Kas. Olin varma että tämä oli jo tehty, mutta jäikin kesken kun tuolloin pamahtivat TOTW SBC:t esille ja hinnat nousi huutaen.Kato nyt viä Petitin Monaco... primepakka halvalla
Tänks.
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Kas. Olin varma että tämä oli jo tehty, mutta jäikin kesken kun tuolloin pamahtivat TOTW SBC:t esille ja hinnat nousi huutaen.Kato nyt viä Petitin Monaco... primepakka halvalla
Eiköhä se ole aika pirun hyvä tässäkin. Oot vaan tottunu noilla juoksukoneilla pelaamaan niin Suarez vaati vähän toisenlaista käyttöä.
Mulla laina Hernandez ja en saa sen nopeudesta mitään irti kun tottunut Cavanilla ja Shearerilla ruheltamaan.
---------------------------------------------------
Kiinnostus totyja kohtaan aika liki 0. Pakkoja säästän sen verran että sb ja mm pakat aukasen vasta keskiviikkona kun tulee uusi totw. Tämä sen verran huono ja annetaan pieni mahdollisuus myös totyille. Tranferi täynnä ja tili tyhjä kun fressi 85 Blanc liittyi 680k siirrolla tiimiin. Seuraavaksi säästämään prime Carlosiin.
Sul on vaan liikaa aikaaMuistelen, että 804 pistettä. Sitä minä hieman ihmettelen, että miten tuo Elite 3 voi olla noin lähellä. Luulisi, että siihen päästäkseen pelataan vähintään Prolla..
Onko sitä kovempaa bottia vastaan jotain tiettyä tyyliä? Jotain jolla estää ne "huijaushyökkäykset", jossa pallo pysyy botilla kuin noiduttu magneetti ja hyökkäyspäässä miten yleensä?
Ite kans mietein tota Carlosta, mut tein sit ADP:n, kun FUTMAS Alba on liimaantunut LB:ksi
Sul on vaan liikaa aikaa
Koita piruuttas huomenna Legendarya, se on yllättävän helppo varsinkin paskatiimejä vastaan. Pelasin ite 5 matsia SB:tä ja sil pitäis saada G3n jumbopackit
Mites PRIME ADP on st paikalla pelannut?
Hyökkäyksessä ei nyt oikein ole tilaa eikä tarvetta muutoksille sillä sen verran hyvin Overmars-Cavani-Thauvin pelaa yhteen, joten katselen muita vaihtoehtoja. Marcal ja Telles toimii pirun hyvin mutta Carlos on sellainen mikä pitää joka tapauksessa hankkia, joten menköön seuraavat kolikot siihen. Tällä hetkellä tilillä 40k joten hetken saan kerätä kolikoita![]()
nii oliks tänään mahdollisesti tulossa totw sbc? Hyvä jos tulee on meinaan 30kpl 80-81 rating informeja odottamassa..Mul on tilillä 1500
Transferi ja targetit liki täynnä 83:a, katotaan klo 20.00 onko perse kipee huomenna...
Toi 4-4-1-1 on yllättävän hyvä forma ja toimiikin oikein kivasti, ADP on kyllä aika hävyttömän hyvä. Pallo jalkaan ja tolpat hajalle.( välillä osun maaliinki)
Ei missään nimessä vielä tänään auki, Full TOTY:n aikaan toki vasta.Pääsekin kasilta jo avaamaan pakat. Hyökkääjät tänään pakoissa 20:00 ja ovat siellä 24h eli huomenna keskikenttä ja ke puolustus.
Rolle-Kane-Messi
Juurikin näin, mun illan tai tulevien päivien tavoite ostaa puuttuvat liiga-SBC kortit ja biddailla halpoja 83-85 pelaajia. 24h per TOTY pelaajat alkuun, niin olisikohan to-su sitten kaikki saatavilla?Ei missään nimessä vielä tänään auki, Full TOTY:n aikaan toki vasta.
Ei missään nimessä vielä tänään auki, Full TOTY:n aikaan toki vasta.
Seuraava pakkojen säästökohde onkin sitten WT/OTW. Viime vuonna pakkasin tasan yhden OTW-kortin per jakso, kun pakoissa olivat. Ihmeen vähän on kyllä kiinnostusta/intoa koko TOTY:a kohtaan, ehkä se sitten perjantaina kun pakat saa vihdoin availla (ja pettyä).
Ei sillä että olisi omalla kohdalla merkitystä, mutta en ymmärrä miksi hyökkääjät laitetaan nykyään ensin pakkoihin.
Jehna. Syy miksi vein NHL:n kauppaan tänään, kuten myös PES:n. Lisäksi syy, että ostan Fifan ensi vuonna fyysisenä kopiona ihan kaiken varalta.Hoitavat ensin tärkeimmän eli ea tietää paremmin miten ja millä kiskoa rahaa.
Näin tuloksen teko ei jää viimeisten päivien varalle.