Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 18 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mhart1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FIFA 18 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Ihan yleisen tason utelua tuosta Marketista!
Voin sanoa, että olen aika paljon aikaa käyttänyt marketin sisällön tarkasteluun...seurannut pelaaajien hintoja ja kaupankäyntiä!
En haluaisi asiasta valittaa tahi marmattaa, mutta se täytyy kyllä myöntää, että kolikon tekeminen tässä pelissä on aika haastavaa!
Et pipoa kyllä nostan esim. Mhartille et kumppaneille, kellä profitit pyörii jo Megoissa!!
Toki itseä myös isompi kassa kiinnostaa, ketä nyt ei? Ni pari kyssäriä olisin heittänyt ilmoille!
- Onko vuorokauden ajalla väliä, miten kauppa käy?
- Onko tuottavampaa tehdä kauppaa hintavilla korteilla vai halvemmilla?
- Onko kannattavaa tehdä kauppaa kulutuskorteilla?
- Ilmeisesti nämä liigat tai"markut"on jonkinlainen kaupantekoväline?
Tuossako seikkailin hetken aikaa NHLn ja Maddenin kimpussa, ni varsinkin Maddenissa rahanteko oli suhteellisen helppoa...ja vielä Fifa 16:sta itse onnistuin tekemään suht kivoja kauppoja ihan nimimies-korteilla...mut tässä tekeleessä, esim. Barcan Dembele...ni aika haastaavaa sitä on ostaa sillai talteen, et sillä tekis voittoa 5-10K/pala...ja tätä kyseistä korttia olen kytännyt enemmän kuin 30min.:)!

Ihan yleisen tason utelua tuosta Marketista!
Voin sanoa, että olen aika paljon aikaa käyttänyt marketin sisällön tarkasteluun...seurannut pelaaajien hintoja ja kaupankäyntiä!
En haluaisi asiasta valittaa tahi marmattaa, mutta se täytyy kyllä myöntää, että kolikon tekeminen tässä pelissä on aika haastavaa!
Et pipoa kyllä nostan esim. Mhartille et kumppaneille, kellä profitit pyörii jo Megoissa!!
Toki itseä myös isompi kassa kiinnostaa, ketä nyt ei? Ni pari kyssäriä olisin heittänyt ilmoille!
- Onko vuorokauden ajalla väliä, miten kauppa käy?
- Onko tuottavampaa tehdä kauppaa hintavilla korteilla vai halvemmilla?
- Onko kannattavaa tehdä kauppaa kulutuskorteilla?
- Ilmeisesti nämä liigat tai"markut"on jonkinlainen kaupantekoväline?
Tuossako seikkailin hetken aikaa NHLn ja Maddenin kimpussa, ni varsinkin Maddenissa rahanteko oli suhteellisen helppoa...ja vielä Fifa 16:sta itse onnistuin tekemään suht kivoja kauppoja ihan nimimies-korteilla...mut tässä tekeleessä, esim. Barcan Dembele...ni aika haastaavaa sitä on ostaa sillai talteen, et sillä tekis voittoa 5-10K/pala...ja tätä kyseistä korttia olen kytännyt enemmän kuin 30min.:)!

Moni siis tekee niin että pyrkii ennakoimaan tulevia Marquee Matchupseja( jokaviikkoset SBCt) tai tulevia liiga-sbc:tä. Niillä tekee hyvät massit mut vaatii jonkinverran duunia selvitellä ja miettiä noita.
Sit yks tapa on toi millä WeePee teki Icardista kultaa, seuraat pelejä ja ostat siirtolistan täyteen hyvin pelannutta heppua Ennenkuin muut tekee niin. Varomaton hassaa rahansa kuplaan. Mää olen senverran laiska et käyn vaan nappikauppaa, ostan alle tonnilla läjän kivaa korttia ja myyn sitä tyhmille mukuloille kahdella tonnilla. Esim. Cyprien toimii hyvin.

Ja sit välillä biddailen vähän isompia kortteja, äsken jäi Bonucci haaviin 15K alle BINin...

