Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 18 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mhart1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FIFA 18 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Yritin tuossa ladata ton fut companion ja kirjautusin sillä mutta se ei anna kirjautua kun se käskee kirjautumaan fifa 18 peliin ja tekemään fut clubin. Eli mä ymmärsin että tekemään ultimate teamin. Mutta mähän oon tehnyt jo. Olenko nyt taas kerran ymmärtänyt jotain väärin

Oppisin taas että noi pisteet nousee tuossa squad battlessa. Ihmettelinki kun yksi sunnuntai tässä katsoin tasoa ja totesin että maanantaina tulee hyvät kolikot mutta en saanutkaan sen verran mitä odotin. Sitten tajusin että jahas. Mun pisteet ei enää riittänytkään niin korkealle.

Nyt laskin tässä että aikalailla olen saanut siinä 700 molemmin puolin vaikka taso onki aika heikko.

Mutta otetaan nyt 650 pistettä joka tulee jokakerta. Elikkäs yhdessä päivässä 4x650 2600 ja jos tuon saa joka päivä niin sais about 18 000 pistettä Tosin ei se pistemäärä ole vakio joka päivä? vai onko? Jos on niin sillon teoreettinen maksimi on juurikin tuo 18000 ja risat.

Tavoite on päästä tällä hetkellä gold 1 tai vähintään gold 2 tasolle. Mitäs luulette riittääkö tuolle tasolle 18000? Tietenkin se riippuu kuinka paljon porukkaa pelaa offlinessa ja ennenkaikkea kuinka kovaa porukkaa. Mutta jos yhdessä pelistä ottaa sen 650 niin kuinka korkealle se riittää?

Viimeksi muokannut moderaattori:

17k taisi olla viime viikolla gold 2 raja ja 28k gold 1. Vaihtelee toki ihan sen mukaan miten muut pelaa tällä viikolla.

17k taisi olla viime viikolla gold 2 raja ja 28k gold 1. Vaihtelee toki ihan sen mukaan miten muut pelaa tällä viikolla.
Aijaa. Toi 28k kuulostaa kyllä mulle aika kovalta. Vaatii yhdestä pelistä 1000 pist keskimäärin. Se puolestaan vaatii pro tason ja mielellään kunnon voiton jokaisesta ottelusta

Aijaa. Toi 28k kuulostaa kyllä mulle aika kovalta. Vaatii yhdestä pelistä 1000 pist keskimäärin. Se puolestaan vaatii pro tason ja mielellään kunnon voiton jokaisesta ottelusta
Itse olen kyllä pelannut ihan beginnerillä tuonne gold 1. Jos on aikaa pelata kaikki pelit, niin tuo riittää. Sitten, jos pelejä jää välistä, niin sijoitus on tietysti heikompi. Kannattaa pelata tuo oman tason ja joukkueen tason mukaan. Itse olen voittanut semi-prolla matsin, mutta vain 1-0 ja se näkyi pisteissä. Joukkueen suurin nimi on Rooney, joten tämä selittää aika paljon omaa vaikeustaso valintaa. Välillä sattuu kohdalle pelejä jo beginerilläkin, missä oikeasti saa pelata tuon voiton eteen. Valtaosa on tietysti 15-0 voittoja:D

Squad Battleissa kannattaa ottaa sellainen vaikeutaso, että pystyy jokaisessa pelissä:

- Voittamaan
- 5 maalia (6. maalista ei saa enää bonuspisteitä, joten 5-0 saa saman verran pisteitä kuin 10-0)
- 10 laukausta maalia päin
- Nollapeli

La ja Su vastustajat voi vielä päivittää kolme kertaa, joten olikohan se 49 peliä, mitä voi maksimissaan pelata.

