Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 18 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Vertonghenin kaveriksi sbc:stä Mahrez. Ilmeisesti ihan hyvä kortti.

Tuo Zaha näyttää ihan kivalta myöskin. Pitänee perjantaina tehdä jos uusista objectiveista saisi totsin.
 
Kannatti nuo markut tehdä nous fernandinho. Katselin tuossa että tällä hetkellä hinta 610k kannattaisiko pistää lihoiksi vai miten noille yleensä käy?
 
Vertonghenin kaveriksi sbc:stä Mahrez. Ilmeisesti ihan hyvä kortti.

Tuo Zaha näyttää ihan kivalta myöskin. Pitänee perjantaina tehdä jos uusista objectiveista saisi totsin.

Ostin Mahrezin Vardyn kaveriksi kärkeen. Statsit ja workrate antaa ymmärtää, että ei ole mikään ihmeellinen, mutta lyhyen testauksen jälkeen tuntuu siltä että Mahrez karkaa puolustuslinjan ohi paremmin kuin muut kokeilemani hyökkääjät. Kiihtyvyys on aivan huima ja ajoitus myös. Heikko se on ja häviää käytännössä kaikki väännöt ja kaatuu jos puolustaja pääsee rinnalle, mutta harvemmin ne pääsee. Viimeistely on A- luokkaa + 5* skillit + timanttinen dribbling. Skillit on nopeita ja "palautuminen" niistä myös.

Tuli testattua TOTY Dani Alvesiakin kun sen sai linkattua mukavasti Rabiotin kanssa ja hinta on nyt alle 300k. Onhan sekin huikea, mutta rehellisesti sanottuna normi Valencia ajaa saman asian. Myin pois parinkymmnen pelin jälkeen kun en viitsinyt pitää niin paljoa kolikkoja kiinni RB:ssä.
 
DKO finaalissa pataan 3-1. Vaihteeksi EAn vedätystä koko matsi. Kaikki riistot pomppas takas vihulle ja jopa metrin syötöissä oli vaikeuksia saada kohdalleen ja jos sai niin haltuunotto yleensä oli kova. Ei vaan voi käsittää. Suht lopussa vielä rolle painaa keskellä hyvin pystyyn ,viritän syöttöä niin se kääntyy ja lähtee omiin :)
 
Sama mulle.

Pelasin hetki sitten DKT:tä, ja noin 15 minuutin kohdalla, 0-0 tilanteessa disconnectaa ja saan tappion. Onks tää nyt se no loss glitch? Pitänee ottaa yhteyttä EA.han.

Mulla koko tämän viikon DKT temppuilut ja en pääse toista erää pitemmälle. Aina katkeaa ja suunnilleen samalla hetkellä toisen erän alkuun.
En saa tappioita mutta jos johdan niin saan voiton. Enpä kehdannut vetää sitten ollenkaan. Otin yhteyttä EA:han sillä muuten peli toimii ilman ongelmitta online seasoneissa ja battleissä. Sieltä eilen soitti joku teknisen puolen jantteri ja kertoi että jossain tietojen synkronoinissa jotain ongelmaa. Piti poistella save filejä ja jotain muuta. En kyllä jaksanu enää kokeilla toimiiko kun en kuitenkaan ennätä pelata. Sain vaivan palkaksi 3x 7,5k untradable päkkiä..
 
Leipasin Zahan kun löyty laput. Meniskö supersubina tai sitten joku uus forma. Rare players packista parhaana bakajoko..
Toisella yrkalla taas dko finaaliin mutta siellä pataan 5-1. Vähän jäi harmittaa ku kaks ekaa kulmaa, molemmista kentän lyhin janppa pukkaa maalit ja siinä sitten kaveri sai iskeä rauhassa vastaan kun jouduin hyökkää. Jos vielä yhesti kokeilis..
 
Leipasin Zahan kun löyty laput. Meniskö supersubina tai sitten joku uus forma. Rare players packista parhaana bakajoko..
Toisella yrkalla taas dko finaaliin mutta siellä pataan 5-1. Vähän jäi harmittaa ku kaks ekaa kulmaa, molemmista kentän lyhin janppa pukkaa maalit ja siinä sitten kaveri sai iskeä rauhassa vastaan kun jouduin hyökkää. Jos vielä yhesti kokeilis..