Joo Tuuliksen systeemi on kultaa. Meikällä on vaihtopakat aina täynnä mut silloin joskus kun käy niin että tilaa löytyy niin ostelen ns. "sweaty" pelaajia, ja myyn niitä sitten sillain tonnin kahden profitilla poikkeen. Se voi aluksi tuntua ihan hölmöltä mut nopeasti tajuat että FIFA:n marketti on myös positiivisessa mielessä hieman erilainen kuin EA:n "pienempien" tekeleiden marketit. Se voi olla julma huippudiilien löytymisen suhteen, mutta pelaajapooli on niin pirun paljon isompi että sieltä löytyy myös sankareita joilla ei yksinkertaisesti ole hajuakaan miten edes käyttää markettia oikein. Ja nämä ostaa niitä pelaajia sitten kalliimmalla mikä niiden alin buy now onkaan.

Eilen muuten kolisi Pleikan puolella 8miljoonan live transferin raja rikki. :eek:

Että mä odotan tätä iltaa, mulla on siis joka tuutti täynnä markku kortteja ja en enää kestä katella noita. Ei oikeesti haittaa vaikka ei natsais edes mitään, kunhan saan vaan noi röpöt jotenkin hävitettyä! :D

Muuten mitä tulee noihin kulutuskortteihin, niin mulla on yks kaveri joka ostelee vain squad fitness kortteja. Se biddailee niitä 500 hintaan ja myy pois 1200-1500 hintaan. Tyypillä jotain parituhatta korttia jemmassa klubissa! Omasta mielestä aika puuduttavaa touhua, mutta tuo on ainakin varmaa kolikon tuloa, sitä ei voi kieltää.

Aina oppii jotain uutta tästäkin pelimuodosta. Ihmettelin, kun en meinannut päästä tietokoneen kautta webappiin. Se valitti, että olen kirjautunut konsolilla ja ei voi silloin olla yhtä aikaa tietokoneella kirjautuneena. No menin sitten uudestaan futtiin ja painoin ympyrällä alkuvalikkoon. Nyt taas toimii tuon toimenpiteen jälkeen. Sitä vain olen ihmetellyt, että enpä ole aiemmin tuota tehnyt ja olen päässyt webappiin sisään. Olen siis sulkenut sovelluksen ollessani vielä futissa ja luulen että aika moni muukin ihminen tekee näin. Tuossa kun sopivan huono tuuri käy, niin joku murtautuu oman tietokoneen kautta tuonne ja vie koko Fut tilin.

Alussa vaatii salasanavahvistuksen, että pääset jatkamaan pelin käyttöä. Ja wep-apina on sen verran buginen, että jos jotain herjaa, niin kannattaa ladata sivu uudestaan. Mut ei voi sitä käyttää, jos konsolilla on fut auki.

Kiitokset vastauksista ja tarkennuksista tuohon Markettiin liittyen!
Myönnetään, että tuo WeePeen Icardi kaappaus oli nerokas...eilen seurasin tuota Celta Vigon Aspasin
ilotulitusta...ja kyllähän sen kortti kävi kaupaksi, tosin olin itse jo siinä vaiheessa niin too late:(!
Fifan Market on kyllä omansalainen...haastava, mut varmaan myös palkitseva, kunhan oppii talon tavoille!
Siis olla aktiivinen, ostaa halvalla ja myydä voitolla...niin se kai menee!
Noihin markkuhuin yms. täytyy vielä perehtyä...mut jotain liigahommelia tehdessä huomasin, että jollekkin pelipaikalle oli tarjolla vaan hopea/pronssipelaajia...ja niiden hinnat oli kyllä pilvissä ja kortteja vähän liikkeellä...et nuo mahdollisuudet kun sais nuuhkittua kiinni etukäteen, ni siinä olis mahkut tehdä pientä xtra-kassaa...
Toivon mukaan Markut osuu tänään, niille ketkä on tehnyt suursijoituksia!!

