Vastaus: FIFA 18 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)
On. Belluschi, Lecomte, Aspas...
Sijoitus potenttiaaleja.![]()
On. Belluschi, Lecomte, Aspas...
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Sijoitus potenttiaaleja.![]()
Aijaa. Toi 28k kuulostaa kyllä mulle aika kovalta. Vaatii yhdestä pelistä 1000 pist keskimäärin. Se puolestaan vaatii pro tason ja mielellään kunnon voiton jokaisesta ottelusta17k taisi olla viime viikolla gold 2 raja ja 28k gold 1. Vaihtelee toki ihan sen mukaan miten muut pelaa tällä viikolla.
Itse olen kyllä pelannut ihan beginnerillä tuonne gold 1. Jos on aikaa pelata kaikki pelit, niin tuo riittää. Sitten, jos pelejä jää välistä, niin sijoitus on tietysti heikompi. Kannattaa pelata tuo oman tason ja joukkueen tason mukaan. Itse olen voittanut semi-prolla matsin, mutta vain 1-0 ja se näkyi pisteissä. Joukkueen suurin nimi on Rooney, joten tämä selittää aika paljon omaa vaikeustaso valintaa. Välillä sattuu kohdalle pelejä jo beginerilläkin, missä oikeasti saa pelata tuon voiton eteen. Valtaosa on tietysti 15-0 voittojaAijaa. Toi 28k kuulostaa kyllä mulle aika kovalta. Vaatii yhdestä pelistä 1000 pist keskimäärin. Se puolestaan vaatii pro tason ja mielellään kunnon voiton jokaisesta ottelusta
Mulla varmaan toimii toisinpäin, kun voitin kaksi kertaa amateurilla 6-0 ja aiemmin ei meinannut pärjätä koko tasolla45 peliä pystyy pelaamaan. Taso on kyllä itselleni ok ja pitäisi hoidella pro kohtuu hyvästi.. Edellinen SB meni kahdella tappiolla ja pelit melko lailla 50/50 pro ja world classilla. Nyt joku mättää batleissä kun ei mene mikään sisään siis mikä normaalisti menee... Eilen kaksi tappioo ja kaksi nihkeää voittoa. Sen jälkeen pelasin offline div 1:stä ja ihan hyvin meni kun legendarylla ja world classilla voitot melko helposti. Onlinessa sama juttu, 4 voittoa ja yksi tappio illan saldona. Ajattelin että voihan olla että on apina selässä battle peleissä ja aamulla testasin yhden... 24 vetoa ja nihkeä 1-0 voitto. Vastustajan tiimi 72 rating sekasotku mutta ihan ilmiömäinen mokke sillä oli. Balotelli onnistui ampumaan parista metristä ja tyhjästä maalista suoraan ylöspäin... siinä setä ihmetteli hetken hajosiko ohjain vai mikä tuli. No se on Balo...
Vähän balsamia haavoille sai 7,5k pussukasta kun ulos asteli Tony Kroos.. Pakollisten kuvaus sessioiden jälkeen lopun sisällön kimppuun ja siellähän lymyili Mbappe, josta sai mukavat 172k![]()
Mulla varmaan toimii toisinpäin, kun voitin kaksi kertaa amateurilla 6-0 ja aiemmin ei meinannut pärjätä koko tasollaEiköhän se johdu ihan siitä pienellä präntätystä tekstistä, jossa lukee että pelit voivat olla vaikeampia kuin normaalisti.. Tuosta voitosta sain kaksi kertaa 793 pistettä, jos tämä pistemäärä kerrotaan 45 pelillä, niin vajaalla 36 000 pisteellä ollaan ihan varmasti gold 1 ja hyvällä tuurilla jopa elite 3. Varmaan pärjäisi seuraavallakin tasolla, mutta tuo viiden maalin tekeminen ei niin varmaa ole..
kukin saa pelata just niin kuin haluaa ja just mitä haluaa, koska omapa on aikanne
No, Pessissähän tällaista "korttienvaihtoa" ei edes ole, joten se siitä. Online puoli ei toimi ollenkaan, joten se siitä. Lisäksi herra on hyvä ja käy itse voittamassa koneen ultimate vaikeustasolla Fifassa, jos on kerran niin PRO!! Ajat ovat muuttuneet 90-luvun vaikeustasoista, kun pärjäsikin konetta vastaan sillä toiseksi vaikeimmalla tai vaikeimmalla. Kolmannekseen, jos ei tiedä kyseisestä pelimuodosta mitään, niin turha tulla siitä mitään sanomaankaan.Sori nyt kauheasti, mutta on pakko sanoa seuraava, kun pistää niin naurattamaan...