Zaha oli ainakin eilisten pelien perusteella pettymys. Teki jokusen maalin mutta laiskan oloinen tuntuma jäi. Ei tehnyt kovin kaksisia juoksuja ja paljon oli pelin ulkopuolella. Helppohan tuota on käyttää ja varmasti sellainen jos kikat on hallussa niin toimii. Koko hyökkäys kolmikon peli oli ihan hukassa Zahan hankinnan jälkeen. Minä tarviin sellaisia Cavanin kaltaisia röyhkeitä pelaajia jotka menee eikä meinaa,samalla pystyvät pitämään palloa ja jakamaan laidoille.

Halpahan tuo oli joten ei siinä olkoon nyt hetken testissä kun ei kehtaa ostaa mitään ennen kuin loput totsit on tullu.
 
Offtopic, mut mihinköhän Santuzzio on oikein kaivautunut?

Kahteen kk ei ole tullut YT videoita eikä vastaa kommentteihin.

Toivottavasti on vain mielenkiinto lopahtanut, jottei ole vaan sattunut mitään vakavaa. Nykyään kun voi saada vaikka puukosta kun käy torilla mansikoita ostamassa... :(
 
Offtopic, mut mihinköhän Santuzzio on oikein kaivautunut?

Kahteen kk ei ole tullut YT videoita eikä vastaa kommentteihin.

Toivottavasti on vain mielenkiinto lopahtanut, jottei ole vaan sattunut mitään vakavaa. Nykyään kun voi saada vaikka puukosta kun käy torilla mansikoita ostamassa... :(

Jospa on löytäny jonkun neidon joka pitää pitää kiireisenä...
 
Voi prkl ei saa yhtään SB matsia loppuun... kiva kerätä criscitoo ku tippuu servuilta 3-0 johdossa

-----

Ei tällä boardilla taida saada tägättyä porukkaa sillee *pimpelipompeli*, oleks @SnT henkisä?
 
Sain ohjeet sähköpostiin ongelmien korjaamiseks ja 2 pakkaa korvaukseks...

Pakat tuli mut ohjeet oli PS4:lle...
 
Mihis suuntaan PL TOTSien hinnat on lähdössä? WL rewardeja tänään kuitenkin aukeaa, mutta huomenna pois pakoista.

Tradeable Sane nousi Zahan paketista
 
Offtopic, mut mihinköhän Santuzzio on oikein kaivautunut?

Kahteen kk ei ole tullut YT videoita eikä vastaa kommentteihin.

Toivottavasti on vain mielenkiinto lopahtanut, jottei ole vaan sattunut mitään vakavaa. Nykyään kun voi saada vaikka puukosta kun käy torilla mansikoita ostamassa... :(

Hengissä ollaan! :)

Rehellisesti sanottuna mielenkiinto lopahti peliä kohtaan täysin. Alkoi mennä turhan rutiiniksi koko Fut champions touhu ja 40 peliä joka viikonloppuun. Nyt saa muita asioita tehtyjä elämässä ja pelattua muita pelejä :D

Jossain vaiheessa varmaan tästäkin jotain videoo teen ja jaan tarkemmin ajatuksia, mutta luulen jopa, että meikäläisen osalta saattaa Fifa siirtyä historiaan 18 version jälkeen. Mä en osaa vaan pelata Fifaa sillain, että kävisin välillä SBC:tä tekemässä ja ottamassa muutaman season matsin. Se on kaikki tai ei mitään mentaliteetti yleensä ollut. Fifassa ei periaatteessa mulle ole muuta kuin se fut champ ja se vie taas niin paljon aikaa kaikesta muusta, kun teen iltatyötä johon kuuluu pe ja la vuoroja. Siitä voikin päätellä miten mun viimeiset pari vuotta meni :D

Tulevaisuudessa olisi aikomuksena striimailla enemmän ja panostaa sille puolella, mut pelinä se tuskin tulee Fifa olemaan.

Kiitoksia kaikille huolenpidosta :) Kyllä mä täällä käyn edelleen silloin tällöin heilumassa ja en mä forumeilta mihinkään katoa!

P.S. Pimeän puolen miehet voisivat siirtyä boxin puolelle niin voidaan heitellä kranaatteja Battlefieldin puolella ;)
 
Ylös Bottom