45 peliä pystyy pelaamaan. Taso on kyllä itselleni ok ja pitäisi hoidella pro kohtuu hyvästi.. Edellinen SB meni kahdella tappiolla ja pelit melko lailla 50/50 pro ja world classilla. Nyt joku mättää batleissä kun ei mene mikään sisään siis mikä normaalisti menee... Eilen kaksi tappioo ja kaksi nihkeää voittoa. Sen jälkeen pelasin offline div 1:stä ja ihan hyvin meni kun legendarylla ja world classilla voitot melko helposti. Onlinessa sama juttu, 4 voittoa ja yksi tappio illan saldona. Ajattelin että voihan olla että on apina selässä battle peleissä ja aamulla testasin yhden... 24 vetoa ja nihkeä 1-0 voitto. Vastustajan tiimi 72 rating sekasotku mutta ihan ilmiömäinen mokke sillä oli. Balotelli onnistui ampumaan parista metristä ja tyhjästä maalista suoraan ylöspäin... siinä setä ihmetteli hetken hajosiko ohjain vai mikä tuli. No se on Balo...

Vähän balsamia haavoille sai 7,5k pussukasta kun ulos asteli Tony Kroos.. Pakollisten kuvaus sessioiden jälkeen lopun sisällön kimppuun ja siellähän lymyili Mbappe, josta sai mukavat 172k:o

FUT INDEX 100 näyttää siltä et ei hyvältä näytä....
https://www.futbin.com/market/
prkl ku kaks iltaa kattelin et myynkö tiimin pois. En myyny kun olis tullu veron verran takkiin... toivottavasti on vaan pieni välimonttu

Okei. No mä en kehtaa edes sanoo millä tasolla mä pelaan. Mutta se taso riippuu mitä pelaa. Career/FUT season niin pärjää hyvin pro tasolla. Mutta SB:lla täytyy turvautua amateur tasoon..

Unohdinki tuon että viikonloppuna noiden Squad battlejen päivitys kestää hiukan vähemmän aikaa.

Onko noi squad kuvat laitettu Web apin kautta vai miten? :). Kun voisin itsekin laittaa oman squadin tällä hetkellä mutta en jaksa kirjoittaa. Tiivistäen 2 squadia joita vaihtelen, niin koostuu lähinnä Englanti-Saksa pelaajista ja sitten joitakin yksittäisiä pelaajia.

Tollasilla vetelen Squad Battlet. Kaikki rahat pyörittämässä markettia.

Vaikeustaso vaihtelee world class/legendary ja voitto prosntit vähän yli puolet. Gold 1 puolessa välissä istuin eilisen pelien jälkeen. Koko peli vaan ultra defenset päälle ja matilla rakentaa peliä syöttelyllä. Viimeistään pelin lopussa tai jatkoajalla tietokone alkaa tekee virheita ja tarjoilee paikkoja tehdä maaleja. Eilen taisin voittaa 3/4 matseista.

Squad 01
nimetn_zpsoh3ujkdv.png
Squad 02
nimetn2_zpsukbi1l7y.png

Viimeksi muokannut moderaattori:

45 peliä pystyy pelaamaan. Taso on kyllä itselleni ok ja pitäisi hoidella pro kohtuu hyvästi.. Edellinen SB meni kahdella tappiolla ja pelit melko lailla 50/50 pro ja world classilla. Nyt joku mättää batleissä kun ei mene mikään sisään siis mikä normaalisti menee... Eilen kaksi tappioo ja kaksi nihkeää voittoa. Sen jälkeen pelasin offline div 1:stä ja ihan hyvin meni kun legendarylla ja world classilla voitot melko helposti. Onlinessa sama juttu, 4 voittoa ja yksi tappio illan saldona. Ajattelin että voihan olla että on apina selässä battle peleissä ja aamulla testasin yhden... 24 vetoa ja nihkeä 1-0 voitto. Vastustajan tiimi 72 rating sekasotku mutta ihan ilmiömäinen mokke sillä oli. Balotelli onnistui ampumaan parista metristä ja tyhjästä maalista suoraan ylöspäin... siinä setä ihmetteli hetken hajosiko ohjain vai mikä tuli. No se on Balo...

