Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 18 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mhart1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FIFA 18 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Elite 3 ja Rashford ainoa arvoa omaava nosto. Sbc:eet tuotti eilen kivasti 50k ja tulihan eilen kauden kolmas walk out kun Javi Martinez tuli 7,5k pakasta. Eilen illalla oli
ensimmäistä kertaa helvetin lagista peliä vaikka palkit olikin vihreällä... Samalla pisti silmään se että joka jannulla taitaa olla jo hurjat tiimit kun vastaan tuli joka pelissä huippu nimiä.

If Immobile oli kyllä loistava hankinta azurrin kärkeen, vähän smoothimpi Zazaan verrattuna. Kaveri on iso, vahva ja suojaa hyvin palloa jolloin laidat ja Brozo kerkee kipittää maalipaikoille. Nopeuttakin löytyy riittävästi. Loistava veto, tosin otanta melko suppea vielä tässä kohtaa.

4EPAFLW.png

Loppuu se spekulointi. Marketti nousuun! Myyjän markkinat! :)

REVERSE PANIC! :D

4EPAFLW.png

Loppuu se spekulointi. Marketti nousuun! Myyjän markkinat! :)

REVERSE PANIC! :D

Tein ostokset jo eilen :D

Jostain tupsahti ylimääränen satanen ni napsein IF Apassia aamulla jemmaan

Kerkesin aamusella nasauuttaa reilun parikytä Lecomtea haaviin. Nyt jo bini noussut kilon siitä mitä maksoin. :)

On kyllä surkeita nuo SB palkinnot, ei vieläkään palkinnoista ainuttakaan boardipelaajaa, tällä viikolla Gold 1 saavutuksena.

Vastatkaa rehellisesti tähän kysymykseen... Konetta vastaan ehkä isompi merkitys mutta väitän että netissä omalla taidolla on isompi merkitys kun squadilla mikä nyt sattuu olemaan. Että kun esim mä olen netissä huono. Ei mulla ole yhtä hyvä joukkue vrt vastustajiin mutta en mä tiedä.. Olisko mulla parempi sauma voittaa vaikka mulla olis parhaat pelaajat mitä Fifassa voi saada. ei taida olla ihan 100/100 mahdollinen (vai onko?) No jos onki mahdollinen niin jos on huono tai keskinkertainen niin ei sillä varmaan pärjää maailman huipuille Fifa pelaajille

Vastatkaa rehellisesti tähän kysymykseen... Konetta vastaan ehkä isompi merkitys mutta väitän että netissä omalla taidolla on isompi merkitys kun squadilla mikä nyt sattuu olemaan. Että kun esim mä olen netissä huono. Ei mulla ole yhtä hyvä joukkue vrt vastustajiin mutta en mä tiedä.. Olisko mulla parempi sauma voittaa vaikka mulla olis parhaat pelaajat mitä Fifassa voi saada. ei taida olla ihan 100/100 mahdollinen (vai onko?) No jos onki mahdollinen niin jos on huono tai keskinkertainen niin ei sillä varmaan pärjää maailman huipuille Fifa pelaajille

Kyllähän pelaajat vaikuttaa, mut ei mahdottoman paljon. Joukkueen Ratingia tärkeämpää sun on löytää sun oma pelityyli, ja siihen sopivat pelaajat.

Yritätkö pitää palloa ja etit mahdollisuuksia pikkuhiljaa, vai painatko satalasissa läpi aina kun saat pallon? Koitatko painaa laidasta läpi ja heittää pääpalloa isolle pojalle boksiin? jne.

Mä hävisin ekat 20 onlinematsia tässä FIFA:ssa, mut kyl se siitä pikkuhiljaa alko taas sujumaan.
FUT17 nousin suoraan 8. divarista 4. divariin ku löysin oikeen tyylin ja pelaajat( jotka sattu oleen pelin nopeimmat hermannit, TOTS Izquierdo ja TOTS Martins... :D )
vähävarasen kannattaa kokeilla oikeelle laidalle tandemia ricardo pereira -gelson martins, ihan huippuja. ja noi saat linkattua valioliiga-squadiin esim. 4-3-3(4) formationilla törkkäämällä CM:ksi Renato Sanchesin

No yritän tuota että nousen laidasta ja sit läpisyöttöä yritän

Nyt kannattaa tsekata clubi läpi!

