Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Perhana, oon räpsytelly 82-85 upgradee nyt aamupäivän ettei tarvis ostella ylihintasia kortteja Kakaan....
Äsken siitä krapsahti Dzekon 87 rated eMotm
Eipä sillä vaan taida olla sbc-käyttöarvoo yli nif 87n
No ilmankos et vastannu ku laitoin viestii lake79lleMikäli joku haluaa leikkiä tolppaan potkimista, mulle saa ilmoittaa asiasta. Mieluiten liveen lake791, mutta tännekin sopii. Ois kiva saada tuo vihreä kortti.
Vedeltiin tää mulle läpi Bonin kanssa, kohta yritetään uudestaan Bonille. Mutta Tuulis autan sua kun ehdit sitten, ei mun tartte tehdä kuin juosta karkuun sun kärkeä.täälläkin kiinnostaisi tolppaan potkiminen, vielä yksi vihreä puuttuisi Rooneysta. HeinousPlanet27 ja xbox-alusta...
Vedeltiin tää mulle läpi Bonin kanssa, kohta yritetään uudestaan Bonille. Mutta Tuulis autan sua kun ehdit sitten, ei mun tartte tehdä kuin juosta karkuun sun kärkeä.
Vetelet liikaa keskelle. Tähtää RB-napilla tolppiin tai ylärimaan ja kohtuu kova veto, yksi kikka on juosta vinottain kohti maalia ja vetää tähdättynä.Joo sulla onnistui aika helposti toi homma, mä normaalisti kyllä potkin tolppiin mutta nyt kaikki menee nätisti suoraan sisään (tai ohi).
Poni, koitan päästä piakkoin linjoille, SonicElephant62 nikkiVetelet liikaa keskelle. Tähtää RB-napilla tolppiin tai ylärimaan ja kohtuu kova veto, yksi kikka on juosta vinottain kohti maalia ja vetää tähdättynä.
Ei löytynyt peliä, kun noin 10 kertaa uusiksi haettiin. Yrittäkää Tuulis ja Bon kaksin, kun molemmat tarviitte. Autan sitten myöhemmin jos tarvitsee vielä.
Poni, koitan päästä piakkoin linjoille, SonicElephant62 nikki
Juu sopii sillonki, vapaapäiväSorry, en tänään enää ehdi. Sopisko sulle huomenna joskus aamupäivällä?
Mikäköhän idea on laittaa noille EOA korteille noin surkee stamina? Kakalla 55 ja Pirlolla 53. EA: "Tässä teille halpoja korkea rated pelaajia olkaa hyvä. Ei niillä mitään tee kun ne kuolee 40 minuutilla, mutta ei voi mitään, käyttäkää rahaa."
Kai ne ois turhan hyviä 99 staminalla? Ei mulla oo Pirlon kaa ollu ongelmia. Kun taas Laitapakit multa kuolee vaikka ois se 99 stamina ...
Hyvin on Pirlo pärjännyt kehissä, toki loppuu kunto ennen 90min kohtaa, mutta on vedellyt ihan 90min pelejäkin ok-tasolla.No ei nyt 99 tarvis olla vaan ihan normaali 75-85. Ite en Pirloa tehnyt juuri tuon staminan takia, joten en ole testannut. En tee kyllä Kakaakaan.
Kokeilematta paskaa siis.No ei nyt 99 tarvis olla vaan ihan normaali 75-85. Ite en Pirloa tehnyt juuri tuon staminan takia, joten en ole testannut. En tee kyllä Kakaakaan.
Älä ny viitti.... nää on niitä hetkiä kun siitä pääsee läpiKerrankin aikaa vetää DKO niin sitten jotain silver hassuttelua. Ei jaksa.
Älä ny viitti.... nää on niitä hetkiä kun siitä pääsee läpi
Koita kerran, hyvätkään silverit ei maksa paljon.
Kerrankin Anthony Bakatial loistaa poissaolollaan.
Toivottavasti en joudu enää karsimaan, mut kyllä pelaan jos ens viikolla on pronssit