Vähän balsamia haavoille sai 7,5k pussukasta kun ulos asteli Tony Kroos.. Pakollisten kuvaus sessioiden jälkeen lopun sisällön kimppuun ja siellähän lymyili Mbappe, josta sai mukavat 172k:o
Mulla varmaan toimii toisinpäin, kun voitin kaksi kertaa amateurilla 6-0 ja aiemmin ei meinannut pärjätä koko tasolla:D Eiköhän se johdu ihan siitä pienellä präntätystä tekstistä, jossa lukee että pelit voivat olla vaikeampia kuin normaalisti.. Tuosta voitosta sain kaksi kertaa 793 pistettä, jos tämä pistemäärä kerrotaan 45 pelillä, niin vajaalla 36 000 pisteellä ollaan ihan varmasti gold 1 ja hyvällä tuurilla jopa elite 3. Varmaan pärjäisi seuraavallakin tasolla, mutta tuo viiden maalin tekeminen ei niin varmaa ole..

Sori nyt kauheasti, mutta on pakko sanoa seuraava, kun pistää niin naurattamaan...

Pitäiskö teidän oikeasti pelata sitä peliä vähän enemmän ja vähentää sitä pelikorttien vaihtelua, jos oikeasti tilanne on se, että "pärjätäkseen" on "pakko" pelata jollain amateurilla tai beginnerillä? Siis oikeasti...Silloin kun itse viimeksi aikaani tuhlasin tähän pelisarjaan, niin semi-pro oli se alin, millä pelasin ja silläkin vain siksi, että alimmissa offline divisioonissa oli pakko pelata niin helppoa vastaan. Professional-World Class aina, kun vaan oli mahdollista...

Toisaalta sitten...Eikö se ole aikamoista ajan haaskaamista, että pakottaa itsensä pelaamaan jotain umpityhmää tekoälyä vastaan, jonka voittaa 10-0, että saa nyt sitten sen parhaan mahdollisen palkintopakan? Onko se sen arvoista, että "kaiket illat" hukkaa aikansa tuollaiseen? Eikö ole muita pelejä pelattavaksi? Kyllä minä ainakin mieluummin käytän aikani jalkapallopelissä kunnollisen tasoisen vastustajan kanssa pelaamiseen ja koen tyydytystä, jos voitan. Tai ajelen sitten vaikka Project CARS 2:ta vaikeaa tekoälyä vastaan ja nautin niistä itse suorittamistani ohituksista ja saavutetuista sijoituksista sen sijaan, että "vasemmalla kädellä voitan joka matsin/kisan".

Ei siinä, kukin saa toki pelata just sitä peliä ja just sillä tavalla kuin haluaa, mutta omaan silmääni tuo toiminta on täyttä ajan haaskaamista. Omalla kohdallani en kokisi tuollaisella saavuttaneeni yhtään mitään. Tosin ei kai se FIFAn tarkoitus lopulta olekaan se gameplay, vaan ihastella sitä tiimiä, jonka on onnistunut grindaamaan älypuhelimella ja helppoa tekoälyä vastaan pelaamalla...Mutta mitä sillä mahtitiimillä sitten tekee, jos gameplay on niin karmee kuraa, että ainoa ilo siitä tiimistä on niitten korttien katselu? Mutta kuten sanoin, kukin saa pelata just niin kuin haluaa ja just mitä haluaa, koska omapa on aikanne!

