Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 18 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Katsokaas onko teillä Celticin norskitopparia Ajeria rosterissa. Myy maxbidillä 10k. Rangersin CDM ja CB-jannut myy noin 2k kpl.
 
Barzagli ja Alex Sandro pakoista. Jostain pakasta tuli näköjään IF Jovetic kans.

Olin huippuaikaan ostoksilla, upotin millin 85 ja 86 informeihin. 85 ostin 21k keskihintaan ja 86 ostin 30,5k keskihintaan, noin about.

Odotan vähintään 5k profittia per kortti.
 
Onko Lake toi SBC Casillas mistään kotoisin?
En tiiä viä, kerron heti kun tiiän.

Myös Norsjellandin RB kannattaa tsekata, molemmat löytyi rosterista ja 17k jäi puhtaana käteen noista kahdesta.

Edit: 50k pakasta ei edes boardseja. Haistakaahan EA paska. On hienoa katsoa, kun Twitter pullollaan kuvia jossa porukka vetelee jotain iconeita noista yhtä toisen perään.

Edit2: Nyt syö kyllä liikaa. Älytön määrä työtä takana ja peli palkitsee lähes tasan ei mitenkään pakkojen osalta. Koettelevaa.
Onneksi on käynyt tuuri noiden SBC:iden kanssa sentään ja ollut kortteja joista tullut hyvin coinseja.
 
Viimeksi muokattu:
En tiiä viä, kerron heti kun tiiän.

Myös Norsjellandin RB kannattaa tsekata, molemmat löytyi rosterista ja 17k jäi puhtaana käteen noista kahdesta.

Edit: 50k pakasta ei edes boardseja. Haistakaahan EA paska. On hienoa katsoa, kun Twitter pullollaan kuvia jossa porukka vetelee jotain iconeita noista yhtä toisen perään.

Edit2: Nyt syö kyllä liikaa. Älytön määrä työtä takana ja peli palkitsee lähes tasan ei mitenkään pakkojen osalta. Koettelevaa.
Onneksi on käynyt tuuri noiden SBC:iden kanssa sentään ja ollut kortteja joista tullut hyvin coinseja.

Kyllä noihin paskoihin pakkoihin turtuu jossain kohtaa ja ilakoi jo 83 kortista. Nyt on 150k menny tqrjouspakkoihin ja Herrera ja Lallana edelleen ainoat taulu pelaajat...
 
Öh. Miksi nuo nousisis nyt yht´äkkiä?

Otin nää printscreenit joskus seiskan maisemissa, varmaan omillani olen jo nyt veron jälkeen.


8JHpwrk.png


Ideahan on siis se et kauppamiehet huomaa tuon 10k ilmavaran seuraavaksi halvimman 85/86 ratingin informiin, ja ostelee noita myyntiin >>> hinta nousee.

Lisäksi jengi tunkee noita legendoihin >>> hinta nousee.

En mä odota 5k per kortti huomenna saavani, jos parin viikon akselilla sen saan niin olen tyytyväinen, mut mul on noi kyl listattu yli 10k profitin hinnalla. Myy jos myy, ja kyllähän ne myy. Ennemmin tai myöhemmin. :)

Toi Kramaric näyttäs ihan kivalta hipsterikortilta tolleen nopeella vilkaisulla.
 
Kyllä noihin paskoihin pakkoihin turtuu jossain kohtaa ja ilakoi jo 83 kortista. Nyt on 150k menny tqrjouspakkoihin ja Herrera ja Lallana edelleen ainoat taulu pelaajat...
Jep. En siis kuvittelekaan saavani mitää iconeita tuolta, sen yhden sain jo. Mutta kun n. 170 kultapakkaa avaa ensin ja tuloksena ei tasan yhtään OTW-korttia ja vain kohtuullisia nostoja ja päälle sitten tasan ei mitään viikkoihin pakoista, niin kyllä tuo nyt vaan vähän syö. Ei voi kuin toivoa että peli palkitsee vielä tulevissa SBC:issä, luovuttaa en aio himputti.
 