Pitäiskö teidän oikeasti pelata sitä peliä vähän enemmän ja vähentää sitä pelikorttien vaihtelua, jos oikeasti tilanne on se, että "pärjätäkseen" on "pakko" pelata jollain amateurilla tai beginnerillä? Siis oikeasti...Silloin kun itse viimeksi aikaani tuhlasin tähän pelisarjaan, niin semi-pro oli se alin, millä pelasin ja silläkin vain siksi, että alimmissa offline divisioonissa oli pakko pelata niin helppoa vastaan. Professional-World Class aina, kun vaan oli mahdollista...
Toisaalta sitten...Eikö se ole aikamoista ajan haaskaamista, että pakottaa itsensä pelaamaan jotain umpityhmää tekoälyä vastaan, jonka voittaa 10-0, että saa nyt sitten sen parhaan mahdollisen palkintopakan? Onko se sen arvoista, että "kaiket illat" hukkaa aikansa tuollaiseen? Eikö ole muita pelejä pelattavaksi? Kyllä minä ainakin mieluummin käytän aikani jalkapallopelissä kunnollisen tasoisen vastustajan kanssa pelaamiseen ja koen tyydytystä, jos voitan. Tai ajelen sitten vaikka Project CARS 2:ta vaikeaa tekoälyä vastaan ja nautin niistä itse suorittamistani ohituksista ja saavutetuista sijoituksista sen sijaan, että "vasemmalla kädellä voitan joka matsin/kisan".
Ei siinä, kukin saa toki pelata just sitä peliä ja just sillä tavalla kuin haluaa, mutta omaan silmääni tuo toiminta on täyttä ajan haaskaamista. Omalla kohdallani en kokisi tuollaisella saavuttaneeni yhtään mitään. Tosin ei kai se FIFAn tarkoitus lopulta olekaan se gameplay, vaan ihastella sitä tiimiä, jonka on onnistunut grindaamaan älypuhelimella ja helppoa tekoälyä vastaan pelaamalla...Mutta mitä sillä mahtitiimillä sitten tekee, jos gameplay on niin karmee kuraa, että ainoa ilo siitä tiimistä on niitten korttien katselu? Mutta kuten sanoin, kukin saa pelata just niin kuin haluaa ja just mitä haluaa, koska omapa on aikanne!
No, Pessissähän tällaista "korttienvaihtoa" ei edes ole, joten se siitä. Online puoli ei toimi ollenkaan, joten se siitä. Lisäksi herra on hyvä ja käy itse voittamassa koneen ultimate vaikeustasolla Fifassa, jos on kerran niin PRO!! Ajat ovat muuttuneet 90-luvun vaikeustasoista, kun pärjäsikin konetta vastaan sillä toiseksi vaikeimmalla tai vaikeimmalla. Kolmannekseen, jos ei tiedä kyseisestä pelimuodosta mitään, niin turha tulla siitä mitään sanomaankaan.
Jollain selkeästi meni tunteisiin...
Ensinnäkään ei nyt tehdä tästä mitään PES vs FIFA-vääntöä, mutta totean kuitenkin, että toisessa pelissä tuntuu olevan enemmän idea vaihdella kortteja(tein sitä itsekin joskus ala-asteella 90-luvulla välitunneilla!) ja toisessa pelata niitä otteluita. Ei treidailussa mitään vikaa toki ole! Pistää kuitenkin vain silmään, kuinka ties kuinka monetta vuotta vuotta peräkkäin puheet ovat käytännössä vain kahdenlaisia: joko kerrotaan, mitä siitä palkintopakasta nousi ja kuinka monta tuntia sitä varten piti grindata TAI sitten haukutaan, kuinka peli on kentällä ihan paskaa, pelaajat vetää tyhjästä ohi, ei ota syöttöä vastaan ja 2 metrin syöttö menee 3 metriä ohi. Tästä vaan jää sellainen kuva, ettei pelissä ole oikein muuta tekemistä kuin vaihdella niitä kortteja ja grindata, kun gameplay on pelkkää paskaa. Tällaisen kuvan viesteistä saa...