Mulla varmaan toimii toisinpäin, kun voitin kaksi kertaa amateurilla 6-0 ja aiemmin ei meinannut pärjätä koko tasolla:D Eiköhän se johdu ihan siitä pienellä präntätystä tekstistä, jossa lukee että pelit voivat olla vaikeampia kuin normaalisti.. Tuosta voitosta sain kaksi kertaa 793 pistettä, jos tämä pistemäärä kerrotaan 45 pelillä, niin vajaalla 36 000 pisteellä ollaan ihan varmasti gold 1 ja hyvällä tuurilla jopa elite 3. Varmaan pärjäisi seuraavallakin tasolla, mutta tuo viiden maalin tekeminen ei niin varmaa ole..

Varmaankin jotain tuollaista mitä pieni präntti sanoo.. kun viime viikko meni kohtuu helpolla niin ai päätti lisätä haastetta. Eiköhän gold 1 tule kuitenki saavutettua vaikka elite 3 on se mitä tavoittelen joka viikko (parhaat pussit eikä tarvii jokaista matsia vetää)

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Tiimit enemmän tai vähemmän tässä kohtaa sijoituksia täynnä... Muutama iffi on sellaisia jotka saavat jäädä varmaankin pelin loppuun saakka.

Bundes + Martinez (Martinez penkiltä sisään jotta saa kemiat)
https://www.futbin.com/18/squad/625997

La liga
https://www.futbin.com/18/squad/626199

Serie A
https://www.futbin.com/18/squad/626269

Premi
https://www.futbin.com/18/squad/626324

NOS
https://www.futbin.com/18/squad/626381

Ligue
https://www.futbin.com/18/squad/626447

Sori nyt kauheasti, mutta on pakko sanoa seuraava, kun pistää niin naurattamaan...

Pitäiskö teidän oikeasti pelata sitä peliä vähän enemmän ja vähentää sitä pelikorttien vaihtelua, jos oikeasti tilanne on se, että "pärjätäkseen" on "pakko" pelata jollain amateurilla tai beginnerillä? Siis oikeasti...Silloin kun itse viimeksi aikaani tuhlasin tähän pelisarjaan, niin semi-pro oli se alin, millä pelasin ja silläkin vain siksi, että alimmissa offline divisioonissa oli pakko pelata niin helppoa vastaan. Professional-World Class aina, kun vaan oli mahdollista...

Toisaalta sitten...Eikö se ole aikamoista ajan haaskaamista, että pakottaa itsensä pelaamaan jotain umpityhmää tekoälyä vastaan, jonka voittaa 10-0, että saa nyt sitten sen parhaan mahdollisen palkintopakan? Onko se sen arvoista, että "kaiket illat" hukkaa aikansa tuollaiseen? Eikö ole muita pelejä pelattavaksi? Kyllä minä ainakin mieluummin käytän aikani jalkapallopelissä kunnollisen tasoisen vastustajan kanssa pelaamiseen ja koen tyydytystä, jos voitan. Tai ajelen sitten vaikka Project CARS 2:ta vaikeaa tekoälyä vastaan ja nautin niistä itse suorittamistani ohituksista ja saavutetuista sijoituksista sen sijaan, että "vasemmalla kädellä voitan joka matsin/kisan".

Ei siinä, kukin saa toki pelata just sitä peliä ja just sillä tavalla kuin haluaa, mutta omaan silmääni tuo toiminta on täyttä ajan haaskaamista. Omalla kohdallani en kokisi tuollaisella saavuttaneeni yhtään mitään. Tosin ei kai se FIFAn tarkoitus lopulta olekaan se gameplay, vaan ihastella sitä tiimiä, jonka on onnistunut grindaamaan älypuhelimella ja helppoa tekoälyä vastaan pelaamalla...Mutta mitä sillä mahtitiimillä sitten tekee, jos gameplay on niin karmee kuraa, että ainoa ilo siitä tiimistä on niitten korttien katselu? Mutta kuten sanoin, kukin saa pelata just niin kuin haluaa ja just mitä haluaa, koska omapa on aikanne!
No, Pessissähän tällaista "korttienvaihtoa" ei edes ole, joten se siitä. Online puoli ei toimi ollenkaan, joten se siitä. Lisäksi herra on hyvä ja käy itse voittamassa koneen ultimate vaikeustasolla Fifassa, jos on kerran niin PRO!! Ajat ovat muuttuneet 90-luvun vaikeustasoista, kun pärjäsikin konetta vastaan sillä toiseksi vaikeimmalla tai vaikeimmalla. Kolmannekseen, jos ei tiedä kyseisestä pelimuodosta mitään, niin turha tulla siitä mitään sanomaankaan.