Jep. En siis kuvittelekaan saavani mitää iconeita tuolta, sen yhden sain jo. Mutta kun n. 170 kultapakkaa avaa ensin ja tuloksena ei tasan yhtään OTW-korttia ja vain kohtuullisia nostoja ja päälle sitten tasan ei mitään viikkoihin pakoista, niin kyllä tuo nyt vaan vähän syö. Ei voi kuin toivoa että peli palkitsee vielä tulevissa SBC:issä, luovuttaa en aio himputti.

Jotain pientä sentään tulee. SBC pakasta David Silva ja turhakkeilla 20k kolikoita sekä parit 12,5k pakat. Sieltä Perisic ja jotai alle 80 skeidaa...
 
Jotain pientä sentään tulee. SBC pakasta David Silva ja turhakkeilla 20k kolikoita sekä parit 12,5k pakat. Sieltä Perisic ja jotai alle 80 skeidaa...
EA lukee foorumia. Alexis tuli tuosta uusimman SBC:n pakasta nyt vihdoin! Ny on reilusti vähemmän mökö olo.
 
EA lukee foorumia. Alexis tuli tuosta uusimman SBC:n pakasta nyt vihdoin! Ny on reilusti vähemmän mökö olo.

Hieno homma!!

Jatketaan vaan mököttämistä, se näköjään kannattaa :)


Onha se ihan jees ku tulee välillä jotain kivaa. Ainoastaan vähän kaivelee että ea on nuo ohuet pakat tuonu taas... pitäisivät edes loppuun asti jännityksessä ny into lopahtaa heti ku näkee sen ohuen pakan.
 
Olin jo melkein persaukinen, kun onnetar tuli väliin ja pelasti mut vararikolta. Tämä sankari nousi siitä yhdestä SBC-tehtävän 50k:n pakasta. Yleisesti ottaen pakkatuuri ollut heikko ja ultimatepakkakin oli todella surkee, Falcao parhaana. De Gea on edelleen kovin nosto rare-korteista, mutta onneksi on nämä iconit.
 
Iltaa yhteisö...niin taas pahoitin mielen kun ostin treidikassalla noita kiinalaisia koirapäkkejä!
Eihän sieltä sit taaskaan mitään tullu tai mitään sellaista, mistä olis voinu ottaa kuvaa ja paukutella henkselei!!
No sit siinä mielentilassa ja parin isojen poikien Foster'sin jälkeen aloin tekemään kiusaa:)!!
Otin haltuuni hetkeksi nuo Sampdorian RB:t Bereszynskin ja sen kalliimman Silverin Salan!
Ostin kaikki alle 1.5K pois ja nostin hinnan 2.9...hetken aikaa oli Kuninkaallinen olo, kun oli osittain Marketti hallussa...noin tunnin sisällä sain tehty noilla kahdella pelaajalla sellaiset 50K plussaa...
Mut päkkejä en kyll enää avaa!!
 
Olin jo melkein persaukinen, kun onnetar tuli väliin ja pelasti mut vararikolta. Tämä sankari nousi siitä yhdestä SBC-tehtävän 50k:n pakasta. Yleisesti ottaen pakkatuuri ollut heikko ja ultimatepakkakin oli todella surkee, Falcao parhaana. De Gea on edelleen kovin nosto rare-korteista, mutta onneksi on nämä iconit.



Siis onko nyt kaikki julkaistut prime legendat pakoissa?

Onnea vaan nostosta jälleen kerran!
 
Siis onko nyt kaikki julkaistut prime legendat pakoissa?

Onnea vaan nostosta jälleen kerran!

Kyllä ne tulee pakkoihin heti kun julkaistaan SBC-tehtävä prime-versiosta. Ei mulla ole paljoa mahdollisuutta vaikuttaa siihen mitä pakoista saa, mutta kiitos kuitenkin :) Aikamoinen viuhka mulla on käynyt noiden iconien suhteen, mutta ei uskalla iloita, kun perisuomalaisena pessimistinä ajattelen voimasuhteiden kuitenkin tasoittuvan. Seitsemän hyvää ja seitsemän...:oops:
 
Ylös Bottom