on mikä on ja sitten kun vielä täällä vittuillaan noin ankarasti niin en todellakaan aio enää kuluttaa aikaa tähän. Tosin viime viikkohan enteili jo sitä kun en matsiakaan pelannut viime viikkona. Enkä kyllä aio tulevaisuudessakaan. Mutta onhan se helvetin hyvä että esim sä olet joku ammattilainen joka tietää miten rahaa tehdään. Hyvät sulle

Seuraavaksi poistan sekä pelin, että sovelluksen
 
Viimeksi muokattu:
Ylös Bottom