No, Pessissähän tällaista "korttienvaihtoa" ei edes ole, joten se siitä. Online puoli ei toimi ollenkaan, joten se siitä. Lisäksi herra on hyvä ja käy itse voittamassa koneen ultimate vaikeustasolla Fifassa, jos on kerran niin PRO!! Ajat ovat muuttuneet 90-luvun vaikeustasoista, kun pärjäsikin konetta vastaan sillä toiseksi vaikeimmalla tai vaikeimmalla. Kolmannekseen, jos ei tiedä kyseisestä pelimuodosta mitään, niin turha tulla siitä mitään sanomaankaan.

Jollain selkeästi meni tunteisiin...

Ensinnäkään ei nyt tehdä tästä mitään PES vs FIFA-vääntöä, mutta totean kuitenkin, että toisessa pelissä tuntuu olevan enemmän idea vaihdella kortteja(tein sitä itsekin joskus ala-asteella 90-luvulla välitunneilla!) ja toisessa pelata niitä otteluita. Ei treidailussa mitään vikaa toki ole! Pistää kuitenkin vain silmään, kuinka ties kuinka monetta vuotta vuotta peräkkäin puheet ovat käytännössä vain kahdenlaisia: joko kerrotaan, mitä siitä palkintopakasta nousi ja kuinka monta tuntia sitä varten piti grindata TAI sitten haukutaan, kuinka peli on kentällä ihan paskaa, pelaajat vetää tyhjästä ohi, ei ota syöttöä vastaan ja 2 metrin syöttö menee 3 metriä ohi. Tästä vaan jää sellainen kuva, ettei pelissä ole oikein muuta tekemistä kuin vaihdella niitä kortteja ja grindata, kun gameplay on pelkkää paskaa. Tällaisen kuvan viesteistä saa...

Pelailin aikanaan FIFA 15:ttä ja sen FUTtia aika paljonkin. Läpäisin esim. mestarina kaikki offline-divisioonat ja joukkue ei tosiaan ollut mikään "mahtava"! Niitä perusjamppoja, joita pystyi semmoisella kymppitonnilla ostamaan. Suosikkikokoonpano oli tietenkin Espanjasta ja parhaita pelaajia olivat sellaiset kuin Mandzukic, Griezmann, James Rodriguez, Iniesta, Kroos, Rakitic, Busquets, Godin, Jordi Alba jne. Ihan hyvä tiimi, muttei mikään "IHQ-Messi-Ronaldo-Neymar"-kombo, jolla kikkaisi läpi kaikki tuosta vaan. Silti tosiaan kaikki offline-divisioonat läpi mestarina. En pudonnut kertaakaan alemmalle tasolle, ja mestaruus tuli jokaisesta viimeistään toisella yrittämällä. Ylemmissä divisioonissa tekoälyn taso oli aina vähintään Professional, useimmiten World Class ja usein vielä 1-2 matsia tuosta se seuraava ylempikin, jonka nimeä en nyt muista.

