Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 18 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mhart1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FIFA 18 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

No niin nyt pääsi käymään niin ikävästi, että pakasta tuli team of the week gabriel jesus! Elikkä kysymys kuuluu kannattaako myydä vai pitää? Näytti olevan n. 430k hinta

se nousee varmaan kun poistuu pakoista, pidä freshinä ja jemmaa hetki

olen juuri aloittanut fut:in peluun eli kortti poistuu kun uusi team of the week tulee?

juurikin näin.

ja jeesus on aika haluttu pelaaja

sit jos se saa uuden totw:in, ton ekan hinta laskee. sanoisin et myy ennen marraskuun loppua ja sijoita black fridayn aikaan joko hyvään tiimiin tai kasaan myytäviä pelaajia

Redditissä oli vuodettu( tai feikki ) Scream Team

Depay, Seri, Pepe, Benzino

ostin nyt listan täyteen Deppistä discardilla ihan varmuuden vuoks

siitä kun saa kumminkin sen tonnin voittoa kun vaan jaksaa relistata

Mikäs ilmiöä tämä on, kun halvat 84 pelaajie hinnat nousseet pykälää ylöspäin? Ensin koko päivän et saa mitään myytyy ja yhtäkkiä nyt kaikki haluu noita? :eek:

juurikin näin.

ja jeesus on aika haluttu pelaaja

sit jos se saa uuden totw:in, ton ekan hinta laskee. sanoisin et myy ennen marraskuun loppua ja sijoita black fridayn aikaan joko hyvään tiimiin tai kasaan myytäviä pelaajia
Kiitos vastauksesta

Mikäs ilmiöä tämä on, kun halvat 84 pelaajie hinnat nousseet pykälää ylöspäin? Ensin koko päivän et saa mitään myytyy ja yhtäkkiä nyt kaikki haluu noita? :eek:
squad building pelissä pitää kasata joukkue minkä overall on 83. Siitä hyvästä saa del pieron lainaan.

squad building pelissä pitää kasata joukkue minkä overall on 83. Siitä hyvästä saa del pieron lainaan.
jaa viime tipan pikaostokset siis, kiva katsella esim. Burki möi 10k BIN hinnalla.

Uusi SBC esim Valencia pelaajat aivan hinnoissaan 25k pakan takia. :rolleyes:

Ei ku jengi/treidaajat satsaa mahdollisiin tuleviin buildeihin missä täytyy olla tiimin overall 83/84.

Kappas miten hyvä tsägä kävi sedällä, alkuviikosta pähkäilin että vois aloittaa La Ligan keräämisen hyvissä ajoin.

tfT9pr5.png

bsVZfQY.png

32c7a8f.png

YPQznhb.png

:cool:

Kappas miten hyvä tsägä kävi sedällä, alkuviikosta pähkäilin että vois aloittaa La Ligan keräämisen hyvissä ajoin.

tfT9pr5.png

bsVZfQY.png

32c7a8f.png

YPQznhb.png

Veljet... Kumpa itsekkin ois noin fiksu.

Veljet... Kumpa itsekkin ois noin fiksu.

Kyllä tässä nyt kävi ihan rehellisesti tsägä vaan, aika pitkälti.

Kultaiset on sattunut haaviin kun massa biddaamalla kävin liigan pelaajia min bidillä lätkimässä, ja nuo silverit on ostettu sen takia että silverit nyt vaan tuppaa olemaan kalliimpia sit kun hetki on käsillä.

Toki on mulla kyllä aika moni muukin liiga silvereiden osalta varmisteltu, että näitä saa mun puolesta tulla vaikka vähän lisääkin. :)

Mikäs on pelaajamääräsi klubissa nyt?

Toiset ostaa pelaajia myyntiin. Mä ostan haasteita varten ja sitten toisaalta parannan squadia. Tänään aamulla oli 34 000 ja nyt joku 29 000. Toi myyminen ei oikein onnistu mulla kun tuntuu ettei Ballotellikaan mee kaupaksi. Lähtöhinta oli 2000 mutta ei yhtään huutoa. Tietty olen katsonut youtubesta videoita että jotkut tekee niin että ne ostaa pelaajia halvalla ja myy kalliilla. Toi halvalla ostaminen ja myyminen kalliilla ei oikein onnaa noilla Tanskan liigan pelaajille (esimerkkinä).

