Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 18 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mhart1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FIFA 18 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Eiköhän tää serie-a oo taputeltu. Dybala nyt varmaan ois enää parannus. Ja tulevat iffit + chiellini. Tää on kyllä aika op-squadi, hinta boxilla about 700k. Seuraavaks sit jotain muuta kylkeen.
513f65549a6c14b4843e04d92d76d7e4.jpg

Mä nostin markkupakoista Jeesuksen, siitä sai 71k, jestas sentään! Uskoisin että on inflaation vallassa tuon kortin hinta ni möin pois vaikka saakin informin illemmalla.

Tuli näköjään tehtyä Promes viime yön pikkutunneilla... Pakat alkaa 5:00 kohdalla.

EA näköjään säätänyt squad battle slidereita. Peli olikin liian viihdyttävä.. Pro tasolla hirmuista tuskaa maalin teko kun joka pelissä omat ampuu tolppiin ja tyhjistä ohi, botti taas pistää sellaista maalia että huh huh. Ai katkoo perkeleen tehokkaasti syöttöjä ja omat ukot jostain syystä menevät melko usein vastustajan selän taakse? En ole vielä päässyt edes kokeilemaan tällä viikkoo vaikeampia kun aloitan aina kahdella pro pelillä ja jos ne menee hyvin otan seuraavat kaksi vaikeammalla. Nyt tulee pataan jo prolla. Tähän saakka statsit oli 196-9-4 ja pelejä laidasta laitaan... nyt jo tullut 4 tappioo batleissä... :rolleyes:

Mhart oli muuten melkoista paskaa noi pakat...

Joo, myymällä ois sen 100k saanut enemmän mut ei jaksa. Kokeillaan nyt onko tuosta kortista mihinkään.

EA näköjään säätänyt squad battle slidereita. Peli olikin liian viihdyttävä.. Pro tasolla hirmuista tuskaa maalin teko kun joka pelissä omat ampuu tolppiin ja tyhjistä ohi, botti taas pistää sellaista maalia että huh huh. Ai katkoo perkeleen tehokkaasti syöttöjä ja omat ukot jostain syystä menevät melko usein vastustajan selän taakse? En ole vielä päässyt edes kokeilemaan tällä viikkoo vaikeampia kun aloitan aina kahdella pro pelillä ja jos ne menee hyvin otan seuraavat kaksi vaikeammalla. Nyt tulee pataan jo prolla. Tähän saakka statsit oli 196-9-4 ja pelejä laidasta laitaan... nyt jo tullut 4 tappioo batleissä... :rolleyes:

Pelailen ite just prolla ja viimeiset pelit melkein aina päättynyt voittoihin. Viime pelissä DeGealla oli jumalmoodi päällä ja sain maalin vasta pelin lopussa. 1-1. Jatkoajalla aukes ketsuppipurkki ja menin oikeutetusti 4-1 johtoon :p Pitää seuraavaksi koitella yhtä pykälää vaikeampaa tasoa.

Tuli saatua HJK logo pakasta :D.

Onkos noi mustat kortit Team of the week kortteja? vai mitä ne on. Ja mistä niitä voi saada paitsi tietty ostamalla. Pakoista ja haastetehtäviä tekemällä varmaan?

Pelailen ite just prolla ja viimeiset pelit melkein aina päättynyt voittoihin. Viime pelissä DeGealla oli jumalmoodi päällä ja sain maalin vasta pelin lopussa. 1-1. Jatkoajalla aukes ketsuppipurkki ja menin oikeutetusti 4-1 johtoon :p Pitää seuraavaksi koitella yhtä pykälää vaikeampaa tasoa.

Paikkoja mulla on kyllä vaikka kuinka mut ei vaan mene sisään... monesti vielä kun saan sen maalin niin kone tulee takas saman tien.. eikä niitä estä millään. Kummallinen ollut tämän viikon sb.. näitä nihkeitä pelejä tosin tullut ennenkin mutta ku nyt on kaikki tämän viikon matsit nihkeitä. Eilen vielä kokeilin totwia vastaan pro:lla jotta onko tosiaan unohtanu miten pelataan niin eka puoliskon jälkeen peli oli 5-0 minulle.. Onlinekin sujuu hyvin ja siellä on tullut vasta yksi tappio.

Hei,

Itse liittynyt FUT-maailmaan tuossa loppukesällä, ja oppirahoja maksettu -17 version jälkihöyryissä. Nyt -18 aikana olen aloittanut keskittymään myös enemmän coinssien keryttämiseen marketplacen avulla. Asia, joka ei kuitenkaan minulle (välttämättä)avautunut, oli tuo edellisessä sivulla mainittu "Case-Icardi". Mihin tuo äkillinen hinnan nousu tarkalleen perustuu? Onko siis yksinkertaisesti se syynä, että mies teki hatullisen, ja yht'äkkiä monet haluavatkin ostaa ko. pelaajan omaan squadiinsa? Pelaajan arvoihin kun ei tuolla hattutempulla kuitenkaan ole vaikutusta.

Nyt kun -18 parissa olen päässyt alusta asti mukaan, ja kyttämään TOTW/ MarqM jne. julkaisuja, niin "ihanan" koukuttava on tämä FUT.