Kiitokset vastauksista ja tarkennuksista tuohon Markettiin liittyen!
Myönnetään, että tuo WeePeen Icardi kaappaus oli nerokas...eilen seurasin tuota Celta Vigon Aspasin
ilotulitusta...ja kyllähän sen kortti kävi kaupaksi, tosin olin itse jo siinä vaiheessa niin too late:(!
Fifan Market on kyllä omansalainen...haastava, mut varmaan myös palkitseva, kunhan oppii talon tavoille!
Siis olla aktiivinen, ostaa halvalla ja myydä voitolla...niin se kai menee!
Noihin markkuhuin yms. täytyy vielä perehtyä...mut jotain liigahommelia tehdessä huomasin, että jollekkin pelipaikalle oli tarjolla vaan hopea/pronssipelaajia...ja niiden hinnat oli kyllä pilvissä ja kortteja vähän liikkeellä...et nuo mahdollisuudet kun sais nuuhkittua kiinni etukäteen, ni siinä olis mahkut tehdä pientä xtra-kassaa...
Toivon mukaan Markut osuu tänään, niille ketkä on tehnyt suursijoituksia!!

Sen verran sijoitin että ostin pari puuttuvaa pelaajaa jotta saan itse tehtyä. Muutenkaan en noihin tule satsattua kun transferi pyörii 24/7 täytenä niin ei vaan enää mahdu...

Tulee kuitenkin avattua sen verran paljon noita pakkoja että kun niistä peienemmistä liigoista osuu matsi kohdalle niin saa mukavan tilin. Toki tässä vaiheessa klubissa ei ole kun 2000 korttia niin ihan jokaisella markulla ei tiliä saa tehtyä.

Alussa vaatii salasanavahvistuksen, että pääset jatkamaan pelin käyttöä. Ja wep-apina on sen verran buginen, että jos jotain herjaa, niin kannattaa ladata sivu uudestaan. Mut ei voi sitä käyttää, jos konsolilla on fut auki.
Joo, mutta on tuo silti tyhmää että futista pitää konsolin puolella tulla alkuvalikkoon asti.. Ihan varmasti muistan joka kerta, nytkin jäi auki:D

Päätin tänään ekaa kertaa ennakoida tuota markkua ja valitsin viisi otteluparia. Kolme pelaajaa kustakin jengistä. 3/4 oikein! Ipswich vs Norwich ainoa huti. Näillä näkymin jäädään mukavasti voitolle. Mukavempaa se on tietysti näin.

Hienosti osu markut! Parhaat nostot pakoista Bakayoko ja Jesus!

Muuttuuko noiden peruskorttien arvot jossain vaiheessa kautta? Esim rashford ovr.79

Belotti! OOOOOH!!! Olihan taas melkoisia vmp-pakkoja.

Muuttuuko noiden peruskorttien arvot jossain vaiheessa kautta? Esim rashford ovr.79
Tammi-Helmikuussa tulee Ratings Refresh tms. , hyvin pelanneet saa uudet paremmat peruskortit, huonot huonommat. Ei vaikuta olemassaoleviin peruskortteihin, mut IF-korttien ratingit nousee osalla uppia saaneista

Kun lukee tätä keskustelua niin itselle tulee niin.. vasta-alkaja olo mutta niinhän mä oonki.

Ja sittenkun katsoo noita haastetehtäviä... Ei tule mitään :D. Tosin niin se taitaa olla että jotkut haastetehtävät vaatii joko tosi hyvää pelitaitoa (world class/Ultimate/legendary tasolla) Oma taso on professional tasoa. Hyvänä päivänä.

Tai sitten ne tehtävät vaatii paljon rahaa että voi hankkia niitä pelaajia. Varsinkin noita Icons pelaajia. Mistä päästäänki seuraavaan kysymykseen että mistä niitä icons pelaajia voi saada? Eikös ne mustat kortit ole just icons pelaajia.