Jonkun verran siis tiedän. Jonkun verran olen tosiaan FUTtiakin pelannut ja sen peruslainalaisuudet tiedän. FIFA:sta löytyy historiaa ihan 96:sta ja 99:stä lähtien ja joka vuosi sen ostin tosiaan FIFA 15:een asti. Tuossa aikavälissä ostin myös joinakin vuosina myös PESsin, lähinnä 4-6 ja taisi olla myös 2011 tms. Silloin minäkin olin enimmäkseen sitä mieltä, ettei PESsin kanssa jaksanut säätää ja FIFAlla mentiin. Sitten tuli syksy 2015 ja mietin, että jaksaako sitä FIFAa ostaa ja lähteä taas nollasta keräämään kolikkoja ja päätyä siihen samaan tilanteeseen, ettei niitä suosikkeja(Messi, Neymar...) kuitenkaan saa ja joutuu tyytymään "samaan tiimiin" kuin edellisessä versiossa, vai kokeilisiko monen vuoden tauon jälkeen PESsiä. No PES tuli ulos pari viikkoa ennen FIFAa, ostin sen ja tykästyin. Ei tullut mieleenkään palata "grindaamaan", kun PESsin peluu oli niin mukavata!

Tulin nyt vaan tosiaan ääneen ihmettelemään tätä nykyistä menoa, kun itse en oikein ymmärrä, mikä ilo tuollaisten 10-0 voittojen grindaamisessa on. Tosiaan kun itse ehtii sen reilu 2 tuntia yleensä per päivä jotain pelata, niin ei ihan ensimmäisenä tai toisena tulisi mieleen kuluttaa siitä aikaa tuollaiseen. Sen takia asiaa niinkuin lähdin ottamaan esille ja "kritisoimaan" ja kysymään, että mikä idea? Että älä nyt siellä Nurmeksessa pelihousujasi revi...

Ensinnäkään ei nyt tehdä tästä mitään PES vs FIFA-vääntöä, mutta totean kuitenkin, että toisessa pelissä tuntuu olevan enemmän idea vaihdella kortteja(tein sitä itsekin joskus ala-asteella 90-luvulla välitunneilla!) ja toisessa pelata niitä otteluita. Ei treidailussa mitään vikaa toki ole! Pistää kuitenkin vain silmään, kuinka ties kuinka monetta vuotta vuotta peräkkäin puheet ovat käytännössä vain kahdenlaisia: joko kerrotaan, mitä siitä palkintopakasta nousi ja kuinka monta tuntia sitä varten piti grindata TAI sitten haukutaan, kuinka peli on kentällä ihan paskaa, pelaajat vetää tyhjästä ohi, ei ota syöttöä vastaan ja 2 metrin syöttö menee 3 metriä ohi. Tästä vaan jää sellainen kuva, ettei pelissä ole oikein muuta tekemistä kuin vaihdella niitä kortteja ja grindata, kun gameplay on pelkkää paskaa. Tällaisen kuvan viesteistä saa...

Pelailin aikanaan FIFA 15:ttä ja sen FUTtia aika paljonkin. Läpäisin esim. mestarina kaikki offline-divisioonat ja joukkue ei tosiaan ollut mikään "mahtava"! Niitä perusjamppoja, joita pystyi semmoisella kymppitonnilla ostamaan. Suosikkikokoonpano oli tietenkin Espanjasta ja parhaita pelaajia olivat sellaiset kuin Mandzukic, Griezmann, James Rodriguez, Iniesta, Kroos, Rakitic, Busquets, Godin, Jordi Alba jne. Ihan hyvä tiimi, muttei mikään "IHQ-Messi-Ronaldo-Neymar"-kombo, jolla kikkaisi läpi kaikki tuosta vaan. Silti tosiaan kaikki offline-divisioonat läpi mestarina. En pudonnut kertaakaan alemmalle tasolle, ja mestaruus tuli jokaisesta viimeistään toisella yrittämällä. Ylemmissä divisioonissa tekoälyn taso oli aina vähintään Professional, useimmiten World Class ja usein vielä 1-2 matsia tuosta se seuraava ylempikin, jonka nimeä en nyt muista.