Pelailin aikanaan FIFA 15:ttä ja sen FUTtia aika paljonkin. Läpäisin esim. mestarina kaikki offline-divisioonat ja joukkue ei tosiaan ollut mikään "mahtava"! Niitä perusjamppoja, joita pystyi semmoisella kymppitonnilla ostamaan. Suosikkikokoonpano oli tietenkin Espanjasta ja parhaita pelaajia olivat sellaiset kuin Mandzukic, Griezmann, James Rodriguez, Iniesta, Kroos, Rakitic, Busquets, Godin, Jordi Alba jne. Ihan hyvä tiimi, muttei mikään "IHQ-Messi-Ronaldo-Neymar"-kombo, jolla kikkaisi läpi kaikki tuosta vaan. Silti tosiaan kaikki offline-divisioonat läpi mestarina. En pudonnut kertaakaan alemmalle tasolle, ja mestaruus tuli jokaisesta viimeistään toisella yrittämällä. Ylemmissä divisioonissa tekoälyn taso oli aina vähintään Professional, useimmiten World Class ja usein vielä 1-2 matsia tuosta se seuraava ylempikin, jonka nimeä en nyt muista.
Jonkun verran siis tiedän. Jonkun verran olen tosiaan FUTtiakin pelannut ja sen peruslainalaisuudet tiedän. FIFA:sta löytyy historiaa ihan 96:sta ja 99:stä lähtien ja joka vuosi sen ostin tosiaan FIFA 15:een asti. Tuossa aikavälissä ostin myös joinakin vuosina myös PESsin, lähinnä 4-6 ja taisi olla myös 2011 tms. Silloin minäkin olin enimmäkseen sitä mieltä, ettei PESsin kanssa jaksanut säätää ja FIFAlla mentiin. Sitten tuli syksy 2015 ja mietin, että jaksaako sitä FIFAa ostaa ja lähteä taas nollasta keräämään kolikkoja ja päätyä siihen samaan tilanteeseen, ettei niitä suosikkeja(Messi, Neymar...) kuitenkaan saa ja joutuu tyytymään "samaan tiimiin" kuin edellisessä versiossa, vai kokeilisiko monen vuoden tauon jälkeen PESsiä. No PES tuli ulos pari viikkoa ennen FIFAa, ostin sen ja tykästyin. Ei tullut mieleenkään palata "grindaamaan", kun PESsin peluu oli niin mukavata!
Tulin nyt vaan tosiaan ääneen ihmettelemään tätä nykyistä menoa, kun itse en oikein ymmärrä, mikä ilo tuollaisten 10-0 voittojen grindaamisessa on. Tosiaan kun itse ehtii sen reilu 2 tuntia yleensä per päivä jotain pelata, niin ei ihan ensimmäisenä tai toisena tulisi mieleen kuluttaa siitä aikaa tuollaiseen. Sen takia asiaa niinkuin lähdin ottamaan esille ja "kritisoimaan" ja kysymään, että mikä idea? Että älä nyt siellä Nurmeksessa pelihousujasi revi...
En revi pelihousujani. Kyllä tämä kuitenkin menee tuohon sarjojen väliseen vääntöön, vaikka en sitä haluaisi. Suurin ero on Onlinessa, koska Pessiä pelataan pääosin offlinessa. Tuon Squad Battlen neljä matsia jaksaa kyllä pelata, mutta ei hirveästi muuta Futtiin liittyvää yksinpeliä. Onlinessa haluaisin pelata, mutta joukkue ei vielä ole tarpeeksi hyvä siellä pärjäämiseen. Pessissä on My Club ja ideana hyvä, mutta ei vaan jaksa pelata koko aikaa botteja vastaan. Lisäksi siinä saa liian helposti noita huippupelaajia, kuten Messi. Sain sen edellisessä versiossa ja olin alkuun että jes, mutta sitten rupesin ajattelemaan että näin helppoako se oli saada.Jollain selkeästi meni tunteisiin...