Oxford United- GK-CB-LB hinnat yli 5k marketissa, LB 10k

Lincoln City - CM 6k ST 5k

Morecambe - CM 4k

Plymouth Argyle - CM 9k

FC Dallas - CM 4,5k ST 3k

Tänään vielä kerkee saamaan noista rahat pois ettei jää klubiin homehtumaan :)

Scream Bundes-Benderi tuli Manu-shit markusta. Kelpaa mut...tiedä mitä tolla tekee ? Normi kortti ei sopinu tiimiin. Kai se pitää tota kokeilla ja sit myydä.

Koko markut SBC tehtynä, tuli vaan täytettä clubiin ja trolli Lopez. Dissapoint. :d

Viimeksi muokattu:
Kysymys osiosta SBC...onko nuo Liigat hamaan tappiin tuolla, vai poistuuko ne sieltä vai vaihtuuko liigat jossain välissä? Tällä hetkellä niitä on nelisen kappaletta siellä..

Kysymys osiosta SBC...onko nuo Liigat hamaan tappiin tuolla, vai poistuuko ne sieltä vai vaihtuuko liigat jossain välissä? Tällä hetkellä niitä on nelisen kappaletta siellä..

Ovat siellä niin pitkään ku serverit on päällä ja niitä tulee lisää tasaisin väliajoin.

Surkein markku tässä versiossa... Raffael oli kovin nosto, arvokkain taas non rare leganes pakki. Tienesti mielessä todella hyvä ja tulikin tehtyä 100k voittoa. Siitä hyvästä tuli poimittua ja päivitettyä scream Depay tiimiin.

Netissä koitin taas muutaman matsin ja onhan tuo vähän sellaista... Oliko lagia tai mitä lie niin kankeita oli ukot ja tekivät omituisia asioita. Voitot tuli kyllä molemmista mutta ei tuosta kyllä nautintoa saanut. Battle pelit kun pyörii niin nätisti jos ei tolppa kirousta tule päälle.

Overmars tai Rui Costa olisi tehtävissä jollain 150k sijoituksella... En vaan lämpeä noille kovinkaan paljoa. Portugalilainen legenda cm kyllä pitää hankkia jotta saa SBC Queresman käyttöön ja ei tarvitse turkin liigaa sen enempää käyttää. Sekin paikka vaan taitaa mennä Decolle. Legendan hankinta into vähän hiipunut ku on liikaa vaihtoehtoja tyrkyllä varsinkin kärkeen. Inzaghin hankinnallakaan ei ole enää kiirettä kun If Immobile on sen verran loistava. Ei vaan osaa päättää... Litmanen ja muut cam/cf legendat taas vaatisi formaation muutosta ja sekään ei nyt oikein nappaa kun saanut joulukuusen toimimaan.

Ovat siellä niin pitkään ku serverit on päällä ja niitä tulee lisää tasaisin väliajoin.

Surkein markku tässä versiossa... Raffael oli kovin nosto, arvokkain taas non rare leganes pakki. Tienesti mielessä todella hyvä ja tulikin tehtyä 100k voittoa. Siitä hyvästä tuli poimittua ja päivitettyä scream Depay tiimiin.

Netissä koitin taas muutaman matsin ja onhan tuo vähän sellaista... Oliko lagia tai mitä lie niin kankeita oli ukot ja tekivät omituisia asioita. Voitot tuli kyllä molemmista mutta ei tuosta kyllä nautintoa saanut. Battle pelit kun pyörii niin nätisti jos ei tolppa kirousta tule päälle.

Overmars tai Rui Costa olisi tehtävissä jollain 150k sijoituksella... En vaan lämpeä noille kovinkaan paljoa. Portugalilainen legenda cm kyllä pitää hankkia jotta saa SBC Queresman käyttöön ja ei tarvitse turkin liigaa sen enempää käyttää. Sekin paikka vaan taitaa mennä Decolle. Legendan hankinta into vähän hiipunut ku on liikaa vaihtoehtoja tyrkyllä varsinkin kärkeen. Inzaghin hankinnallakaan ei ole enää kiirettä kun If Immobile on sen verran loistava. Ei vaan osaa päättää... Litmanen ja muut cam/cf legendat taas vaatisi formaation muutosta ja sekään ei nyt oikein nappaa kun saanut joulukuusen toimimaan.
Rui Costa on ainakin aikasemmissa peleissä ollut Todella hyvä

Tuli kans tehtyä Rui Costa ja onhan se hyvä. Ehkä hieman kankea joissakin tilanteissa. Molemmat joulukuuset kyllä paras vaihtoehto konetta vastaan. Kone ajautuu aina kulmaan ja flipperi-pallottelevat siellä aikansa, kunnes saavun triplaamaan amc:llä.

Ylös Bottom