Jonkun verran siis tiedän. Jonkun verran olen tosiaan FUTtiakin pelannut ja sen peruslainalaisuudet tiedän. FIFA:sta löytyy historiaa ihan 96:sta ja 99:stä lähtien ja joka vuosi sen ostin tosiaan FIFA 15:een asti. Tuossa aikavälissä ostin myös joinakin vuosina myös PESsin, lähinnä 4-6 ja taisi olla myös 2011 tms. Silloin minäkin olin enimmäkseen sitä mieltä, ettei PESsin kanssa jaksanut säätää ja FIFAlla mentiin. Sitten tuli syksy 2015 ja mietin, että jaksaako sitä FIFAa ostaa ja lähteä taas nollasta keräämään kolikkoja ja päätyä siihen samaan tilanteeseen, ettei niitä suosikkeja(Messi, Neymar...) kuitenkaan saa ja joutuu tyytymään "samaan tiimiin" kuin edellisessä versiossa, vai kokeilisiko monen vuoden tauon jälkeen PESsiä. No PES tuli ulos pari viikkoa ennen FIFAa, ostin sen ja tykästyin. Ei tullut mieleenkään palata "grindaamaan", kun PESsin peluu oli niin mukavata!

Tulin nyt vaan tosiaan ääneen ihmettelemään tätä nykyistä menoa, kun itse en oikein ymmärrä, mikä ilo tuollaisten 10-0 voittojen grindaamisessa on. Tosiaan kun itse ehtii sen reilu 2 tuntia yleensä per päivä jotain pelata, niin ei ihan ensimmäisenä tai toisena tulisi mieleen kuluttaa siitä aikaa tuollaiseen. Sen takia asiaa niinkuin lähdin ottamaan esille ja "kritisoimaan" ja kysymään, että mikä idea? Että älä nyt siellä Nurmeksessa pelihousujasi revi...

Battlet sen verran uusi juttu että porukka jaksaa grindata noita tässä kohtaa. Itse pelaan aina offline seesonit läpi.. ihan vaan sen takia että joskus on hyvä pelata vähän rennompia pelejä. Battlet taas on minusta loistava lisä ja palkintojen lisäksi varsin kivaa pelattavaa. Tämä viikko on vaan ollut hiukan omituinen...offline on muutenkin hyvä tapa vaikkapa testailla rauhassa kortteja jne... Treidaaminen onkin sitten sekä hauskaa että palkitsevaa kun sillä saa juoksutettua kentälle niitä Hazardeja, Rolleja ja muita huippu kortteja. Ei vaadi edes kauheaa vaivaa ku vaan painaa tunnin välein relist. Pakka nostot ja niiden hehkutuskin on sellaista herkkua josta pitää nauttia.. jos on vähäänkään futtia pelannut niin tietää että niitä huippuja on melkoinen lottovoitto saada. Joku pessi oli plussassa ilmaisena ja sitä kokeilin niin tuntui joka päivä tulevan jotain huippukorttia... futissa se on harvinaista herkkua. Mullaki on vasta viidennessä fifassani tullut KDB:een kaltainen huippu nosto ja niitä pakkoja on avattu kymmenillä miljoonilla...

En revi pelihousujani. Kyllä tämä kuitenkin menee tuohon sarjojen väliseen vääntöön, vaikka en sitä haluaisi. Suurin ero on Onlinessa, koska Pessiä pelataan pääosin offlinessa. Tuon Squad Battlen neljä matsia jaksaa kyllä pelata, mutta ei hirveästi muuta Futtiin liittyvää yksinpeliä. Onlinessa haluaisin pelata, mutta joukkue ei vielä ole tarpeeksi hyvä siellä pärjäämiseen. Pessissä on My Club ja ideana hyvä, mutta ei vaan jaksa pelata koko aikaa botteja vastaan. Lisäksi siinä saa liian helposti noita huippupelaajia, kuten Messi. Sain sen edellisessä versiossa ja olin alkuun että jes, mutta sitten rupesin ajattelemaan että näin helppoako se oli saada.