Toiset ostaa pelaajia myyntiin. Mä ostan haasteita varten ja sitten toisaalta parannan squadia. Tänään aamulla oli 34 000 ja nyt joku 29 000. Toi myyminen ei oikein onnistu mulla kun tuntuu ettei Ballotellikaan mee kaupaksi. Lähtöhinta oli 2000 mutta ei yhtään huutoa. Tietty olen katsonut youtubesta videoita että jotkut tekee niin että ne ostaa pelaajia halvalla ja myy kalliilla. Toi halvalla ostaminen ja myyminen kalliilla ei oikein onnaa noilla Tanskan liigan pelaajille (esimerkkinä).
Mää oon sua varten täs paukuttanut näitä ohjeita, LUE ja toteuta.

1. ostat halvalla hyvää ja haluttua pelaajaa vähintään sivullisen.
2. listaa pelaajat vaikka tonnin kalliimmalla, re-list tunnin välein.
3. PROFIT
helppoa, halpaa, ja tuottavaa

esim. Felipe Anderson, Cyprien, Gelson Martins jne. keksit varmasti itse sopivia

Balokin myy jos sulla on sitä sivullinen samalla hintaa ja listaat tunnin välein.

Marketissa asioi kahdenlaisia pelaajia: 1. niitä jotka nyhdetään kuiviin. 2. niitä jotkaa nyhtää muut kuiviin.

------------

Scream Team Depay täytyy kyl ostaa kun Hween on ohi, jos vaik sais rahotettua noilla perus-Depsuilla jotka sujahti transfer listille discardilla:D

Ei ku jengi/treidaajat satsaa mahdollisiin tuleviin buildeihin missä täytyy olla tiimin overall 83/84.

tfT9pr5.png

bsVZfQY.png

32c7a8f.png

YPQznhb.png

sehän on jo vallan uus treidausmetodi, 84-kortteihin sijoittaminen

Mut noi laina-sbct ei kyllä taida kiinnostaa ketään?

Harmi kun Akinfenwa ei saanu Screamiä, se on sentään Äijä.

Tosin Crouch on Melkein yhtä kova :)

Joo, tuo metodi tuli kuvioihin viime vuonna, skippasitko sen?

Katsos jos SBC squadi pyytää esim. 83 ratingia niin siihen tarvitaan jokunen 84 ratingi kaveriksi jotta saa "halvalla" tehtyä.

Eilen illalla Bernardo Silvan 84 kortti montutti kun se on aika suosittu treidikortti amatöörien keskuudessa. Biddasin targetin täyteen alle 2k hinnalla, ja jo nyt se on noussut 2500 biniin.

Tuo on täydellinen vaihtopakan täyttäjä kun on tosiaan 84 rated ja Cityn pelaaja. Kaikkihan sen tietää että Cityn pelaajan on yksinkertaisesti voitettava seuraava POTM. Kuka voittaa on vielä kysymysmerkki. Jesus tai Sterling kait...

Joo, tuo metodi tuli kuvioihin viime vuonna, skippasitko sen?

Katsos jos SBC squadi pyytää esim. 83 ratingia niin siihen tarvitaan jokunen 84 ratingi kaveriksi jotta saa "halvalla" tehtyä.

Eilen illalla Bernardo Silvan 84 kortti montutti kun se on aika suosittu treidikortti amatöörien keskuudessa. Biddasin targetin täyteen alle 2k hinnalla, ja jo nyt se on noussut 2500 biniin.

Tuo on täydellinen vaihtopakan täyttäjä kun on tosiaan 84 rated ja Cityn pelaaja. Kaikkihan sen tietää että Cityn pelaajan on yksinkertaisesti voitettava seuraava POTM. Kuka voittaa on vielä kysymysmerkki. Jesus tai Sterling kait...
juu viime vuonna jäi treidaaminen kokonaan väliin, pelailin kyl muutaman sata matsia

Tänä vuonna hiukan kovempaa mukana

Ylös Bottom