No ilmankos peli muuttu yhtäkkiä niin paljon vaikeemmaksi noissa squad battleissa. Ei tahdo enää voittaa noita world classilla..

Hei,

Itse liittynyt FUT-maailmaan tuossa loppukesällä, ja oppirahoja maksettu -17 version jälkihöyryissä. Nyt -18 aikana olen aloittanut keskittymään myös enemmän coinssien keryttämiseen marketplacen avulla. Asia, joka ei kuitenkaan minulle (välttämättä)avautunut, oli tuo edellisessä sivulla mainittu "Case-Icardi". Mihin tuo äkillinen hinnan nousu tarkalleen perustuu? Onko siis yksinkertaisesti se syynä, että mies teki hatullisen, ja yht'äkkiä monet haluavatkin ostaa ko. pelaajan omaan squadiinsa? Pelaajan arvoihin kun ei tuolla hattutempulla kuitenkaan ole vaikutusta.

Nyt kun -18 parissa olen päässyt alusta asti mukaan, ja kyttämään TOTW/ MarqM jne. julkaisuja, niin "ihanan" koukuttava on tämä FUT.

Hinnan nousu perustuu enemmänkin Hypeen, ja siihen että porukka alkaa ostaa korttia jemmaan koska hinnan odotetaan nousevan kun se katoaa viikoks pakoista, noista saa helposti nenilleen, kun menet ostamaan korttia jemmaan siinä kohtaa kun hinta on jo ottanut nousut

Hinnan nousu perustuu enemmänkin Hypeen, ja siihen että porukka alkaa ostaa korttia jemmaan koska hinnan odotetaan nousevan kun se katoaa viikoks pakoista, noista saa helposti nenilleen, kun menet ostamaan korttia jemmaan siinä kohtaa kun hinta on jo ottanut nousut

Tuota en tiennytkään. Olin jotenkin siinä käsityksessä, että Informin lisäksi voi pakasta tulla ihan ko. pelaajan peruskorttikin sen viikon aikana kun pelaaja olisi TOTW:ssa. Tuo tosiaan selittää hinnan nousun paremmin.

Kantapään kautta tuli opittua myös se, että jos yrittää kerryttää coinsseja "snipe&sell"-tyylillä, niin kannattaa käyttää pelaajia joiden joukkueet eivät ole mukana Marquee Matchupssa mukana. Varsinkin siinä tapauksessa jos haluaa pelata varman päälle, tai SBC:eitä ei muuten vaan seuraile. Nyt jäi jokunen Liverpoolin Lallana odottamaan parempaa huomista kun en muistanut Liverpoolin olleen edellisessä matchuppissa mukana, ja uusien matchuppien jälkeen kortin arvo sitten putosi.

Varmistuskysymys. Jos haasteessa vaaditaan esim rating 55 ja chemistry 48. Niin eikös sillon riitä että jos on sellaisia pelaajia jotka on ostanut osittain, että on rating tosiaan 55 ja chemistry 42. Yhdelle pelaajalle 10 peliä loyalty bonus joka nostaa yhdellä?

Olen nyt tekemässä tuota multa league and nation tehtävää. Tosin tällä hetkellä toi Loyalty bonus on 3 pelaajalla. (eikös niillä joilla on se bonus niin se kilven väri on vihreä tai mikä se nyt onkin)

Eli 42+3 = 45 maximi chemistry noilla. Laitan tähän vielä ketä mulla on siinä tällä hetkellä

ST Tyson (ENG)-Wright-Phillips (ENG)
CM Flynn (WAL)-Cheryou (FRA)
CB Nielsen (DEN)-Pallois (FRA)

Varmistuskysymys. Jos haasteessa vaaditaan esim rating 55 ja chemistry 48. Niin eikös sillon riitä että jos on sellaisia pelaajia jotka on ostanut osittain, että on rating tosiaan 55 ja chemistry 42. Yhdelle pelaajalle 10 peliä loyalty bonus joka nostaa yhdellä?

Olen nyt tekemässä tuota multa league and nation tehtävää. Tosin tällä hetkellä toi Loyalty bonus on 3 pelaajalla. (eikös niillä joilla on se bonus niin se kilven väri on vihreä tai mikä se nyt onkin)

Eli 42+3 = 45 maximi chemistry noilla. Laitan tähän vielä ketä mulla on siinä tällä hetkellä

ST Tyson (ENG)-Wright-Phillips (ENG)
CM Flynn (WAL)-Cheryou (FRA)
CB Nielsen (DEN)-Pallois (FRA)

Ei mene kuule noilla ukoilla läpi tuo, uskoakseni.

Käyppäs täältä vähän tutkailemassa jos saisit vähän paremman käsityksen mitä tuossa sun tehtävässä vaaditaan.

https://www.futbin.com/squad-building-challenges/ALL/6/Multi League & Nation

Anyway, joo jos kilven väri on vihreä niin silloin on loyalty bonus pelaajalla.

Pari SB legendary vaikeustasolla testasin, niin tuntuma vaikuttaa samalaiselta?

Ylös Bottom