Itse olen pelannut Futtia sen alusta lähtien ja kertaakaan ei ole tullut Messiä, C. Ronaldoa tai uusimmassa legendoja. Mikäkö pelimuodossa kiehtoo? Se on juuri se kokoonpanojen tekeminen ja houkutus saada se huippupelaaja omaan tiimiin. Kolmanneksi tärkeää ovat itse pelit, joita niitäkin on takana ihan kiitettävä määrä. Offlinessa PES on parempi, mutta yleisesti nykyaikana pelissä on oltava muutakin kuin pelkkä yksinpeli botteja vastaan. Tottakai pelaisin vaikka vaikeimmalla vaikeustasolla, mutta kun ei riitä joukkue eikä taidot. Squad Battlessa tuo gold 1 on kuitenkin ihan mukiinmenevä sijoitus, joten ei kannata ottaa turhia riskejä häviämällä pystyyn vaikeimmalla tasolla. Itse ainakin tällä hetkellä järkeilen sen näin, että mieluummin helpot 800 pistettä/matsi, kuin turpaan joka matsissa ja 230/pistettä per matsi. Fifakin on kuitenkin muuttunut vuodesta 2015 aika paljon, joten siinä mielessä kannattaisi ihan vaan kokeilla. Pelattavaa Fifassa kyllä riittää, career modea en ole vielä edes aloittanut. Lisäksi on Pro Clubs, jota on tullut pelattua kolmisen vuotta aktiivisesti. Jos sulle on PES täyden kympin peli, niin itselle FIFA 18 on tällä hetkellä se ykkönen. Kyllä ne sinnekin Pessiin jonkin samanlaisen viritelmän tekevät, kunhan jonain vuonna saavat nettipelin toimimaan:D

Voiko noita huippupelaajia saada perus kultapaketeista vai vaatiiko niiden saanti Squad battlessa 10 parhaan joukossa tai offline/online 1 divarin mestaruuden? Esim Ronaldo tai Messi.

Voiko noita huippupelaajia saada perus kultapaketeista vai vaatiiko niiden saanti Squad battlessa 10 parhaan joukossa tai offline/online 1 divarin mestaruuden? Esim Ronaldo tai Messi.

Huippupelaajia voi saada mistä tahansa kultapaketista, ja joskus jopa silverpakastakin olen nähnyt kultaisia pelaajia nostettavan. Tämä on kylläkin eri harvinaista.

Mun on sen verran todettava että tänä vuonna tuo AI:n pelityyli on käännetty kokonaan päälaelleen. Jos olet tottunut siihen viime vuosien höntsäilyyn niin väitän että pataan tulee Legendaryllä ja varsinkin Ultimatella. Tuo AI osaa olla uskomattoman sweaty kun sattuu oikea kuunasento. Mm. Pro pelaajat ottaa pataan nykyiseltä AI:ltä joten voit Fabre uskoa että siinä alkaa hammasta kiristämään kun on vedetty viidesti tolppaan varsinkin kun sinne vetopaikoille pääsy osaa jo olla vaikeaa.

Mä ymmärrän silti Fabren kannan kyllä, ei siinä mitään. Ei kukaan sivustaseuraaja jaksa kitinää lukea loputtomiin. Se on vaan hyväksyttävä että se AI kusettaa, muutenhan se peli olisi aivan liian helppoa. Ekalla viikolla tuo AI:n taso nousi jatkuvasti ylöspäin mitä enemmän grindasi pisteitä. Alkuviikosta Legendaryllä otti vielä voittoja mutta loppuviikosta tuntui että Professional tasollakin joutui jo veivaamaan ihan olan takaa että sai voittoja. Pakko niiden on kiristää jottei jokainen vedä niitä huippupakkoja, ihan vaan jo marketinkin takia.

Sen takia siellä on mainittukin että pelikokemus voi vähän vaihdella totutusta tasosta. :)

Ylös Bottom