Henkilökohtainen seuraava tavoite on saada 100 000 coinssia kasaan (tällä hetkellä 33 000). Tolla saanee jo suht hyvän joukkueen. Tosin huippupelaajia ei tuollakaan saa. Vaatii melkein pari nollaa perään että saa yhden squadin verran huippupelaajia.

Intoa peliin pitää yllä se että MM kisat on tulossa ensi kesänä.

Tammi-Helmikuussa tulee Ratings Refresh tms. , hyvin pelanneet saa uudet paremmat peruskortit, huonot huonommat. Ei vaikuta olemassaoleviin peruskortteihin, mut IF-korttien ratingit nousee osalla uppia saaneista
Kiitos vastauksesta! Vielä jos voit kertoa mikä on IF-kortti?

Mulla ei osunut markut, mitä nyt muutamia pelaaja sain myytyä. Ostin pari noita erikoispakkoja ja sieltä tuli pinkki vai oliko lila rastapunkero ov 78, joka menee qs hintaan ja toisesta tuli Sterlinki. Jos sen möis huomenna

Viimeksi muokannut moderaattori:

Kiitos vastauksesta! Vielä jos voit kertoa mikä on IF-kortti?

IF = InForm-kortti( esim. mustat team of the week-kortit)

Liilat hero-kortit, OTW:t ja muut erikoiset muuttuu kans Upin mukaan

Kun lukee tätä keskustelua niin itselle tulee niin.. vasta-alkaja olo mutta niinhän mä oonki.

Ja sittenkun katsoo noita haastetehtäviä... Ei tule mitään :D. Tosin niin se taitaa olla että jotkut haastetehtävät vaatii joko tosi hyvää pelitaitoa (world class/Ultimate/legendary tasolla) Oma taso on professional tasoa. Hyvänä päivänä.

Tai sitten ne tehtävät vaatii paljon rahaa että voi hankkia niitä pelaajia. Varsinkin noita Icons pelaajia. Mistä päästäänki seuraavaan kysymykseen että mistä niitä icons pelaajia voi saada? Eikös ne mustat kortit ole just icons pelaajia.

Henkilökohtainen seuraava tavoite on saada 100 000 coinssia kasaan (tällä hetkellä 33 000). Tolla saanee jo suht hyvän joukkueen. Tosin huippupelaajia ei tuollakaan saa. Vaatii melkein pari nollaa perään että saa yhden squadin verran huippupelaajia.

Intoa peliin pitää yllä se että MM kisat on tulossa ensi kesänä.

Ikonit on noi entiset Legenda-kortit, Del Pierot jne.

Ota kännykälle Fut Companion käyttöön ja ala treidaa ni sulla on hyvin nopsaan se 100K.

25kpzrs.png

esim. ostin noi depayt 650-700 pala, osa myi jo aikasemmin, ja nyt ku tuli ranskan liigan marquee matchupsi, ne meni kaikki loput kerralla

Mites muuten....

EA:n foorumeilla on puhetta TOTY:stä...

gaala kun pidetään jo 23. lokakuuta Lontoossa
http://www.fifa.com/the-best-fifa-football-awards/fifa-fifpro-world11/index.html

hullua jos se tulee heti pelin alussa, mutta...

Pitäiskö varautua?

Ultimate Scream-kortit tulee maanantaina jo jotkut veikkailee Totyn tulevan sen jälkeen?

Sotkee kyllä pelin almanakan täysin jos niin käy

Mites muuten....

EA:n foorumeilla on puhetta TOTY:stä...

gaala kun pidetään jo 23. lokakuuta Lontoossa
http://www.fifa.com/the-best-fifa-football-awards/fifa-fifpro-world11/index.html

hullua jos se tulee heti pelin alussa, mutta...

Pitäiskö varautua?

Ultimate Scream-kortit tulee maanantaina jo jotkut veikkailee Totyn tulevan sen jälkeen?

Sotkee kyllä pelin almanakan täysin jos niin käy

Tarkennus...taas, Ultimate Scream-kortit? Mitä ne on...?

Ylös Bottom