Ensinnäkään ei nyt tehdä tästä mitään PES vs FIFA-vääntöä, mutta totean kuitenkin, että toisessa pelissä tuntuu olevan enemmän idea vaihdella kortteja(tein sitä itsekin joskus ala-asteella 90-luvulla välitunneilla!) ja toisessa pelata niitä otteluita. Ei treidailussa mitään vikaa toki ole! Pistää kuitenkin vain silmään, kuinka ties kuinka monetta vuotta vuotta peräkkäin puheet ovat käytännössä vain kahdenlaisia: joko kerrotaan, mitä siitä palkintopakasta nousi ja kuinka monta tuntia sitä varten piti grindata TAI sitten haukutaan, kuinka peli on kentällä ihan paskaa, pelaajat vetää tyhjästä ohi, ei ota syöttöä vastaan ja 2 metrin syöttö menee 3 metriä ohi. Tästä vaan jää sellainen kuva, ettei pelissä ole oikein muuta tekemistä kuin vaihdella niitä kortteja ja grindata, kun gameplay on pelkkää paskaa. Tällaisen kuvan viesteistä saa...
Pelailin aikanaan FIFA 15:ttä ja sen FUTtia aika paljonkin. Läpäisin esim. mestarina kaikki offline-divisioonat ja joukkue ei tosiaan ollut mikään "mahtava"! Niitä perusjamppoja, joita pystyi semmoisella kymppitonnilla ostamaan. Suosikkikokoonpano oli tietenkin Espanjasta ja parhaita pelaajia olivat sellaiset kuin Mandzukic, Griezmann, James Rodriguez, Iniesta, Kroos, Rakitic, Busquets, Godin, Jordi Alba jne. Ihan hyvä tiimi, muttei mikään "IHQ-Messi-Ronaldo-Neymar"-kombo, jolla kikkaisi läpi kaikki tuosta vaan. Silti tosiaan kaikki offline-divisioonat läpi mestarina. En pudonnut kertaakaan alemmalle tasolle, ja mestaruus tuli jokaisesta viimeistään toisella yrittämällä. Ylemmissä divisioonissa tekoälyn taso oli aina vähintään Professional, useimmiten World Class ja usein vielä 1-2 matsia tuosta se seuraava ylempikin, jonka nimeä en nyt muista.
Jonkun verran siis tiedän. Jonkun verran olen tosiaan FUTtiakin pelannut ja sen peruslainalaisuudet tiedän. FIFA:sta löytyy historiaa ihan 96:sta ja 99:stä lähtien ja joka vuosi sen ostin tosiaan FIFA 15:een asti. Tuossa aikavälissä ostin myös joinakin vuosina myös PESsin, lähinnä 4-6 ja taisi olla myös 2011 tms. Silloin minäkin olin enimmäkseen sitä mieltä, ettei PESsin kanssa jaksanut säätää ja FIFAlla mentiin. Sitten tuli syksy 2015 ja mietin, että jaksaako sitä FIFAa ostaa ja lähteä taas nollasta keräämään kolikkoja ja päätyä siihen samaan tilanteeseen, ettei niitä suosikkeja(Messi, Neymar...) kuitenkaan saa ja joutuu tyytymään "samaan tiimiin" kuin edellisessä versiossa, vai kokeilisiko monen vuoden tauon jälkeen PESsiä. No PES tuli ulos pari viikkoa ennen FIFAa, ostin sen ja tykästyin. Ei tullut mieleenkään palata "grindaamaan", kun PESsin peluu oli niin mukavata!
Tulin nyt vaan tosiaan ääneen ihmettelemään tätä nykyistä menoa, kun itse en oikein ymmärrä, mikä ilo tuollaisten 10-0 voittojen grindaamisessa on. Tosiaan kun itse ehtii sen reilu 2 tuntia yleensä per päivä jotain pelata, niin ei ihan ensimmäisenä tai toisena tulisi mieleen kuluttaa siitä aikaa tuollaiseen. Sen takia asiaa niinkuin lähdin ottamaan esille ja "kritisoimaan" ja kysymään, että mikä idea? Että älä nyt siellä Nurmeksessa pelihousujasi revi...
Voiko noita huippupelaajia saada perus kultapaketeista vai vaatiiko niiden saanti Squad battlessa 10 parhaan joukossa tai offline/online 1 divarin mestaruuden? Esim Ronaldo tai Messi.